Oppmuntring..

Etter all hetsen personangrep,synsing og ufine debatter her p min blogg og nedrakkingen av meg rundt omkring p andre blogger,fortjener jeg jammen meg en liten oppmuntring.Jeg gir meg selv en bukett rde roser hvile ynene p istedenfor de hatske,ufine usaklige kommentarer jeg har mttet forholde meg til i det siste.Andre fr blogge om meg som de vil p sine blogger,fordelen for meg med det er at jeg trenger ikke se dem og derfor trenger jeg heller ikke forholde meg til dem.Den eneste kommentar noen av disse bloggene vil f fra meg er flgende :De har gtt altfor langt i sin "beskrivelse" av meg,bde som person og mine evner.Det kan ikke vre rart for noen om nsket mitt og bnnen min n er : Litt ro hadde vrt fint.Hilsen synskepeggy.
Denne nydelige buketten med roser har jeg rlig fortjent idag.

158 kommentarer

gladjentaa.

25.01.2011 kl.21:28

Det har du virkelig fortjent Mamma, drit i de usakelige kommentarene. Du blogger kjempe bra! :) Hilsen gladjentaa.

Inger J

25.01.2011 kl.21:31

Takk for blomstene da.

De var no vakre!!

Velfortjent med vakre flotte blomer!!

Kos deg!!

Kari

25.01.2011 kl.22:03

Jeg synes synd p deg etter denne forferdelige hetsen og fle oppfrselen fra disse bloggerne (mobberne). Er glad du fortsetter blogge og holde p med det du liker.

Anonym

25.01.2011 kl.22:29

Velfortjent blomster bukett til deg Synskepeggy.

nsker deg og din datter en fin aften videre

Hilde

25.01.2011 kl.22:31

Du blogger bra det er eg enig i, men ikkje framst som klarsynt nr du ikkje er det. nsker deg og din datter en fin aften.

Lady Tena

25.01.2011 kl.22:56

Ikke vet jeg hva som har skjedd - annet enn hva du skriver, men: En stor bukett med tulipaner oversendes deg, fra meg.

Gnatt til deg.

nina

25.01.2011 kl.23:01

Blogg videre sier bare jeg...

Jeg har selv opplevd ting jeg ikke kan forklare...jeg har sett ting de fleste pstr at de ikke har sett, eller tror at andre ikke har sett... Jeg har kommet dit at jeg bryr meg ikke om hva andre tror. Jeg vet hva jeg har sett, og vet hva jeg har opplevd, om andre tror det eller ikke forandrer ikke p sannheten. Min mann er svrt kristisk til dette overnaturlige som han kaller det. Er det s overnaturlig, eller er det faktisk helt naturlig??? Ikke vet jeg,men jeg vet hva jeg har sett/opplevd. Spurte min mann om han tror jeg lyver... nei, svarte han... s da tror du p meg da? Nei, svarte han igjen... s da tror du det har klikket for meg da??? - Nei... Om jeg skal si det selv s gr jeg for vre en virkelighetsorientert og oppegende person, har aldri slitt med verken hallusinasjoner eller andre psykiske lidelser... om jeg kan forklare hva som har skjedd? nei det kan jeg ikke...men noe er det... trodde ikke p dette fr, men dette noe har visst overbevist meg ;)

Livet mitt som klarsynt.

25.01.2011 kl.23:01

Hilde:vel,s sier vi det da,som du vil......Hilsen synskepeggy.

Kakekjerring

25.01.2011 kl.23:06

Jeg unner deg en kjempebukket med roser for at du str like steilt etter all den skittkastingen du har ftt mot deg... :):):)

Livet mitt som klarsynt.

25.01.2011 kl.23:07

nina:Ja,helt riktig,vi vet hva vi vet,s fr andre tro hva de vil,det er bare snn det er.Jeg blir n regnet for vre en oppegende og virkeligsorientert person jeg ogs blandt dem som kjenner meg,men pussig nok,her p blogg,der ingen kjenner meg, er jeg s "syk" at jeg br innlegges.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

25.01.2011 kl.23:10

Kakekjerring:Takk for det,jeg unner meg den selv ogs - for at jeg ikke har latt meg provosere en eneste gang under hele "debatten".Hilsen synskepeggy.

ailicec

25.01.2011 kl.23:14

St blogg!:-)

Mnjanjonei.., ehh.., hehe

25.01.2011 kl.23:15

Hmmm., N er Hilde mildere i tonen, p annen blogg s skrev hun fr f timer att du burde vrt p lukket avdeling , og att du utga deg for s mangt ...,

Snle greier.. ;P Ha en riktig fin kveld Synskepeggy =)

pinkangel

25.01.2011 kl.23:20

nsker deg en fin kveld og kos deg med de velfortjente rosene: Klem pinkangel

Synskepeggy

25.01.2011 kl.23:29

Jeg leste (www.dyrehviskeren.blogg.no) ja,og jeg er skremt over hva en skalt "synsk" kan lire av seg om en annen person.Slik oppfrsel strider iallefall imot alle mine prinsipper.Men hun unskylder seg med at hun dessverre har tatt "feil" av meg og en annen "bergenser",hvordan er det mulig da,hun er serist "synsk" og pstr at hun har "lest" meg.Er hun troverdig,tro....Etter ha lest innlegget hennes om meg,blir ikke noen unskyldning godtatt fra meg,innlegget er rett og slett for dryt....jeg har vrt ute en vinternatt fr og tler mye,men det innlegget hennes (og flere i dag) mtte jeg bare "Heve yebrynet over"(sorry,damer,ikke provosert denne gangen heller,prv igjen).Hilsen synskepeggy.

nina

25.01.2011 kl.23:36

Nr alt kommer til alt handler alle disse diskusjonene om vre trygg p seg selv... og det tror jeg nok at du, Synskepeggy, gjr...verre med noen av disse andre ;)

God natta, og kos deg med rosene dine du!!! ;)

Synskepeggy

25.01.2011 kl.23:52

N synest jeg virkelig at leserne her har s mye faktainformasjon,gjennom ditt innlegg om meg p din blogg (www.dyrehviskeren.blogg.no),dine kommentarer her p min blogg.Mine innlegg og mine kommentarer til deg her p min blogg (jeg fant ikke ord kommentere p din blogg) at n m vi ha spass tillit til vre lesere at de kan gjre seg opp sin egen mening om hvem som er troverdig. Her hos meg,dessverre,har du mistet all troverdighet og det har du klart helt selv ved dine helt skandalse uttalelser.Om noen er i tvil om at det er i dryeste laget,s les selv,kommentarene her i min blogg blir ikke slettet,men jeg er mer i tvil om innlegget ditt i din blogg har srlig lang levetid.Hilsen synskepeggy.

karen

26.01.2011 kl.00:17

Jeg er sjokkert..finner ikke ord..Bare slutt svar disse menneskan som bare slenger dritt og ikke slutt og blogg!

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.00:17

Synskepeggy:Om noen er i tvil,kommentaren over her er til "Hilde" (www.dyrehviskeren.blogg.no) Hilsen synskepeggy.

gladjentaa!

26.01.2011 kl.00:44

En liten rettelse ang kommentaren din til Hilde du har feil bloggadresse til bloggen hennes riktig adresse er www.dyrehvisker.blogg.no Hper mange gr inn der og leser innlegget om deg synskepeggy. + ingenting og bry seg om. Du rocker :D

Hilsen Gladjentaa.

Synskepeggy

26.01.2011 kl.01:05

Gladjentaa:Takk s mye for rettelsen,det setter jeg pris p,godt at du flger med.Det gr litt i "surr" for meg n,etter all "debatt" og krangling p bloggen min.Jeg hper at man har forstelse for det.Men jeg synest det er viktig at man gr inn p den bloggen og ser hva noen kan f seg til skrive om andre,da er det ogs lettere gjre seg opp en mening selv om hva man skal tro.Takk skal du ha.Hilsen synskepeggy.

asviews

26.01.2011 kl.07:35

Jeg er igrunn ganske ny her, men jeg har lagt merke til hetsen, og er det noe jeg virkelig ikke tler s er det mobbing, enten det er over nett eller i det virkelige liv... Ord er det kraftigste vpenet vi har, og de kan drepe:/ ..forstr ikke ondskapen i mange... St p for det du tror p peggy, og overse stygge kommentarer.

Irene

26.01.2011 kl.08:03

Kos deg med rosene. Du har fortjent dem. Fint at du ikke lar Hilde , angel og gjengen knekke deg. Flott se at s mange sttter deg. Du m bare st p og blogge videre. Du har jo en stor skare med faste lesere som sttter deg. Ha en fin onsdag!

Hilsen irene.

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.08:17

asviews:Takk s mye for fin kommentar.Disse ondskapsfulle damene har til fulle klart avslre seg selv her p min blogg,les kommentarene deres s ser man det,lett!!!.Det som forskrekker meg n er innlegget til angel56,hvor hun tar for seg dette med ikke dmme andre nr man ikke kjenner dem,er det rart at man blir forvirret,eller er det akkurat det som er meningen??? Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.08:30

Irene:Ja,det er fint at jeg har s mange stttespillere.Den gjengen der kan aldri ta knekken p meg,hva de enn gjr,jeg har ingenting skjule og ikke har jeg vrt ufin mot noen heller.Men m innrmme at jeg var litt oppgitt over det hele i gr,men det var i gr.N har det blandet seg inn en person til i "debatten" Hilde,jeg vet ikke jeg,hva jeg skal tro.Etter ha lest innlegget hennes om meg samt kommentarer p hennes blogg (www.dyrehvisker.blogg.no) og kommentarer fra henne her p min blogg,kan jeg vanskelig tro at det er en seris "synsk" og "healer".Snn sjikane og nedrakking av annen person som hun driver med er heldigvis lenge mellom hver gang man ser.Jeg hper at ALLE som leser dette klikker seg inn p hennes blogg og leser innlegget,for deretter gjre seg opp sin egen mening,"tillhengerene" hennes m jo ha mistet all sunn fornuft og gangsyn som kan applaudere slikt.Jeg er klarsynt,ja,og det str jeg inne for,og dessverre s kan aldri denne "Hilde" forandre p det.Takk for fin kommentar,Irene og ha en fin dag,du og familien din.Hilsen synskepeggy.

asviews

26.01.2011 kl.08:45

Har sikkert bare ftt med meg en brkdel, men allikevel mer enn nok til se ondskapen bak.. Du kan vre inne p noe, forvirre skaper frustrasjon, frustrasjon igjen skaper mye vondt.. Vil gjerne flge deg videre, s sender deg en venneforesprsel jeg:)

Inger J

26.01.2011 kl.08:51

De tror jo bastant du er meg ser jeg i kommentarer i andre innlegg. p diverse blogger-

Ikke rart det ble masse brk.

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.08:58

asviews:S fint at du like bloggen min,tiltross for at noen prver skremme bort s mange de kan.Jeg oppfordrer igjen til g inn p disse bloggene lese med egne yne hva man skriver om meg der.Bloggen til "Hilde".(www.dyerhvisker.blogg.no).(www.angel56.blogg.no).og (www.Luckyme2.blogg.no).Men man m vre kjapp om man vil lese,de kan ikke ha srlig lang levetid de bloggene der.De damene sletter blogger og oppretter nye fortere enn jeg kan si navnet mitt.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.09:01

Inger J:Hva de tror oppe i sine "rotete" hoder er ikke godt si,og sikkert best for oss selv at man ikke prver spekulere i.De fr tro hva de vil,til n har de "trodd" s mye lgn at ingenting forbauser meg mer fra den kanten,skal jeg vre rlig.Hilsen synskepeggy.

Inger J

26.01.2011 kl.09:09

Hehehehehehe, flire av dette tullet:)) Vi fr se p det som at de IKKE aner hva de snakker om:P:))

Ha en fin dag.

asviews

26.01.2011 kl.09:12

Tror det var hos dyrehviskeren jeg la merke til hetsen, jeg likte navnet, siden jeg er veldig glad i dyr.. men jeg ble ikke lenge p den bloggen kan man si..

Inger J

26.01.2011 kl.09:17

Jeg har tro p framsnakking, s jeg velger og tro p at det er unger som ikke vet bedre som har den bloggen!!

Det er noe godt i alle mennesker, men ikke alle viser det p sin beste mte.

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.09:19

Inger J:Du har rett,jeg har sett p det som rein uvitenhet hele tiden.Og det synet blei ytterligere forsterket da en ny aktr,"Hilde" kastet seg inn i "debatten",det er jo bare en vits hele greia."Hilde" rakker ned p meg,sjikanerer meg p det groveste og beskylder meg for ting jeg ikke har gjort.Hun har til og med "lest" meg,ja endatil vrt inne i mitt hode og "lest" der.For s deretter komme med kommentaren : Obs,jeg har visst forvekslet deg med en annen "bergenser",unskyld,da.Troverdig?????.Jeg bare lurer p hvem sitt hode hun egentlig var inne i og "leste",kan det ha vrt sitt eget?????Jeg oppfordrer igjen,les blogginnleggene til disse "damene" om meg og gjr dere opp deres egen mening,bloggadressene skreiv jeg over her.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.09:21

asviews:Flott,jeg vil at alle skal gjennomskue dette tullet til disse "damene" n,det er visst den eneste mten f stoppet dem p,at de er s "dumme" at de avslrer seg selv.Hilsen synskepeggy.

Perlen

26.01.2011 kl.09:25

Jeg synes virkelig du fortjener denne buketten og mange fler Synskepeggy. Dette minner faktisk om en heksejakt, er det ikke riktig? Alle skal angripe den som de egentlig burde sttte seg til. Jeg har faktisk sovet veldig drlig i det siste, for alle disse kommentarene og menneskene som vil delegge gir meg bde kvalme og titusen tanker. For det frste s synes jeg ingen tenker p at det her faktisk er evner Synskepeggy kunne ha tjent mange penger p, men det gode mennesket som hun er, s bruker hun disse til hjelpe andre ved behov.

Det er ogs viktig huske p at hun ptvinger INGEN tro p seg, og hun reklamerer heller ikke for sine "tjenester" her p bloggen. Bloggen er et sted hvor hun skriver om hvordan det er vre klarsynt og andre ting mellom himmel og jord. Det at folk spr etter skjerfet sitt i kommentarfeltet er da ikke et brudd p taushetsplikten svare p.

Jeg blir s oppgitt og sint og samtidig usikker (ikke p deg synskepeggy, men p mennesker generelt) nr jeg leser kommentarer som dette. Kom ihvertfall ikke her og si at dere har beviser uten framlegge dem. Er det noen som har hrt "uskyldig inntil det motsatte er bevist"? Vel, det er hun jo. Og det skrive at dere har et bevis er ikke noe bevis.

Det er jo fryktelig mange, eller n eller jeg vet ikke hvor mange persones om skriver under forskjellige identiteter her, men det er jo fryktelig mange som har beviser her, men ingen som tr vise noen. Jeg har vrt litt rundt og spurt om beviser, ikke fordi jeg tviler, men fordi denne heksejakta m stoppe. Jeg fr ingen. Det er s latterlig. Jeg kan da ogs skrive at jeg vet at Jens Stoltenberg er homo, og at jeg har beviser. Men ingen fr se dem.

Skjrp dere, dere er gjennomskua. Jeg sttter Synskepeggy til det er bevist at hun er en fupmaker. Og jeg tror helvette fryser over innen det skjer.

Det er utrolig synd at mennesket skal vre ute etter s mye ondskap at de velger skape s mye larm rundt ei uskyldig dame p en blogg!!!

Jeg er lei meg for at jeg noen brkdeler av noen sekunder har tenkt "Guri, kan de ha rett???". Veldig! Men det er faen meg ikke lett navigere seg i alt dette rotet. Og jeg er lei meg for at vi mennesker er s pvirkelige. Men jeg har ogs vist mitt ansikt i denne debatten og engasjert meg mer enn jeg behver. Men jeg gjr det fordi jeg tror p det gode i mennesket.

Og viser jeg meg ta feil, vel, so help me God. Jeg gir den hele arma og litt mer.

Skjerp dere folkens!!!!!!

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.09:25

Inger J:Unger har bedre vett og hflighet enn disse her "damene" har under skoslene sine,innkludert "Hilde".Og det er faktisk dokumentert i kommentarer og innlegg som de selv har skrevet.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.09:33

Perlen:Takk skal du ha Perlen for den fine kommentaren,men du m ikke ta dette innover deg,du har s mye tenke p fra fr av og jeg klarer meg fint s langt.Jeg selv kan rett og slett ikke ta dette personlig innover meg,men trett av det blir jeg.Disse "damene" har jo egentlig avslrt seg selv i kommentarer og innlegg,s de legger vel hele saken dd innen kort tid.Alt de sier og pstr faller p sin egen urimelighet og deres egne motsigelser.Jeg vil ikke at du skal ta dette brket innover deg,men jeg setter stor pris p at du bryr deg.Ha en fin dag.Hilsen synskepeggy.

Hilde

26.01.2011 kl.09:38

Synskepeggy. Ja eg har lest deg, og eg er fdt som klarsynt og medium, noko du ikkje er. Eg er drittlei at du utgjer deg som klarsynt rdgiver, nr alt du er er ein kverulant som folk ikkje fr hjelp av. Eg har hatt mange klienter som har komme til meg, og som har snakka med deg. Dei sg bloggen din nr dei var her, og dei meinte det var deg dei hadde snakka med. Eg str inne for alt eg har skrive om deg. Du er ikkje kompetent nok, ikkje er du klarsynt.

Det er mogleg at klientene mine har tatt feil av eg og ein annen ein, men eg gjer ikkje det.

Eg har lest deg, og det str eg inne for.

Eg veit kva slags person du er. Mykje kan du, men nr det gjelder klarsyn er du heilt bak ml.

Eg var ogs ute etter ta den gruppa av userise behandlere (som du ogs er ein av).

Eg str i DNH, og eg holder p med gokjenninga mi. Eg har mange gode resultat og mange bde dyr og mennesker som er blitt friske etter ha gtt til meg.

Eg har funne bortkomne dyr i fjellet "og klarsynet mitt er skarpt".

Om du er s flink da peggy, kvirfor har mange som har skt hjelp hos deg, gtt til meg ?

Kjre Peggys lesere om de velger g til Peggy vr klar over at dama ikkje er klarsynt,

ho har intuisjon. Det er to forskjellige ting.

Eg er ikkje for mobbe nokon, og at eg fr reaksjoner for ha gtt mot denne Peggy, ein populr blogger, gjer meg ikkje ein dritt.

Om du er s flink som du trur du er, kvifor er ikkje navnet ditt p bloggen, mail og telefon nr ?

.. og ein liten ting Peggy, om eg vil sette" evnene" dine ut av drift, er det bare ei lite omprogramering i hodet ditt som skal til, og det gjer eg med tankene mine.

.. men s var det dei etiske reglene da...

Eg vil desse userise behandlerne skal slutte jobbe, og la oss som er dyktige gjere jobben vr.

Mvh Hilde Torkildsen.

- Det norske Healerforbund

Inger J

26.01.2011 kl.09:39

Synskepeggy, kan du se innom bloggen min , og se p de bildene og si hva du mener om de??

Jeg var p ferie p maihaugen i fjor. og hadde visst med meg 2 eller 3 stykker i kofferten,,

Trykk p navnet mitt s kommer du til innlegget!

Er sspent p hva du ser:))

Inger J

26.01.2011 kl.09:41

Hilde vi tror mye mere p synske peggy, en vi noen gang kommer til og tro p deg .

Hilde

26.01.2011 kl.09:58

Det er resultatene som teller, ikkje kva de trur.

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.09:58

Hilde:Du kan umulig ha lest meg,og ikke bloggen min heller.For meg er det du som fremstr lite troverdig.Bare mten du omtaler andre (meg)ord du ikke kunne ftt deg til ta i din munn om andre om du virkelig var det du sier du er.Jeg kunne aldri omtale noen,selv ikke min verste fiende (om jeg har noen) i slike ordelag som du bruker.Dessuten fortsetter du sjikanering og grove beskyldninger mot meg,samtidig som du gir utrykk for at du ikke er sikker p at det er meg du snakker om,Du kan "omprogramere meg" og "lese" meg,for s gjemme deg bak "etiske regler" og "tausehetsplikt",en virkelig klarsynt (iallefall meg) ville aldri finne p si noe i nrheten av det du sier,sarte sjeler kunne blitt delagt for livet,livredd av slike uttalelser.Og ang "taushetsplikt",det er latterlig at du skal nevne det,"taushetsplikt" har vrt helt fravrende i din omtale av meg,og det etter ha skalt "lest" meg uten engang ha ftt mitt samtykke til noe av det.Nei,du og jeg jobber nok ikke med det samme,jeg fokuserer utelukkende p det positive potensialet som alle har og jobber med mine "klienter" for finne frem til det i dem selv.Mens du,ser det ut for,jobber for tydeliggjre det motsatte,negativitet bryte andre ned ser ut for meg vre din fremste oppgave,det har jeg n personlig ftt erfare fra deg selv.Jeg er klarsynt,ja,og det kan du ikke gjre noe med.Jeg er en klarsynt med det positive og respekt for andre alltid i tankene.Frst andre s meg selv,er ett av mine motto.Hilsen synskepeggy.

dagens1bilde

26.01.2011 kl.09:59

Har man ikke tro Hilde, s blir det heller ingen resultat, det br du lre deg du som skalt er synsk.

Hilde

26.01.2011 kl.10:18

Tru har ingenting med saken gjere. Eg har vore sakleg i all min omtale om deg.

Med ynskje om ein fin dag.

Str du i eit forbund peggy ?

Er du registrert i Brnnysundregisteret ?

Hvor lenge har du jobba med dette ?

har du resultater vise til ?

Kan du dokumentere dine evner ?

Kvirfor har du ikkje ditt navn synleg p bloggen ?

Svar meg p dette du.

Hilde

26.01.2011 kl.10:22

Mitt svar og mine siste ord om denne personen.

Str du i eit forbund ? ja i Det Norske Healerforbund

Er du registrert i Brnnysundregisteret ? Ja 985 084 734, registrert i 2002.

Hvor lenge har du jobba med dette ? Siden eg var fdt, men ikkje i organiserte former fr 2002.

har du resultater vise til ? Ja det har eg, skal linke dei til bloggen min.

Kan du dokumentere dine evner ? Ja det kan eg, gjennom godkjennings papira mine.

Kvirfor har du ikkje ditt navn synleg p bloggen ? Det har eg.

luckyme2

26.01.2011 kl.10:23

Hilde er den hun utgir seg for,jeg har blitt hjulpet takket vre henne.Det skal jeg skrive under p....Men noen innbiller seg og lever i troen,at de er klarsynt.Skal skrive ett innlegg,p hva hilde har gjort for meg

Hilde

26.01.2011 kl.10:23

Lykke til.

Anonym

26.01.2011 kl.10:28

Er helt enig med deg i dine kommentarer Synskepeggy. Dette er ikke et serist medium. Denne Hilde burde rapporteres inn til dette healerforbundet eller hva det heter, for om det virkelig er snn at hun er med der for og veilede folk , ja da blir iverfall jeg skremt. Omprogramere hodet ditt!!!! hehehe!!! lurer p om hun ser mye p den tulleserien days of our life jeg, hehehe.. der og blir folk omprogramert ... Nei dette er s graverende og alvorlig uthenging av deg at jeg finner ikke ord. Jeg vil rde deg til og ta kopi av alt hun har sagt om deg og sende det videre til de rette innstanser. Kanskje hun burde omprogramere disse nye vennene sine litt og, om hun har snne evner, hehe..

Ha en fiiiiiin dag videre .

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.10:34

Hilde:Er det dette som provoserer deg s mye,at jeg ikke flger de oppleste og vedtatte regler,da m jeg bare si,takk Gud for at jeg ikke gjr det.Slike "arbeidsmetoder" som du har vist her,vil og kan ikke jeg vre bekjent av bruke.Etter all hets,sjikanering,synsing og beskyldninger om ting jeg ikke har gjort,kan det ikke vre vanskelig for noen forst (en av grunnene) til at jeg helst vil vre anonym.S lenge min anonymitet ikke hindrer de som vil, i f hjelp fra meg,s forblir jeg anonym.Det ogs er mitt valg og ikke noe som "Hilde" kan omprogrammere.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.10:40

Anonym:Ja,jeg ville ha vrt skremt og tenkt meg grundig om fr jeg oppskte "Hilde" for f hjelp til noe som helst.All dokumentasjon jeg trenger ligger her p bloggen i kommentarfeltet og der blir det.Det som ellers ligger ute p blogger av hets og sjikane mot meg kan jo bli slettet,jeg ville iallefall ikke hatt innlegg som jeg selv hadde skrevet i slike ordelag om andre liggende p min blogg. skrive slik om andre som disse "damene" har gjort strider imot alle mine egne prinsipper som klarsynt selv.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.10:43

luckyme2:Jeg har ogs blitt "hjulpet" av "Hilde" - til bli pminnet om at det finnes slike mennesker som henne der ute.Og jeg har blitt pminnet om hvordan man IKKE skal oppfre seg og omtale andre.Hilsen synskepeggy.

luckyme2

26.01.2011 kl.10:46

Ja anonym kan du ikke sende inn rapport om hilde,vet du jeg har hatt lyst sett maska de nr du fikk svar.Det har vrt meg en fornyelse

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.10:47

Hilde:Alt dette vset du har greid lire av deg rammer bare deg selv,det kan jeg garantere deg,det har du bare takke deg selv for.Jeg regner med at du har hrt om karma???? Eller kanskje du ikke har respekt for det heller??? S lykke til du ogs,du vil kanskje trenge det mer enn meg.Den som lever fr se........Hilsen synskepeggy.

Hilde

26.01.2011 kl.10:48

"Omprogramering" er ein del av jobben min og det kan kun brukes ved klientens samtykke. Det betyr endre tankemnster og gjere det bedre for klienten.

Hilde

26.01.2011 kl.10:49

Den som har ekte evner som meg har ogs god karma.

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.10:57

Hilde:Er det????? Det var ikke slik jeg oppfattet at du ville bruke det mot meg i innlegget ditt.takk og lov at jeg ikke er av samme "kaliber" som enkelte andre "synske".Pussig i grunnen,at du n plutselig finner det for godt med en forklaring,kan det vre at du.......plutselig "ser" det samme som jeg "ser".Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.11:00

Hilde:Det er vel ogs et sprsml om hvordan man bruker evnene,du har ikke overbevist meg om noe annet enn at du sprer negativitet rundt deg.Og du, av alle,m vre enig i det utifra den totale mangel p "etiske regler" og "taushetsplikt" i din "lesing" og omtale av meg!!!! Hilsen synskepeggy.

luckyme2

26.01.2011 kl.11:01

Peggy vet du jeg har aldri i verden turt svart Hilde snn som du gjr.Jeg har respekt for synske,klarsynte og personer som kan komisere med de dde.Det strste nske mitt e f vite hva mamma vil eller om det er noe hun vil fortelle meg(mamma er dd),siden hun er titt og ofte i drmmene mine,og fler henne hos meg hele tiden.Fler hun ser p meg,fler yne i nakken,str eller er bak meg.Jeg er ikke redd,har aldri vrt redd snt,men ville vrt glad ftt ett svar.Du peggy treng ikke svare og godtar ikke svaret fra deg heller,bare gjetning,og det kan jeg selv tusen takk.

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.11:10

luckyme2:Jeg bare reagerer og observerer Utifra mten jeg blir omtalt og behandlet p,selv s klarsynt jeg er s er jeg ogs menneskelig,noe som ser ut for at disse "damer" i "det gode selskap" har glemt.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.11:45

Inger J:Jeg mener ha kommentert det samme bildet en gang fr p bloggen din.Prv lete opp det jeg den gangen kommenterte.Hilsen synskepeggy.

Inger J

26.01.2011 kl.11:49

Ja stemmer det synske peggy, det er en annen blogg, jeg byttet navn, s ikke alle trodde vi var 1 og samme person. Men jeg bor i trndelag og ikke vestlandet s det sier jo alt.

Ja stemmer du s ndelig aktivitet der, husker det n.

Sorry, har s mye annet og tenke p en blogging og bilder, s glemmer noe av og til;)

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.12:58

Hilde:Man kan ha papirer p hva man vil,fra psykolog til rrlegger.Man det betyr ikke automatisk at man er god p det som man har papirer p at man kan,papirer imponerer ikke meg,det er hva det er,papir,det som imponerer meg er mennesket bak papiret,og jeg m dessverre si at du faller totalt igjennom der,alts.Du kunne sikkert vrt meget "flink" om du kunne det aller viktigeste : vise respekt for andre!!!!! Hilsen synskepeggy.

n er jeg for alvor skremt!!

26.01.2011 kl.13:33

Jeg blir n for alvor redd. Bokstavelig talt. Sitter i en vanskelig livssituasjon, er srbar og det skal lite til for meg for tiden bli "vippet av pinnen". Jeg liker lese her inne p Synskepeggy sin bloggside, hun har mange gode innlegg. De siste dagers usakelighet skremmer meg. Du, Hilde, som pstr at en m st i ett forbund for bevise sin serisitet: Stod Anna Elisabeth Westerlund og Joralf Gjerstad i forbundet (jeg vet ikke, jeg spr deg)? Var de registrert i brnnysundregisteret? Dette er jo to av Norges desidert mest kjente og ingen av dem tok seg betalt for sine evner. De tok imot gaver/penger nr folk gav, men krevde aldri noe. Det er f mennesker som kan mle seg med dem, og jeg betviler at du, Hilde, er av ett slikt kaliber. Betty Shine tok heller ikke betalt for sine evner, og hun levde av healing, og ppekte at det var opp til den som ble healet om de nsket (eller kunne) betale.

Synskepeggy skryter ikke av sine evner. Hun har skrevet om hva hun er, og hva hun ikke er. Hun har skrevet vakkert om sitt religise syn, og vektlegger dette med g inn i det positive. Hun har aldri, s vidt jeg har ftt med meg, noen sinne omtalt seg selv som noe mer enn det hun er. Hun spr ikke barn! Hun healer ingen (utenom sine aller nermeste)!

rsaken til at jeg blir redd deg, Hilde, er at du henger ut Synskepeggy p en serdeles useris og umoden mte. Et serist medium (som du kaller deg) ville aldri ha funnet p det. Selv n, under dette innlegget, s fortsetter du og skal ha siste ordet. Du framlegger deg som ett menneske som har evner langt over det vanlige, og som du vektlegger gang p gang. Hva tror du egentlig slike uttalelser gjr med mennesker som meg? At Synskepeggy ikke tar det personlig, s gjr jeg det. Jeg vet i hvertfall med hnden p hjerte, at jeg skal holde meg laaaaaangt unna de som er registrert i ett forbund, for om det er slike etiske regler dere har, s er det en etikk jeg fordmmer nedenom og hjem. Nr det gjelder taushetsplikt, s er det ikke brudd p taushetsplikten nr noen ber om at opplysninger skal gis tilbake i det offentlige rom.

Det som skremmer meg mest av alt, er n lese at du omtrent kan zoome deg inn p folk og omprogrammere dem! Om det er sant at slikt gr ann, s blir jeg jo redd deg! For om det er mulig omprogrammere andre, s .....jeg grsser!!!!!! Du kommer jo med regelrette trusler: -sitat-: " .. og ein liten ting Peggy, om eg vil sette" evnene" dine ut av drift, er det bare ei lite omprogramering i hodet ditt som skal til, og det gjer eg med tankene mine."-sitat slutt- Er forbundet klar over at du skriver slike trusler? Sttter de slike uttalelser? Og hvor er logikken i uttalelsen din, at du skal sette evnen til Synskepeggy ut av drift, dvs den evnen du nekter for at hun har?

Trodde at et ekte medium ikke gjorde slikt og at ett ekte medium ikke oppfrer seg slik. At du har evner, jo det har du sikkert. Men du kan ikke ha mye selvinnsikt eller selvkritikk, nr du gr inn i ett slikt lavml som du har gjort i denne saken. Jeg tr ikke skrive dette inn p din side, Hilde, for du har jo rett og slett vist deg som ett kverrulerende menneske som ikke har til hensikt gi deg i denne saken, som ikke tler kritikk, og som tydeligvis kan bruke mye tid og energi p trakassere enkeltmennesker i det offentlige rom. Det er ingen unnskyldning at du sier at du vil ha vekk userise synske. Et serist medium ville ikke ha skrevet s hissig som du gjr, og aldri fr har jeg hrt ett medium som truer med omprogrammere andre om en ikke gjr som en sier!!!. Et serist medium ville ha skrevet p generelt grunnlag og gitt informasjon til mennesker om hvordan en skal skille kvinten fra hveten. Uansett, gjr meg den tjeneste og ikke zoom deg inn p meg, jeg har ingen nske om bli omprogrammert, og gir deg ingen tilladelse til det. For som ett menneske med evner sa til meg, en skal ikke missbruke evner p mennesker som ikke nsker det. Og du pstr jo at du ser hvem Synskepeggy er. Har hun gitt deg tilladelse? Har hun gitt deg tilladelse til skrive om henne offentlig? Har du forbundet i ryggen nr du ytrer din trussel om omprogrammering?

Om du ikke klarer vippe Synskepeggy av pinnen, s har du jammen meg klart gjre meg mer paranoidisk!

bjarteogsidsel

26.01.2011 kl.13:35

Hei igjen Peggy:-)

Har fulgt med "heksejakten" som du er utsatt for. Denne Hilde m jo vre ubegripelig dum. Alt hun sier er jo bare pstander. Jeg vil herved pst at jeg er mer synsk og har bedre evner enn selveste snsamannen, YES for det er det veeeeldig mange som har sagt! Hipphurra for meg...om noen sier noe som helst annet, ja da skal eg nok anmelde vedkommende...jihhhaaaa...Vet ikke hva jeg skal mene om alt jeg har lest her inne, men gud hjelpe meg for et niv.Gusjelov s kommer jeg aldri til trenge hjelp fra noen som Hilde, innleggene hennes er gjenomsyret av ondskap, sjalusi..hevngjerrighet, og innehar ingen egenskaper (godhet) som jeg forbinder med helbredelse av kropp og sinn.

At man skal bruke en annens blogg til f sine forvrengte tanker og forkvaklete meninger ut, ja det sier masse om denne skalte healeren.Eller hestehviskeren...glad jeg ikke er hest...knegg! Hadde vel blitt omprogramert til esel i vrste fall...huttetu..

Derfor vil jeg oppfordre alle til ignorere disse folka. Gjr som Indira Gandi...han lot godheten seire.

PS: Husk at jeg er bedre enn snsamannen:-))

Lykke til Synskepeggy...syns du er suveren og at du har et godt hjertelag, ja det er det ingen tvil om:-)

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.13:51

n er jeg for alvor skremt!!:Tusen hjertelig takk skal du ha.Hun der "Hilde" er ikke til spke med,nei.S du gjorde rett i skrive til meg anonymt.Jeg ser at flere enn du "har tatt den",for maken til anntall anonyme kommentarer har jeg ikke sett fr,ikke i min blogg og ikke i andre sin heller.Kanskje jeg oppnr hva jeg vil,og som jeg har omtalt mange ganger i bloggen min : et meget kritisk ye,hos folk flest,til det etablerte alternative miljet.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.13:58

bjarteogsidsel:Takk s mye for fin kommentar.N skal jeg bruke de neste dagene p "legge dd" disse horrible pstandene mot meg i tur og orden,m bare "summe" meg litt etter alt brket her.Jeg begynner i dag med pstanden om at jeg har stjelt videoer fra youtube,det lar seg faktisk bevise at jeg ikke har gjort.Og bli ikke forskrekket om det dukker opp en ny pstand i kjlevannet av bevis,som da gr p :bevisene lyver!!! Hilsen synskepeggy.

26.01.2011 kl.14:12

Jeg velger denne gang og vre anonym.., dette er jo bare ekkelt, hun sier hun kan g inn og omprogrammere hodene til folk.., det skremmer faktisk litt.., str det Norske healer forbundet inne for slike uttalelser , bra du ikke blir skremt av det synskepeggy, men kan noen virkelig gjre noe slikt??? , Selvflegelig dette kommer jo p hva man tror p., men tro hjelper jo lite hvis det er reelt!! Jeg tror det finnes s mange krefter i verden , noen gode og andre kanskje onde.., att en sier slikt er skremmende..,

Og att en p litt truende hvis sier att pass deg for hva du sier til Hilde.., fr hun kan., ja hva kan hun, skal hun delegge liv.., ingen skalte klarsynte vil vel det eller gjre andre vondt..? Er det slik det skal vre att man skal bli litt sm redd av det hele, det er jo ikke riktig p noen som helst mte!!!

Dette med klarsynthet er jo ogs s omstridt.., noen tror jo ikke p det i det hele tatt, andre tror litt og andre igjen tror..,jeg tror p det gode og velger og ha fokus der..,

Hilde sier hun ser nr barn blir mishandlet og ulykker, nr man er klarsynt er det slikt man ser, eller kan man vre klarsynt uten og se slikt??

Og om hunh vil ha bort userise synkse , s m man jo ta det p en annen mte , g en helt annen vei.., hva godt kommer utav dette.., jeg kan forst om noen virkelig er klasynt att dem vil ha bort userise med da gjr man det ikke slik, dette er jo bare en stygg heksejakt.., og dere skremmer dem som ikke er helt inne i dette her.......

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.14:21

Anonym:Det er drye pstander og trussler hun kommer med.Jeg for min del tar fullstendig avstand til slikt.Jeg ogs "ser" mye mer enn jeg noen gang kan eller vil si,for det tragiske jeg opplever (som jeg ikke kan gjre noe med uansett) passer rett og slett ikke inn i min overbevisning om fokusere p det positive.Jeg beklager virkelig om du blir skremt.Samme hva hun truer med s er det ingen grunn til vre redd,skulle nske jeg kunne fortalt deg hvorfor,men vil helst ikke utdype noe som helst offentlig p blogg mer,untatt i egne innlegg og p private mld.Hilsen synskepeggy.

luckyme2

26.01.2011 kl.14:28

Nu synes dokker gr for langt abg Hilde.Dette begynner ligne mobbing p grovt plan.Hper Hilde gjr noe med det....At hun gr til anmeldelse eller kontakter blogg.no....Dette er g til angrep p ett offentlig medium.Jeg lenket bloggen din p facebook,og det var fler som sa at Hilde burde g videre med denne trakkaseringen.

26.01.2011 kl.14:33

Takk for svar synskepeggy :) Jeg har vertfall alltid kun hatt positive "vibber" p deg :)) Aldri noe skremmende eller noe negativt.., du fokuserer p det gode og det positive, det er bra..., hva godt kan komme ut av skremmsels propaganda og trusler, intet., hper dem begynner og se det selv, om dem virkelig vil mennesker godt.......

26.01.2011 kl.14:41

Er det mobbing og si att man blir SKREMT.., ja sorry da..,skal man beklage att man fler det slik!!!!! Er helt imot mobbing , men nr noen skal omprogrammere hode til folk og leser av uten samtykke da synes jeg det er ekkelt.., Uansett hvem som gjr det!!! Skal hun anmelde att noen ble redd,, hallo..,logikken i dette..,hvorfor fler man plutselig slik behov for og vre anonym, jeg skriver alltid ved navn, men vil bare ikke n........................

Hun fr komme p banen da med en oppklaring , gr utfra at man som klarsynt ikke nsker skremme , husk att det er mang av oss her som ikke kan s mye om dette her....., og vi fr jo helt feile siganler her no.., dette m bare slutte, ta det p privaten.., om noen gjr en jobb og man mener dem ikke kan, ring dem eller ta kontakt personlig, skriv hvordan man skal skille riktig fra galt..

luckyme2

26.01.2011 kl.14:45

Anonym synes du er jvla feig ikke vise hvem du er,det er vise at du er redd,jo dette er mobbing og trakkasering av ett medium.Det mente de p fb og,skammelig var det,og Hilde burde g videre med dette

Vrangvilja

26.01.2011 kl.14:47

Hihihihi....ja der var den jo...luckyme2..."anmldelse" igjen og igjen...stakkars det politikorpset som er i nrheten av disse "damene", de m jo ha opprettet 100 nye stillinger og har det nok kjempetravelt med alle "anmeldelsene"

Unnskyld meg, n ler jeg meg forderva! Ser dere ikke selv hva dere skriver?? Skulle norsk politi bry seg en dyt? Alle som har fulgt litt med p "korrespodansen" her inne ser med all tydlighet hvem som er mobberene her..og det er ikke Peggy for si det mildt!

Og nr vart det slik at om noen er offentlig (en pstand") ikke skal tle f svar p tiltale??? Denne Hilde har da virkelig tatt helt av og beskyldningene fra henne hagler jo mot alle som har en mening som hun ikke fr medhold i?

Grow up...et godt rd..helt gratis fra meg...og jeg er innehaver av godt gammelt bondevett...!

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.14:53

luckyme2:I et svar p en kommentar p "Hildes" egen blogg,kunne jeg lese flgende :"hvordan jeg vet det,jeg har nemlig vrt inne i hodet hennes (synskepeggys)og der finnes ikke snev av evner".Hva sier man til snt???? Jeg oppfordrer igjen til selv g inn p "Hildes" blogg (www.dyrehvisker.blogg.no) lese innlegg etter innlegg som omhandler meg,samt kommentarer.Hilsen synskepeggy.

26.01.2011 kl.15:03

Kjre deg Luchyme2 , Du er jo like anonym du , du bruker ett nick , om jeg bruker navnet mitt , s vet du jo like lite om meg...., med mindre jeg gr ut med etternavn og adresse da.., har ingenting med feighet og gjre., jeg har lite med dette og gjre , men synes det er rart att en fra ett forbund gr ut og sier slikt ,. de er lov og stille sprsml, og ved alt dette her stiller jeg ett kjempe stoort sprsml!! Og alle ser jo att det er synskepeggy som blir mobbet, ingen andre., hva med og stoppe dette her?? Dere er godt voksne damer, dere kan ikke holde p slik.....

26.01.2011 kl.15:08

Og jeg bruker no hvertfall MITT vanlige navn til vanlig vertfall, du bruker luchyme2, da kan vi si att jeg heter Hevaen o heaven da .., like langt ;P Eller blir jeg ikke anonym da., er jo bare til og sette p ett nick det, du ser vel den :)

Inger J

26.01.2011 kl.15:18

Her er det manko p IQ og manko p noe og gjre for 2 stykker!!!!

Luckyme, ja kjss katta, fr du ikke det du trenger hjemme, som mla all frustrasjon g utover alle og enhver som ikke er enig med deg??

luckyme2

26.01.2011 kl.15:19

Anonym jeg linker hvrtfall til blogge min,men greit jeg kan godt sette navnet mitt,no problema det

Jo dette er mobbing og trakkasering mot ett offentlig medium,det sa de p fb og nr de leste alle komentarene mot Hilde....

Peggy,jeg har lest hele bloggen til Hilde,og har henne som venn,Hun har nemlig hjulpet meg med min kols,snn at jeg er mye mye bedre enn jeg var.Men det kan vel ikke du peggy akseptere.

luckyme2

26.01.2011 kl.15:26

Inger j ka i hlvett e du gaula tte,Har du problema eiller,nei fr det vill ha meir te.Sjalu dett nek.Pass kjften din,Du som e navnsport p fb og blogg.no,de forbainna syke drittkjrring,spreng te politi dett sketne rvholl...Har fan m meir gjr en ka du nokka ti bi te f

Inger J

26.01.2011 kl.15:27

her kan dere f dere enda en god latter:

En samisk far og snn er p kjpesenter for frste gang. De har aldri sett

en heis fr og ser en gammel dame i rullestol trykker p en knapp og

ruller inn i heisen. Dren lukker seg . Far og snn flger lysene p

veggen g opp og ganske fort ned igjen. Og ut av heisen kommer en ung

sexy kvinne..

.......................................-da sier faren til gutten:

-HENT MOR DI, FORT!! :-)

luckyme2

26.01.2011 kl.15:29

guuuud kor morsomt

Hilde

26.01.2011 kl.15:39

Med mine evner - og i trd med dei etiske reglane i DNH- kan eg g inn lese av kven som helst, bde dyr og mennesker. Dette fr eg inn uansett om eg nsker det eller ikkje, eg er fdt som ein pen kanal og eg ser alt.

Eg er ogs underlagt ei veldig streng taushetsplikt.

Det omprogramere hjerner er noko eg kun bruker med klientens samtykke og for hjelpe den som ynskjer det.

Eg forholder meg til DNH sine etiske regler.

Hilde

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.15:40

luckyme2:Jeg merker meg at hovedaktren i dette dramaet plutselig er helt fravrende...Hmmmmm.Skriver enda mer hets om meg p egen blogg,kanskje.Problemet er da bare,hvem er "tff" nok til beske bloggen og iallefall "tff" nok til kommentere.Ikke jeg!!!!!!! Hilsen synskepeggy

luckyme2

26.01.2011 kl.15:40

Om du blander PMS med GPS, fr du ett fly forbanna kvinnfolk som finner deg samma faen hvor du mtte befinne deg.

Livet gr opp og ned.. Det er derfor det er s mange av oss!! :)

Advarsel: Ikke kdd med meg!!! Jeg kan karate, kung fu, judo, jujitsu og 28 andre farlige ord.. :)

Maria<3

26.01.2011 kl.15:40

Luchyme2 : Se hva du kaller folk , du bruker alle slags skjellsord som rvhol, drittkjerring.., hvorfor prate p en slik mte til folk.., kan man ikke henvende seg p en litt mer positiv mte og i litt penere ordelag!! .., Vil du ikke g foran som ett godt eksempel for dem som er litt yngre, eller bryr du deg ikke om slikt. Hva tenker du om mten folk behandler hverandre p i dag, det er jo ingen fin utvikling , er et noe som opptar deg eller driter du i det?

Irene

26.01.2011 kl.15:41

Sitat fra luckyme2: "Jo dette er mobbing og trakkasering mot ett offentlig medium"

-Offentlig? Hva er det som gjr Hilde til et offentlig medium? Er hun folkevalgt? Oppnevnt av fylkesmannen? Vet bare at for kunne bruke tittelen offentlig godkjent, s kreves det det ganske mye.

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.15:50

Hilde:Jeg vil pst det motsatt,du forholder deg IKKE til DNH sine etiske regler,det viser dine mange stunt her p bloggen min,og om du flger DNH sine etiske regler,s slutter jeg meg til en kommentar over her,aldri i livet om jeg skal ha med medlemmer av dette forbundet gjre.Og en ting til,du pstr at du har brukt "kastet vekk" minst ettrsverk,bare p "behandle" klienter som har oppskt meg frst og blitt "feilbehandlet" (du sier faktisk med klare ord MEG;synskepeggy)hvem er disse klientene,hvor i landet befinner de seg.Er du bundet av taushetsplikt plutselig n??? uansett kan du gi meg et generellt eksempel,kan du det er du(ikke alt du sier du er)men god.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.15:55

Hilde:Hvorfor truer du,ja endog sier at du har vrt inne i mitt hode,da,nr det kreves sammtykke for gjre slikt.Det m da vre straffbar.Du har aldri ftt mitt samtykke til noe som helst.Hilsen synskepeggy.

luckyme2

26.01.2011 kl.15:55

HAHAHA maria d ha du fan m ikkje hrt nordlndingan,det e jo brre go ord i forhold te ka vi bruke,tr du sei din forbainna hstkuk te politi,det gjr vi nr vi e forbaiina p de haha,s vant me det........

Irene just nttopp ho e registrert som godkjent media og e i folkeregistret,ho har ailt det,g for fan inn p bloggen hennes ls,og heimesia te Hilde

Hilde

26.01.2011 kl.15:57

12 DNH?S ETISKE REGLER

Medlemmer av DNH skal:

. drive sin virksomhet p en faglig forsvarlig mte, med omtanke og respekt for dem som sker hjelp

. kun gi behandling p foresprsel fra klient eller dennes foresatte

. informere klienten om at healing ikke erstatter kvalifisert medisinsk behandling

. ikke gi lfte om lindring eller helbredelse

. ikke stille medisinske diagnoser eller gi rd om medikamenter eller andre behandlingsformer hvor en ikke har kompetanse

. formidle respekt for klientens valg m.h.t. andre behandlingsmetoder og terapeuter

. ha personlig ansvar for hva en gjr og sier under behandling

. vise respekt for klientens trossystem

. ivareta taushetsplikt om alle opplysninger en fr under utvelse av sin virksomhet

. srge for at de er fysisk og psykisk skikket til drive healingvirksomhet

. opptre realistisk og med omtanke for klientene i sprsml om honorarer og pengegaver

. p forhnd informere klienten om behandlingens karakter, tidsbruk og kostnader

. ikke opptre p en mte som setter DNH eller healere som gruppe i vanry

Inger j

26.01.2011 kl.15:59

Fler meg uendelig elsket her p jord som blir diskutert p alle blogger, p FB og hvor dere ellers diskutere meg:

Ja jeg vet at jeg er elsket, nr alle diskuterer meg:)))

TAKK luckyme, der reddet du dagen min:)

Hper dere starter en gruppe p FB , for oss som elsker Inger J;):P

Maria<3

26.01.2011 kl.15:59

Hva skal til for og bli med i healing forbundet :)? Bare lurer hva man m kunne for og kunne vise til for og bli med der? :)

Synskepeggy : Kan ikke du lage ett innlegg som omhandler "omprogrammering" ,det og lese av hoder og hva det vil si og innebrer , hva det vil si og lese av om noen ikke nsker , Om man som klarsynt kan kun ha fokus p det positive, eller om man som klarsynt ogs fr inn masse neagtive hendelser, hvordan utsondere.... litt oppklaring rundt disse tingene her:))

Jeg tror ikke att noen kan SE alt.., vi mennesker er s sm i det store og det hele, jeg tror at noen evner og se mer enn andre og jeg tror p healing, men att ett menneske kan SE alt, nei , det kan jeg ikke tro!! Og alle har vel evner i seg ,den sjette sans er det er det vel ikke bare noen forunt og ha.. , Og hva kan vre rsak til att noen fr slike evner.., jeg nsker ett innlgg fra deg rundt alt dette :)))

Hilde

26.01.2011 kl.16:02

Hilde:Hvorfor truer du,ja endog sier at du har vrt inne i mitt hode,da,nr det kreves sammtykke for gjre slikt.Det m da vre straffbar.Du har aldri ftt mitt samtykke til noe som helst.Hilsen synskepeggy.

Det er kun behandling som krever klientens samtykke. Stille obeservasjon av individer er tilatt.

nsker deg lykke til og ha ein fin kveld.

Hilde

luckyme2

26.01.2011 kl.16:07

Inger j beklager,du e ikkje oppgitt p fb,beklafge mtte skuffe d,vil jo ikkje at folk ska bi drlig heille haha.Det e synskepeggy sin blogg ha linka tel.Beklage mtte skuffe d inger j.

have a nice day,har noen m ta vare p,og ainna

26.01.2011 kl.16:10

Ikke er jeg synsk,klarsynt eller innehaver av noen snne ekstra goder,men tilogmed jeg skjnner at enkelte her trenger litt hjelp... ;)

Og til deg Luckyme,slutt og bruk "jeg er nordlending,slik er det vi snakker" som en unnskyldning for ditt drlige sprk,du skjemmer ut folk som er fra nord,ingen her oppe snakker p den mten....

luckyme2

26.01.2011 kl.16:15

En teng tel INGER J trur ikkje du e s vldig godt likt av fb vnnan mine eller p andya generelt pga det du gjorde mot m,rsten veit du,du e no ikkje srlig velkommen te ya

HUSK DET

luckyme2

26.01.2011 kl.16:20

ANONYM KAIN IKKJE NOKKA FOR AT E NORDLNDING,DU SKA FAN M IKKJE KOM FORTLL M KORSN SKA SNAKK DI FORBAINNA LRVA,REIS TE HLVETT

26.01.2011 kl.16:26

For og rettferdiggjre nordlendinger,Som sagt INGEN (normale) her oppe i nord snakker p den mten....

Hper du snart fr fred SynskePeggy :)

luckyme2

26.01.2011 kl.16:32

Anonym jau vi gjr det,se p tv imorra kl.20,vi baiines masse,forbaiina mye haha,m vel fan veit det berre en du for fan,ainna kvrt ord bainnes vi..Kain fan m ikkje prat uten at baiines

luckyme2

26.01.2011 kl.16:36

D e du fan ikkje nordlnding,ta d en tur te andya ,trur du bi fan s overraska,sett bak tastturet leke tff,kom p bloggen min komenter s ska finn ut kor du stamma fra

Anonym

26.01.2011 kl.16:40

Hilde.... Hva leser du nr du ser luckyme sine kommentarer her?? er du kry for ha funne deg to gode venninner som du kan forsvare p det sterkeste? Eller trr du ikke si noe annet enn og pisse de oppetter ryggen, er det trygda deres du er ute etter?? ja for jeg ser jo at de har tatt i bruk tjenestene dine i dag med godt resultat?? Klarer du og se at de trenger hjelp og det fort... eller er du for opptatt med og rote rundt inni synskepeggy sitt hode ?

Synskepeggy.. den hovedaktren har oppndd det som var intensjonen i dette og lar andre g kanossagangen for seg som alltid!

Makan til oppfrsel skal man leite lenge etter. Du er snart 60 r luckime og ordforrdet ditt er ikke strre enn en femring .. du har mye og vere stolt over, skjnner godt at du fler din mors yne i nakken som du sier.. det er nok flere som kikker deg i nakken om du kjenner godt nok etter. Skam deg!

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.16:42

Hilde:Det er ikke inntrykket du har gitt tidligere.Denne "krypingen" din n i ettertid kan du spare deg for,jeg forholder meg til det du har hevdet tidligere i dine innlegg og kommentarer,der hensikten din har vrt krystallklar for meg.Jeg har tatt en avgjrelse i dag : I morgen rapporterer jeg hele dette "dramaet" inn til Norsk Healer Forbund,jeg tipper at vil forbundet fortsatt bli sett p som serise m de foreta seg noe.Jeg tipser om din blogg (www.dyrehvisker.blogg.no) og (www.lucyme2") samt min egen blogg.Jeg tipper at jeg fr snakke med noen "hyere" oppe,enn representanter for forbundet deres som sitter foran dataen og mobber og sjikanerer andre.DU HAR FREMDELES IKKE SVART MEG P MITT MEGET ENKLE SPRSML : HVEM ER DISSE "KLIENTENE" DU HAR BEHANDLET ETTER AT JEG VAR "FERDIG" MED DEM...Er det ikke mulig for deg finne noen klienter som har oppskt meg frst.Ingen tar ansvar her!!! Da m jeg gjre det!!!!Denne galskapen m og skal stoppes n!!!! Ang.de to,tre,fire....Som plutselig har begynt krangle her p min blogg,m sterkere lut til f stoppet.Det blir neste punkt p agendaen herifra.Hilsen synskepeggy.

Maria<3

26.01.2011 kl.16:49

Min tidligere kjreste er opprinnelig fra Nordnorge , Og "sviger moren" min snakket vertfall aldri slik som du gjr luchyme2 , de har med fokeskikk og gjre!!.., Heller ingen andre, vi var p besk der i 3 uker og jeg hrte da ingen bruke ett slikt sprk, ingen kalte meg for hverken dritt kjrring eller de som vrre er , jeg ble heller ikke bedt om og dra til helvete... ;P

Hilde

26.01.2011 kl.16:51

I mange r har eg mtte behandle mange som har oppskt userise behandlere (deg inkludert).

Som seris healer kan eg ikkje frvirke taushetsplikta.

Eg skjemmes over oppfrselen til luckyme2 og Angel, dette er personangrep.

Det skal ein ikkje gjere.

Eg har vore sakleg mot deg.

Ja eg har vore stygg mot deg peggy og det beklager eg.

Eg er kvass og det er berre slik eg er.

Det eg nska er at dei som er userise behandlere, ikkje lovar klientene ting dei ikkje kan halde, og gjev dei falske forhpningar.

Eg har gtt for langt i angrepet mot deg, og det veit eg.

Audmjuk har eg aldri vore, men du fortjener ei orsaking fr meg, og den skal du f.

Kan me halde fred no, me er d vaksne.

Hilde

Anonym

26.01.2011 kl.16:51

Flott synskepeggy. Trenger du en ekstra stemme s er jeg med jeg, for dette m bare stoppes. ingen skal behandle andre personer p en snn ondskapsfull mte som du er blitt utsatt for her, dette er verste sort!!

Hilde

26.01.2011 kl.16:59

Til synskepeggy. Ynskjer du melde meg til DNH er du velkommen til det. Men du kjem ingen veg. Mine synspunkter er basert p MINE private synspunkter og har ingenting med DNH gjere.

Me diskuterar klarsyn og om du har det eller ikkje. DNH - Det Norske Healerforbund er eit forbund for healere. Eg har ikkje gjeve deg behandling, s du har ikkje noko klage p, skjnner du.

Ja eg har vore ufin med deg, og du har ftt ei rsaking.

Unskyld.



Hilde

Hilde

26.01.2011 kl.17:06

Me har diskutert og ikkje vore greie med kvarandre.

Dette ynskjer eg ikkje lengre vere med p.

Eg har gtt for langt og gjeve synskepeggy mi orsaking. (unskyldning)

Eg ynskjer henne lykke til med bloggen sin.

Eg og ho vert aldri enige, og det er greit.

Eg veit kva eg kan, og ho veit kva ho kan

Kan me slutta fred no.

Men gjer deg sjlv ei tjeneste synskepeggy.

Henvis dei som verkeleg har problem til fagfolk.

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.17:21

Hilde:Til din informasjon,JEG HEALER IKKE,s derfor ingen klienter fra meg til deg.Pussig at ikke du "sg" det da du rotet oppe i mitt hode.Om jeg ikke kommer noen vei i healerforbundet (noe jeg tviler sterkt p,s graverende dette har vrt for meg)og om s jeg str fast der,s m det finnes andre muligheter.Det gr utmerket godt hevde at min psykiske helse ikke har "tlt" pkjenningen av trussler,sjikane og rein lgn kommet fra deg - healere skal jo gjre symptomer bedre,ikke verre.Tror du fremdeles at jeg ikke kommer noen vei??? Her kommer den slemmeste kommentaren fra meg hittil i "debatten":Ingen kdder med meg og kommer unna med det,ingen, jeg setter himmel og jord i bevegelse for f rettferdighet og oppreisning.Pussig at du ikke sg det da du rotet rundt oppe i mitt hode.Unskyldninger kommer for seint n,da man gjennomskuer at det er et forsk p f meg fra g videre med denne trakkaseringssaken.Jeg er fornyd s langt allikevell,da du allerede har ftt deg en kraftig ripe i lakken,Nr jeg har snakket med DNH i morgen hper jeg p at du fr flere.Jeg advarte deg p et tidlig tidspunkt i "debatten",dette vset ditt vil bare ramme deg selv,men du ville ikke hre!!!!! Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.17:32

Hilde:Du har vrt like mye,om ikke mer med p personangrepene som de to du nevner,ikke prv tkelegge din egen rolle oppi dette,det virker bare feigt.Selv n,i dine tre fire siste kommentarer fortsetter du rakke ned p meg.Om enn litt mer "fordekt" enn tidligere.Du er bare ikke sann,hadde jeg ikke personlig vrt utsatt for dette selv,s hadde jeg jammen meg ikke trodd at det var mulig...Hilsen synskepeggy.

luckyme2

26.01.2011 kl.17:42

Dr skal jeg vre enig med synspeggy,det er stor forskjell p healere og synske/klarsynte.Men en ting har jeg lrt,jeg skal ikke forsvare en eneste person hretter,jeg sletta ettpar innlegg p bloggen,jeg er ikke s veldig godtroende nr det gjelder healing heller,det .at jeg fler meg bedre enn andre ganger trenger ikke vre pga healing.Kols er det s opp og ned med,noen ganger er det bra dager og noen dager ikke s bra.Gr ut fra at det gjelder de fleste sykdommer.Er bare en person jeg har tro p,og det er Svein Magne Pedersen,hvis noen har hrt om han.Jeg har sett med egne yne hva den mannen klarer,og har hatt kontakt med han p tlf,og mter

Hilde

26.01.2011 kl.17:42

Peggy. Du gjev rd til mennesker, du skriv med klienter, det er klienter som har ftt rd over bloggen hj deg.

Eg har bare i dag motatt mail fr to som har ftt rd av deg, og flt at dei ikkje har ftt noko hjelp hj deg. Derfor ynskja dei min konsultasjon.

Har snakka med DNH, og du har ingen sak. Du er velkommen til g til DNH.

Det eg har skrive har eg skrive som privatperson og ikkje som healer som medlem av DNH.

Rette instansen for anmelde meg er politiet.Om du ynskjer det. "saka er henlagt p grunn av bevisets stilling" Lykke til.

Mvh Hilde

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.17:48

Hilde:Alt er verdt et forsk p dette tidspunkt,jeg gir meg ikke,dette skal og m f konsekvenser for en som kaller seg seris og "kan se alt".Kan bare opplyse deg om at politiet er de siste jeg kontakter,jeg tror ikke at det blir ndvendig,tror saken blir "ordnet" i andre innstanser,jeg.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.17:54

Hilde:N skriver luckyme2 her at du kanskje ikke har healet henne,at hun har flt seg bedre av andre,mer forstelige rsaker.Kan hun i s fall kreve tilbakebet,honoraret da,nr hun tviler p at det var din "behandling" som gjorde henne bedre???Hilsen synskepeggy.

Hilde

26.01.2011 kl.18:00

Behandlinga mi var gratis.

Inger j

26.01.2011 kl.18:00

Savner LIKER KNAPPEN til siste kommentar fra SP her. Blogg.no, f ordnet liker knappen her:)))

Hilde

26.01.2011 kl.18:02

Etter oppfordingar om bevise kva eg kan her er bevis:

a) Katteungen vr fekk juling av nabokatten og eg ringde Hilde for hyre om det var ndvendig med dyrlege sidan ho tydlegvis hadde s vondt. Hilde sa at det mtte eg fordi det var blitt infeksjon og fare for livet litt seinare.Dyrlegen avdekka akkurat det som Hilde hadde sagt til meg. Eg sa til dyrlegen at eg hadde ftt same info fra Hilde om kvar sra var p katten,tilstand,osv som ho sjlv avdekka. Dyrlegen sa at hu visste at det fantes personar som Hilde kunne gjer dette og det trudde hu p. Hilde er flink til flge opp dyra og eigar og kjem med utruleg nyaktig info.Hilde er veldig personleg og har ekte engasjement om det er dyr eller folk og det stemmer forblffande bra. Hilde er ein godhjerta person som er seg sjlv og kan p det sterkaste anbefalast!Mvh Hans.

b) Etter masse om men tok jeg sjansen ringe Hilde,hadde mistet min snn og sto igjen med...Hva og hvorfor, etter samtale med Hilde fikk jeg noe svar,noe jeg hadde mistanker p selv uten trre si det hyt.Har hjulpet meg noe p min vidre vei.Masse takk Hilde for at du er der for oss som trenger deg. Anne Mari

c) Jeg har alltid vrt skeptisk til healing, ikke helt overbevist om at dyr og mennesker kunne f hjelp av slike krefter som Hilde har, men her er en liten historie: Min hund Frya ble operert for 1 1/2 r siden i bena. Dette gikk bra, men smerter i bena etter denne operasjonen frte til at hun la seg til en gange en mte g p som belastet henne feil, og etter sterk mosjon fikk hun smerter. Smertene kte litt p, og da jeg leste om Hilde i Hjemmet tok jeg kontakt, hvorp hun sa at hunden hadde en "fortetning" i ryggens nederste virvel som forrsaket disse smertene. Ta kontakt med veterinr sa hun.

Neste dag var vi med hunden og fikk rntget og CT scannet henne. Hva s veterinren p bildene? Jo akkurat det som Hilde hadde fortalt! Kan ikke nekte for at jeg frs p ryggen da jeg s scanbildene. Veterinren mente at det ikke var sikkert at en operasjon vil hjelpe, s etter to dagers utredning reiste vi hjem. Vi skal prve med et treningsprogram for styrke lrmuskler, og sammen med Hilde forske f Frya smertefri og det er jeg sikker p at hun vil klare.

Hilsen Liv og Frya

luckyme2

26.01.2011 kl.18:03

Synskepeggy,jeg har ikke betalt noe til henne,dette er noe hun hjalp meg med p privaten hr p blogg.no.Jeg bruker ikke healere til vanlig,for som jeg sa s har jeg liten tro p snne.Vet du hva de kalte healere fr i tiden,jo kvakksalvere.....Den dagen jeg blir helt frisk av sykdomen pga at en healer har healet meg,ja da skal jegtro p det

Sommerjentaa.

26.01.2011 kl.18:05

Helt enig med at dere burde kutte ned diskusjonen n, den har gtt langt over streken! St p peggy. Hilsen Sommerjentaa.

Hilde

26.01.2011 kl.18:11

Er du seris klarsynt rdgiver peggy ? Bevis det.

Hilde

26.01.2011 kl.18:13

Luckyme2. Sjuksommen du lider av er ikkje ein sjukdom du kan bli frisk av. Eg kan utvide omrdet som er sjukt og drenere for gjere det bedre, men kurere deg, det er ikkje mogleg. Desverre.

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.18:15

Hilde:Jeg har aldri bedt deg om bevis for noen ting,s venligst bevis hva det mtte vre p egen blogg,takk.Og dessuten.Hvordan kan jeg vite at du ikke lyver,det er s lett skrive,det betyr ikke at det finnes et sant ord i det du sier,nei,evner har du kanskje ikke,men en god mor er du,det skal du ha.Lyder det kjent,du skreiv det til meg i en av dine frste stunt p min blogg.Sant det er hyggeligt hre slikt???? Hilsen synskepeggy.

Hilde

26.01.2011 kl.18:15

Lykke til.

Renate Lyseng

26.01.2011 kl.18:15

Vitsen med diskutere dette?

Noen tror p "synske" peggy, noen gjr det ikke.

For min del vet jeg At dyrehvisker( Hilde) er ekte, vil ogs si at jeg skrev en kommentar til peggy for enstund siden. Men hun kunne ikke hjelpe meg meg med det og fikk ett litt frekt svar syns jeg.

Derimot snakket jeg med Hilde og fikk svar og enda mere enn deg jeg nsket meg.

Kan hende jeg tar feil av "Synske" peggy, men det m jeg hvertfall ha bevist, ellers ha en fin dag ;)

26.01.2011 kl.18:15

m no flir av dokk oppi all denne galskapen lure p hva dokk hold p med ,la no Hilde f fred , kontakta ei venninde som har bodd p Voss der HIlDE er fra spurte om ho kjente til personen og det gjorde ho ,det var ei som kunne sine ting (HILDE) sa ho, og ho innhenter gjerne flere opplysninger ,for min venninde er godt kjent p VOSS ,har bodd der,s slutt og krangle om hvem som er synsk eller ikke.OG no oppfordrer eg alle anonyme om og st fram med fullt navn ,hvorfor vere redd for det?ellers vil eg sei att eg har ei venninde som er fra NORNORGE og ei svigerinne(HO er dessverre dd)og dei banna noe fryktelig ,flt og hre p men det var sprket deira,var slik dei var men ikke onde for det.DEt var ein nordantifra som kalte ein poleti for "hestkuk" han vart arrestert men vart frikjent ,for dette var dialekta og sprket hans,og dette er sant,.mvh Magnhild

Hilde

26.01.2011 kl.18:18

"dont waste your time on the fools, they will make their own grave soon enough"

luckyme2

26.01.2011 kl.18:21

Dr tar du litt feil Hilde,hvorfor gjorde Svein Magne Pedersen en helt frisk,som hadde skikkelig kols,s det med egne yne,og han var vrre enn meg....Svein Magne gjorde det snn med meg at jeg ble kvitt bronkitten min,jeg var fdt med kronisk bronkitt,og hostet konstant hele livet....Gikk til Svein Magne ble kvitt hosten momentant,forklar meg det....Jeg syntes det var s rart at jeg plutselig stoppet med hosten min....Pluss pipinga i brystet ble borte,for det var fullt av pippia i brystet mitt om nattet

Maria<3

26.01.2011 kl.18:23

Men Hilde , du skulle gitt deg tidligere, negativitet og hetsing kommer man liten vei med.., man graver da sin egen grav.., og du som da SER alt burde da virkelig sett dette komme. Synskepeggy har oppfrt seg eklamplarisk, hun har sett hva som ville komme utav dette om hun hadde sunket til deres niv , og hun er heller ikke en slik person som er frekk mot andre!! Du har ogs vrt like ille som dem andre, vrre egentlig, du skal jo vre proffesjonel!!

Og her er det jo ogs en som betiviler DIN hjelp , hun er usikker p om hun har blitt healet eller om hun kanskje har hatt en god dag , og kols er det meget s opp og ned med , dem kan vre meget s friske en dag men forferdelige i pusten dagen derp!!, S da din hjelp ikke hjalp er du ikke healer lenger da....

Og angende synskehet/klarsynthet s er jo dette kjempe omstridt, enkelte vil betvile evnene dine fordi dem ikke tror p slikt!! Og man kan heller ikke si att andre ikke kan.., det vet an jo lite om..., ingen andre en synskepegy og hennes "klienter" kan vite om hun har vrt til hjelp for dem.........

Jeg skjnner att Synskepegy vil ta en prat med Healingforbundet, du har snakket som privatperson , men du som medlem der hetser Synskepeggy og sier att hun ikke er klarsynt og du kaller hun for blffmaker. I tillegg sier du att du har vrt inni hennes hode, er dette noe som str i samrd med healingforbundet prinsipper...., for meg hres det helt vilt ut.... St p Synksepeggy, dette du har blitt utsatt for er sjikanering , hvorfor godta det.., Hilde ser ut til og "bye" seg nr hun ser konsekvensene av sin oppfrsel komme., hadde det ikke ftt konsekvenser hadde hun sttt p sitt, men hun forstr n alvoret i sitevasjonen...., og att hun kommer svrt drlig stilt ut av det hele!!

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.18:27

Hilde:Bevis p at jeg er klarsynt?? Tuller du med meg?? Det m da du vite som har rotet rundt oppe i hodet mitt i dagesvis n.Nr jeg tenker meg om s fler jeg meg kanskje litt (rlite) omprogramert og lobotimert,ja,nr jeg tenker godt etter,men samtidig kan "tilstanden" komme seg av alt dette tullet og mobbingen av meg p nett i det siste.Ikke vet jeg,iallefall, hva tilstanden kommer seg av.Kanskje noen allikevell har gjort alvor av trusselen om omprogramere meg,etiske retningslinjer virker bare vre viktig i noen tilfeller og andre ikke.Jeg vet sannelig ikke jeg,alts...Hilsen synskepeggy.

Eli

26.01.2011 kl.18:28

Skjnner du ikke at du har gtt rett i fella til toril igjen da luckyme2? Har ftt deg til herje med folk , hun selv har trukket seg unna og latt deg gjre jobben...igjen...!

Stakkar Synskepeggy og for et helvete dere to og n 3 med hilde har stelt istand!! Skam dere!!!!

luckyme2

26.01.2011 kl.18:30

Haaaaaaaahaaaaha ler som jeg griner hr synskepeggy,unnskyld,men det var bare komentaren din hehe.Sikkert at alt som har foregtt hr at det svirrer i hode og ikke at du e omprogramert,blitt robot kanskje hehehehe

Hilde

26.01.2011 kl.18:37

Sorry

Beklager

Unskyld

Ka fan e da meir du vil.

luckyme2

26.01.2011 kl.18:40

hahaha blitt nordlending du og,banning

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.18:44

Maria:Jeg sg akkurat denne situasjonen komme,ja."Hilde" har lagt den ene fellen for seg selv etter den andre med sine uttalelser.Jeg har prvd advare henne mot at det kom til g slik som vi n ser gjenntatte ganger,men hun har vrt s opptatt av rakke ned p meg (og gjr det fortsatt)og mobbe meg poengtere hvilken "fake" jeg er og hvor useris jeg er, at hun har nektet hre p meg,selv om det er jeg som har blitt mobbet og trakassert p det groveste s liker jeg ikke se noen i en slik situasjon som hun er kommet i n.Hilsen synskepeggy.

luckyme2

26.01.2011 kl.18:58

Eli hm m si jeg savna innlegg hr ja,siden hun sa hun skulle skrive

Maria<3

26.01.2011 kl.18:58

Nei , dette er jo ingen kjekk sitevasjon for noen av dere dette.., s det beste er vel kanskje og legge det hele bak seg og ordne opp dere imellom.., alle gjr vi jo feil.., og det viktigste er vel og innse hva man har gjort , og ville ordne opp., og de ser jo Hilde ut til og ville n., s komme seg videre herfra :)

Man har jo det gode ordet TILGIVELSE :) Kanksje tiden virkelig er inne for det, p alle fronter :)

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.19:12

Maria:Du har rett,jeg forholder meg ikke lenger til "Hilde",men jeg har bestemt meg,saken skal videre herfra og fra blogg,dette skal gjres noe med.Selv om jeg er en slik type person som ser humor i omtrent alt,ogs dette meget alvorlige tilfellet her,s betyr ikke det at jeg finner meg i det og lar det bli med dette.Men for min del og for f gjort noe med det p andre arenaer s er denne "debatten" ferdig her.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.20:11

Hilde:"Stille" observasjon krever diskresjon,ikke noe man slenger rundt seg i hytt og pine p internett.Stille observasjon betyr stille observasjon for meg,ikke noe man snakker om i det hele tatt,hvor er dine etiske retningslinger.Eller er det bare (feilaktige) stille observasjoner av meg som kan "klines" og spres utover hele internett.Tre blogger,s langt har ftt rikelig med informasjon om din "stille" observasjon av meg....Hilsen synskepeggy.

Hilde

26.01.2011 kl.20:19

God Natt.

luckyme2

26.01.2011 kl.20:22

God natt,da tar jeg kvelden trist dette egentlig,men men.Livet gr videre

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.20:31

luckyme2:Trist for hvem,jeg synest ikke at det er s trist for meg akkurat,jeg er ikke den som hadde mest tape her.Har egentlig likt dette, jeg, og har bare observert(uten bli provosert)hvor lavt noen kan synke.N er jeg forbi det.Da blir mitt neste "observasjonstema" hvorfor lar man seg synke s dypt...spennende greier, observere menneskelig adferd.Hilsen synskepeggy.

bjarteogsidsel

26.01.2011 kl.20:38

Det stillner her inne ser jeg:-))))Da kan jeg spr deg om noe helt annet , jeg er musiker, men elsker skrive historier. Fr du frem noe p det? Er usikker p hvor vegen min gr n...er glad om du fr frem noe..hvis ikke er det greit og om du forstr...

Hilde

26.01.2011 kl.20:38

vere audmjuk overfor slike mennesker som deg, som forsetter mobbe og trakasere meg lenge etter at eg har slutta fred, det er vanskeleg for meg.

respektere slike mennesker som deg synes eg er forferdeleg vanskeleg, ikkje er du seris, ikkje ser eg p deg som dyktig og eg fler at du ikkje har evner i det heile tatt.

Likevell det var galt av meg rakke ned p deg, men eg vert s eitrande forbanna p slike som deg.

Her har eg ein seris jobb og er flink i det eg gjer, ogs kjem slike som deg som skal prve hjelpe mennesker. Likevel er det folk som har ftt rd av deg p blogg, som tek kontakt med meg. Kvifor det trur du ?

Du gjer meg s forbanna synskepeggy. Kvirfor har du valgt bruke navnet .. synsk ? Du har ein god intuisjon. Det har ikkje noko med vere synsk.

Eg vert lei meg og skuffa over at slike som deg lurer mennesker. Vre klienter fortjener bedre.

Tviler ikkje p at du kan noko, men spar deg for slikt kdd som brke med meg etter at eg har slutta fred.

Og at du vil ta saken vidare til Det norske Healerforbund. Dette har ingenting med healing gjere. Ikkje noko som helst. Eg mtte bry forbundet mitt for forsvare meg.

Dette var ein diskusjon som var mellom privatpersonen Hilde - og har ikkje noko med rolla som eg har som healer.

Ja eg har gtt alt for langt, det er klart. Men det har du ogs.

Eg kan sj gjennom mennesker, eg kan lese tanker og eg fanger opp enkle ting om deg og andre uten deira samtykke, og det er heilt lovleg. Eg har lover og regler forhalde meg til, og eg har ikkje brutt dei.

Eg har balansert p ei tynn linje her, eg veit det.

Det er ikkje deg som person eg nsker ta, det er alle dei userise behandlerne som er der ute.

Kva seier det om deg nr du ikkje ein gang tek ei oppriktig unskyldning fr meg.

Eg berre spr.

No er eg ferdig med denne saka her.

Hilde

luckyme2

26.01.2011 kl.20:43

Synskepeggy jeg kosa meg jeg og,satt lo for meg selv,grt ikke hehe,Kdda hr jeg,ingen skjnte det,satt bare dreiv gjn heile veien. e bare snn,full av faaan for bruke ett fint uttrykk hehe.Men slutta mens leken var god

Vrangvilja

26.01.2011 kl.20:51

Ps...Luckyme2, si meg, er du alvorlig sjuk verst oppe? skulle vi som har sett hva du vrenger utav deg syns at dette er morsomt??? Og s virker du til og med stolt av det? Hvor gemen gr det an vre egentlig? Herreminhatt...sk hjelp...fort!

luckyme2

26.01.2011 kl.20:53

Hahaha morra m sinnsykt masse hr.FDT STOLT

luckyme2

26.01.2011 kl.20:59

vranga,s vidt veit s har ikkje papira p at det e noe feil,men har du det..ikke utal d om non du ikkje kjenne...hatt lst hatt d ansikt tel ansikt mobber.Men brydde m NOT

Vrangvilja

26.01.2011 kl.21:14

Hahahahahaha...mtte lese opp for min mann...vi lo oss nesten forderva...ss vranga da gitt...god latter, men med bismak!

Kjenner ikke deg heldigvis m jeg si, men...nr man har lest igjennom alt du har lagt igjen her hos Synskepeggy, ja da trenger jeg ikke vre synsk for se hvem du er:-))) Men n skal ikke jeg starte opp motoren din igjen..du var jo nesten fredelig et yeblikk...Voila

Varselstrekanten

26.01.2011 kl.21:23

Ja havne ikje hu Peggy p bloggtoppen no, ja da sner det vestover.

Fanget og fri

26.01.2011 kl.21:28

Takk og pris for denne bloggen. Her sitter jeg syk hjemme, og var et yeblikk redd for at dagens eneste hydepunkt var Hotel Csar, men dette gr jo Csar en hy gang.

Likevel, dette er underholdning med bismak. Jeg kjenner ingen av de involverte personer (som jeg vet), men har lest alle kommentarer og blogg-innlegg da jeg likevel ikke er frisk nok til foreta meg noe annet. Det jeg har lest her inne har skapt vantrohet, utrygghet, hoderisting, engasjement, skuffelse og oppgitthet hos meg.

Mitt nske n er at denne Hilde skal f fred, for jeg tror hun har ftt seg en viktig og ndvendig lrepenge, og at hun angrer.

At SynskePeggy skal f ha bloggen sin i fred, s alle som liker lese innleggene hennes skal f ha glede av det. Og jeg nsker at du skal tilgi Hilde. For hvem er vi til dmme andre for deres feil? Evnen til tilgi sitter dypt inne, men med den flger ro og EKTE stolthet.

Angende flere andre aktrer her inne, nsker jeg kun si dette:

Dont fight with pigs, you get all dirty and they enjoy it.

Hilsen Tromsvring som velger forholde seg anonym av naturlige grunner, og som banner nr hun er svrt, svrt sint eller lei seg.

Toril

26.01.2011 kl.21:44

N greier jeg ikke sitte se p dette her lengre! Er dere klar over at dere driver med stygg mobbing, ondskapsfull persontrakassering og stygge trusler mot Hilde? Skam dere! Ja, det mener jeg! At 40 - 50 r gamle damer kan sitte holde p slik? Har dere det godt med dere selv?

Jeg hper virkelig at du Hilde gr videre med dette her, for all persontrakasseringen og trusler mot Hilde er anmeldelsesgrunnlag!

Jeg kjenner faktisk en av mine rasekattvenninner som fikk kjempegod hjelp av Hilde med en av sine dyr, og hun fikk ogs kjempegod hjelp med ryggen sin som hun hadde kjempevondt i! Raskattvenninen min har bare lovord si om Hilde!

Det er slike som Hilde som er serise, og Hilde str frem som kjempeseris, fordi hun forholder seg til den lover og regler de har i Det Norske Healerforbund, og fordi Hilde viser at hun holder seg innenfor etiske normer noe en seris person skal gjre!

Dette var mitt siste ord i denne saken!

Anonym

26.01.2011 kl.22:15

Toril. Du er ikke lite frekk som vger og komme inn her og lfte pekefingeren og si at noen her inne br skamme seg. Si meg eier du ikke skam i livet ditt, har du glemt at du har blottlagt synskepeggy med dine ondskapsfulle innlegg om ho over alt p bloggene? Du gjorde jo alt for og sette henne i den offentlige blogg "gapestokken" og n er du jammen frekk nok til og komme inn her si at vi skal skamme oss?? Du kan ikke vre helt frisk menneske. Heldigvis har du vist hvem du er til de aller fleste n. S ynkelig og sjofel som du har vrt har jeg pokkern meg ikke ord for. Jeg blir kvalm!! God bedring!!

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.22:26

Hilde:Jeg bare oppsummerer litt,hva du egentlig har sagt og psttt her inne p bloggen,det er tross alt min blogg,og m lese og oppsummere for vre sikker p at jeg har ftt det med meg.Jeg bare reffererer til dine egne ord og skandalse pstander,som du fortsetter villig vekk med.Ikke sant at nr man fr se med reine ord hva man selv har klart f seg til si/skrive,ja s blir man ikke s reint lite flau,jeg p dine veine.Hilsen synskepeggy.

Toril

26.01.2011 kl.22:31

Til deg feige Anonym! Tusen takk for at du skrev kommentaren offentlig p bloggen. Kjempebra at Peggy lar kommentarene st!! Flott!

Nr folk synker s lavt at de m ty til s stygge personangrep som det du gjr, s sier det faktisk mye mere om deg enn om meg! Ja, for du har jo faglig kompetanse p uttale deg om andre? Nei! Snakk om skyte seg selv i foten. P seg selv kjenner man andre vet du!

Jeg hever meg godt over denne kommentaren som det du skrev, for jeg akter ikke synke s lavt som deg. Det skal du vre trygg p.

Jeg har lov til mene det jeg vil p min egen blogg, og jeg str for det jeg gjorde, og jeg str for det jeg mener. Det kommer jeg alltid til gjre, og jeg angrer ikke i det hele tatt!

Mine meninger er mine meninger, s fr andre mene det de vil selv.

26.01.2011 kl.22:56

flottttt Toril KLEM fra Magnhild

Sommerjentaa.

26.01.2011 kl.23:00

Hei, kan ikke dere bare slutte og plage synskepeggy? Stakkars m ha bloggen sin full av dritt kommentarer. Fler med deg peggy. Hilsen Sommerjentaa.

Sprsmlstegn

26.01.2011 kl.23:02

Jeg mener at den eneste personen som kommer drlig ut i denne "debatten" er Hilde, for hun er den eneste som str frem med fullt navn og bilde. Dere andre som er anonyme kan ikke se p dette som personangrep, for Deres person blir ikke angrepet, kun Deres anonyme nettprofil. Og det kan man vel knapt ta seg nr av overhodet.

Iceman

26.01.2011 kl.23:06

Har fulgt denne "debatten" som har pgtt her inne p bloggen.

S vidt jeg kan se, har hun der Hilde,signert ett av sine innlegg med navnet sitt pluss DNH og demed selv dradd forbundet inn i debatten.

Hun har ogs ramset opp forbundets etiske regler som hun ut fra hva jeg kan se har brutt nesten alle sammen.Derfor virker hun veldig useris p meg...

Selv tror jeg bde p klarsyn, kanalisering og healing. Og det er trist nr enkelte begynner og skal heve seg over andre.

Jeg tror Synskepeggy og at hun har evner! Og hun skulle hvert foruten denne trakasseringen.

Til slutt vil jeg bare si - St p Synskepeggy!

Livet mitt som klarsynt.

26.01.2011 kl.23:54

Iceman:Du har helt rett,hun utaler seg ikke lenger som privatperson etter at hun har dratt forbundet sitt inn i debatten.At hun har brutt alle etiske regler er det vel ikke lenger noen tvil om.OG hun fortsetter trakassere meg,selv etter at hun har bedt om unskyldning for oppfrselen sin tidligere i "debatten".Enhver fr tro sitt,utifra hva de selv ser og leser.hilsen synskepeggy.

Skriv en ny kommentar

Livet mitt som klarsynt.

Livet mitt som klarsynt.

53, Bergen

Jeg er klarsynt og har vrt klarsynt hele livet.Jeg har en stor lidenskap for det ndelige og lever hver dag i takt med min egen ndelighet og i mitt eget tempo.Jeg er svrt kritisk til det kommersielle alternative miljet og mener at det alternative miljet i alt for stor grad bidrar til at man fr oppfatning av at ndelighet,klarsyn,healing og alt annet innen det ndelige er uoppnelig for alle andre enn dem selv - det er det ikke,det er tilgjengelig for alle og det er helt gratis.Jeg hper at denne bloggen og mine erfaringer kan bidra til lette litt p det mystiske slret og at flere finner sin egen ndelighet og tar det store steget mot vge leve i den p sine egne betingelser og bare dem.Ett av mine mange motto i livet er det faktum at en person kan gjre mye,en stor forskjell,hele forskjellen faktisk i en gitt situasjon og alle slike situasjoner m nskes velkommen som det de er - gaver.Historien som fremdeles flger meg hver dag er historien om jenta,presten og sjstjernen.Den enkle filosofien er s lett flge og s sann. Ellers er jeg svrt samfunnsengasjert,er interessert i det aller meste som skjer i verden og har en bestemt mening om mangt og mye. Hilsen synskepeggy.

Kategorier

Arkiv

hits