Uthengt??

Det var en blogger som følte seg uthengt pga en kommentar fra meg i et innlegg og følte seg også uthengt i mitt siste innlegg "Er det virkelig greit".For å gjøre det helt klart,det er ikke min mening å henge ut noen,jeg mener at jeg skrev dette innlegget helt generellt og ikke med enkeltpersoner i tankene.Å føle seg uthengt er noe som skjer og særlig når man tar opp slike sensitive temaer,men uansett hva det gjelder og hvilket tema så må vel alle vite at angrep er aldri det beste forsvar,selv om noen fremdeles tror det.Og det denne bloggeren gjorde mener jeg ikke var greit.Hun slettet innlegget sitt samt kommentaren min for så å legge ut et innlegg selv - etter slettingen - om hvilken fryktelig kommentar hun hadde fått og at den hadde tatt fra henne lysten og gleden ved å blogge osv.Det jeg skreiv i kommentaren til denne bloggeren var omtrent det samme som kommer frem i innlegget mitt "Er det virkelig greit" .Jeg spurte rett og slett bloggeren om det var helt greit å legge ut bilde etter bilde av egne barn og jeg spurte også i kommentaren min om bloggeren hadde spurt dem som var avbildet om det var greit for dem.Denne bloggeren fikk selvsagt mange sympatikommentarer på innlelegget sitt bla "noen er syke" og "gi meg bloggadressen til denne nettmobberen" osv.De som kommenterte ante egentlig ikke hva de kommenterte,da både innlegg og kommentar fra meg forlengst var slettet,før nevnte innlegg var lagt ut.Det var ikke bra! Jeg mener at det er å lure andre til å kommentere bare en delvis sannhet,da ikke hele historien er kjent og det er å lure andre til å kommentere i favør av bloggeren selv.Hadde man kunnet lese min kommentar før man kommenterte tror jeg at noen av dem ville følt seg tatt ved nesen og lurt,ja.Denne bloggeren har heller ikke en eneste gang henvist til innlegget mitt der hun føler seg uthengt og har heller ikke lagt igjen noen kommentar i min blogg og gitt utrykk for sin mening der.Rart,men det forbauser meg ikke.Er det en slik bloggkultur man ønsker,der noen kan få sympati i en sak der bare en av sidene er belyst og man derfor kjenner til bare halve historien.Sympatikommentarene har jo også "tillatt" denne bloggeren å innta en offerrolle som overhodet ikke er berettiget.I ærligt spill så lar man hele historien bli kjent for så å be  om meninger og kommentarer fra andre.NÅ er det jammen meg jeg som føler meg uthengt her.Sympati for det????Hilsen synskepeggy.

49 kommentarer

mybreastsurgery

10.01.2011 kl.15:31

Skriver en anonym bogg. Skriver om brystimplantat jeg skal operere inn den 15. februar. Fakta, før og etter. Prøver å hjelpe folk som vil ha litt info, eller vurderer dette selv! Eller hvis du har hatt en slik operasjon selv, kanskje du vil dele den med meg og mine lesere :) Stikk innom om dette interesserer deg :)
Fin blogg ^^

Inger J

10.01.2011 kl.15:43

Så lenge ingen navn nevt, eller nick nevnt, så har du IKKE hengt ut noen som helst.

Du bare skrev om noe du brenner for:)

Krelitos

10.01.2011 kl.15:49

Det var ikke noe galt i innlegget ditt! Slik jeg leste blogginnlegget ditt skrev du på generelt grunnlag! Jeg skjønner ikke hvorfor noen skulle føle seg søtt for innlegget ditt! Nei, du er ingen nettmobber! I et blogginnlegg må man som leser lese alt, og ikke stykkevis og delt. Det er hvis man leser deler av et blogginnlegg det kan bli misforståelser, men da er det bedre å la være å kommentere.

Stå på!

Ønsker deg en kjempefin ettermiddag!:)

Livet mitt som klarsynt.

10.01.2011 kl.15:49

Inger J:Det er min mening også,og uansett hva man legger ut på blogg må man forvente reaksjoner på,om reaksjonene ikke går i egen favør,eller om andre har andre meninger enn en selv,må man se på det som det det er,en meningsytring.Jeg trodde at en av grunnene til at man blogger er nettopp å få andres meninger og synspunkter på saker man selv er opptatt av.Jeg vet ikke jeg,kanskje det er meg som misforstår,eller forventer meg mer enn andre gjør,da enhver mening er velkommen på min blogg.Hilsen synskepeggy.

verichsen

10.01.2011 kl.15:51

Bare fortsett å skriv det du syns og mener og brenner for.. :-) så lenge ingen navn etc er nevnt så er det generellt...og her i landet er det ytringsfrihet...:-)

Livet mitt som klarsynt.

10.01.2011 kl.15:53

Krelitos:Det som er litt "dumt" er at kommentaren min som det blei reagert på er slettet,skulle ønske at man kunne lese den fortsatt,da jeg fremdeles står fullt og helt inne for innholdet i den.Ha en fin dag,du også - og du også Inger J.Hilsen synskepeggy.

Fysisk og psykisk helse

10.01.2011 kl.15:54

Jeg synes ikke du har sagt noe galt og så lenge du ikke utgir navn ol. så henger du heller ikke ut noen. :D

Perlen

10.01.2011 kl.18:04

Hei! Jeg er glad i en god debatt, og trodde jo det var meg du hintet til i det innlegget, så da svarte jeg med min ærlige mening om saken.

Jeg er av den tro at alle skal få si det de mener så lenge de er konstruktive i det de sier. Selv tåler jeg kritikk, men er en hissigpropp av natur, så får jeg kritikk så svarer jeg for meg. Det betyr ikke at man er sur eller fornærmet, det betyr bare at man har en mening. Hvis jeg kan si min mening kan du si din mener jeg bestemt, og det skal være likt for alle. Jeg arbeider selv med å styre meg og forsøke å se forskjellige nyanser i alt. Noen ganger er jeg flink og andre ganger ikke:) Men vi har alle rett til å ytre oss, og jeg synes på ingen måte du henger noen ut. Du ytrer din mening.

Jeg er lei meg for at du fikk det sånn etter det innlegget. Selv om jeg var en av dem som følte meg litt truffet og kom med et par kommentarer mener jeg overhodet ikke du har støtt noen. Et innlegg som setter sinnene litt i kok er bare sundt for oss alle:) Håper hun du "fornærmet" får avkjølt seg litt og tenker det samme:)

Merethe

Synskepeggy

10.01.2011 kl.18:24

Perlen:Takk,jeg er helt enig med deg,man skal si sin mening.Det setter jeg pris på!!Selv om noen ganger er det greit å vite hele historien før man uttaler seg,da det fort kan ende med at noen uskyldige får et ufortjent stempel på seg for å ha ytret sin mening.Det kan fort bli slik at man er "redd" for å si sin mening etter slike "dumme" episoder,men som med alt annet,man lærer av dette også.Selv om kommentaren min som utløste dette ikke lenger er å lese,står jeg fullt og helt inne for det jeg skreiv og mente. Det er det jeg vil ha frem i dette innlegget her.Hilsen synskepeggy.

FotoJack

10.01.2011 kl.20:22

Godt skrevet og man skal jo få ha sine egne meninger om alt man selv vil.

Skal komme tilbake å lese flere av inleggene dine siden de er lange må jeg ha tid.

Fortsett å ha dine meninger.

Ellers takk for komentar på min blogg.

IZZIEBELLE

10.01.2011 kl.22:08

Fin blogg du har! Kan du noe spesielt om drømmer? Drømmer hvor man har en samtale med en avdød familiemedlem...? har drømt det 4 ganger på rad nå, og det er akkurat som om jeg får beskjeder og advarsler fra henne. Får nesten fysisk kontakt også... Og når jeg våkner er puta søkkvåt av tårer, og jeg klarer ikke å la være å gråte enda mer.. resten av dagen er jeg rett og slett bare trist

beebree

10.01.2011 kl.22:17

Hej! jeg liker virkelig måten du skriver innleggene dine på! :) de er utroli bra ! og veldig inspirerende ! :) Da jeg leste at du er klarsynt ble jeg enda mer fasinert ! det er noe jeg er veldig nysjerrig på ! Lurer på hvorfor ikke du er på topplisten!

Hilsen meg ! :)

I believe I can

10.01.2011 kl.22:23

Jeg har lagt ut en bloggutfordring til deg på innlegget "Flaue avsløringer".

tatta

10.01.2011 kl.23:56

Ett kjempe flott innlegg hadde du. om noen følte seg så støtt så kanskje det er av dårlig samvittighet..?.., uansett du må få ytre dine meninger og synspunkter, om ikke er jo poenget med blogg borte!!, du hang da ikke ut noen på noen som helst måte, var vel på generelt grunnlag og å få satt lys på dette med barn på nett, rart så enkelte mennesker skal tro alt sentreres eller handler om rundt dem!! Stå på :)

11.01.2011 kl.08:46

Jeg har nå lest litt mer på denne andre bloggen, og ser hva det gjelder... I det siste innlegget hennes om saken har du i hvert fall ikke fått slettet kommentarene dine! Her er det jeg svarte henne:

"Unnskyld meg, men her har du, virkelig vært hårsår. Ærlig talt, her får du en kommentar på et innlegg, en kommentar fra noen som ikke er enig med deg. Det burde vel være en ærlig sak, når man blogger offentlig, må man regne med at også de som ikke er enige i innlegget ditt, kommer med en meningsytring. Etter det jeg har forstått, var dette et velment råd til deg, et varsko om å trå varsomt på offentlig arena. Jeg tror ganske sikkert at denne kommentaren ikke var "stygg". Men her har du tatt det opp i verste mening. Og at du vurderer å slutte bloggingen pga. denne ene kommentaren, viser bare hvor hårsår du er (dèt er vel stygt sagt, ikke sant?)

Når du så skriver dette innlegget, uten å vise bakgrunnen for det, og det som ble skrevet tidligere, viser det at du bare er ute etter støtteerklæringer. Men de som kommenterer ovenfor her, har jo ikke lest hva som ble uttalt tidligere! Da synes jeg ikke dette ble riktig gjort av deg.

Du sletter vel denne kommentaren også da, siden du ikke tåler kritikken et slikt innlegg kan medføre. "

Livet mitt som klarsynt.

11.01.2011 kl.09:37

Anonym:Den siste kommentaren jeg postet i den bloggen er slettet.Der ga jeg bla utrykk for at jeg synest det var rart at noen kunne kommentere en kommentar som de ikke selv hadde lest,da den kommentaren var slettet samtidig som innlegget,to kommentarer jeg har lagt igjen i den bloggen er slettet.Da er man jo sikker på at mitt poeng er borte,og man skaffer sympatikommentarer bare i favør av seg selv.Dårlig gjort,og ikke helt ærlig heller.Takk for at du deler mitt syn på dette.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

11.01.2011 kl.09:52

beebree:Fint at du liker bloggen min,det er motiverende for meg.Hvorfor jeg ikke ligger på topplisten?Ja,si det,jeg har vel ikke så mange lesere kanskje,men det er uansett ikke noe mål for meg og heller ikke grunnen til at jeg blogger.Jeg koser meg med det og så får toppliste være toppliste.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

11.01.2011 kl.09:55

IZZIEBELLE:Jeg tolker drømmer når jeg får det "oppdraget".Det er lettere for meg å tolke andre sine drømmer enn mine egne,og slik skal det være.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

11.01.2011 kl.09:57

I believe I can:Jeg liker utfordringer,men denne her,jeg vet ikke helt,jeg,må kanskje tenke på det litt.Hilsen synskepeggy.

Perlen

11.01.2011 kl.10:16

tatta kan fortsatt ikke se nyanser i hverken innlegg eller kommentarer kan jeg se. Latterlig å forhlde seg anonym i diskusjoner som dette. Viser bare at man ikke tør å stå for sine meninger

Synskepeggy

11.01.2011 kl.10:27

Perlen:Nyanser i en slik debatt er relativt,opp til øyet som ser.Poenget hennes er riktig,sett fra min mening.Min mening er "streng"å ta en avgjørelse om at man ikke legger ut bilder i det hele tatt ,og også ikke legger ut alfor detaljerte tekster som bare henvender seg til spesiellt interesserte,men som alle kan lese,altså litt takt og tone i det offentlige rom,som internett har vist seg å bli mer og mer.Hilsen synskepeggy.

Perlen

11.01.2011 kl.20:33

Nå, men jeg vil da si at man skal kunne blogge til spesielt interesserte. Det er jo heller ikke alle som er spesielt interesserte i det du blogger om, men du skriver da om det allikevel. Det er tusen forskjellige tema å blogge om, og jeg synes, uansett hva, at man skal kunne velge tema elv, så lenge man kan stå for det man skriver. Det er også fint å ha maninger og stå for dem, men man skal tenke på at alle er forkjellige og kan ikke mene det samme. Det betyr også at man skal ta høyde for at man ikke alltid kan ha rett i alles øyne

june victoria

11.01.2011 kl.22:30

Hei.

Har du en mail jeg kan kontakte deg på?

Livet mitt som klarsynt.

11.01.2011 kl.22:38

Perlen:Det kommer tydelig frem i dette og mitt forrige innlegg og ellers andre innlegg her i bloggen hva jeg mener med blogger for spesiellt intresserte.Og jeg vil ikke samenlignes med slike blogger.Og jeg er helt enig med at man må blogge om ha man vil selv om jeg reagerer tildels kraftig noen ganger av enkeltes detljerte beskrivelser av strengt privat og personlig karakter.Noe jeg mener er helt unødvendig da man kan få frem sin mening og sitt budskap på bedre måter.Jeg tror ikke at du forstår helt hva jeg mener her,dessverre.Man kan mene at jeg skriver om private ting også,men det gjør jeg ikke,for klarsynt er noe man har og ikke noe man er,og det har ingenting med meg personlig å gjøre,det går fint å holde mitt private liv utenfor,og når jeg kan gjøre det,så kan alle.Hilsen synskepeggy.

Merethe

12.01.2011 kl.07:38

Ja, så har du rett for da forståer jeg ikke hva du mener. Et menneske kan jo selv velge hvor mye det vil utlevere seg selv. Hvis JEG velger å skrive hva jeg har laget til middag så synes ikke jeg det er å utlevere meg selv. Hvis "guri" skriver om sine psykiske problemer synes jeg jo det er langt over mine grenser for hva jeg ville skrive om, men for "guri" er det kanskje terapi? Kanskje er det hennes måte å prøve å skape forståelse på? Det er uttallige mennesker som skriver om alvorlige temaer og også private. Men jeg synes mye handler om formålet med å skrive det. Selv har jeg skrevet innlegg om mine tanker rundt ting som at mennesker ikke er spesielt forstående overfor hverandre. Og om mennesker som kun tenker på egen vinning. Og her kommer jo private, personlige synspunkter inn, for jeg Troe på karma og den gyldne regel osv osv. Det blir jo av privat karakter, men det er jo min "stemme" til verden. Jeg vil jo at verden skal kjenne mine tanker om slike tema. Dessuten, så har jeg i ett år (uten å utlevere meg selv) levd et ganske ensomt liv og blitt sviktet på det groveste av mennesker som skal være noen av mine nærmeste. Det er ganske hardt å komme seg igjennom sånne ting uten å kunne skrive noe "litt" personlig så verden kan vite at man har noe å si.

Du misforstår men litt. Jeg er bare interessert i å forstå det riktig, jeg stiller bare spørsmålstegn til det du skriver. Jeg brukte din blogg som eksempel for å finne ut om jeg forstod det riktig, ikke som et angrep. :)

Merethe

Livet mitt som klarsynt.

12.01.2011 kl.09:24

Merethe:Du sa selv,tidligere i debatten at det er nyanser,at noe er "bedre" å legge ut enn annet,jeg regner med at du da mente bedre fordi at det avslører ikke alt.Det er hva jeg mener også, ikke bare ang bilder av barna på nett,men også i høyeste grad endel tekster som er så detaljerte at det med stor fordel kunne vært dempet ned flere hakk.Jeg tenker at man skal jo stå for hva man har sagt når man var 20,og kanskje litt "vågal" og "dristig",også når man er femti.Det har vist seg ved flere anledninger at det man legger ut på nett blir på nett og noen ganger har "uheldige" ting dukket opp igjen i situasjoner der det absolutt hadde vært en fordel at det ikke gjorde det.Man har hørt om flere slike tilfeller i forskjellige media og det er ikke lenger bare forbeholdt "kjendiser" å oppleve slikt.Hilsen synskepeggy.

Perlen

12.01.2011 kl.11:04

Ja, men så snakker vi samme språk. Merethe

St.lines mentale avfall

12.01.2011 kl.14:39

Det du skriver er så sant så sant, er enig med deg. Når det gjelder å henge ut noen, så lenge du ikke har nevnt navn, likheter som lett kan gjenkjennes for andre o.s.v så har du Ikke hengt ut noen etter min mening.

M.v.h meg ;)

tatta

12.01.2011 kl.16:02

Hva gjør det om man er anonym i en slik debatt.., det viktigste er jo ikke hvem JEG er, det er totalt irrelavant.., poenget er jo att man får satt lys på viktige saker.., og jeg synes synskepeggy belyser noe meget viktig her.., om det virkelig er greit og legge ut bilder av barn hver dag, og fortelle og livet til ett ANNET lite menneske, man har fakstisk ikke samtykke, og jeg mener ikke ett bilde i ny og mne det blir flisespikkeri, men og leve på blogging av en liten....,

Og synskepeggy er jo også anonym.., man kan diskutere og fronte saker selv om man er anonym, har ingenting med feighet og gjøre!!., man ønsker kanskje ikke være på nett., noe foreldre som legger ut bilder hver dag bør tenke på, vil barnet dette.., blir barnet glad for dette seinere..,

Er det ikke litt feil og tjene penger på blogging av barn?.., mange av bloggere som ligger på toplisten hadde ikke vært derhadde de ikke vært for de små., så dem lever gjennom sine små.., feil i mine ører vertfall. så må jo andre mene der er riktig., jeg mener dem ikke beskytter barna godt nok., og bør de være lov som sikrer att barn ikke blir overeksponert., brukt av sine foreldre til inn tjening, kvalmt. Og jeg snakker ikke om enkle bilder, jeg snakker om fullstendig utlevering av ett lite liv!.......

Synskepeggy

12.01.2011 kl.16:17

tatta:Jeg synsest at det er helt greit at man er anonym om man ønsker det.Og uansett er det her som alltid ellers i en debatt,man må kunne se sak fra person,det er et minstekrav og med den vinklingen betyr det ingenting om meningen kommer fra en som ikke ønsker,som jeg,av ulike grunner å oppgi sin identitet.Dessuten har jeg følelsen av at en slik opphetet debatt lett kunne endet med "personangrep" særlig fra noen få som temaet har truffet,det i seg selv er også en meget god grunn for anonymitet.Det gjelder selvsagt ikke ved spam,mobb og ufine kommentarer generellt.Det har man nulltolleranse for.Det tror jeg er så selvsagt at hverken jeg eller tatta trenger nevne det.Takk igjen for at du er en av dem som forstår hva jeg mener og ønsker her i debatten.Men synest jeg må nevne at en god debatt har det vært så langt,med noen interessante synspunkter.Hilsen synskepeggy.

thelionqueen

13.01.2011 kl.19:37

Hei. Jeg skrev i kommentarfeltet i november og lurte på om du hadde en mail eller noe man kunne skrive til og spørre, lurer fortsatt? :) Mvh

tonje - yes it`s music

13.01.2011 kl.19:42

Du har jo ikke hengt ut noen siden du ikke nevner noe navn og slikt. Er bare noen mennesker som liker å tolke ting på sin egen måte.

Sv: Takk for kommentaren på min blogg!

Livet mitt som klarsynt.

13.01.2011 kl.19:48

thelionqueen:Du kan sende meg en venneforespørsel her på blogg,så får vi se.Beklager at jeg ikke svarte deg,jeg prøver virkelig å svare alle,noen ganger kan det allikevel skje pga mange på en gang,at det blir litt vanskelig å følge opp alle.Hilsen synskepeggy.
Er du virkelig klarsynt ? Hvor langt kommer jeg til å komme på Norske Talenter ?

thelionqueen

13.01.2011 kl.20:27

Bloggen min er jeg ikke aktiv på lenger, men har jo ikke slettet den ennå. Fant deg ikke når jeg søkte, kanskje du kan legge til meg ? :)

yukionna

13.01.2011 kl.20:56

Veldig interessant blogg! Jeg har et spørsmål: Jeg har to venninner som påstår å være synske. Den ene stoler jeg 100 % på, mens den andre er jeg mer usikker på. Sistnevnte har fortalt meg om et gjenferd som fulgte etter meg fra Båtsfjord, men som sagt tviler jeg en del. Så jeg lurer på om det er noe paranormal aktivitet rundt meg? Hilsen nyskjerrig jente på snart 16 år :)

sonjameryemnielsen

13.01.2011 kl.22:16

Heihei, første gang innom bloggen din ;-) Veldig interessert i det du driver med, kan det ikke selv men liker å høre om det.. Er det muligheter for å sende deg private meld ?? :)

Livet mitt som klarsynt.

14.01.2011 kl.10:02

Fahil Anweri:Dessverre så svarer jeg ikke på slike spørsmål,det er fordi at samme hva jeg svarer så blir det på en måte feil å vite sånt på forhånd.Du får gjøre ditt beste,håpe på det beste og så får du vente å se selv,den spenningen synest jeg at du bør ha,da det er mest riktig når man er med i en slik konkurranse.Lykke til.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

14.01.2011 kl.10:07

yukionna:Jeg forsto ikke helt spørsmålet ditt tror jeg,mener du mer paranormal aktivitet rundt deg enn andre har?Jeg kan jo svare deg slik at alle har paranormal aktivitet rundt seg,at man ikke merker det betyr ikke at man ikke har det.Det er et spørsmål om hvor sensitiv man er for energiene og hvor interessert man er i å finne ut av det selv.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

14.01.2011 kl.10:08

sonjameryemnielsen:Ja,det kan du gjøre,bare send meg en mld du,så får vi se...Hilsen synskepeggy.

yukionna

14.01.2011 kl.16:35

Sv: Da skal jeg formulere meg bedre, for jeg lurer veldig på om det spøker i huset mitt. Jeg hører mange rare lyder på rommet mitt om natten etter at jeg har lagt meg, som knirking i gulvet. Også en ting til, er det mulig at onde ånder kan forfølge en person? Høres veldig dumt ut når jeg skriver det, men jeg ble trossalt nesten påkjørt to ganger og har opplevd en del merkelige sammentreff.

Livet mitt som klarsynt.

14.01.2011 kl.17:20

yukionna:Ingen onde ånder har "forfulgt" deg,det du opplever er dine gode hjelpere som prøver å passe på deg,det er nok dem som lager lyder i huset også,og grunnen kan være at de ønsker at du skal bli oppmerksom på dem.Hilsen synskepeggy.

Om det''unaturlige'' (osv)

16.01.2011 kl.11:55

Ja vi to deler de samme erfaringene i dette, det gjør vi! :) Jeg har dype erfaringer når det gjelder dette! :) Jeg vet ikke hvorfor jeg vet dette, men pluteslig en dag gikk det opp for meg på en eller annen måte hvordan det er på den andre siden og alt bak der!:) <3 Noen som har fortalt meg det på en eller annen måte fra den siden, sånn er det :) Jeg så da lyset for noen år siden, jeg har opplevd mye etter den tid på godt og vondt. Lettere å snakke med deg om dette, du vet hva jeg snakker om ordentlig ! :)

Livet mitt som klarsynt.

16.01.2011 kl.12:15

TingMellomHimmelOgJordOgAnnet:Det er slik du sier,plutselig bare vet man uten å kunne forklare hvorfor og hvordan det har skjedd at man vet.Jeg tror ikke at man skal kunne forklare det,alle må få sin egen erfaring med det individuellt ut i fra hvilken personlighet man er fra før av.De av oss som er så heldige at vi vet skal fortelle om det,så godt det lar seg gjøre,for på den måten "vekker" vi andres nysgjerrighet,og som man vet,den beste motivasjon for å lære og finne ut av ting er nysgjerrighet.Blir man nysgjerrig så er mye gjort.Hilsen synskepeggy.

meg

16.01.2011 kl.19:31

Hvor mye informasjon får du om de som kommenterer? Jeg tviler fortsatt, men hvis du sier noe om meg som stemmer skal jeg bli imponert!

Livet mitt som klarsynt.

16.01.2011 kl.20:36

meg:Jeg synest det er litt respektløst å spørre om noe som helst anonymt.Og jeg tror at uansett hva jeg svare deg på dette vil du fortsatt være en tviler.Hilsen synskepeggy.

Om det''unaturlige'' (osv)

18.01.2011 kl.15:05

Tusen tusen takk for det! :) Ja det har du rett i, det er innholde på en blogg som teller og ikke om jeg har skrivefeil, jeg er så enig i den som det kan blitt :) :)

Hvor ser du lesertaller mitt, elle du mener når det er mange så tenker folk det samme? Ja det er sant det vet du,tihi :) :) Ja alle har skrivefeil,sant det...

Det var ei som sa til meg at de som skriver helt rett skriver dårligere enn meg, den skjønte jeg.. Det ligg kanskje noe i det og

jeg skal prøve å fortsette å skrive, men det er ikke så lett for meg. Jeg vet du skjønner synskepeggy.

Amalie

18.01.2011 kl.21:40

Æsj, jeg gadd ikke å lese alle de sykt lange kommentarene... HADE!

Skriv en ny kommentar

Livet mitt som klarsynt.

Livet mitt som klarsynt.

53, Bergen

Jeg er klarsynt og har vært klarsynt hele livet.Jeg har en stor lidenskap for det åndelige og lever hver dag i takt med min egen åndelighet og i mitt eget tempo.Jeg er svært kritisk til det kommersielle alternative miljøet og mener at det alternative miljøet i alt for stor grad bidrar til at man får oppfatning av at åndelighet,klarsyn,healing og alt annet innen det åndelige er uoppnåelig for alle andre enn dem selv - det er det ikke,det er tilgjengelig for alle og det er helt gratis.Jeg håper at denne bloggen og mine erfaringer kan bidra til å lette litt på det mystiske sløret og at flere finner sin egen åndelighet og tar det store steget mot å våge å leve i den på sine egne betingelser og bare dem.Ett av mine mange motto i livet er det faktum at en person kan gjøre mye,en stor forskjell,hele forskjellen faktisk i en gitt situasjon og alle slike situasjoner må ønskes velkommen som det de er - gaver.Historien som fremdeles følger meg hver dag er historien om jenta,presten og sjøstjernen.Den enkle filosofien er så lett å følge og så sann. Ellers er jeg svært samfunnsengasjert,er interessert i det aller meste som skjer i verden og har en bestemt mening om mangt og mye. Hilsen synskepeggy.

Kategorier

Arkiv

hits