Om englene og Martha...

Nå har denne debatten om Martha og englene tatt helt av,noen er så usakelige i debatten at det er til å gremmes over.Det er som vanlig de som ikke forstår hva dette er som er de mest usakelige,begynner man å snakke om hekseri,åndemaning spiritisme i denne sammenhengen her så er man temmelig langt ute på viddene og har sporet kraftig av.De usakelige uttalerne bør snarest gå i seg selv,iallefall i det minste skaffe seg litt mer kunnskap om hva Martha egentlig snakker om før de går ut offentlig med sine uttalelser.Å snakke om hekseri ol.er jo det reineste skremsel for folk flest og slett ikke på noen måte i tråd med hva Martha egentlig mener og erfarer - og ikke jeg heller.Jeg kan ikke tro at det er annet enn ordlyden hun har valgt å bruke som provoserer og ikke selve innholdet.Jeg er ikke i tvil om at Martha har evner,jeg har evner selv,så for meg er det helt naturlig og som det skal være.Hun sier at hun "snakker" med de døde og jeg forstår godt hva hun mener,men hvor mange andre forstår det.Hun skulle ha sagt at hun kommuniserer med de døde,det er mye mer korrekt og gir en helt annen betydning og andre asosisasjoner hos dem som ikke helt forstår hva hun snakker om.Nå kunne jeg gitt en lang forklaring på dette - igjen,men jeg har sagt så mye om temaet før her i bloggen at jeg oppfordrer til å lese mine "gamle"innlegg istedenfor.Martha har de beste intensjoner med det hun driver med,ingen tvil om det,Jeg tror at hun vet,som jeg vet,som alle andre også vet,at hadde vi mennesker visst hva som bor i hver og en av oss,styrke,mot,kraft og vilje og dette hadde fått lov å utfolde seg i hver og en av oss ville ikke noe former for maktapparat hatt noe som helst å stille opp med.Det er dette Martha vil at vi skal finne frem til i oss selv.Og bare så det er sagt,okultisme,spiritisme,voodo,satanisme,sjamanisme og alt annet som forutsetter en eller flere autoritetspersoner tar jeg fullt og helt avstand fra og råder også andre til å holde seg langt unna,akkurat som Martha gjør.Kirken og andre trosamfunn vet nok om denne "trusselen" og det er derfor de nå må motarbeide det med nebb og klør (Gud forby at noen kan finne på å tenke selv) De vet at alle religioner og iallefall læren om helvete,synd,fortapelse osv.faller som et korthus på sin egen urimelighet i takt med at vi alle "våkner" opp og ser at det faktisk finnes andre alternativer som faktisk også kan være bedre.Det som er meget uheldig oppi dette er den voldsomme kommersialiseringen som har skjedd de siste årene.Nå handler det mest om konkurranse utøverne imellom og profitt innenfor det etablerte alternative miljøet også.De konkurrerer om å gjøre dette temaet (som i utgagspunktet er såre enkelt) så komplisert som mulig og hensikten er at det skal være helt umulig å forstå noe som helst for oss "vanlige" uten å ha gått et utall med kurs hos de mer erfarne som mener de kan dette.Og ikke bare koster det skjorta,men det er også konkurranse om hvilken utøver av det alternative som har det beste tilbudet.Jo mer komplisert man klarer å gjøre de enkleste ting jo flinkere er man innenfor det alternative.Man snakker uavbrutt om negative energier og dårlige påvirkninger,og man må ikke finne på å prøve å utforske selv,for det er for farlig for oss,det eneste vi stakkars "vanlige" kan gjøre er å beskytte oss mot "ondskapen" og det kan vi bare lære oss på div.dyre kurs,og helst mer enn ett kurs for vi må jo reppetere det vi lærte på det første for vår egen sikkerhet skyld.Ringer det noen bjeller her?Minner det ikke om noe vi har hørt mange ganger før,i andre sammenhenger?Denne ukulturen sprer om seg i takt med etterspørsel,og Martha har ikke akkurat bidratt til å dempe ned ukulturen når hun velger å fronte dette temaet her.Om hun vil det eller ikke så er det i kraft av hennes stilling,for ingen glemmer hvem hun er.Det er trist for meg å se at om denne ukulturen får fortsette er det ikke lenge til jeg kan sammenligne det med Rimi vs Rema,hvem har det beste tilbudet.Jeg tror oppriktig talt ikke at det var meningen.Her er ikke det alternative det dugg bedre enn fks.kirken.De etablerte autoritetene er redde for posisjonene sine,og kommer til å bli reddere fremover og det kommer til å bli brukt tildels "skitne" metoder i forsøk på å prøve å få beholde disse posisjonene.Ang.snåsamannens uttalelser er jeg meget forskrekket,han sier bl.at å forsøke å få kontakt med de døde,han sier dødsriket,det virker jo mer farlig og skremmende da,er direkte farlig for oss.Alle mine erfaringer og kontakt med de døde tyder på det motsatte.Er man så "heldig" å få kommunisere med de døde,har man ingen ønsker om å dø,det motsatte skjer faktisk,man forstår at livet her,på godt og vondt,er nødvendig og de viser oss hver dag hvor fint dette jordelivet kan være og man får et oppriktig ønske om å fortsette livet her slik det var ment.Jeg er selv en klarsynt rådgiver og det står jeg 100% inne for,men jeg vil aldri være en del av det alternative miljøet,hvor konkurranse utøvere immellom og profitt står så sentralt,for meg ville det rett og slett forsimple den fantastiske gaven jeg er så heldig å ha fått.Hilsen synskepeggy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

38 kommentarer

iceman

16.09.2010 kl.00:15

Hei. Syns Martha er modig som tør stå frem med det hun tror på.

Etter som dette temaet har komt mer og mer frem, trengtes det en så kjent person som henne til å bringe dette budskapet frem.

Er enig med at hun blir feilt stilt frem og missforstått.

fritext

16.09.2010 kl.01:06

Veldig bra skrevet om denne saken. Nå har vi lest oss gjennom tabloidavisene, og det er vel uansett ikke det riktige stedet å hente informasjon. Men på de alternatives nettsteder kan man også gå seg vill. For den menige mann i gata er det ikke lett å skille klinten fra hveten. Og det er ikke lett å vite hva som er hva, for det blir, som du sier, presentert og forklart på en så komplisert måte... Å avvise det, blir som å kalle de med gavene for løgnere, og ingen har rett til å dømme andre og deres personlige opplevelser. Derfor går jeg som kristen på et minefelt når jeg uttaler meg. Vi må alle prøve å utvise respekt for andres livssyn og meninger.

en som tviler

16.09.2010 kl.10:37

Synes også det er flott at Martha har stått frem om dette...hovrfor skulle hun lyve??? Forå drite seg selv ut??? hun fremstår som en oppegående dame som er fullt klar over at om dette var løgn, ville hun blitt avslørt...Stå på Martha...og du også Synskepeggy:D

Håper flere leser dette innlegget ditt!!!

Veldig bra skrevet...

Marie

16.09.2010 kl.11:16

Hei

Først vil jeg takke for ffin kommentar.

Veldig bra skrevet,skal ikke kommentere innlegget ditt så veldig.men som jeg skrev på bloggen,at man kan ikke snakke med de døde,og hvis det har gått an,så har jeg prøvd å pratet med mamma,for har så mye jeg skulle ha sagt til henne.Men jeg vil og at de døde må få hvile ifred.Eneste gangen jeg har pratet med mamma,er i drømme,og den drømmen/drømmene er så virkelige at det var skremmende.Men nå er det slutt på de drømmene,jeg tror hun ville fortelle meg noe,men jeg har fått vite ting,så da fikk hun vel ro.Jeg følte at det sto noen bak meg,i våken tilstand,overbevisst at det var mamma,det er og slutt på nå.Det var så merkelig alt.....mamma var alt for meg,en jeg kunne gå til når jeg hadde problemer osv....savner henne enormt

synskepeggy

16.09.2010 kl.12:05

Fritext:Det er forskjellene som gjør det spennende å følge med på innleggene dine,og kommentere kanskje et annet perspektiv,en annen måte å se den samme tingen på som du ikke har tenkt på.Og det samme gjelder meg.Det er pga.forskjellige meninger og syn vi lærer av hverandre(uten andre hadde jeg vært ingenting.)Jeg tror at kommunikasjonen ville blitt temmelig kjedelig etterhvert om vi bare var enige om alt og med samme syn.Jeg har og har alltid hatt dypeste respekt for alles mening om alt(det betyr jo aldeles ikke at jeg er enig alltid)men det skjer innimellom at jeg faller for fristelsen til å prøve å "skolere"litt.Andres erfaringer og meninger betyr mye,for det er på den måten jeg lærer mer.Det er med meg selv som med andre at selv om jeg respekterer andres erfaringer og meninger,er det vanskelig å ikke tro på at det jeg selv erfarer og mener er sannhet for meg.Hilsen synskepeggy.

synskepeggy

16.09.2010 kl.12:19

Marie:Din mor er mye mer rundt deg enn du tror selv,selv om du ikke merker henne der så betyr ikke det at hun ikke er der,og ja du må fortsette å snakke med henne,hun hører hva du sier,garantert,og hun vil at du skal snakke,det betyr ikke at du er "gal"snarere det motsatte.Jeg "føler at du både vil og ikke vil ha kontakt med henne,og det som først og fremst holder deg tilbake er at du er litt redd også,men samtidig nysgjerrig,dette vet din mor og det er derfor hun bare kommer til deg i drømme,det er liksom litt mindre farlig da.Får jeg gi deg et råd så må det være,slutt å være redd,for det er ingenting å være redd for.Og ha et åpent sinn så din mor får en mulighet til å slippe inn.Lykke til.Hilsen synskepeggy.

Marie

16.09.2010 kl.13:28

Hei igjen synskepeggy

Dette svaret fra deg fikk meg til å felle noen tårer,og nå føler jeg meg som ei sippekjærring......

Jeg går ikke å snakke med mamma uten at jeg er på kirkegården hos henne,da gjør jeg det når ingen andre hører det.Men jeg tenker en masse på henne,jeg prater med inni meg selv,og når jeg legger meg,så kommer tankene om henne uten at jeg vil det.rart ...men det du har skrevet skal jeg ta inn til meg........

tusen tusen takk.

ps:er ikke redd henne,altfor glad i henne til det.....jeg har gått å ønsket inni meg at hun måtte vist seg,sånn at jeg fikk sagt hvor mye jeg savner henne,og hvor glad jeg er i henne.nå tenkte jeg vel dumt hær

synskepeggy

16.09.2010 kl.14:12

hei,igjen,jeg forstår så alfor godt savnet du har,tro meg.Din mor vil aldri gjøre deg noe vondt,det vet du,det er ikke henne du er engstelig og redd for,men heller "tilstanden" hun er i og hvor hun er,håper du forstår det jeg prøver å si her.Kan du gjøre et lite "eksperiment" i dag:når du har ro rundt deg,så sett deg ned,tenn et lys og tenk på din mor,du kan godt si noe om det faller seg sånn,hun hører,husk at din mor er like fort hos deg som tanken på henne.Det skjer ingenting(fysisk)om du gjør dette for din mor tar hensyn til hva du føler selv,men du vil føle deg mye bedre etterpå.Du trenger ikke gå på kirkegården for å "snakke"med din mor for hun er der du er.Legg merke til tankene du får når du sitter for deg selv,dette er ikke farlig,men det hjelper kanskje litt på savnet,for det du gjør med denne handlingen er å tillate at hun kommer nærmere deg.Kos deg med opplevelsen.Og nei,du er ingen sippekjerring.hilsen synskepeggy.

Anneli

16.09.2010 kl.14:25

Hei Synskepeggy :) Har sittet å lest litt igjennom bloggen din å synes du virker veldig fornuftig i meningene dine! Jeg har selv troen på at det er noe mere der "ute". Jeg har en oldemor som døde under litt rare omstendigheter og jeg har mange tanker om henne. Av og til kommer tankene ekstra sterkt, for da når jeg kommer hjem kan det lukte veldig "av henne". Det får meg å tenke at hun har vært her å sett til oss å passer på. Skjønner godt hva du mener med at du ikke direkte snakker med henne men alikevell kommuniserer!

Jeg har selv vært på kurs for å lære litt om dette, å på kurset plukket jeg opp ting de aldri hadde sakt til meg. Nå som jeg er hjemme får jeg det aldri til lenger:(

synes dette er utrolig spennende og kommer nok til å følge bloggen din! :)

Marie

16.09.2010 kl.15:38

hei igjen

Har blogge ett bilde av mamma på bloggen min,men hun er ganske ung på det bilde

Marie

16.09.2010 kl.15:59

gjoede som du sa,gikk for meg selv,tente ett lys,bare lyset som brant alene,så pratet jeg til mamma.sa og at det var rart å prate til ett stearinlys,men at det var henne jeg pratet til.nå vet jeg ikke om hun hørte hva jeg sa,eller var i nærheten

synskepeggy

16.09.2010 kl.16:01

Anneli:Hei,hei,og først takk for at du leser bloggen min.Du er veldig "åpen" selv,og det vet du,du har fått mange bekreftelser på det gjennom årene.Du er heldig som får så klare tegn på hvem det er som besøker deg,ofte er det litt vanskelig å identifisere den som kommer.Du har besøk av din oldemor,ja,ofte også,men det er flere iallefall tre til som alle er avdøde slektninger,den ene av dem er ganske ung,i ca i slutten av tenårene eller begynnelsen av tyveårene.Kan nevne at denne ungdommen har et meget godt humør,smiler mye og jeg oppfatter han som lys (lysblå)øyne.Dette bruker jeg ikke å gjøre her på blogg,men jeg falt for fristelsen nå når vi var inne på dette temaet.Videre vil jeg si at,stol på magefølelsen din,det første som faller deg inn er det rette,du har gode hjelpere som hjelper deg å bruke intuisjonen din flittig.Ang kurs og den virksomheten der har jeg skrevet endel om og kommer til å skrive mer.Ha en fin dag.Hilsen synskepeggy.

synskepeggy

16.09.2010 kl.16:09

Marie:fint at du tok oppfordringen,og det er helt klart at din mor hører deg.Bare fortsett å gjør dette,sett deg for deg selv,tenn lys og tenk/snakk til henne,det vil føles mindre og mindre rart og du får bedre og bedre kontakt,vent å se.Hilsen synskepeggy.

Marie

16.09.2010 kl.16:28

hei igjen

ja det skal jeg gjøre.....

vet ikke om du så bilde av mamma på bloggen min....Har postet ett av henne dær

http://tutti2.blogg.no

ser du om det er andre som er i nærheten av meg......

eller om det er bare mamma..

første gang jeg skriver til noen som er synske

Marie

16.09.2010 kl.17:22

hei gjen synskepeggy

svarte deg på bloggen min

Anneli

17.09.2010 kl.07:59

hei igjen og tusen takk for svar! utrolig spesielt og lese om dette, ja jeg er nok i utgangspunktet åpen, men tror jeg holder meg selv mye igjen ettersom jeg fort kan bli redd, kanskje pga ting som har skjedd opp igjennom årene som jeg ikke har skjønt når jeg var yngre. er speiselt en konkret ting som skremte vannet av meg, en gang jeg var hos en veninne og vi var alene hjemme.

denne lyse gutten du ser, ser du dem sånn de var når de døde eller kan du se hvordan de kunne sett ut? jeg har en mistanke om hvem d kan være men må høre hva du sier først ;)

Anneli :)

synskepeggy

17.09.2010 kl.08:23

Hei igjen,det største problemet for de fleste er nettopp at de er redde.det er ingenting å være redd for og det er mitt budskap om igjen og om igjen i bloggen min og alle andre steder det passer seg sånn.Aksepter at de er rundt deg,og bestem deg for at det er greit for deg,da er veldig mye gjort og sansynligvis slipper du da flere ubehagelige opplevelser også,det eneste de egentlig ønsker er litt oppmerksomhet(akkurat som oss).Ang.gutten så ser jeg han som han er dvs.at når jeg beskriver han så kan man kjenne han igjen og man vet hvem han er.Han har en flott personlighet,for det er så lyst og lett rundt han og han er også en veldig pen gutt.Kanskje du kan sende meg en mld om du føler at jeg blir litt privat,enten sende mld eller rett og slett stoppe meg,at jeg ikke skal si mer.Hilsen synskepeggy.

Anneli

17.09.2010 kl.08:41

foresten må jeg bare si at jeg føler også at jeg har gode hjelpere og takker dem hver dag for det livet jeg har :)

ja jeg vet jo i utganspunktet at jeg ikke trenger hjelp men må nok gå noen runder med meg selv med dette, får denne "panikken" av og til enda jeg vet jeg ikke trenger d..

jeg tenker at denne gutten kan være broren min som døde da han bare var noen dager gammel. derfor lurer jeg på om du kan se han som han ville vært i dag, nemlig 19 år.

ikke stopp! ;) men blir d veldig privat kan du jo sende meg en mld til svar :)

Anneli :)

Anneli

17.09.2010 kl.08:55

æsjda, skulle si at jeg i utgangspunktet ikke trenger Å VÆRE REDD! ;)

synskepeggy

17.09.2010 kl.08:57

Anneli:det kan absolutt være din bror,ja,alderen stemmer og passer beskrivelsen så han kanskje ligner på noen i familien så er det nok han,han har iallefall sterke bånd til deg,sier navnene Einar,Egil deg noe,fikk plutselig navnene inn i hodet.hilsen synskepeggy.

Anneli

17.09.2010 kl.09:05

han høres akkurat ut som min bestefar EINAR, med det lyse håret og blåe øynene! utrolig! :D

synskepeggy

17.09.2010 kl.09:14

Anneli,da har vi fått identifisert hvem det er,og han er nok helt sikkert svært lik på din bror som han ville sett ut nå.Nå fant vi forbindelsen og da er du vel ikke redd lenger,håper jeg.Hilsen synskepeggy.

Marie

17.09.2010 kl.11:02

Ja helt utrolig hva du får fram synskepeggy.Du er en jeg har begynnt å beundre veldig mye.trodde ikke jeg noen gang kom til å lure på ting.har mange spørsmål i hode som jeg ikke har fått svar på.en ting er etter mamma døde så vil værken bestemoren min(moren til min mor),onkelen eller tanten min,det er søskene til min mor.får ikke svar på hvorfor og hva galt jeg har gjort de....jeg er veldig glad i min familie og er stolt av de.....dette har godt veldig inn på meg,jeg er sikker på at mamma ikke har villet at det skulle bli sånn.føler at jeg ikke er fin nok for dem....

synskepeggy

17.09.2010 kl.11:22

Hei igjen Maria,grunnen til at du føler deg avvist av resten av familien er at de vet ikke hvordan de skal forholde seg til deg og sorgen din,du har sikkert ikke snakket med dem om det og da blir de fryktelig usikker,de vet ikke om du vil snakke om det eller ikke og har vanskelig for å være "som før" i nærheten av deg i redsel for å såre,støte eller gjøre deg enda mer lei deg.Det er synd at det har blitt sånn iallefall med tanke på at det er misforståelser som er årsaken.Får jeg råde deg,så må det bli at du begynner å snakke med dem om det(noe du ikke har gjort enda),det er snakk om å bryte en taushet som har oppstått.Lykke til.Hilsen synskepeggy.

iceman

17.09.2010 kl.11:29

Hei. Du har en flott blogg med interessanne temaer.At du har "gaven"sjønner jeg jo av å lese bloggen din ;-)

Men blir det ikke litt for intenst for deg å "lese" personer her inne på bloggen?

Er jo veldig spennende og da, for oss andre å følge med hvordan du formidler videre informasjomen du får, og ikke minst hvor mye som stemmer!

Anneli

17.09.2010 kl.12:13

nei d hjelper å hvite hvem jeg skal forholde meg til på en måte :) har en veldig behagelig følelse nå! :) men du sier du ser flere personer?

tusen takk! ikke minst for at du bruker din tid og energi på oss:)

synskepeggy

17.09.2010 kl.13:00

Anneli:Den behagelige følelsen du beskriver kommer seg av at du nå vet hvem det er,og det er et stort skritt i riktig retning for deg og din utvikling,det er tre stykker rundt deg din bestefar,din bror og oldemor,grunnen til at jeg oppfattet din bror og bestefar som samme person er spesiell,og det kan jeg prøve å forklare litt om ved en seinere anledning.Du vet nå hvem du skal forholde deg til.Ang. spørsmålene dine på mld.jeg tar gjerne en privat "samtale"med deg,men akkurat nå er det litt travelt.Jeg sender mld.ang.det.Det er bare hyggelig å få hendvendelser og særlig når jeg kan hjelpe til med noe,så bare fortsett å spørre,så skal jeg prøve å svare.Hilsen synskepeggy.

Anneli

17.09.2010 kl.13:28

hei du.. ble nok litt missforståelser, men bestefaren min Einar lever enda, men han er lys og har blåe øyne, så d er jo sannsynlig at min bror ville ha lignet på han. det gjør nemlig sønnen hans og også mine gutter :) venter spent å høre fra deg ! :)

Anneli

synskepeggy

17.09.2010 kl.13:40

Anneli,ja da forstår jeg bedre hvordan og hvorfor "kontakten blei så "rar" for meg,jeg skulle prøve å finne det ut selv før jeg kunne svare på akkurat det,det forvirret meg litt,men nå forstår jeg bedre.Jeg har lyst til å forklare deg om det,men det krever en litt utfyllende forklaring dette her,bla.at vedkommende må ikke være avdød for at jeg kan "plukke"opp energiene til vedkommende.Hilsen synskepeggy.

synskepeggy

17.09.2010 kl.19:02

Anneli:Hei igjen,jeg sa at jeg skulle prøve å forklare forbindelsene for deg,jeg tror ikke at det er en misforståelse,jeg har ingen følelse på det.Selv Lisa Williams og Collin Fry tar ofte feil av "avdøde" og "levende" energier,og vi ser ofte på tvprogrammene deres at de spør om vedkommende fremdeles er blandt oss eller ikke.Det er jammen ikke lett å forklare dette,men jeg prøver med å gi deg et eksempel:Min kusine og hennes mann var på besøk,da de kom inn "følte jeg en sterk dameenergi i nærheten av ham,jeg sa ingenting om det til dem den gangen,men etter den gangen skjedde det samme flere ganger da jeg traff dem i forskjellige sammenhenger.Først i sommer tok jeg motet til meg og spurte om han kanskje visste hvem damen var.Jeg beskreiv henne sånn som jeg såg henne (jeg har aldri sett henne)og det viste seg at det kunne bare være hans mor,hun er i høyeste grad i levende livet,ved god helse,og alt var som det skulle med henne.Hun og sønnen har meget sterke bånd og står hverandre nærmt.Det samme er det nok mellom din bestefar og deg og det er derfor slett ikke rart at jeg fanger opp hans energier rundt degnår det gjelder gutten så er det en forbindelse mellom han og denne bestefaren,jeg tror de er dine beskyttere(hjelpere)begge to,og at de viste oss det sånn som de gjorde for at vi lettere skulle forstå det.Jeg håper at dette er en forståelig forklaring for deg,for det siste jeg vil er at vi avslutter med flere spørsmål enn vi hadde.Hilsen synskepeggy.

Marie

17.09.2010 kl.21:36

hei ynskepeggy

var på kirkegården hos mamma nå ikveld.jeg fikk sånn rar følelse i meg,og fikk litt frysninger mens jeg var dær....var hun hos meg eller noe.har aldri hatt det sånn før når jeg har vært dær.ser du noe

klæm fra marie

synskepeggy

17.09.2010 kl.22:24

Marie:følelsen du fikk kan absolutt tyde på at hun var der,ja.Du har begynt å tro på at hun er med deg nå og da vil du merke henne mer og mer.Prøv å merke deg duft som kan knyttes til henne,en spessiel parfyme,jeg tror du kan kjenne den om du kjenner etter,som et "snev" i nesen og så er den vekke.Hilsen synskepeggy.

Anneli

18.09.2010 kl.12:26

ja jeg forstår hva du mener, selv om dette er noe nytt for meg ;) jeg og bestefar er absolutt nært hverandre, han er som en far for meg og det var han som fulgte meg til alters!

men jeg lurer litt på hvor du står med tanke på flere liv? jeg har en veninne som er helt sikker på at hun har levd flere ganger. jeg er litt usikker på dette, men føler alikevell stor tilknytning til en eldre tid, rundt festninger med store kjoler og korsett og denne typen ;)

Anneli :)

synskepeggy

18.09.2010 kl.12:58

Anneli:Jeg tror så absolutt på flere liv,og dine opplevelser ifb.med det er helt sikkert riktig.Jeg har en fantastisk historie om en meget nær person som kom til meg fra den andre siden og fortalte meg at vedkommende nå hadde bestemt seg for å komme tilbake hit,fortalte i grove trekk hva og hvordan det skulle bli i neste liv,pga.denne avgjørelsen som vedkommende hadde tatt,ville det få konsekvenser for vårt "forhold".Da jeg fikk dette budskapet,blei jeg helt ifra meg av sorg-igjen og jeg følte at jeg måtte ta farvel helt på nytt igjen,hvordan skulle jeg klare det en gang til og overleve det.Men denne vedkommende har "lost" meg igjennom prosessen ved å vise meg så jeg forstår og i dag er det faktisk helt greit for meg,vi har fremdeles kontakt.Jeg har også sett meg selv i minst fire tidligere liv,så du forstår,tanken på flere liv er helt virkelig for meg.Ha en fin dag.Hilsen synskepeggy.

Nina

20.09.2010 kl.22:33

Hei hei flinke du ;)

Mannen med de grå tøflene, har han noe navn som du kan komme frem til?

klem

synskepeggy

21.09.2010 kl.08:58

Nina:Oddvar heter han,og han "subber" når han går pga.dårlig til beins.Det er ikke så mye mer å si om han,enda,uten at han av og til er på besøk hjemme hos deg.Ha en fin dag.Hilsen synskepeggy.

Inger Johanne

23.09.2010 kl.09:05

Tror de som tviler åp Martha og hennes evner, er folk som er redd for healing og alt det som har med slikee vner og gjøre, de forstår ikke sammenhengen i det, og dermed blir de tvilere.

Jeg har og alver og feer som flyr rundt meg når jeg er i marka og passer på meg.

Jeg skal legge inn et bilde fra i sommer da jeg var på Lillehammer, nermere bestemt på Maihaugen:))

Ha en fin dag:)

A GIRLS DIARY

01.11.2010 kl.15:43

Spennende blogg! Har ikke fått lest så mye enda, men det jeg har lest er spennende stoff..:)

Skriv en ny kommentar

Livet mitt som klarsynt.

Livet mitt som klarsynt.

53, Bergen

Jeg er klarsynt og har vært klarsynt hele livet.Jeg har en stor lidenskap for det åndelige og lever hver dag i takt med min egen åndelighet og i mitt eget tempo.Jeg er svært kritisk til det kommersielle alternative miljøet og mener at det alternative miljøet i alt for stor grad bidrar til at man får oppfatning av at åndelighet,klarsyn,healing og alt annet innen det åndelige er uoppnåelig for alle andre enn dem selv - det er det ikke,det er tilgjengelig for alle og det er helt gratis.Jeg håper at denne bloggen og mine erfaringer kan bidra til å lette litt på det mystiske sløret og at flere finner sin egen åndelighet og tar det store steget mot å våge å leve i den på sine egne betingelser og bare dem.Ett av mine mange motto i livet er det faktum at en person kan gjøre mye,en stor forskjell,hele forskjellen faktisk i en gitt situasjon og alle slike situasjoner må ønskes velkommen som det de er - gaver.Historien som fremdeles følger meg hver dag er historien om jenta,presten og sjøstjernen.Den enkle filosofien er så lett å følge og så sann. Ellers er jeg svært samfunnsengasjert,er interessert i det aller meste som skjer i verden og har en bestemt mening om mangt og mye. Hilsen synskepeggy.

Kategorier

Arkiv

hits