OPPKLARING!

Etter mange hendvendelser,bde her p blogg og ellers som etterspr mine tjenester,tror jeg at det er p tide med en liten oppklaring.Misforst meg for all del ikke,jeg synest det er fantastisk med all den positive responsen p det jeg driver med og trives best med,og i tillegg s lrer jeg masse selv som er uvurderlig kunnskap for meg.I mitt "arbeid" som klarsynt skjer det mye.Og mye rart ogs.Jeg fr informasjon som bde er relevant for aktuell problemstilling,og informasjon som ikke er det,fr i etterkant av hendelser.Med all den informasjnen jeg fr,sier det seg selv at jeg m plegge meg selv en meget streng taushetsplikt.det er ikke "bare" vre en klarsynt,det innebrer ogs et stort ansvar som ingen andre enn den klarsynte selv kjenner til.Jeg m selv sette mine egne grenser,m selv skape mine egne holdninger,m selv avgjre hva som er riktig og hva som er galt,m selv sette min egen standard utifra min egen moralske overbevisning,m selv bestemme hva jeg vil og ikke vil gjre.Alt dette for at jeg skal fle at det jeg gjr er s riktig som mulig,for andre og meg selv og ikke minst for at jeg fremdeles skal trives og ha det bra med det jeg gjr."Informantene"(ndene) hjelper til,men allikevel fr jeg av og til innblikk i saker av meget personlig karakter.Det er noen ting jeg har valgt ikke gjre fordi at det fles ikke riktig for meg:

Jeg "spr"ikke barn,ikke fordi at jeg ikke kan,men fordi at jeg mener at barn ikke skal vre s opptatt av fremtiden,men ta hver dag som den kommer.Kose seg,leke og ha det gy underveis,bare vre barn.I en periode n har jeg merket strre pgang fra barn helt ned i 11-12 rs alder som vil bli spdd av meg.Dette uroer meg.Jeg tar imot alle hendvendelser fra barn som jeg gjr med alle andre,med respektJeg forklarer dem hvorfor jeg ikke vil sp dem og forklarer samtidig at de i stor grad kan pvirke sin egen fremtid selv.Samtidig er et lett for meg forst at noen klarsynte kanskje faller for fristelsen til sp barn,det er fordi at det er "enkelt" utifra det faktum at barn er mer pne selv,enn det voksne ofte er.

Jeg omtaler aldri en tredjeperson eller utleverer informasjon om denne.Sprsml av type:utro?Har exen min funnet en annen?og alle andre sprsml som angr andre enn en selv svarer jeg ikke p.Det er ikke min oppgave opplyse om slikt og heller ikke annet om en tredjeperson som er av privat karakter.Jeg er en klarsynt,ikke en sladrekjerring.

Jeg spr aldri om penger eller forhold menn/kvinner.Det mener jeg at voksne folk m finne ut av selv.Og barn skal vente med slike bekymringer til de er gammel nok til ta ansvar selv.Slike problemer br ikke vre strre i livet til noen enn at man kan ordne opp i dem selv,uten hjelp fra en klarsynt.

Jeg utver (i stor grad) ikke healing.Grunnen til at jeg sier det snn,er at det skjer at jeg healer bde familie,bekjente og dyr,med hell.Men fra det til heale "proffesjonelt",hvor det ligger en forventning om lykkes,er steget meget stort for min del.Og det er frst og fremst av respekt for energiene som er i "arbeid" nr man healer at jeg ikke utver healing mer enn jeg gjr.Og det er heller ikke min oppgave stille en diagnose,noe som jeg mener er helt ndvendig for et vellykket resultat av healing.Selv om jeg ofte kan fornemme sykdom andre har,s lar jeg det bli med det.Det er ikke min oppgave informere om slikt,det er vedkommendes lege.

Og jeg tar meg ikke betalt for mine "tjenester".Jeg har forlengst innsett at de som trenger den hjelpen jeg kan tilby mest,er der som oftest har minst.Og det faktum at jeg lrer mer selv ved hver eneste tjeneste jeg gjr er mer enn lnn nok.Og det synest jeg at flere klarsynte burde ta innover seg.Jeg mener ikke at man aldri skal ta seg betalt,jeg mener at man kunne vurdere betaling og evt.hvor mye p en annen mte,slik at det ikke bllir for dyrt for en som virkelig trenger den hjelpen som i utgangspunktet skal vre tilgjengelig for alle uavhengig av konomi.

MEN,om noen nsker kontakt med sine nre og kjre p den andre siden,kan jeg hjelpe til med det.Om noen har et problem eller en vanskelig avgjrelse ta,kan jeg hjelpe til med det.Jeg kan til og med sp i fremtid,men bare om det angr et allerede eksisterende problem.Jeg kan f rd og veiledning fra avdde venner og familie til de som mtte trenge det.Noen ganger kan det arte seg som en slags "samtale" mellom den avdde og den som trenger hjelpen,og den gr via meg.Om man trenger rd om hva man skal gjre i en bestemt aktuell situasjon,kan jeg hjelpe til med det.Om man har forlagt eller mistet gjenstander,eller om et kjrt husdyr har forsvunnet,kan jeg hjelpe til med det.Jeg kan hjelpe til med det meste og det er bare meg selv som setter grensene.

Mlene en klarsynt br ha med sitt arbeid er helt klare for meg:Det er skape harmoni der det er kaos.Sikkerhet der det er usikkerhet.Forstelse der det er forvirring.Og glede der det er sorg.Det m vre en klarsynt sin fremste oppgave.Hilsen synskepeggy.

48 kommentarer

joolmag45

19.11.2010 kl.14:40

bra skrevet .klem fra magnhild

Sirdalsrypa - Grete

19.11.2010 kl.14:45

Jeg har tenkt at det kanskje kan vre litt slitsomt vre klarsynt? Jeg for min del har nok med mine dde slektninger som i perioder er p besk hos meg i form av duft, insekter og fugler :) Kanskje fordi jeg tenker s mye p dem? De som har skremt meg p soverommet om natten ga jeg hylydt beskjed om slutte komme, da ble det etterhvert rolig :)

Lykke til med din gjerning :)

Synskepeggy.

19.11.2010 kl.15:01

joolmag45:takk s mye.Ha en fin dag og fin helg.Hilsen synskepeggy.

Synskepeggy.

19.11.2010 kl.15:05

Grete:Jeg vet ikke,jeg,om det er slitsomt,for jeg har ingenting sammenligne med.For meg er det bare snn det er.Og det er jo fint ogs,da, ikke vite om noe annet nr man frst har disse evnene.Hilsen synskepeggy.

Ingunn

19.11.2010 kl.23:19

S fint du skriver. Kanskje du kan hjelpe meg etter hvert ogs, det er noe/flere ting jeg tenker p, men jeg m i s tilfelle finne den rette mten legge det fram p...eller hvordan jeg skal f sagt det. Du er flink:)

Synskepeggy.

20.11.2010 kl.09:57

Ingunn:Takk for hyggelig kommentar.Bare spr du,nr du er klar.Hilsen synskepeggy.

blklokkevikua

20.11.2010 kl.12:40

Dette innlegget viser at du er "en sann klarsynt". For en skal ikke missbruke disse evnene. Jeg har forsttt ut fra dine tidligere innlegg at du ikke utnytter dette. En ser jo, f.eks innen healing, at de som ikke krever en betaling for healingsevnene sine, de fr enda sterkere evne til heale. Slik tror jeg det ogs er innen klarsynthet, at evnene blir sterkere nr de ikke blir missbrukt.

Jeg ser med skrekk p hvordan yngre og yngre mennesker blir tiltrekt av, og prver seg p, det de tror er "spennende magi". Og det er skremmende at flere og flere, ikke bare ungdommer, men ogs voksne, gr inn i en livsstil basert p "magi og ritualer", for virke spennende og mystiske. Det har blitt mote kalle seg synsk og ha helbredende evner, og det har blitt en millionbedrift selge produkter og kursing. Noen pstr til og med at en m ha kurs, for bli synsk!! Det meste er og blir uskyldig, fordi det kun er ett svada uten sannhet. Men, det er en grense her som er veldig lett trkke over. FOR DET EN GIR, FR EN TILBAKE!!

Synskepeggy.

20.11.2010 kl.15:16

Blklokkevikua:Vi to er helt enige her.Og jeg er glad for at innlegget mitt blir forsttt p en riktig mte.Du m lese mer i bloggen min!Jeg kritiserer og motarbeider den etablerte alternative bevegelsen s godt jeg kan og s ofte jeg kan.Og i mange forskjellige innlegg som jeg har skrevet her.Det er mye jeg kunne ha sagt,men det meste er sagt i innlegg fr og mere kommer.Jeg ser ogs med gru p hvordan dette holder p utvikle seg,og jeg som klarsynt selv er lei meg for retningen det hele har tatt og ikke minst hva jeg ser at man lar seg lure til tro.For meg er det helt uforsteligt at noen kan misbruke noe s fantastisk,jo mer jeg er s heldig f innblikk i den fantastiske verden,rett ved siden av vr,jo mer blir jeg overveldet av respekt,glede,undring over at akkurat meg er s heldig f del i det,og ikke minst et stort nske om bruke det positivt for andre enn meg selv.Det som er trist er at jeg ikke kan forklare andre mer nyaktig hva det er,hvor mye jeg lrer om alt omkring meg,hvorfor og hvordan,innsikt i alt,og hvordan denne kommunikasjonen foregr slik at jeg ogs kan gjre nytte for meg med all kunnskapen i det daglige.Hadde jeg kunnet forklare slik at andre hadde forsttt,s hadde man ogs forsttt at der er en stor forskjell p det som er som det skal vre og det som ikke er det.Jeg hper en dag,nr jeg har blitt flinkere til det s vil iallefall ikke de som har mtt meg,snakket med meg og lest hva jeg skriver s lett la seg lure lenger.Hilsen synskepeggy.

blaaklokkevikua

20.11.2010 kl.17:28

Du kan ikke forklare det mer nyaktig, fordi ingen kan forklare det med ord. Om dette kunne forklares med ord, s hadde det vert noe av det frste menneske hadde skrevet om, etter at de fikk skriftsprket. Den nrmeste mte forklare p er igjennom "historie fortelling". Fortsett heller skrive slik du gjr, ellers kan det lett bli missforsttt. Synes du er dyktig til f fram ditt budskap.

Janne C.R. Larsen

21.11.2010 kl.11:39

Hei.. jeg har et par sprsml til deg.. Eller, det blir vel egentlig litt feil formulert.. Jeg henger litt i grenseland om jeg tror eller ikke tror p nder og/eller klarsynte. Men jeg har alltid flt at det M vre noen som ser mer enn det "normale" mennesker gjr, og jeg har ogs flt at det m finnes noe mer mellom himmel og jord enn det vi "normale" mennesker ser. Det jeg vil fram til er vel.. Jeg er fosterbarn. Min biologiske far er dd.. Jeg lurer p om det finnes noen sjanse for at du kunne.. snakket med ham? Om det gr an.. Jeg vil bare vite hva han tenker/fler, om han har det bra, om han har noe han vil fortelle meg, om han flger med p meg, osv... Finnes det en mulighet for at du kan gjre dette?

brittmo

22.11.2010 kl.12:10

Hvis jeg skulle nske motta hjelp fra deg, hvordan gjr jeg det da?

brittmo

22.11.2010 kl.16:26

Ps. Jeg fr ikke sendt deg melding, for det er av en eller annen grunn ikke noe alternativ hos deg.

iceman

22.11.2010 kl.17:59

Hei:-) Godt skrevet og helt enig ! :-))

Susanne !!

22.11.2010 kl.21:15

hei ! Klarer du se hvor et dyr er p en mte ? Pusen min lukas som er to r har vert borte i et halvt r, jeg savner han noe s utrolig mye. Drmmer ofte om han! Klarer du se om han lever, hvor han er ? <3

Synskepeggy

23.11.2010 kl.07:47

Susanne!!:Jeg tror ikke at katten din er dd.Jeg tror at den holder seg i et omrde der det blir lagt ut mat og der er flere hjemlse katter i det samme omrdet.Jeg ville tatt kontakt med dyrebeskyttelsen,andre dyreorganisasjoner,det kan ogs vre private som legger ut mat,og spurt om de har matstasjoner og evt.hvor de er.Jeg tror at du vil finne katten din i et slikt omrde.Lykke til.Hilsen synskepeggy.

Synskepeggy

23.11.2010 kl.08:19

Janne C.R.Larsen:Jeg skreiv et laaaangt svar til deg.Jeg hper at du finner det igjen p bloggen din,den var ikke lett finne ut av.Hilsen synskepeggy.

Midnight

23.11.2010 kl.16:07

Jeg syns ett av tegnene p at du er en seris hjelper, er at du faktisk hjelper uten kreve noe igjen for det. Ikke bare viser det et stort hjerte, men ogs om en generell eventyrlig medmenneskelighet som man sjelden finner i vr tid.

Tove

23.11.2010 kl.16:14

Ville bare si tusen takk for en flott kommentar du la igjen p bloggen min, nr jeg leser her at du er klarsynt forstr jeg jo godt at du ogs er en tenker :-)

Julia

26.11.2010 kl.14:18

Heisann!

Er dine tjenester alts gratis? Det er da nesten for godt til vre sant.

Jeg kunne da godt tenke meg litt rdgivning fra deg, men hor henvender jeg meg?

Ha en god helg!

Carina :- )

26.11.2010 kl.16:22

Hei ! Jeg liker virkelig bloggen din ! :)

Synes det er veldig tft gjort det du gjr :)

Jeg lurte bare p om du kunne gtt inn p bloggen min, jeg la ut et bilde av min beste venn som jeg mistet for nesten 3 mneder siden. Vet du har snakka litt med ei vennine av meg, men lurte p om du fikk noe kontakt eller noe flelse eller noe nr du s det bilde ? Du hadde ikke hatt lyst og bare ta en liten titt ? :)

Klem Carina
SV: Jeg m nok vre rlig si meg enig i at han har egentlig en stor mulighet til vinne pga. erfaringen og at han selv skriver lter. Men som jeg sier; Den beste vinner! Bare krysse fingrene for det vi hper p :)

Britt Mari Mnnerd

27.11.2010 kl.18:50

Hallo jeg lurer p en ting..

Ny stilling og event hva?

10.02,54

28.11.2010 kl.19:33

sorry for mtte si det; men bloggen din er litt kjedelig.. det er jo bare tekst, tekst og atter tekst? det er liksom ingen bilder... ikke noe gy lese

Synskepeggy

28.11.2010 kl.20:22

Anonym:Det har aldri vrt meningen at denne bloggen skulle vre full av bilder,den er kanskje kjedelig,men den er viktig.Om du n lar vre lese fordi at bloggen virker kjedelig,s kan det vre at du dermed gr glipp av noe viktig.Og det ville jo vrt synd.En annen ting er at det er utallige blogger med bde bilder og annet "interessant"innhold,s du vil helt sikkert finne en,og flere,som passer deg bedre enn denne bloggen gjr.Hilsen synskepeggy.

Janne C.R. Larsen

28.11.2010 kl.20:53

Nei, jeg fant ingen tilbakemelding.... Er det mulig du kan sende den p e-post istedenfor?

Janne C.R. Larsen

28.11.2010 kl.21:13

Ikke for mase, alts, men jeg ble s nysgjerrig om du hadde noe ang. faren min osv... hehe :)

britt mari mnnerd

29.11.2010 kl.13:52

Hallo jeg lurer p en ting..

Fr jeg NY stilling og event hva?

10.02,54

Perlen

01.12.2010 kl.10:32

N er tulla mi smsyk, og snedig som det er s er jeg veldig "var" p om noen passer p henne eller ikke. Hu ligger til stadighet og ser ut i lse lufta. Og selv om hun er syk s er hun bare glad og rolig. Ikke grinete eller sur som spedbarn ofte blir:) S jeg tror du har rett!

Charlotte!

03.12.2010 kl.10:58

Sv: tusen takk for kommentaren din :D Jeg er helt enig. Ha en flott dag videre!

thelionqueen

04.12.2010 kl.00:12

hvor kan man evt sprre deg om ting mer privat? :) mail etc?

Janne C.R. Larsen

04.12.2010 kl.13:20

Jeg ble faktisk utrolig nysgjerrig, men har ikke funnet noe svar fra deg... Kan du sende det p e-post?

A GIRLS DIARY

04.12.2010 kl.20:14

Herlig innlegg..Hva tenker du om tankens kraft eller leve i net? tror du at det finnes noen rundt meg som passer p meg? Hva fler du rundt meg? Jeg er veldig nyskjerrig...vet ikke hva du kan hjelpe meg med konkret, men fler likevel jeg trenger noen svar...:)

Mmw

12.12.2010 kl.17:34

Hei..

Jeg lurer p om du har evner til tolke dyr? Skulle s gjerne ha ftt noen tips om hvor lusen min er, som forsvant for en uke siden...

Mvh Marte

Mmw

12.12.2010 kl.17:36

Det skulle st pusen:)

Synskepeggy

12.12.2010 kl.18:39

Mmw:Pusen din har tatt seg en tur p egenhnd,den kommer hjem igjen,jeg tror innom de neste dager eller i neste uke.Har den kanskje allerede kommet hjem?Hilsen synskepeggy.

Mmw

12.12.2010 kl.19:00

Han er ikke kommet tilbake enn, jeg er like spent hver gang jeg pner ytterdra:) Litt unormalt at han har dratt ut p langtur i denna kulda, han er hjemmekjr, srlig om vinteren. Hper du har rett, blir ingen god jul uten kjre pus:)

RagnaRock

15.12.2010 kl.22:51

Er det ikke litt vanskelig ta innover seg andre folk/dyr sine energier uten vite hvem de er? F.eks som her p nettet. Eller bare "sker" du oss opp? Kan du fortelle meg om chakraene mine n, uten vre i fysisk kontakt med meg?

- RagnaRock

Synskepeggy

16.12.2010 kl.00:15

RagnaRock:Jeg fler ikke at jeg tar innover meg noe,"forbindelsene" skjer helt spontant og av seg selv,evnene mine har ikke noe med meg personlig gjre,jeg er bare et redskap eller et verkty som kan brukes til oppn et nsket resultat.Jeg kan ta et eksempel som gjr det lettere forst hvordan det fungerer:En bekjent ringte til meg pga at det hadde skjedd noe urovekkende,da hun fortalte hvorfor hun ringte begynte jeg f informasjon med en gang,s det endet med at jeg fortalte henne.Seinere snakket jeg med henne og hun kunne bekrefte alt jeg hadde sagt,det var riktig.Politiet ville snakke med meg ogs,da dette var/fort kunne blitt, en politisak,men jeg fikk ikke mer informasjon i denne saken enn det jeg allerede hadde ftt,s jeg kunne ikke hjelpe til mer.Nr informasjonen slutter komme har jeg lagt det aktuelle tilfellet bak meg,det fr jeg "hjelp" til,slik at jeg er mest mulig objektiv og ikke lar meg pvirke av tidligere informasjon nr nye saker dukker opp.Jeg hper at dette er forsteligt,det er og skal vre vanskeligt forklare.Les litt mer i bloggen her,s finner du ut mer.Jeg skal skrive et innlegg om chakraene,fargenes betydning i meditasjon og drmme osv,s flg med her.Hilsen synskepeggy.

RagnaRock

16.12.2010 kl.20:07

Ja jeg skjnner, tror jeg. Det er noen som p en mte formidler videre til deg det som er "basic", og slutter informere nr du vet hva du trenger vite? Jeg synes snt er spennende. Har gtt hos healer tidligere, og mamma "ser" litt hun ogs. Jeg er glad jeg ikke har den evnen, egentlig.

lisaml

09.01.2011 kl.02:19

Jeg lurer p om hvordan man vet at man har denne evnen om det gr an og sprre om det?? Jeg merker lett ting andre ikke oppfatter og fler ofte at jeg ikke er alene.. Fr var jeg litt skremt av opplevelsene mine, men n har jeg p en mte forsonet meg med de.. Kan du vite om jeg har denne evnen ? Hvis du har mulighet, kan du kanskje du svare meg p mail? lisa-magnussen@hotmail.com -L<3

Livet mitt som klarsynt.

09.01.2011 kl.20:10

lisaml:Det er bare du so virkelig kan svare p om du har evner selv,men utifra det du forteller her s vil jeg tro at du har det,og det er opp til deg selv om du vil utvikle dem videre.Jeg for min del har flt at det har vrt "noe" i hele mitt liv,har alltid flt meg litt p siden av det som andre kaller virkeligheten og har alltid hatt en ro med det.Da jeg var rundt 20 r opplevde jeg noe som gjorde meg mer nysgjerrig og nsket vite mer,og fra da av har evnene mine bare blitt bedre og bedre.Alle m finne sin egen vei til sine evner,og min erfaring vil nok ikke vre lik din,selv om de kan sammenlignes p mange punkter i etterkant.Masse lykke til.Hilsen synskepeggy.

lisaml

10.01.2011 kl.13:41

Har du noen tips til hvordan jeg kan jobbe videre med meg selv om jeg vil utvikle meg ? Tusen takk for svar forresten :)

Livet mitt som klarsynt.

10.01.2011 kl.13:57

lisaml:Du kan jo prve meditasjon og se om det er noe for deg.Ellers er det bare vre tlmodig og se hva som skjer.Fr eller seinere vil det skje noe som blir en utlsende faktor for evnene dine,og det trenger ikke vre noe dramatisk som fr det til skje.Skal man ha kontakt med det ndelige s gjelder ikke de samme "regler" der. Som fks ting skjer nr tiden er inne for det,samme hvor utlmodig man er selv.

L<3

11.01.2011 kl.13:52

takk :)

christinegullerud

13.01.2011 kl.20:10

Wow flott blogg! Veldig fint at du kommer med denne oppklaringen! Finnes det en mail n deg p? Hilsen Christine Gullerud : )

blondiegoespilot

13.01.2011 kl.20:55

Som skeptiker med sans for litt uforklarlige fenomener, m jeg si at du fremstr som en veldig god person. Jeg liker utrolig godt at du nsker hjelpe, heller enn vise hva du kan eller tjene penger p andre mennesker i vanskelige situasjoner. Beundringsverdig:)

Pergoberta

16.01.2011 kl.03:04

Du har en utrolig spennende blogg - og et spennende yrke. For, det er vel et yrke, det vre klarsynt?

Jeg er vel det en kan kalle en tvilende skeptiker- jeg vil ikke tro p dette, men likevel m jeg innrmme at jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord.

Dessverre har jeg blitt "skuffet", av bde healing og sping - det har rett og slett ikke funket/stemt p meg.. I den situasjonen jeg er i n, vil jeg svrt gjerne ha svar p om vi noen gang kommer til f barn, og svarene jeg har ftt er at "Ja, dere kommer til f barn, innen 12-14 mneder". De 12-14 mnedene var over for 12 mneder siden.

Healingen skulle hjelpe mot "blokkeringer" som damen s fint sa.. Jeg fikk det ikke noe bedre etter ha vrt hos henne..Men, n skal jeg ikke overrse deg med mine problemer. Jeg ville bare si at jeg likte bloggen din, og svrt gjerne nsker flge den :) Dette er jo spennende, som sagt.

Og, at du ikke tar betalt for dine tjenester er utrolig flott!

Livet mitt som klarsynt.

16.01.2011 kl.11:57

Pergoberta:S fint at du liker bloggen min.Jeg m si meg enig med deg,jeg har heller ikke s god erfaring med andre klarsynte,men det kommer vel litt av hvilken forventning man selv har til hva den klarsynte skal kunne svare p.Jeg skriver litt om det bla.i innlegget "Mitt mte med klarsynte".For meg blir vel aldri dette et yrke,jeg koser meg med det,bruker klarsynet som en ressurs som andre og meg selv kan ha nytte og hjelp av i hverdagen.Hilsen synskepeggy.

Skriv en ny kommentar

Livet mitt som klarsynt.

Livet mitt som klarsynt.

53, Bergen

Jeg er klarsynt og har vrt klarsynt hele livet.Jeg har en stor lidenskap for det ndelige og lever hver dag i takt med min egen ndelighet og i mitt eget tempo.Jeg er svrt kritisk til det kommersielle alternative miljet og mener at det alternative miljet i alt for stor grad bidrar til at man fr oppfatning av at ndelighet,klarsyn,healing og alt annet innen det ndelige er uoppnelig for alle andre enn dem selv - det er det ikke,det er tilgjengelig for alle og det er helt gratis.Jeg hper at denne bloggen og mine erfaringer kan bidra til lette litt p det mystiske slret og at flere finner sin egen ndelighet og tar det store steget mot vge leve i den p sine egne betingelser og bare dem.Ett av mine mange motto i livet er det faktum at en person kan gjre mye,en stor forskjell,hele forskjellen faktisk i en gitt situasjon og alle slike situasjoner m nskes velkommen som det de er - gaver.Historien som fremdeles flger meg hver dag er historien om jenta,presten og sjstjernen.Den enkle filosofien er s lett flge og s sann. Ellers er jeg svrt samfunnsengasjert,er interessert i det aller meste som skjer i verden og har en bestemt mening om mangt og mye. Hilsen synskepeggy.

Kategorier

Arkiv

hits