RO !!

N ser det ut for at den verste "debatten" har dempet seg og endelig er det ro p bloggen min,heldigvis.Det har vrt mildt sagt travelt med hets,lgn og mobbing s det holder.Hele brket startet med at en blogger (angel56) hang meg ut med store overskrifter p sin egen blogg som lgner,svindler,fake og jeg blei endatil omtalt som "et hlvetes kvinnfolk" ved flere anledninger.Alt pga at denne bloggeren (feilaktig) beskyldte meg for ha stjelt (mine egne) videosnutter p youtube. hun skreiv bla : "Synskepeggy er en fake og en svindler og jeg har beviset,n skal denne blffmakeren granskes".Men det skulle bli verre enn dette.Flere bloggere hang seg p denne feilaktige pstanden og det blei satt igang en offentlig heksejakt mot meg som mangler sidestykke rundt omkring p diverse blogger.Den ene overgikk den andre i sin hets,hat og mobbing av verste slag som jeg ikke har sett maken til.Alt sammen tatt ut fra rein fantasi fra aktrene i denne mobbingen og hetsenav meg sin side.Den ene utalte seg verre enn den andre.

Det hele toppet seg til nye hyder da en skalt healer og medium kastet seg inn i "debatten",maken til mangel p respekt for andre som denne vedkommende viste mot meg skal man leite lenge etter.I tilleg til hakke ls p meg i kommentarfeltet her i min egen blogg,skreiv hun innlegg etter innlegg i egen blogg der hun fortsatte mobbe og hetse meg p det groveste.Hun var samtidig en flittig deltaker i "debatter" som omtalte meg hos andre bloggere.Det er meget rart for meg at n i ettertid har denne healeren fjernet alle spor etter hetsen mot meg i sin egen blogg og bloggen,som startet det hele med ubegrunnede beskyldninger mot meg om tyveri av bilder,er n "bekvemmelig" slettet,ingen spor etter heksejakten der heller.Hvorfor det mon tro,hvorfor finner de det ndvendig slette spor og blogger???? Ja,jeg undres.

Jeg kan fullt og helt innest for alle mine ytringer,hvert eneste ord skrevet av meg,bde i "debatten" og p bloggen min ellers og jeg sletter ingenting !!

Denne healeren hevdet at hun uttalte seg om meg som privatperson.Det er ikke riktig.Hun reklamerte flere ganger sitt medlemskap i Det Norske Healerforbund og da hun gjorde det opptrdte hun som en representant for forbundet sitt.S i dag tar jeg kontakt med Det Norske Healerforbundfor fen uttalelse fra dem om hva de synest om at ett av deres medlemmer representerer forbundet p en slik mte ute i det offentlige rom.Og jeg skal be om f deres utalelse og syn p dette skriftlig.Svarer de p dette,mitt enkle sprsml,skal jeg skrive svaret jeg fikk i et innlegg.Svarer de meg ikke skal jeg skrive om det ogs,for taushet i en s til de grader graverende sak br vre en yepner og et stort varsko for alle.

Denne hetsen og dette regelrette hatet og mobbingen av meg br vre en lrepenge som man lrer av umiddelbart,slikt skal ikke forekomme noen steder!!!! og nr man tenker p at det er godt voksne mennesker som str bak,ja,da blir det hele bare rett og slett uhyggelig.Disse godt voksne mobberne gr barn og unge en hy gang.

Jeg vil takke alle de bloggerne som har stttet meg gjennom denne meget tffe "debatten".

Hilsen synskepeggy.

213 kommentarer

Synne Brten

27.01.2011 kl.09:51

Fin blogg. Er du serist synsk ? Hvordan er det?

synsvinkler

27.01.2011 kl.09:54

Synes det er helt forkastelig dette som du har vrt utsatt for.
Jeg har ikke lest alt, jeg har heller ikke kommentert i disse krangle-debattene.
Men jeg synes det er utrolig at voksne mennesker kan oppfre seg slik.
Hper du kan f ro i bde kropp og sjel.
Hper ikke dette gjentar seg.
Mtte du f en fin dag :)

Synskepeggy

27.01.2011 kl.10:01

Det er helt forkastelig,ja.Jeg tenker n mer p andre som blir/er utsatt for slikt,som av forskjellige grunner,kanskje ikke kan st imot slik hets og mobbing og jeg skulle nske at jeg kunne gjre noe for dem.Det nytter ikke snakke fornuft til deltakere av slik mobbing,man snakker for dve rer,det har jo vist seg n p min blogg,der jeg har bedt om ro gjenntatte ganger uten bli hrt.Hilsen synskepeggy.

Inger J

27.01.2011 kl.10:07

Fler med deg!!

Ha en fin dag.

fra fortsatt "alvor skremt!!"

27.01.2011 kl.10:42

Jeg har ingen ingen anelse hvordan du har klart holde hodet over vannet under alt som har skjedd. Spesielt nr din datter ble dratt inn i dette, som er helt uskyldig. Jeg har ikke vert noen stor-blogger, men m si at jeg for min del er totalt kurert for ha egen blogg. Slettet den lille jeg hadde, og kommer i fremtiden til frast fra kommentere p de fleste blogger.

Blir skremt over bloggekulturen der folk rotter seg sammen, legger ut ip-adresse, kommer med trusler osv. Det som skjedde mot deg kunne ha skjedd hvem som helst. Og med tanke p alle Anonyme kommentarer du fikk, s er det tydelig flere bloggere som har vert redd for bli uthengt.

Jeg som lever ett liv der jeg blir trakkasert, fler ekstra sterkt p denne hendelsen. Jeg reagerte med angstannfall da du begynte f trusler om "omprogrammering" om du ikke lystret. Selv om jeg hvet at dette er tull, s skremmer det meg at et menneske som tydeligvis har healingsevner kan true andre mennesker p dette viset. Og det var jo hun som gikk inn p din bloggside! Det er veldig alvorlig.

google sletter ikke med en gang, selv om blogger sletter innlegg. Det varierer litt hvor mange dager innleggene "henger igjen" p google. Sk p "dyrehvisker synskepeggy" p google-sk, og trykk p "bufret" under innlegget om deg, s fr du innlegget opp igjen, om du nsker henvise til hva som ble skrevet om deg p hennes bloggside.

Lykke til!

Uff, n blir jeg vel omprogramert :P (helt rlig, jeg ble redd henne!)

Irene

27.01.2011 kl.11:19

Ja la oss hpe det blir ro rundt dette n. Og at vi kan nyte positiveten i bloggverdenen. nsker deg Peggy og alle som sttter deg en flott torsdag.

Hilsen Irene

27.01.2011 kl.11:38

Ro over allt.

Har vrt og er fremdeles fast leser av din blogg,du har jo hjulpet meg,du kjenner jo litt til om min historie,og med den hjelpen og tips jeg har ftt av deg,ja det har faktisk gjort livet lettere.S st p Synskepeggy,digger deg!

Livet mitt som klarsynt.

27.01.2011 kl.11:41

fra fortsatt "alvor skremt!!":Takk for tipset om google,skal prve det,bevis kan bli nyttige ha etterhvert.Jeg er helt enig med deg,at en person kan kalle seg healer osv og samtidig ha den virkningen p andre som du beskrive her er bare helt hinsides fornuftig tankegang.Til opplysning kan jeg nevne,at jeg har lagt igjen en oppsummering av "debatten" og oppfordring til beske min blogg hos Det Norske Healerforbund (fikk selvsagt talepostkasse) og spurte etter en uttalelse fra dem om oppfrselen til en av sine representanter.Legger igjen samme beskjed i morgen og dagen etter det.....de fr en uke p seg til reagere.Hilsen synskepeggy.PS:Ikke vr redd!!

fivrel

27.01.2011 kl.12:40

Fint se at du str sttt, selv nr det stormer rundt deg. Disse negative energiene trengte tydeligvis komme til overflaten og har n blitt synlig for de fleste, vil jeg tro. Grunnen til at dette hendt p din blogg er vel nettopp fordi du har styrken til hndtere det. Glad for hre at du setter grenser og tar saken videre. nsker deg en fin dag :)

Livet mitt som klarsynt.

27.01.2011 kl.12:41

fra fortsatt "alvor skremt!!":Ang holde hodet over vannet.Jeg har en jobb der man i hovedsak m bruke kroppssprk,holdninger og signaler man gir ut for oppn et nsket resultat.Dette gjr at man lrer seg alltid vre bevisst p hvordan andre oppfatter meg.Kommunikasjon verbalt betyr lite der slik kommunikasjon er begrenset av ulike rsaker.Jeg har jobbet slik i snart 30 r.Da lrer man seg til reagere for oppn et nsket resultat gjennom den mten og holdningen man selv blir mtt med.Her i "debatten" reagerte jeg instinktivt,slik jeg alltid gjr,i den hensikt oppn resultatet jeg til slutt fikk.Dette har ingenting med manipulering gjre (i s fall manipulerer motparten seg selv)da motparten alltid kommer med sine utspill frst,det sier seg selv,for man kan ikke reagere p noe som ikke allerede er inntruffet.I dette tilfellet(denne "debatten") advarte jeg motpartene om at det var slik det ville ende,jeg advarte faktisk om flere ting tidlig i "debatten" som har vist seg stemme.Hun som "ser alt" sg ikke at dette resultatet ville komme,men for hvert stunt hun gjorde,kom hun (helt selv) nrmere mlet jeg hadde.I dag ser man mlet jeg hadde : innlegg fjernet,blogger slettet er noe av resultatet.Om man ser p "debatten" i etterkant kan man tidlig se hva som var min plan,hun skulle spille seg selv ut og jeg skulle ikke bidra til det.Hun som "ser alt" burde gjennomskuet dette lett.Som klarsynt skal man observere for s reagere,ikke la seg provosere...Alt jeg har forutsett tidlig i "debatten" har vist seg stemme korrekt,beviset er finne i kommentarfeltet,mine svar.Pga jobben min (velsigne den) har jeg lrt meg bla dette i min omgang med andre mennesker.Jeg har en jobb,ja,som jeg aldri ville byttet bort,s jeg trenger ikke pengene til dem som sker min hjelp,hvordan kan jeg kreve penger av noen som trenger min hjelp,men som har lite fra fr av ?? Moralen min og samvittigheten min sier nei til slikt.Men hadde det dukket opp en millionr s er det mulig at jeg hadde tatt noen kroner,allikevel.Er du fremdeles redd,ikke vr det.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

27.01.2011 kl.12:52

fivrel:Takk s mye,vet du hva,jeg tror du har rett og jeg tror det var motstanden de fikk som til slutt avslrte dem for det de er.De var ikke forberedt p det og blei bare mer aggresiv.Det er meget lett spille ut sinte mennesker.Hper at disse "damer i det gode selskap,innkludert "Hilde" har ftt seg en lrepenge som svir.Beskjeden er : Dere trodde det var lett kdde med meg og dere tok feil,jeg hper dere tenker dere godt om fr dere prver kdde med neste offer,kan jo vre at neste offer er like "vanskelig" som meg.Tr dere prve for se....Hilsen synskepeggy.

27.01.2011 kl.13:05

Fyyyyyyysj,s det du vil med bloggen din,er oppn at alle som er uenig med deg,sletter bloggene sine.Er det snn synske driver,s skal ikke jeg oppske snne kvakksalvere.Ja du er vel en av kvakksalvene du og tenker jeg.Det som er intr,at det er opprettet en gruppe p Facebook ang din blogg.Veldig spennende.En lukket gruppe.Skal si de gransker din blogg og mener du er en som er ute etter oppmerksomhet.Skal ikke rpe hva som blir tatt opp,men en ting skal jeg si deg,spent p hvor lenge denne bloggen din lever.Du gir bloggere og andre feile forhpninger,da du ikke er synsk/klarsynt

Livet mitt som klarsynt.

27.01.2011 kl.13:15

Anonym:Man klarer det helt selv med mten man omtaler andre personer p,jeg har ikke bedt noen om skrive nedsettende og hatsk om noen,og jeg har heller ikke bedt noen om slette bloggene sine.Handlingen,i dette tilfellet sletting av blogg og innlegg taler for seg selv.JEG PTAR MEG IKKE SKYLD FOR HVA ANDRE GJR HVERKEN P MIN BLOGG OG IALLEFALL IKKE P ANDRE SIN.JEG SITTER IKKE MED SLETTKNAPPEN TIL NOEN ANNEN BLOGG ENN MIN EGEN !!!! Hilsen synskepeggy.

27.01.2011 kl.13:40

Om det er noe som er misset totalt i denne "saken" s er det og f frem hvem som stod bak all trakasering og hetsing .....

Angel/luckyMe er bare en liten del som lar seg brukes om og om igjen av et mye dyktigere og sleipere menneske...

27.01.2011 kl.13:51

P denne tiden har angel/luchyme2 forsvunnet , og Hilde har "fjernet" innleggene sine , sier jo sitt., Men du vet att intet kan fjernes fra nett ikke sant, det ligger for evig og alltid., lett og finne tilbake til, ser en over har skrevet hva du m gjre.., s om det virkelig er noe du vil "bruke" videre, s kan du f det frem igjen., fra samtlige blogger!!

Ja, lurer p hvem dem alle er som str bak.., tror angel/luchyme2 bare er en brikke som blir brukt........

Maria<3

27.01.2011 kl.13:53

Har dyrehvisker slettet bloggen sin??? ; da er ikke hun mye seris....................

nicolai

27.01.2011 kl.14:10

hei

jeg har lrt en ting de siste 3 rene av mitt liv. Folk er kapabel til hva som helst. Det finen singen grenser for hva er i stand til gjre. Noen gr gjerne over lik.

N bruke rjeg kun tid p folk som er greie med meg. De andre ignores. 100%.

Jeg har brukt over en dag p lese. Lange leve galskapen.

Du virker p meg for vre oppegende p alle mter og ha et hjerte p den rette plasse.

st p videre du... mange som sttter deg. de andre driter du lang mars i

hilsen

Leo

27.01.2011 kl.14:11

.

Hilde

27.01.2011 kl.14:13

. .

Livet mitt som klarsynt.

27.01.2011 kl.14:17

nicolai:Takk s mye for fin kommentar.Du har rett,og jeg flger det gode rdet ditt n.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

27.01.2011 kl.14:27

Maria:Hun har vel ikke slettet bloggen ogs,jeg la bare merke til at innleggene der hun langer ut mot meg var borte.lucyme2 og angel56 er slettet,ja.Vel,jeg tenker n mitt om det og s fr andre tenke sitt.Noen kommentarer her vil ha det til at jeg har skylden for at innlegg og blogger er slettet.Er det hva man skal krangle om i dag,tror du,om jeg har eller ikke har skyld i at de sletter bloggene sine??Nei,de her "damene" m vel etterhvert forst selv hvor latterlige de er.Du fr flge med videre,Maria,noen har tydeligvis ikke tenkt gi seg riktig enda.hilsen synskepeggy.

27.01.2011 kl.14:44

Ett sprsml.Hvordan fr man tak i deg? S vidt jeg vet har snne som deg ett tlfnr eller e-post

Synskepeggy

27.01.2011 kl.14:52

Jeg skulle gjerne ha svart deg p sprsmlet ditt.Men jeg hper at du har forstelse for at jeg ikke kan gi ut slike opplysninger her offentlig p nett etter all mobbing,personhets og lgn som jeg har blitt utsatt for de siste dagene.Det siste disse aktrene i mobbekoret trenger er informasjon om hvordan de skal f tak i meg privat.Dessverre slik er det p dette tidspunkt.Hilsen synskepeggy.

Hilde

27.01.2011 kl.14:53

:/

Toril

27.01.2011 kl.14:57

Jeg har lyst fortelle om min kjempepositive erfaring med Hilde! Dette er fakta! Lenge har jeg tenkt p f en dyrehealer til Aros (vr abyssinerhannkatt), fordi han har vrt utenfor og ikke helt i godt humr!

Plutselig fr Hilde en flelse bare ved ha sett p et bilde av Aros, og hun sier: "Han er syk, men ikke alvorlig!" Hun spurte om hun kunne f heale ham for meg, og selvflgelig takket jeg ja til det! Det var noe som skjedde med hele katten, og jeg som eier merket det med en gang! Aros virket plutselig helt avslappet, og det s jeg p hele kroppen hans. Han setter seg ned, og snur hodet til venstre, og millisekunder etter han hadde gjort det sa Hilde: "S snur han hodet til venstre!" Hilde hadde helt riktig observasjon av Aros og om hans personlighet, og det uten at hun kjenner ham eller har truffet katten! Aros p sin side begynte male. Hilde kunne fortelle meg at Aros er en kjempesosial katt, og det stemmer p en prikk!

Da Aros skulle spise mat fortalte Hilde at i nrheten var det en stor boks med trrfr av der Aros spiser maten sin. Har Hilde vrt hjemme hos oss fr? Nei, det hr hun ikke vrt!

Selv har jeg slitt med vre stiv nederst i ryggen, og srlig om morgenen, og jeg har ikke fortalt Hilde noenting p forhnd. S sier Hilde: "Er du bedre nederst i ryggen n?" Jeg kjente at det ble varmt nederst i ryggen, og stivheten var borte!

P slutten av telefonsamtalen sier Hilde: "Den abyssinerhunnkatten deres som er litt sta og egenrdig, hun fra Nordland." Hadde jeg fortalt Hilde om at Corvette kommer fra en oppdretter fra Bod? Nei, det har jeg aldri fortalt Hilde!

Hilde fortjener respekt fra dere alle og jeg skal skrive under p at hun er kjempedyktig! Jeg kommer til anbefale Hilde til alle jeg kjenner som trenger healing, enten p seg selv eller dyrene sine!

Jeg skrev ogs en mail til Den Norske Healerforbund i dag, og la ved linken til bloggen din, Peggy, og jeg fortalte om hva som har foregtt her inne bloggen din. Svaret jeg mottar nr de har sett p saken skal Hilde f kopi av, og hvis hun vil skal hun f poste det ut p sin blogg, og jeg kommer til poste den ut p min blogg!

Min klare oppfatning av Hilde er at hun er seris, kjempedyktig, jobber etter etiske retningslinjer og overholder taushetsplikten sin!

Jeg er ikke stiv i ryggen i hele tatt i dag, og Aros er som en annen katt!:)

iceman

27.01.2011 kl.14:59

Hei. Har vert inne p det "slettete" innlegget til denne Hilde, og skjnner godt at hun har valgt slette .Lurer p hvem som gir henne retten til dmme andre p den mten?Hun har jo oppnevnt seg selv som sannhetsvitne.....INGEN eier sannheten, det er opp til alle og en hver hva de vil tro p.S, det jeg ikke forstr, er at, skjnner ikke denne jenta ut fra kommentarene du har ftt at folk har tro p deg????

P meg virker det som hun prver heve seg selv over andre, og da fremstr hun bde usympatisk og useris...sikter ogs til debatten i gr da hun ikke akkurat fremstod som en saklig part i debatten...

Ja,ja...var ikke meningen prve p livne opp igjen debatten, men blir bare veldig overrasket over hvordan noe kan utvikle seg p denne mten..

27.01.2011 kl.15:00

Da er du en useris person,da er du ikke synsk eller klarsynt.Man svarer ikke noen snn nr man vil ha kontakt med deg.Du har ikke lov hjelpe noen hr p en offentlig blogg,som alle kan se hva slags hjelp du gir em.Ingen nsker det heller.Du blir jo ikke mer troverdig nr du svarer en klient som har lyst til ha kontakt med deg p denne mten

Livet mitt som klarsynt.

27.01.2011 kl.15:03

Toril:Hvordan kan jeg vite om du ikke har sitert historien rett ut fra den kullrte ukepresse? Er det ikke et av disse bladene som heter,ja hva var det n igjen..."Hilde" har ikke vist meg (og mange andre her p bloggen)annet enn hvor "flink" hun er til hetse,mobbe og rakke ned p andre.Mine pstander finnes det faktisk bevis for - rett fremfor deg!!!!Hilsen synskepeggy.

Hilde

27.01.2011 kl.15:08

Til deg som ville ha konsultasjon av synskepeggy. G inn p bloggen min du: hildehealerogdyrehvisker.blogg.no s skal du f all den hjelp du vil. Mvh Hilde

Synskepeggy

27.01.2011 kl.15:08

Anonym:Man trenger ikke prve seg her!!!!! En oppegende "anonym" ville hatt forstelse for svaret jeg ga,p bakgrunn av hva man kan lese her i bloggen,har man s lite tillitt til andre at an tror at de ikke vet hva som foregr.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

27.01.2011 kl.15:21

Anonym:Tenk litt selv,n : en "anonym" ber meg om opplyse vedkommende om personopplysninger om meg selv,det er meget frekt bare tenke tanken p gjre noe slikt.En slik hendvendelse er ikke bare uhflig,den er ogs nedsettende mot meg,pga alt som har skjedd p bloggen her i det siste.Hvem som helst andre enn......ville uten problemer hatt forstelse for det.Tok man dette "stuntet" til anonym her,eller.Hilsen synskepeggy.

Hilde

27.01.2011 kl.15:22

http://www.hildehealerogdyrehvisker.blogg.no

Sj heimesida mi og ta kontakt om de vil snakka med ein seris klarsynt healer.

Lykke til med bloggen synskepeggy.

Ynskjer alle ein fin og triveleg bloggings tid.

Mvh Hilde N Tveita Torkildsen http://www.dyrehvisker.no

27.01.2011 kl.15:24

Hilde takk for det:)..Skal sjekke bloggen din....

Du Syskepeppy,eller det er jo ett helt feil navn p denne bloggen.Jeg fr drlig flelse av det navnet ditt.Grunnen til jeg er hr,er at jeg vet hvem luckyme2 er.Hun som tipset meg om deg,og n ser jeg at hun har rett.Hun leket med deg hele veien peggy.Jeg snakket med henne p fb idag,hun slettet bloggen sin pga at dere kun hang dere p henne.Da tok hun bare en annen metode,nemlig banning.Greieste dame ever,og jeg kan love deg at hun er smartere enn du aner.Fyyyyyyy for ett menneske du er peggy,en synsk/klarsynt driver ikke p snn som du.Jeg vet,trust me

Inger J

27.01.2011 kl.15:26

Si meg er dere gamle?????

Det som bedrives her, er barnestadiet, der noen ikke ville lne bort leken sin til noen, og deretter begynte og sl, lugge og sparke,

Det er faktisk mindrerige dom leder bloggene deres.

F DERE ET LIV!!!!!

27.01.2011 kl.15:27

Hilde prvde ske bloggen din opp,men fikk svar at den ikke fantes

Hilde

27.01.2011 kl.15:33

http://hildehealerogdyrehvisker.blogg.no/ den skal virke. Mvh Hilde

Hilde

27.01.2011 kl.15:34

Prv: 56 51 33 31. Hilde

Anonym

27.01.2011 kl.15:35

Synskepeggy. Disse damene kommer aldri til og slutte og forflge deg. Det mest idiotiske pfunnet n er at denne luckyme skriver til deg som anonym, Makan!! Hun har forresten laget seg en ny blogg igjen, http://locolobo1.blogg.no/ Dumt at ikke blogg.no tar seg betalt for blogg nr 2 til 100 blir laget, da hadde man kanskje unngtt disse som kun lever p bloggene for og skape uhygge for andre.

Hper du snart fr fred og ro igjen.

Livet mitt som klarsynt.

27.01.2011 kl.15:35

Hilde:Driver du reklame p bloggen min ogs n,det m da finnes regler for slikt hos blogg.no,du kunne like godt ha klint et stort reklameskilt opp p veggen p huset mitt p min private eiendom!!!!Du har invadert bloggen min med reklame for deg selv,sist jeg sjekket ute i verden mtte man frst innhente tillatelse fra eier og s mtte man betale (dyrt) for f reklamere om noe som gr i favr av annonsren.Dette er s grovt at man br anmelde det til politiet.Mye hadde jeg ventet meg fra den kanten,men dette,selv etter all mobbingen, tar kaka.Hilsen synskepeggy.

Hilde

27.01.2011 kl.15:38

Lykke til synskepeggy med din userise holdning til klienter som nsker rd og hjelp av deg.

Hilde

Livet mitt som klarsynt.

27.01.2011 kl.15:41

Hilde:Enda mer reklame for seg selv p min blogg,si meg,eier du ikke snev av etiske retningslinjer i det hele tatt.Dine reklamestunt her i min blogg gr utelukkende i disfavr av bloggeieren.Si meg eier du ikke snev av sunn fornuft og etiske retningslinjer i det hele tatt.Jeg hper at DU har satt den siste spikeren i din EGEN kiste n med dette.Nei,dette er rett og slett slik at jeg har ikke ord for det.Maken til frekkhet har jeg aldri sett fr,heldigvis.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

27.01.2011 kl.15:46

Hilde:Useris??Jeg forstr hvem som str bak slik at du kunne f en "sak" p meg.Har aldri fr (du dukket opp her) vrt ute for at en "anonym" kommentar ber meg om mine personopplysninger offentlig p nett,men takket vre deg,s har jeg opplevd det ogs n,og i tillegg at det blir brukt mot meg.Hilsen synskepeggy.

Hilde

27.01.2011 kl.15:51

RO !!

- ro ro til fiskeskjr mange fisker fr du der. En til far og en til mor, en til sster og en til bror - og en til lille synskepeggy med sine "bortrodde" personligheter som det er like mange av som fisk i havet.

Hilde

Livet mitt som klarsynt.

27.01.2011 kl.16:00

Hilde:Og med dette har "debatten" ndd et slikt lavml,at man finner bare mrkemenn der nede.Dit vil ikke jeg.Hilsen synskepeggy.

Christine

27.01.2011 kl.16:03

eller: ro, ro, ro din bt, ta din re fatt. vuggende, vuggende, vuggende. over kategatt.

27.01.2011 kl.16:04

Holde n gikk det. kom inn. takk

Du Anonyme som pstr jeg er luckyme M skuffe deg,ikke har jeg blogg hr.Var inne p locolobo bloggen,det er ikke hennes blogg.Har hun gtt p kurs om nder,tviler....Tror luckyme er s seris at hun gr med nick og bilder s andre fr se hvem hun er.Hun blogger bilder i ett etter som jeg har sett.S anonyme det er nok ikke luckyme dette nei.Som jeg har sett s er ikke luckyme redd for linke til en evt blogg.Det har jeg n sett hr

Hilde

27.01.2011 kl.16:07

Du har ikkje humor har du vel ? Som eit serist og dyktig medium m du ta i bruk begge sider for kunne hjelpe vre klienter. At du er redd for mrkemenn fortel meg at du ikkje er seris.

Du er ikkje verdt tida mi. Du er som eit snfugg som tiner og forsvinn s snart det vert vr.

Anonym

27.01.2011 kl.16:13

Fy flate !!!!! Hva slags menneske er denne Hilde? N vart jeg sjokkert, Har du glemt og ta medisinen din i dag Hilde s gjr det n!! Dette gr over alle stvleskaft, la n synskepeggy f vere i fred, har ho ikke ftt gjennomgtt nok dritt slenging n?

Serist.... kan det vere mulig at det sitter snne folk som denne Hilde tar i mot samtaler fra folk som trenger rd? Denne personen har alvorlig adferdsproblem, rett og slett skummelt og tenke p at snne sitter gir rd til de som ringer. Det br vel bli flere av oss som leser alt dette mlet som burde ringe til denne foreningen og advare . Dette er skremmende!!

Hilde

27.01.2011 kl.16:18

"Den lille bia suste forbi ei bok av shakespere og boka ramla ned, og den lille bie ungen vart drept under vekta av den tunge boka - s seier bie mor"

"To be or not to bee"

Elisabeth

27.01.2011 kl.16:21

hvordan kan du som er annonym si noe om hilde? kjenner du henne? har du truffet henne? er du fagutdannet atferdsterapeut kanskje? n vet jeg det. du som er anonym har problemer med selv eller veldig drlig ordford nr du bruker disse ord som alvorlig adferdsproblem. feig er du ogs nr du ikke str fram med navn.

Anonym

27.01.2011 kl.16:28

Ja du kan f sagt det du Toril-Elisabeth.

Blir jeg mindre anonym om jeg kaller meg per eller pl kanskje, tror du at du er mindre anonym en meg fordi om du kaller deg for Elisabeth? Toril?

Hilde

27.01.2011 kl.16:31

Paranoia er ein fin bil.

wolfgirl1

27.01.2011 kl.16:37

Hahahaha m nu le hr.Mtte lage meg nu blogg,snn at det ikke ble noe gjettekonkuranse hr inne.N nei anonym jeg er ikke redd for lenke til min blogg,trenger ikke vre anonym.Men du anonym/inger j er jo veldig feig,jeg er s glad for at jeg kjenner skrivemten min.Ser at noen savner meg nr jeg ikke har blogg hehe.Men nu blir bloggen min sikkert kjedelig

Paulina

27.01.2011 kl.16:39

Jeg elsker bloggen din og alle forskjellige temaer du har gtt igjennom. Men i det siste har det vrt altfor mye fokus p disse folkene som har slengt dritt om deg, og jeg kjenner det er for mye negativitet. Hper Hilde snart gir seg med det tullet hun holder p med, og jeg hper du snart kan legge denne saken d her p bloggen. Jeg skjnner at du fler at du m ta dette med videre til healingforbundet, og det respekterer jeg! Men jeg hper du gjr det som privatperson og snart begynner skrive ting som du har gjort tidligere;)

Hilde: Jeg har lest bloggen din, og har likt veldig mye av det du har skrevet.Vr s snill og la SynskePeggy vre i fred n, og konsentrer deg om det du elsker gjre!

How people treat you is their karma,how you react is yours!!

iceman

27.01.2011 kl.16:50

Dette e virkelig det laveste av lavml ....Jeg er ikke psykolog, medium eller healer,har opplevd mye som ikke kan forklarest, men dette ...ser jo at hun der Hilde er kraftig ute og "kjre" halllooo!!!!! ro ro til fiskeskjr og parnoia e en fin bil?????KEM KAN TA NOE SNT SERIST?????

wolfgirl1

27.01.2011 kl.17:10

Synskepeggy,g inn p bloggen min,skal bare ha deg til se p ett par bilder dr,hva mener du

Livet mitt som klarsynt.

27.01.2011 kl.17:15

wolfgirl1:Nei takk,du ikke denne gangen.Hilsen synskepeggy.

wolfgirl1

27.01.2011 kl.17:18

Redd for ta feil

Livet mitt som klarsynt.

27.01.2011 kl.17:29

wolfgirl1:det er for meg vite og for deg finne ut.hilsen synskepeggy.

wolfgirl1

27.01.2011 kl.17:34

Er dessverre ikke synsk,og aldri sttt fra for vre det heller.Menn sanndrnt det er jeg

Anonym

27.01.2011 kl.17:40

AATJOO!!!....٩(-̮̮̃-̃)۶

Om du er allergisk mot skitsnakk,

lgnere og falske mennesker.

fr da denne nysen videre!!!!

Livet mitt som klarsynt.

27.01.2011 kl.17:40

wolfgirl1:Heldige du !!!! Hilsen synskepeggy.

wolfgirl1

27.01.2011 kl.17:45

Inger den har du stjlt fra meg,for jeg hadde den p bloggen min igr,men heldigvis har kopisperre p bloggen min n

Hilde

27.01.2011 kl.17:47

Var tok av refleksene mine p ytterjakka og sendte dem tell mrkemenna som ho synskepeggy er s redd for, tenkte at det var lettere for ho sj dei nr mrkemenna hadde p seg refleks.

Hilde

27.01.2011 kl.17:51

Har de hyrt om humor ? Nope :(

bjarteogsidsel

27.01.2011 kl.17:54

Herreminhatt...er det enda ikkje slutt p galskapen her hos deg kjre? Dette tar jo helt av?+? Du har min sympati Peggy, hper du ser IP adressene og klarer holde deg oppdatert p alle de forskjellige nicknama som dukker opp her:-) Selv om det er en lett sak for den som er gal nok ta en tur p et offentlig sted og fortsette hetsen...huttetu..st p og fortsett vre akkurat som du er. We LIKE!

Toril

27.01.2011 kl.17:54

Har noen reflekser jeg ogs!:) Humor er jo kjempemorsomt da!:)

Magnhild Olsen

27.01.2011 kl.17:55

jeg har skrevet til HILDE i gr og takket henne for den hjelpen eg fekk av henne,det var helt fantasktisk alt det hun fortalde meg om meg .og en person til som eg ville ha noen svar p og hun fortalde meg hva som var galt med min kropp ,noe hun ikke kunne hvite ,da eg ikke hadde sakt noe til hun om det,var og ein del ting som eg selv hadde glemt som hun nevnte ,deriblant noe som var pbevist etter ein rnken eg tok for mange r siden det kom eg p etter hun hadde sakt det .S ingen m komme her att HILDE ikke er seris hun kan sine ting det vart eg overbevist om i gr.det strider i grunnen imot min kristne tro og oppske heelere og synske ,men det str ikke noe om spesefikt om dette i bibelen.mange pastorer som driver med heeling ,trur Gud har gjitt ein del personer den gaven ,.mvh.Magnhild

Toril

27.01.2011 kl.17:57

Husk at du ubevisst og ufrivillig pvirker alle dem du kommer i kontakt med, gjennom ordene dine, oppfrselen din, smilet ditt, ja til og med med tausheten din, hele din personlighet.

P. Benoist-Hanapier

Kilde: http://www.facebook.com/#!/FRAMSNAKKING

fra fortsatt "alvor skremt!!"

27.01.2011 kl.17:58

Synskepeggy! Jeg er redd denne saken har ftt en enda mer alvorlig dybde. Jeg har n lest Hilde sine kommentarer. Frst trodde jeg det hadde tippet over for henne, fr jeg begynte lese hva hun egentlig skriver her. Hun tror at jeg er deg. Samtlige absurde "morsomheter" stemmer overens i hva jeg skrev til forbundet i gr. Jeg pressiserte at jeg var redd Hilde, forklarte min psyke og pressiserte at jeg ikke kjenner deg, eller har hatt annet med deg gjre enn at jeg har hatt glede av leser din blogg. Jeg skrev inn til forbundet der jeg satte sprsmlstegn til deres etiske retningslinjer, etter Hilde sine trusler til deg i gr. Dette var fr du hadde skrevet p din blogg i gr at du ville g videre med saken, jeg var derfor ikke "inspirert" av andre. Jeg pressiserte at jeg ikke nsket at Hilde skulle lese hva jeg hadde skrevet, men at forbundet selv kunne g inn p bloggene og vurdere selv om dette var i trd med deres etikk.

Jeg fr n vondt for at du skal f disse absurdhetene fra Hilde. Jeg m roe meg litt ned, s fr jeg komme tilbake om en stund. Og til deg Hilde, rsaken til min redsel var etter flere r med grov seksuell vold. Som synsk burde du ha senset at brevet ikke var fra Synskepeggy. Mennesker som deg, Hilde, gjr meg kvalm.

Toril

27.01.2011 kl.18:03

Magnhild: Ja, jeg opplevde Hilde som en kjempeseris, varm og ekte person da jeg pratet med henne! Korsryggen min er mye bedre, og Aros er i kjempegodt humr!:) Jeg er Hilde evig takknemlig!:)

Livet mitt som klarsynt.

27.01.2011 kl.18:03

iceman:Helt enig,dette er p det laveste lavml noensinne og jeg nekter synke s dypt.Har hatt kontakt med Det Norske Healingforbund i dag og er spent p hvordan de vil flge opp saken,de er iallefall svrt imtekommende og hyggelige s langt,skal skrive et innlegg p generellt grunnlag om min erfaring med hndteringen deres av saken s snart den er avsluttet,jeg forstr at de ser svrt alvorligt p denne saken og det er kjempeflott.Jeg tror det er p tide at det forbundet begynner luke ut userise aktrer fra forbundet slik at de kan fortsette fremst som serise.Og da trenger de hjelp fra brukerne av tjenestene deres til innrapportere uregelementr opptreden fra sine medlemmer slik at de kan f gjort noe med det.Hvem vet,jeg har kanskje,nr alt kommer til alt gjort Det Norske Healerforbund en stor tjeneste i dag.Hilsen synskepeggy.

wolfgirl1

27.01.2011 kl.18:03

Man kdder ikke med damer Nordfra

3 karer gifter seg. Nr 1 gifter seg med ei jente fra Oslo. Han krever at hun skal stelle huset. Frste og andre dagen ser han ingen forskjell, men den tredjedagen er huset strkent.

Nr 2 gifter seg med ei jente fra Trnderlag. Han krever at hun skal stelle huset og at middagen str p bordet nr han kommer fra jobb. Det gr noen dager, men s ser han at hun har gjort det han krever.

Nr 3 gifter seg med ei jente fra Troms. Han krever at hun skal stelle huset, middagen skal vre utskt, klrne vasket og skjortene strket. Han ser ikke noe de tre frste dagene, men fjerde dagen kan han se litt p venstre ye og kan bevege hyre armen spass at han fr smurt seg ei brdskive......

Hilde

27.01.2011 kl.18:10

Dette er synskepeggy sin blogg og alt eg har skrive er til henne. Eg har humor og det er trist at de tar alt s alvorleg. Eg er seris ja nr eg er p arbeid. No har eg fri.

" har du ikkje humor da har du mista noko viktig"

Hilde

Livet mitt som klarsynt.

27.01.2011 kl.18:12

fra fortsatt "alvor skremt!!":Jeg tror pgs (og det er ikke for vre slem) at det er noe alvorlig galt med "Hilde".Jeg hadde mine mistanker i gr og de har blitt ytterligere forsterket i dag.Jeg mener ikke vre slem her,jeg bare formidler en observasjon som jeg har gjort meg.Jeg har ogs hatt kontakt med Det Norske Healerforbund i dag,s vi fr se hvordan de hndterer denne meget alvorlige saken.Det er fortvilende at du skal ta dette snn innover deg og det beklager jeg.Ikke tenk p meg,jeg klarer meg.Tenk p deg selv og ta vare p deg selv,du.Hilsen synskepeggy.

iceman

27.01.2011 kl.18:16

Magnhild, du sier du har en kristen tro, syns du da det er helt OK den mten Hilde driver trakasserer Synskepeggy p?Du m jo ha lest innleggene hennes her.....helt alvorlig...syns du de er serise???Det hun oppnr med dette, er stille seg selv i et meget drlig lys.Og pluss at hun klarer skremme vettet av noen.Er ikke det opptre useist, s vet ikke jeg....

wolfgirl1

27.01.2011 kl.18:21

Har alle vrt som hilde s har det vrt fred i verden

Hilde

27.01.2011 kl.18:22

Alvorleg sak ? Me har hatt ein diskusjon og slengt med kjeften begge som privatpersoner. Einaste eg ville ha deg til forst at du ikkje kan kalle deg klarsynt nr du ikkje er dyktig nok til det. Dette er mi meining.

Eg er medlem av healerforbundet og eg skriv IKKJE p vegne av dei. Eg skriv p vegne av meg sjlv. Medlemmer i healerforbundet er healere. Mange healere er ogs klarsynte medium, men eg eg er ikkje i DNH pga mine klarsynte evner, men pga eg er ein healer og seris sdan. Eg arbeider med dette kvar dag.

Trur du verkeleg at Hjemmet, Norsk Ukeblad, Nation og Hund & Fritid og Vestlandsrevyen ville lage interjuv med meg om eg ikkje hadde vore ekte vare ?

At du velger g til healerforbundet er heilt bak ml.

Hugs at dette er mitt forbund og dei er der for meg og andre i DNH

Hilde

Hilde

27.01.2011 kl.18:24

Alvorleg sak ? Me har hatt ein diskusjon og slengt med kjeften begge som privatpersoner. Einaste eg ville ha deg til forst at du ikkje kan kalle deg klarsynt nr du ikkje er dyktig nok til det. Dette er mi meining.

Eg er medlem av healerforbundet og eg skriv IKKJE p vegne av dei. Eg skriv p vegne av meg sjlv. Medlemmer i healerforbundet er healere. Mange healere er ogs klarsynte medium, men eg eg er ikkje i DNH pga mine klarsynte evner, men pga eg er ein healer og seris sdan. Eg arbeider med dette kvar dag.

Trur du verkeleg at Hjemmet, BA, Norsk Ukeblad, Nation og Hund & Fritid og Vestlandsrevyen ville lage interjuv med meg om eg ikkje hadde vore ekte vare ?

At du velger g til healerforbundet er heilt bak ml.

Hugs at dette er mitt forbund og dei er der for meg og andre i DNH

Hilde

iceman

27.01.2011 kl.18:26

Synskepeggy, hper forbundet gr inn p bloggen din og ser kor "Serist og saklig" medlemmet deres har oppfrt seg her p bloggen din -- for her fins jo bevis s det holder!!!

Livet mitt som klarsynt.

27.01.2011 kl.18:27

bjarteogsidsel:Takk for kommentar,nei,dessverre,det ser ut for at enkelte ikke har tenkt gi seg her.Fr n se om healerforbundet klarer stoppe ett av sine medlemmer.Jeg hadde blitt kastet ut av mitt fagforbund om jeg var en representant fra dem og oppfrte meg p samme mte.Hilsen synskepeggy.

Toril

27.01.2011 kl.18:27

hhh vr s snill slutt mobb, trakassere og sjikanere Hilde!

Det som er alvorlig her, er at du Peggy holder p slik du gjr, og jo mer debatten herjer p bloggen din jo mer useris blir du tatt for vre!

Jeg har som sagt ogs kontaktet Det Norske Healerforbund, hvor jeg la ved linken til bloggen din. Jeg fortalte min versjon slik jeg hadde observert bloggen din i lengre tid, og jeg fortalte hva som pgr her inne p bloggen din. Jeg tror FER (fagetisk rd) selv vil se hva som foregr med det bltte ye. En av deres medlemmer blir mobbet inne p en blogg som hvor bloggeier bryter alt som heter etikk og taushetsplikt!

Hilde

27.01.2011 kl.18:28

Eg opptrer her som privatperson, ikkje som healer i DNH.

Siste ord fr meg.

"Den lille bia suste forbi ei bok av shakespere og boka ramla ned, og den lille bie ungen vart drept under vekta av den tunge boka - s seier bie mor"

"To be or not to bee"

wolfgirl1

27.01.2011 kl.18:29

Hr er det ikke RO hr er det URO

Toril

27.01.2011 kl.18:29

Bra sagt, Hilde!

wolfgirl1

27.01.2011 kl.18:31

Hper ikke du fr bakoversveis nr du pner brevet peggy

liseviola

27.01.2011 kl.18:54

til peggy, og alle andre som har fulgt det negative som har fulgt henne de siste dagene. jeg har akkurat skrevet ett inlegg p min blogg som jeg vil be dere om lese;
http://liseviola.blogg.no/1296150248_n_har_begeret_runnet_.html

Livet mitt som klarsynt.

27.01.2011 kl.19:15

Hilde:Hvorfor tror du ikke at jeg kommer noen vei med saka mi ? hvorfor tror du da at ditt eget forbund ser s alvorligt p denne saken at de tar den opp i mte allerede n i kveld,"as we speak" faktisk,jeg vet det,de behandler den n i dette yeblikk,jeg har nettopp snakket med dem p telefon.Reklamestuntet du presterte her p min blogg kan jeg (og gjr jeg) politianmelde deg for.Tror du fortsatt at jeg ikke kommer noen vei med saka mi?Jeg ville stoppet og tenkt meg litt om n,var jeg deg (bare et velment rd,alts).N er det sannelig du som trenger "lykke til" her.Hilsen synskepeggy.

wolfgirl1

27.01.2011 kl.19:56

m du slutte peggy,nu er det du som trakkaserer og dummer deg ut..Herreguuud

Magnhild Olsen

27.01.2011 kl.20:01

Fy s stygge du er peggy ,det var du som begynte denne debatten,etter som eg husker den begynte med ein debatt om Maria Ameli ,s sklei det helt ut ,DA kunne du ha stoppet dette med ein gang.(DET m du vel vere enig i )da hadde det blitt med det ,men nei, det gjorde du ikke,for dette var spennende,du hadde IKKE behvd kommentere noen av disse utspilla andre kom med,du kjenner jo dem ikke privat(KANSJE DU GJER DET ?),s eg synest dette blir for dumt.TIl deg icman vil eg sei att eg synest ikke HILDE har trakkasert noen her ,men att det er peggy som trakkaserer ,HILDE o mange andre her som ikke str p peggy sin side og er enig med ho ,og peggy kaller seg kristen har eg lest i innlegg fra ho,da m ho ikke gjr seg s lita som ho har gjort seg no,kunne ha opptrtt meir voksen enn som s.mvh MAGNHILD .pc.G i tenkeboksen no peggy,.

Livet mitt som klarsynt.

27.01.2011 kl.20:04

wolfgirl1:Om jeg dummer meg ut n,plutselig,gjennom hele denne "debatten",hvem er det da som har dummet seg ut FR i den samme "debatten"??? jeg spr(en annen blogger enn deg) et rlig sprsml,Om du kaller det for dumme seg ut er det ingen som kan kommentere mer p blogg.no i frykt for bli hengt ut som"dum".Hilsen synskepeggy.

Wolfgirl1

27.01.2011 kl.20:08

IKKJE ,fLG ME P TV2 S FR DU SE KORDAN NORDLNDINGAN E...Upppps

Magnhild Olsen

27.01.2011 kl.20:09

du som er ""fortsatt skrmt"" er det noe og bli redd for da,har du noe og bli redd av ,ja det kommer jo an p hvor gammel du er ,men lille snille artige HILDE skal du ikke vere redd ,det er nok andre her du heller skulle bli skrmt av ,serleg ordbruken deres .men ,nei du kan sove trykt .mvh.magnhild .KLEM

Symbirose

27.01.2011 kl.20:44

S fin blogg.

fra fortsatt "alvor skremt!!"

27.01.2011 kl.20:49

Til Magnhild: Hvorfor jeg er skremt? Jeg orker ikke forklare hvorfor akkurat n..Men sannheten kommer alltid for en dag, s en dag vil du forst hvorfor mennesker som meg blir skremt. Men TUSEN Tusen takk for klemmen! Det var koselig.

Sommerjentaa.

27.01.2011 kl.20:58

Als? Ka faen? Kan ikke dere bare la synskepeggy vre ifred? N har hun bedt om ro i to innlegg og fortsatt s driver dere spessielt du Hilde med den forbanna drittslengingen. Stakkars Synskepeggy ikke la deg knekke av noen s idiotiske og meningslse kommentarer. St p!

Dere som er imot synskepeggy: Javell vr imot henne, men dere trenger ikke snakke dritt om henne fordeom????? Eller dere m vel gjre noe som gjr dagene kortere.

Til alle dere som sttter peggy blantannet meg: St p alle sammen.

Fy flate sier no bare eg!

Hilsen Sommerjentaa.

Livet mitt som klarsynt.

27.01.2011 kl.21:02

Sommerjentaa.:Takk skal du ha,sommerjentaa,og jeg er selvsagt enig med deg.Det er fint at ogs barn og unge reagerer p det som har skjedd her p bloggen - og tar avstand fra det.Hilsen synskepeggy.

Anonym

27.01.2011 kl.21:05

Kjre deg Sommerjentaa! Det er jo ingen som slenger dritt til henne! Det er jo hun som er usaklig mot alle som er uenig med henne samme om de skriver det p en saklig eller humoristisk mte. Hadde noen slengt dritt til henne hadde man kaldt henne stygge ting, og det er ingen som har kaldt Peggy stygge ting her p bloggen!

Sommerjentaa.

27.01.2011 kl.21:46

Nr hun ber om RO i to tre innlegg, mener jeg dere burde ha spass respekt at dere ogs lar det fr vre ro... Det er jo faktisk dere som begynner opp igjen diskusjonen, ved og ikke godta det.

Les innlegget p min blogg. www.sommerjentaa.blogg.no og kommenter deres meninger der.

Hper du fr ro n peggy.

Hilsen Sommerjentaa.

Anonym

27.01.2011 kl.22:05

Eier dere ikke skam i livet dere 3 ynkelige vesener som ikke klarer og holde fred? Du som kommenterer som Anonym og svarer sommerjentaa.. kan du ikke bare bruke Anonym-Toril isteden for og late som om du er meg . Blir bare mer og mer sjokkert over hvordan dere 3 behandler synskepeggy. Vkn opp f dere et liv utenom cyberverdenen!

Synskepeggy, jeg sttter deg i dette og syns fryktelig synd i deg og ikke minst din datter som m sitte og lese alt dette vrvlet som disse "frkjene" holder p med.

St p!!!

Livet mitt som klarsynt.

27.01.2011 kl.22:18

Anonym:Takk for kommentar,min datter er preget av situasjonen,ja.Hun nsker forsvare meg,og gjr det ogs med en viss engstelse.Bla er hun ekstra engstelig for om denne "healerhilde" skal gjre alvor av trusslene sine om omprogramere meg i hodet og ellers p andre mter "rote" oppe i hode mitt.Hun er veldig opptatt og engstelig for om det kan skje,stakkar.Ellers er hun,som oss andre fremdeles i sjokk over det hele.Hilsen synskepeggy.

Anonym

27.01.2011 kl.22:30

Vet du .. jeg er helt rystet ! Klart din datter er redd stakkars liten, jeg har s vondt av bde deg og henne, denne vendettaen som disse "frkjene" holder p med er det verste jeg har sett noen sinne. Har faktisk ikke ord for all den ondskapen de lirer ut av seg. Jeg kommer nok til og kontakte denne foreningen i morgen jeg og , for jo flere som reagerer jo bedre vil de hndtere situasjonen, s jeg hper de fleste her inne gjr det samme,

nsker deg og din datter en fin kveld videre.

Maria<3

27.01.2011 kl.23:15

Hilde , hvorfor holder du p slik., det er jo ikke morsomt eller noe humor i det , skjnner du ikke att folk blir redde , spesielt mennesker som ikke kan s mye om dette her!! Og hvordan snur dere dette til att Synskepeggy mobber., what.., er jo dere som forsetter i det uendelige.., som en har sagt : Ingen eier sannheten ,du kan ikke vite hvilke evner en annen har!!

Og att det er att det er DITT forbund , som at du eier det, hallo., jeg vil svrt gjerne ta en nrmare titt p forbundet og hvordan deres representanter skal opperere , det er jo ikke fritt frem vettu , s dem i forbundet kan oppfre seg avskyelig og ture i vei., du er medlem der og har en jobb i ett omsorgsyrke, da stiller jeg sprsml ved dine "skriverier" her!!! Nr man er i ett yrke der man skal hjelpe medmnnesker i vankelige livs sitevasjoner br man vre meget proffesjonel., hflig , imtekommende og trygg., men DU skaper her utrygghet, kan du forst att enkelte fler det slik?? , Og en enkel ting som normal folkeskikk og medmenneskelighet virker fravrende.. jeg vet ikke jeg., du er sikkert flink til det du gjr.., men man tviler jo ogs.., for jeg tenker MEDMENNESKELIGHET og GODHET er her heelt fraverende.., det er kun negativitet, skremsel , uhygge, mobbing , sjikanering , slik skal man ikke vre mot andre..., og slik blir du oppfattet, dem fleste er opptatt av hvilke signaler dem sender ut , er ikke DU??

Og i dag er det bare verre, det skriver tull og svada., flott om du hjelper folk , supert, og intet bedre , men oppfrselen din er ikke presentabel., beklager men jeg reagerer sterkt p den.., n ba du om unnskyldning i gr.,hva med og legge dette bort , og forsette med jobben din....., man kommer ingen vei ved og sverte , du skader kun deg selv!!! Jeg kan forst frustrasjon om du mener noen operer p falskt grunnlag , men dette er ikke riktig fremgangsmte!!

Synskepeggy

27.01.2011 kl.23:16

Anonym:Det norske Healerforbund har et mte ang denne saken n i kveld,vi fr se hva som kommer ut av det.De tar saken s pass alvorlig at de fant at et mte om dette var pkrevd s fort.De ringte meg og underettet meg om at mtet skulle finne sted like fr det startet.Jeg synest at det var kjempefint gjort av dem g til det skritt og viser for meg at de tar denne fryktelige saken p det rammeste alvor.Et tegn p at mtet gikk i "vr" favr kan vre at det har vrt mistenkelig stille fra "healerhilde" i hele kveld,men siden jeg er offentlig rklrt ikke "synsk" - og det grundig ogs,s blir jo min uttalelse her bare spekulasjon.Ha en fin kveld du ogs.Hilsen synskepeggy.

Maria<3

27.01.2011 kl.23:16

Hilde , hvorfor holder du p slik., det er jo ikke morsomt eller noe humor i det , skjnner du ikke att folk blir redde , spesielt mennesker som ikke kan s mye om dette her!! Og hvordan snur dere dette til att Synskepeggy mobber., what.., er jo dere som forsetter i det uendelige.., som en har sagt : Ingen eier sannheten ,du kan ikke vite hvilke evner en annen har!!

Og att det er att det er DITT forbund , som at du eier det, hallo., jeg vil svrt gjerne ta en nrmare titt p forbundet og hvordan deres representanter skal opperere , det er jo ikke fritt frem vettu , s dem i forbundet kan oppfre seg avskyelig og ture i vei., du er medlem der og har en jobb i ett omsorgsyrke, da stiller jeg sprsml ved dine "skriverier" her!!! Nr man er i ett yrke der man skal hjelpe medmnnesker i vankelige livs sitevasjoner br man vre meget proffesjonel., hflig , imtekommende og trygg., men DU skaper her utrygghet, kan du forst att enkelte fler det slik?? , Og en enkel ting som normal folkeskikk og medmenneskelighet virker fravrende.. jeg vet ikke jeg., du er sikkert flink til det du gjr.., men man tviler jo ogs.., for jeg tenker MEDMENNESKELIGHET og GODHET er her heelt fraverende.., det er kun negativitet, skremsel , uhygge, mobbing , sjikanering , slik skal man ikke vre mot andre..., og slik blir du oppfattet, dem fleste er opptatt av hvilke signaler dem sender ut , er ikke DU??

Og i dag er det bare verre, det skriver tull og svada., flott om du hjelper folk , supert, og intet bedre , men oppfrselen din er ikke presentabel., beklager men jeg reagerer sterkt p den.., n ba du om unnskyldning i gr.,hva med og legge dette bort , og forsette med jobben din....., man kommer ingen vei ved og sverte , du skader kun deg selv!!! Jeg kan forst frustrasjon om du mener noen operer p falskt grunnlag , men dette er ikke riktig fremgangsmte!!

Maria<3

27.01.2011 kl.23:44

Og jeg fler virkelig med deg Synskepeggy , jeg forstr ikke hva som fr noen til og opptre slik mot sine medmennesker , lurer p hva drivkraften er.., Og du Magnhild som er kristen , VKN OPP, se hva enkelte av disse "damene" har skrevet her., det ER ondsinnet, er du blitt forblindet eller????

Sommerjentaa.

27.01.2011 kl.23:46

Hei takk for dere som sttter synskepeggy. Jeg sttter deg ogs!

Sjekk ut bloggen min jeg skriver om deg peggy. :) Hilsen Sommerjentaa.

Babydoll

28.01.2011 kl.00:56

stakkar deg, Hilde...syns virkelig synd i deg. Du m ha et ufattelig srgelig liv! ...visst ikkje du e ka? 8 R??? (men det e du jo ikkje. Du e en godt voksen dame p 38!!!! r som gjemmer seg bak data skjermen sin slenger sykt masse drit, sikkert fordi du syns synd p deg selv og m rake ned p andre). Etter ha lest dine helt utrolige LAVML kommentarer (og direkte mobbing), s viser du klart og tydelig at det e DU som e USERIS!! Varsel-lampene blinker for fulle sirener at DU e en eg ALDRI ALDRI ALDRI ville brukt!!! Veldig GOD reklame du klistrer opp om deg selv m eg si!! HA HA, snakk om drite seg selv godt oppetter BEGGE leggene!! Du e dum du...Lykke til me den holdningen!! Ps. va utrolig DIGG me RO fra DEG her, hper det fortsetter slik!! Ingen som vil savne deg her uansett...s hold deg til din egen baksnakker-side sammen me dine likesinnede alierte og ikkje plag andre me dkkars tragiske holdnig!!!!

28.01.2011 kl.05:13

Jaja ser jo hvor saken ligg,peggy er ute for komme p topplista.Da lager man en fake blogg at man er synsk...fYYYY FAAN peggy,den dagen du drit deg ut,da skal jeg le meg ihjl....

PS:Fler hr inne trenger og ett Norskkurs.

Hilde er seris...Peggy er falsk

Livet mitt som klarsynt.

28.01.2011 kl.08:03

Babydoll:Takk for kommentar,og jeg er enig med deg,det var noe som ikke riktig var som det skulle (med denne healerhilde) og satte varsellyset p for meg ogs ganske tidlig i "debatten".N i ettertid kan man tro,etter kommentarer fra "healerhilde" selv at man har med et ikke helt friskt menneske gjre.(Dette er en objektiv observasjon).N ser det endelig ut for at de verste aktrene i denne uhyggelige "debatten" er satt ut av spill,"healerhilde" antakelig fra sitt eget forbund.Den ene bloggen etter den andre er n fjernet,s man fr anta at de andre aktrene i "debatten" er opptatt med slikke sine sr en stund fremover.Vi andre fr prve riste av oss disse negative pvirkningene vi helt ufrivillig er blitt pfrt og heve oss over og g videre.N til slutt har jeg en bnn til disse anonyme "damene" som er medlemmer av samme mobbekor : Jeg observerer at man kommenterer i min datters blogg (under anonym,selvflgelig),det er ei jente p 13 r,som bare vil forsvare moren sin (en normal reaksjon)hun er preget av de siste dagers hendelser og spesiellt trussler som har kommet mot meg.Om dere "damer" har snev av anstendighet og omtanke for andre enn dere selv s la den bloggen vre,ikke begynn hakke ls p ei jente der eneste motiv for henne uttale seg er forsvare sin mor.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

28.01.2011 kl.08:13

Anonym:Topplister???har jeg aldri brydd meg om,og ingen og ingen nsker havne p topplistene under slike betingelser som det som har foregtt p denne bloggen i det siste,det hper jeg virkelig enhver annen enn deg forstr. Ang det andre du nevner har jeg bare en ting si : den som lever fr se........Jeg fortsetter blogge og hper p at om og nr jeg noengang havner p topplister s er det av nye mer hyggelige rsaker enn det som er tilfellet n.Hilsen synskepeggy.

Toril

28.01.2011 kl.08:41

"Skaper vi mennskeverd, skaper vi fred" fra "Til ungdommen" av Nordahl Grieg

Kilde: http://www.facebook.com/#!/FRAMSNAKKING

Tenk over disse ordene! Det gjelder alle sammen, og ikke bare noen f!

wolfgirl1

28.01.2011 kl.08:56

Nu har jeg satt igang en aksjon ang din blogg peggy,pluss at jeg har stengt for komentarer p min blogg forelpig....Les bloggen min s fr du se.Nu har jeg sett nok av bloggen din,og jobber intens at du blir fjernet,,jaaa jeg tr g enda lenger.Hvis ingen andre tr gjre noe med denne bloggen,s tr fan meg jeg gjre det...S peggy ja de som lever fr SE..

Turil jeg kjenner han som har og stiftet framsnakking:)Han bor 10min hrfra,p Dverberg

Livet mitt som klarsynt.

28.01.2011 kl.08:58

wolfgirl1:Vel,som jeg sa : Den som lever fr se.....Hilsen synskepeggy.

wolfgirl1

28.01.2011 kl.09:09

jess For jeg gir meg ikke nu VR DU SIKKER...

Er ingen som mobber deg,men du mobber Hilde

Livet mitt som klarsynt.

28.01.2011 kl.09:15

wolfgirl1:Jeg beklager mtte si det (jeg vil ikke ta "kampviljen" fra deg) men jeg fler meg ikke s veldig truet,akkurat.Det har jo vist seg ved utallig anledninger at de har ikke s imponerende lang levetid,disse bloggene dine.Og det sier jo sitt.....Hilsen synskepeggy.PS:ST P!!!!

wolfgirl1

28.01.2011 kl.09:28

Min tur si VENT SE......jo bloggvennene mine er hr de,da snakker jeg om mine EKTE BLOGGVENNER.Ha de andre bloggvenner som du antyder,s er ikke de mine bloggvenner,og hva de gjr drit jeg i,de er vel redd nu.....Og at Hilde slettet bloggen sin,skjnner jeg godt,mer drittslenging hun fikk av dere skal man lete lenge etter.Men hun har heldigvis ny blogg

Perlen

28.01.2011 kl.09:43

Kjre m!!!

Hper dere skjemmes! Og hper ikke deres barn noen sinne blir utsatt for mobbing p denne mten. Tenkt litt lengre enn nesa deres rekker folkens!

Er lei av denne fighten n. Og Synskepeggy m vre utslitt stakkar.

Jeg sender en stille bnn om at Synskepeggy fr det hun aller mest nsker seg akkurat n. Ro!

wolfgirl1

28.01.2011 kl.09:57

Perlen hvem er m????????????

Herrguuuuud fler som ikke ser den falske peggy.....Hper for guds skjyld at dere trangsynske en gang ser det til slutt.Heldigvis s har jeg ftt medhold p andre steder jeg har profil.Fr jeg ar profil flere steder skjnner dere....Neste skritt er seoghr,og ett par aviser........Du lei perlen,hvorfor ingen som plager deg vel????????????????,,nu er det kung fu fighting fra min side

Livet mitt som klarsynt.

28.01.2011 kl.10:06

Perlen:Takk s mye,Perlen.Du har helt rett.Hilsen synskepeggy.

wolfgirl1

28.01.2011 kl.10:07

En ting til perlen,hva tror du hvis jeg laget meg blogg om at jeg var synsk,og ftt mange komentarer.S har jeg bare slengt ut noe vrvl,s har ikke ett dyt stemt...Hvordan tror du det er blitt p den bloggen,hvis det viste seg at jeg var en blff.Som det blir til skje med peggy.Sann mine ord,det blir til skje.Jeg var en av de hun lurte,heldigvis fikk jeg ynene opp takket vre Hilde...Var bla til legen igr,og jeg var faktisk bedre av kolsen min,var mye bedre.Legen lurte p hva som hadde skjedd,siden jeg var s tett og har halv lungekapasitet.Da mtte jeg fortelle det.Han sa det er mye mellom himmel og jord man ikke vet....Det er takket vre Hilde....Jeg er snn at jeg m ha bevis for tro noe p snt,og det fikk jeg...All re til Hilde

Perlen

28.01.2011 kl.10:33

Wolfgirl1: Med fare for bli litt usaklig: Hvor gammel er du egentlig??? Leser du det du selv skriver?

Ja, jeg er lei, for jeg har en fin dialog med synskepeggy, og jeg fler virkelig med henne. Ville ikke du ogs bli lei hvis noen du brydde deg om hadde det vondt og ble utsatt for noe lignende? Det kalles medflelse og medmenneskelighet. Hvis alle skulle vre seg selv nrmest i alle situasjonen ville verden virkelig ikke vrt et godt sted leve i. Og ja, det er mye mellom himmel og jord man ikke vet. Og om jeg blir lurt trill rundt av noen, det vre seg deg, Hilde eller synskepeggy, s fr det bli mitt problem som har tatt valget om hvem jeg ville stole p.

Jeg synes bare det blir for dumt ta en siskusjon som dette p en blogg. Hvis du ikke tror p synskepeggy s fr du slutte lese bloggen hennes. S er det problemet ute av verden. Og, har du tenkt p at det faktisk kan finnes flere enn 1 klarsynt? Har du tenkt p at faktisk BDE Hilde og synskepeggy kan ha evner?

Just asking.

Jeg sttter Synskepeggy. Mitt valg. Ferdig. Slutt!

Livet mitt som klarsynt.

28.01.2011 kl.10:35

Perlen:Ikke la deg lure inn i denne fellen som blei lagt for deg n,dette "uvesent" kan fort havne p din blogg,det er slik denne "wolfgirl" (eller hva nicet n var) oppererer.Dette er den tredje bloggen denne bloggeren har opprettet p disse tre - fire dagene denne "debatten" har pgtt.Tidligere blogger fra dette mennesket er :angel56 og lucyme2,bare for nevne noen f.Hvor alvorligt skal man ta slikt???? Ikke la denne bloggeren lure deg.Hilsen synskepeggy.

Perlen

28.01.2011 kl.10:37

Takk for advarsel synskepeggy. Skal vre oppmerksom:) Jeg savner litt godthet i verden akkurat n:)

wolfgirl1

28.01.2011 kl.10:49

Har fler venner har jeg ftt p fb etter jeg la ut bloggen til peggy og p siden til blogg.no.....Hper de tar tak i det...Som sagt det vil vise seg hvem som har rett.......Blogg.no er ett mobbested uten like,ingen bloggere er serise hr inne,ett ftall hvrtfall.enten m blogg.no eller s m blogg.no legge ned...Er dere redd for at jeg har rett og hva jeg er i stand til gjre.....Dette er mitt siste ord p denne bloggen,kos dere......VENT SE..OM JEG S M G TIL PRESSEN,OG SEOGHR..trust me jeg er truende til gjre det......og finnes ikke redd

nina

28.01.2011 kl.11:44

Du har ikke ftt den roen du ba om.dette har nd nye hyder.helt forkastelig av voksne folk holde p snn..

st p du synskepeggy.kommer til lese bloggen din uansett:=))

Magnhild Olsen

28.01.2011 kl.11:46

wolfgirl/ du er veldig lite troverdig ,opererer med fleire navn ,og motseier deg sjlv heile tida frst skryter du av HILDE like etter mobber du ,s er du p peggy sin side "KJRRINGA MED STRMMEN" er du .

Elisabeth

28.01.2011 kl.11:52

Magnhild, ja du har helt rett i dette, godt observert av deg. men det er bloggeren Toril som startet dette med henge ut Peggy og underske, ringe og maile overalt for finne noe p peggy og hun fr alltid med seg wolfgirl/lucky/ p slikt brk.

Magnhild Olsen

28.01.2011 kl.12:08

nei no tuller du elisabeth var ikke toril som begynte dette den som startet dette var vel"inger j rye ,som og har operert med fleire,nick.

Livet mitt som klarsynt.

28.01.2011 kl.12:17

nina:jeg har bedt om ro i tre - fire innlegg og kmmentarer,men har enda ikke blitt hrt.Forteller ikke det mer om disse damene enn noen av dem nsker avslre om seg selv.Og denne "healerhilde" - de siste kommentarene fra henne i gr stiller et stort sprsml ved hennes psykiske helse.Jeg har blitt "gransket" opp og i mente,de har enda ikke funnet noe,annet enn sine egne fantasier som stadig nr nye hyder.Bildene jeg blei beskyldt for stjele har jeg tilbakevist pstanden her i bloggen i innlegget Orber,en unskyldning for uthengning som tyv er fremdeles fravrende.Disse damene,hva de enn heter har en samvittighet og en moral som ligger under skoslene p andre med litt gangsyn.Jeg slutter ikke blogge,de har leitet med lys og lykte for finne noe henge p meg og nr de ikke har funnet "bevis" har de svartmalt,hetset og mobbet meg istedet,p det groveste.Er det fremdeles noen igjen der ute som tviler p min troverdighet,ja,beklager mtte si det,men da finnes det ikke hp lenger om bygge opp igjen troverdighet heller - som igjen gr ut over meg,som alt annet i denne "debatten".Disse "damene i det gode selskap" graver sin grav dypere og dypere - og det gjr de helt selv.Jeg hper bare at de graver den s dyp at de ikke kan komme opp igjen utsette andre for den samme heksejakten som jeg har vrt utsatt for.Hilsen synskepeggy.

Hilde

28.01.2011 kl.12:38

I 1999 vart eg utsatt for eit stygt overfall av ei jente p skulen eg gjekk p, som slo hensynslaust i ansiktet mitt til eg gjekk ned for telling. Etterp sparka ho meg hardt i hodet, nakke og rygg med sine sko med stlt /vernet. Desse skadene etter ulykka har gitt med ein skade i hodet og i ryggen. Eg synes det er drleg gjort trekke inn mi psykiske helse. Den er fin, derimot har eg har ein skade i hodet etter dette angrep. Eg slo ikkje igjen ein gang. I mange mneder etterp sleit eg med sprket og eg slit enn med hukommelsen.

i 2001 brakk eg nakken etter ein frontkollisjon, og vart operert.

Desse skadene har gjort livet vanskeleg for meg, men eg held motet.

Du veit ingenting om meg og at du tviler p meg fr vere din sak.

Eg er meg du er deg.

Vil du vere vaksen nok til slutte no ?

Hilde

Inger J

28.01.2011 kl.12:42

Jaha Magnhild, s det mener du?????

Jeg bruker kun Inger J som nick, som er mitt riktige navn ogs, jeg har ike noe og skjule;) s da blander du meg og noen andre, sorry og mtte delegge din glede med og hakke p meg;))

Toril

28.01.2011 kl.12:46

Du Peggy har over hodet ingen grunnlag for uttale deg om andres psykiske helse! Pass dine egne saker! La n Hilde vre i fred!!!!

Til deg Elisabeth: Bra du tror det da!:) Jeg hever meg over slike kommentarer!

Wolfgirl1

28.01.2011 kl.12:47

Magnhild hvem er det som har sagtat jeg oppererer med fler nick,er det toril,hvordan vet du det.skal fortelle deg en ting Magnhild jeg har forsvart hilde hele veien,men nu er DET NOK...Tror ikke p en jvel hr inne nu.Spr om jeg skal forsvare noen av dere...NOT.nu kan dere bare sile deres egen sj.Tror ikke p noen av dere

Takk for meg..Ja tnk jeg blir til slette bloggen min,men ikke let etter meg,dere finner meg ALDRI.....

ps:men ser at toril er ikke hr forsvarer meg hr nu,bare p tlf,og takker meg p hilde sine vegner....Hvis hilde tar kontakt med meg takker meg personlig,da skal jeg tro det.Husk jeg tror ikke fr jeg ser det,men etter dette stoket,s begynner jeg se litt av hvrt.Tusen takk

wolfgirl1

28.01.2011 kl.12:50

Grunnen til jeg slettet bloggen og skiftet nick,er for jeg selv fikk ett helvett pga dette.....Har aldri skjedd fr.

Hilde

28.01.2011 kl.12:54

Takk

Woow

28.01.2011 kl.13:14

Er toril og hilde en og samme person ??

Ja akkurat det overrasker meg ikke s veldig mye.

Ikke noe her sjokkere lengre, alle br ta en runde og f sjekket topplokket sitt av dere surrehuer!!

Toril + Hilde

28.01.2011 kl.13:26

Ja!:)

Toril

28.01.2011 kl.13:28

Schizsofren er en fin bt!:)

Wolfgirl1

28.01.2011 kl.13:56

da sletta jeg bloggen for rrtende gang,,,,,,Nu legger jeg meg ikke borti en diskusjon eller noe hr,ja ftt meg ny blogg,men ikke hr.Ikke en jvel fr vite hvor bloggen min er....

Hilde det dr er ikke godt nok....Ikke lenkent til bloggen din engang,da kan det vre hvemsomhelst...Nu begynner jeg bli enig med ei som sa SANNHETEN KOMMER FOR EN DAG..Kanskje det var dette som mtte til,tro hvem som har skylda i at jeg fikk negative komentarer p bloggen min n,som jeg aldri har hatt fr nr jeg blogget.Jeg har hatt blogg hr inne siden blogg.no startet,den ligg visst inne hr enda,men det er mange r siden,s husker ikke adr,men det er jo bare ske opp nicknavnet:).Glad jeg ikke la ut noen mail som jeg ble fortalt at jeg mtte,da har jeg vel ftt enda mer peppper enn det jeg har ftt....Synd at jeg ikke kunne ha blogg hr pga at jeg fikk en masse dritt slengt.Jeg som ble hovedmannen n...Mens ei holdt seg i bakgrunnen.Nei jeg er ikke sint eller forbanna,bare veldig veldig lei meg

nina

28.01.2011 kl.14:00

n synes jeg dere skal la synskepeggy f vre i fred. alle har rett til ytre sin mening uten bli hetse p den mten hun har blitt her.

slik oppfrsel dere viser mot henne er moralsk forkastelig.

la damen f ro som hun har bedt om.

hper for peggys skyld at ingen gr p dette bull shit greiene dere slenger ut av dere............

hper du peggy ikke lar deg knekke av dette lavmlte tullet.

dere som slenger med leppa tenker dere over at det er mange unge som leser dette her. dere viser jo bare dem at det er greit holde p snn....

Jeg vil for alltid vre en fast leser av bloggen din peggy....:=))

Maria<3

28.01.2011 kl.14:04

Det viser seg att Synskepeggy har rett gang p gang , hun traff visst spikeren p hodet n nr hun tok opp dette med psykiske vansker , slike opplevelser forstr alle att er vonde Hilde , men det gir det ikke strre rett til og opptre p den mten du har gjort her , men det gjr att man kanskje fr en strre forstelse for din atferd.., om du har adferdsprobemer s finnes det veldig god hjelp og f for det.

Toril : Hvorfor kan ikke Synskepeggy uttale seg om andre , etter alle disse kommentarene p bloggen s blir det jo ganske s selvsagt att hun gjr det , og hun har rette antydninger for att noe ikke ER som det skal, og det trenger man ikke vre hverken synsk eller annet for og forst., det skinner med klarhet gjennom i kommentarene at noe er galt , ingen voksne oppfrer seg s sjofelt mot andre , dette er jo idioti fakter!!!

Dere har sunket p ett slikt lavml att det ikke finnes ord , dere br virkelig skamme dere , men skam i livet eier dere vel ikke..., fr en flausmak i kjeften p alle deres vegne!!!! Luchyme2 var enig med Synskepeggy i gr , i dag er Hilde god nok igjen , i gr trodde hun jo ikke p slike?!!! Og Toril du ser vel med ett kvart ye att det ikke er Hilde som blir angrepet, hvem har startet dette her???????? N skal dere anmelde , og til se og hr , og ja n skal det skje.. vet du, det er s jvlig forbannede dumt og hre p dere , DERE ER VOKSNE FOLK.., dere er "liksom" imot mobbing , men dere opptrer s latterlig att det er nesten til og grine av........................, Kjenner eg blir sm forbanna av det hele n., jeg kan bare ikke fatte og forst att dere siter i 50 rene og holder p slik.........., Det handler heller ikke lenger om hvem som er synks/klarsynnt sanndrmt , det handler om UAKSEPTABEL OPPFRSEL!! Jeg driter vel i om synskepeggy er s og s klarsynt.., og dere krangler om hvem som kan SE og hvem ikke , skjnner dere ikke hvor latterlig det er, dette er ting som ikke kan bevises , det har med TRO og gjre , og det er opp til hver enkelt hva man vil tro p!!!!!!!!!!! Dere har forpestet en blog , hva vil dere egentlig , hva skal dere frem til???? ,Att det kun er Hilde som kan heale, er mange som bde er klarsynt og kan heale.., og et dere hva til og med be., ja vet dere att det er flere som kan be.., ikke bare EN person........, ale har sjette sans i seg , man m bare lre seg og bruke den!!

Hilde

28.01.2011 kl.14:05

Til Wolfgirl 1. http://hildedyrehvisker.blogg.no/?c=1296219878

Hilde

28.01.2011 kl.14:09

Til synskepggy.

Eg ynskjer deg lukka til med bloggen din, og mtte du og dine f eit godt og lukkeleg liv og ei fin tid.

Hilde

bloggtytene

28.01.2011 kl.14:16

Oyyyyy s trist dette ulvekvinnfolket vart n da? Frste gangen du har ftt negative kommentarer p bloggen din sier du, ja det er kanskje s, du har vel knappest hatt tid til vre innom din egen blogg med alt det brket du steller i stand p blogg etter blogg. Sier jo litt at du sletter bloggen din for "rtende" gang. Vanlig normale og koselige bloggere har samme bloggen i r etter r. Hvorfor? Jo fordi de de er opptatt av kose seg med bloggen sin og andre sine blogger. De gr ikke ls p andre bloggere, med ondskap og for lage brk, og s sette seg ned nr det begynner bli kuling i kastene og sier" dkker m jo frst humoren te oss norlndingane"

Jeg s programmet til Svendsen i gr om nordlendinger og humoren deres. Hvordan vger dere sidestille dere med disse herlige folka? Hvordan i alle dager kan dere tro at det dere holder p med her inne er god nordlanshumor? Viddet til disse p bloggen her er p et helt annet niv enn det vi s p tv i gr, intelektet er minimalt og humor inneholder kunn ondskap, ikke antydning til den deilige varme og frodige humoren vi elsker fra nordlendingene!

Jeg kaller meg bloggtyte som et tips til dere tre som stadig trenger nye nick. Dette navnet kan dere f, for det passer utmerket etter min mening:-)

Wolfgirl1

28.01.2011 kl.14:22

Maria hvis det er meg du mener om ha psysiske problemer eller ha psykisk adferd,s m jeg skuffe deg veldig hahaha.Ingen skal psyke meg ned,og jeg er sterkere psysisk enn dere alle andre hr.Vet dere jeg satt tenkte...Skal fan meg ordne enda en blogg hr,selv om jeg har blogg ett annet sted.Skal ikke la dere f meg fra blogge,never ever....Hvorfor er dere s opphengt at jeg har blogg?????????Er det for at blogger bilder av meg hunden min og samboer,venner osv,er det sjalusi ute gr.Tror dere ler bra nr jeg finner nicknavn...Ingen av dere kjenner meg,hva jeg kan,hva jeg er osv.Id min er det kun jeg som vet og hvem jeg er og str for....Legger heller ut riktig alder navn etc...Hvem tror dere som har det bedre med seg selv nu....Jeg skal ikke vre snn p nett som jeg er i virkeligheten,kun p fb jeg er det...S jeg drit en lang mars i en og hvr av dere....komentarene blir jeg sette til godkjenning,men alle blir stende uansett.Skjnner????????????ja det er tilfelle at jeg og en annen har laget en gruppe p fb ang f blogg.no nedlagt hvis de ikke skjerper seg

Wolfgirl1

28.01.2011 kl.14:31

bloggtytene,det nicker fisj passet drlig p meg ,passet bedre til deg bloggtytene hahaha..Nope er ikke lei meg,bare litt forbainna,haha guuuud kor forvirra dokker

Livet mitt som klarsynt.

28.01.2011 kl.14:51

Hilde:Jeg kunne ikke bry meg mindre om din sykehistorikk,det eneste jeg bryr meg om er mine objektive observasjoner av din oppfrsel her p min blogg.Og til de observasjonene kan jeg bare si en ting at oppfrsele din tyder p at du ikke er helt "frisk".Om du vil bli oppfattet og dermed behandlet som et oppegende,friskt og fornuftig menneske s m du ogs oppfre deg slik at man sitter igjen med det inntrykket av deg.S ENKELT ER DET!!!!Jeg ser at du fortsatt reklamerer for deg selv her p min blogg,jeg skal ikke gjenta meg selv om hva jeg mener om det,jeg blir bare drlig av at noen kan f seg til bli s frekk.Og s en "healer" da,hvem skulle trodd det!!!! Hilsen synskepeggy.

Iceman

28.01.2011 kl.14:52

Wolfgirl1,du hevder du skal gi deg med dette tullet, s gr det et par min s e du pan igjen!!!!!!Kom igjen kjerring,fdeg et liv!!!!

Maria<3

28.01.2011 kl.14:53

Wolfgirl : Er det noen som prver og psyke deg ned da.., ikke som jeg har sett her vertfall , kun svar tilbake p dine kommentarer. Hvem er s opphengt i om du har blogg?? , Og hvem vil ikke att du ikke skal blogge........?!!

Poenget til Bloggtytene var vel att normalt sett s har folk blogg for og KOSE seg og for og skape GODE RELASJONER , og for og f rd og tips , og som regel s har man vel en blogg over tid, er vel ikke s vanlig og skifte blogg hver dag , men selvflgelig opp til hver enkelt!! Hvorfor skal du ikke vre slik p nett som i virkeligheten , har man strre rett til og oppfre seg ufint p nett...., de er noe som heter nettvett , der str det og hvordan man br opptre p forskjellige nettforum! :)

Man har ingen strre rett til og vre frekk p nett og til og mobbe , det er vel like ille det som om man gjr et face to face.., mobbing er en uting uansett hvor det forekommer!!

Wolfgirl1

28.01.2011 kl.15:23

Maria jeg bruker nemlig blogge om mine ting,ikke om andre sine.Jeg har hatt blogg hr inne fra frste stund blogg.no startet,da var det ikke snn som n.Jeg blogger om meg og mitt,ikke hvem jeg har.Liker dele bilder med andre bloggere,men noen blir sjalu eller hva de blir.Snn blir det bli hr inne bestandig nu,hvis ikke blogg.no tar affre,som de i gruppa p fb og sier.Ei ble s mobbet hr inne,at hun slettet bloggen sin,hun var for en stund siden p godmorgennorge.Blogg.no har ftt mange klager hr,s hvis de ikke har mer kontroll og setter inn en mentor som kontrolerer hr,ja mer sier jeg ikke.

iceman tusen takk for din omsorg av meg,men jeg har ett liv.ETT JVLA BRA LIV sKAL JEG SI DEG,HAR DU????????????????

Wolfgirl1

28.01.2011 kl.15:29

Til synskepeggy

Unnskyld,jo du skal f ro fra meg,sprs om du fr det fra de andre

Toril

28.01.2011 kl.15:42

Maria: Det er jo nettopp det Peggy gjr! Peggy skriver sin mening, men hun er jo s spydig mot alle som er uenig med henne!

Hun ser ikke at hun mobbber, trakasserer og sjikanerer Hilde! Det har Peggy gjort fra den dagen Hilde kom inn og skrev en saklig og hffelig kommentar p bloggen hennes! i mine yne trkker Peggy klart p yrkesidentiteten til Hilde.

Jeg er faktisk kjempebra i korsryggen min etter at Hilde healet den, og abyssinerhannkatten vr hadde ikke ls avfring i gr, og det har han hatt i flere uker. Magnhild Olsen er s fin i ryggen etter at hun ble halet av en seris healer som faktisk kan faget sitt! Dere tror oss ikke likevel, og det er som prate til dve rer.

nsker alle en kjempefin ettermiddag!:)

Maria<3

28.01.2011 kl.16:13

Kjempe flott att dere har ftt hjelp Toril , som sagt tidligere , intet bedre!! :) Men selv om dere har ftt hjelp fra Hilde , hva angr det egentlig Synskepeggy?? Flere kan vre flinke , og det er mange mter og gjre ting p............., Om en hjelper deg angr det en annen "hjelper".... :S

Om jeg gr til en lege , og han hjelper meg , s kan jeg ikke begynne og klage p alle andre leger og si att dem er inkompetente.......

Hilde er en healer., som hun selv sier vertfall., utelukker det att alle andre har form for evner , tydelighvis , for her ser det ut til att de bare er plass til HUN , ser dere ikke att det faller p sin egen urimelighet!!

Og sysnkepeggy har ALDRI mobbet Hilde , hun m da f lov og forsvare seg selv!!!!! Og er det noen som har kommet med frekke utsagn s er det Hilde ,og hvem har skremt mennesker? , Ikke synskepeggy men Hilde.., og et er jo bare til og lese gjennom kommentarene s ser man hvem som stiller seg selv svrt drlig i "debatten" , att synskepeggy har opptredt s flott str det virkelig RESPEKT av , jeg tro neppe jeg hadde klart og vrt s rolig gjennom all denne idiotien....

Og saklig og hflig kommentarer fra Hilde , ehh , nei.., da har vi vertfall total oppfatning av hva som er hflighet.....

Livet mitt som klarsynt.

28.01.2011 kl.16:15

Wolfgirl1:Ok,men bde jeg og helt sikkert andre bloggvenner er interessert i hvordan utviklingen gr framover i saken du har annlagt mot meg. Du har jo,sier du ftt hyret hele "internettnorge" pluss noe aviser p ditt korstog mot meg.Det sier seg selv at alle er interessert i sakens utvikling,s,kan ikke du,snn ca en gang i uken gi oss andre en oppdatering her i kommentarfeltet mitt.Som en innvolvert part har jeg faktisk rett til kreve innformasjon i saken.S uten at du behver begynne krangle med oss eller bli ufin,ville vi satt pris p en oppdatering av og til.Hilsen synskepeggy.

Wolfgirl1

28.01.2011 kl.16:23

Det kan la seg ordne,har ikke gtt ut enda til aviser etc enda.....bryr meg ikke heller...ang fb s er det mange synspunkter ang bloggen din,men det er ikke min skyld hva de mener.N har jeg ny blogg,og jeg fr fine komentarer,s da var jeg begynnt med mitt.Kommer bilder etterhvrt og,mange fine bilder,s dr kan enkelte av de som sier at jeg skal skaffe meg ett liv,de fr se hvor fint liv jeg har.me like

Sommerjentaa.

28.01.2011 kl.16:32

SJOKKET!!!!!!!!

Livet mitt som klarsynt.

28.01.2011 kl.16:33

Wolfgirl1:Betyr dette at du endelig,etter alt hva jeg har mttet finne meg i fra deg, innrmmer at du ikke har noen sak mot meg?.Hilsen synskepeggy.

Wolfgirl1

28.01.2011 kl.16:38

Synskepeggy jeg har ingen sak mot deg,ikke skal jeg ha det heller

Inger J

28.01.2011 kl.16:41

Bra Wolfgirl, slik skal det lyde, er stolt av deg og det sier n:)

Skulle nske de andre bloggerne kunne flge ditt eksempel:)

Livet mitt som klarsynt.

28.01.2011 kl.16:42

Wolfgirl1:Takk!!!! Hilsen synskepeggy.

Wolfgirl1

28.01.2011 kl.16:47

Inger ble lutalei dett barnslig tvet..

Synspeggy ikke noe takke for.Blir hvrtfall ikke fler ufine komentarer fra meg,la de andre bare komentere,men blir ikke svare eller blande meg.

Toril

28.01.2011 kl.16:48

Maria: Det har du helt rett i at det er mange flinke healere. Jeg har sagt min mening om hva jeg mener om Peggy, og det str jeg for, og det kommer jeg alltid ogs til mene.

Ja, vi har forskjellig syn p hvem som er ufin mot hvem, og vi kommer ingen vei diskutere dette. Vi kommer alltid til vre uenig om dette samme hvor mye vi diskuterer det.

Mine bloggvenner jeg har her p blogg.no har skrevet private meldinger til meg, og de deler samme syn som meg, men de deltar heller ikke under diskusjonen p denne bloggen. Ikke besker de denne bloggen heller! Det er klar og tydelig i sin mening at Hilde har blitt stygt mobbet her inne!

Flere av mine bloggvenner (som er nre og personlige venner av meg innen rasekattmiljet og som ogs er vennene mine p facebook) har skrevet meldinger til meg p facebook, og sagt at de sttter Hilde, fordi de ser at Hilde er blitt kjempestygt behandlet her p bloggen til Peggy!

De som nsker sttte Peggy m bare gjre det. Det blir deres eget valg!

Personlig velger jeg gi min fulle og hele sttte til den som har kjempegodt skusml og kjempegode referanser, og som faktisk har ftt Hilde sin hjelp!

Jeg orker ikke diskutere dette mere, for vi blir aldri enige samme om vi diskuterer opp og ned og frem og tilbake om dette her!

Hilde

28.01.2011 kl.17:19

Til synskepggy.

Visst du s mykje som i eit einaste ord eller setning til angrip eller trakaserer meg, min jobb, min familie, min fysikk/psyke eller anna som har med meg som person gjere, vert du anmeldt til lensmannen i Voss p mandag morgon 31.01.2011. Eg har ip adressa di, og det er ein enkel sak for politiet vite kven du er. No er du advart og s fr du ta konsekvensane sjlve.

Hilde

Livet mitt som klarsynt.

28.01.2011 kl.17:28

Hilde:Jeg har aldri angrepet deg eller noe du nevner,bevis for det str lese i min blogg.Jeg har kun uttalt meg etter observasjoner av din oppfrsel mot meg p min blogg og jeg er ikke den eneste som har uttalt seg etter de samme observasjoner som jeg har gjort.N synest jeg virkelig at du skal g i tenkeboksen for finne ut av hva du holder p med.Du er allerede p dypt vann,holder ikke det,eller stopper du ikke dette fr du har druknet.I s fall kan ikke jeg klandres,jeg har advart deg og bedt deg stoppe gjennom hele "debatten" til og med ditt eget fobund,som er der for deg,har merket seg det.Gi deg n healerhilde.....Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

28.01.2011 kl.17:40

Hilde:Og til slutt,healerhilde,jeg har ingen innvendinger mot at du finner det ndvendig anmelde meg til lensmannen p Voss mandag morgon 31.01.11,for trussler og annen trakassering.Gjr det du og lykke til.Hilsen synskepeggy.

Meg

28.01.2011 kl.17:42

Kan ikke se at SynskePeggy har trakasert Hilde i noen av sine svar her.

Det er vel heller Hilde og Toril som skal be SynskePeggy pent om unnskyldning :)

locolobo1

28.01.2011 kl.17:46

Hahahaha healerhilde lerhr.Men navnet skjemmer jo ingen....

God helg til dere:)

Maria<3

28.01.2011 kl.18:25

Du m tenke deg om , en , to og tre ganger Hilde , hvor langt har du tenkt til og synke....., du slutter ikke og SJOKKERE , hvordan klarer du vri dette heelt om , det er noe som heter FAKTA!!!

Det er DU som har hatt innlegg om synkskepeggy , du som har i kvasse ordelag psttt hva hun er og ikke er, DU som har sagt att hun er en blffer/kvakksalver , att hun er splittet.., du har kommet med trusler, kjre deg dette ligger helt og holdent p deg , noe dem fleste er kompetent til SE (heldigvis)....., Men anmeld du., er jo DU som vil komme drlig utav det!! Snakk om og mangle sidesyn og gangsyn og det som er..........

Toril

28.01.2011 kl.18:32

I dag snakket med med Hilde p telefonen, og jeg spurte Hilde personlig og spesifikt om hun kunne gjre noe morsomt med meg!:) Hilde var betenkt, men gikk til slutt med p det!

Frst fikk hun kommoden til flytte p seg, og til slutt fikk hun den til riste. Jeg kjente p kommoden at den skalv!

Etterp satt jeg i sofaen. Hun fikk hun foten min til lfte seg, og jeg hadde null kontroll eller mulighet til f den ned igjen. Det samme med armen min. Hadde ikke en eneste sjanse til f den ned. Jeg ville prve mere kjempemorsomme ting, og Hilde satte flamme under baken min!:) Jeg kjente ogs frst en svak vind, for s varme p fttene mine!:)

Til slutt hadde vi det kjempegy p badet foran speilet!:) Jeg fikk lov til velge hvilken yenfarge jeg ville ha p ynene. Frst valgte jeg helt lysebl, og jeg s det selv at irissen ble lysere!

Det kjempeartigste var nr jeg ble lftet ca. 1 cm opp fra bakken og litt til siden!:) Dette var noe av det morsomte jeg har opplevd p lenge!

Levitasjon (fra latin Levitas, letthet) er en mte f objekter til sveve stabilt uten vre i noen form for fysisk kontakt med noe annet objekt, samtidig som det er utsatt for gravitasjonskrefter). er ingen ting vre redd for!:)

Tusen takk for en kjempemorosm telefonsamtale, Hilde!:) Jeg sitter og smiler enn!:)

Livet mitt som klarsynt.

28.01.2011 kl.18:45

Maria:Takk Maria,Jeg hper at de som har fulgt "debatten"har merket seg flgende : Ikke en eneste gang har jeg antydet tvil om "healerhilde" sine evner. - Ikke en eneste gang har jeg opptrtt uhflig eller p annen mte nedsettende overfor henne. - Ikke en eneste gang har jeg psttt overfor henne at jeg kan noe som helst. - Ikke en eneste gang har jeg kommet med noen form for beskyldninger mot henne. - Ikke en eneste gang har jeg angrepet eller truet henne eller hennes familie.Jeg har antydet mulige rsaker til hennes grove trakassering,mobbing hat og hets mot meg,men det er p bakgrunn av hennes egen fremtoning gjennom hele "debatten".Dette vet jeg,jeg kan innest for hvert eneste ord kommet fra meg.Bevis finnes lese i kommentarfeltet her i bloggen.N finner denne 2healerhilde" plutselig grunn for anmelde meg til lensmannen p Voss,og det finner jeg rlig talt,p bakgrunn av det jeg n har redgjort for,ingen invendinger mot at hun gjr.Og som en siste orientering,jeg har lest hennes grove hets og kommentarer i hennes egen blogg,men aldri kommentert,s der finnes heller ingen bevis for hennes nye pstander.Hilsen synskepeggy.PS:Jeg oppfordrer igjen "healerhilde",stopp dette,det bare rammer deg selv,ser du ikke det,du som ser "alt" ?

locolobo1

28.01.2011 kl.18:49

Toril var ikke dette ta litt i,overdrevet mener nu jeg.Trodde jeg p det NOT...Tror nu ikke p alt heller hahahaha,men fikk meg en god latter hahahahahaha

locolobo1

28.01.2011 kl.19:00

Tror jeg skal pkalle mamma i drmme inatt.Eneste som har krefter til flytte p ting etc,er de dde...Ingen har strre krefter enn de

Magical me

28.01.2011 kl.19:03

De dde kan ikkje flytte p levende ting, jeg ser dde mennesker hele tiden, men jeg tror henne, fordi jeg vet at det er mennesker som kan levitere andre. Chris Angel kan det.

28.01.2011 kl.19:13

https://tv.crissangel.com/ver1/index.asp

locolobo1

28.01.2011 kl.19:16

Magical me hehe nei ikke levede ting,men komoder snn,flytte p ting...hm tro p det dr som toril sier hmmm nh,og s mye p en gang da :)

28.01.2011 kl.19:18

Kverulere det kan du Toril,men og komme med en unnskyldning til SynskePeggy,nei det er vel for mye forlangt...Du hadde ogs trakaserende innlegg om henne p din "Krelitosblogg",men det har du vel glemt i mengden av innlegg/blogger...

28.01.2011 kl.19:21

Ingen tvil om hvem det har rablet helt for hvertfall...!Stakkars menneske. Flamme under baken???? Hper du ikke slapp ei bnne, det kunne gtt skikkelig galt ;)))))

Mm

28.01.2011 kl.19:25

Godt det ikke ble en eksplosjon da. N har jeg lest alt dette og n synes jeg at ALLE skal gi seg. Hvem er tjent med krangle da ?

Er vi ikke her for blogge om det som er hyggelig..

Mm

locolobo1

28.01.2011 kl.19:36

Mm dette er jo ikke krangel,m jo le av toril,hahaha..Gode historiel er jo alltid velkommen eller

28.01.2011 kl.19:37

Ha, ha, ha!:) Godt det ikke ble eksplosjon!:) Jeg er helt enig med Mm!:)

locolobo1

28.01.2011 kl.19:42

https://tv.crissangel.com/ver1/index.asp

Dette er jo magi,kan ikke tro at Hilde er magiker og:)

Mm

28.01.2011 kl.19:46

Vet ikke. hun kan vre det...

locolobo1

28.01.2011 kl.19:53

Da er jeg redd henne,og det skal mye til for jeg blir redd Mm

Livet mitt som klarsynt.

28.01.2011 kl.19:55

Anonym:Jeg leste de innleggene og mine kommentarer kom ikke gjennom spamfilteret!!!!! Det var p Toril/Krelitos blogg.Allikevel er hun n frekk til ........ja,jeg sier ikke mer,dama er spryte......viser s mange forskjellige ansikter/personligheter at man undres p om......Hilsen synskepeggy.

Meg

28.01.2011 kl.19:55

S flott Toril,da har du jo noe og blogge om p din egen blogg!

Meg

28.01.2011 kl.20:01

Takk i like mte til deg, Peggy! P seg selv kjenner man andre!:)

Kari

28.01.2011 kl.20:07

S godt se at du har forsttt hvem som er drivkraften bak denne ondskapen mot deg Synskepeggy. Dette er slik hun holder p, det er ikke frste gangen Toril plager og hetser andre.

Lykke til :)

Meg

28.01.2011 kl.20:07

Har du rett til uttale deg om noen du ikke kjenner? Nei! det har du ikke! Hvem som er spryte....gal viser jo du p din egen blogg, og hvem som har mange ansikter/personligheter viser jo du p din egen blogg! Bra du "kjenner" deg s godt selv, Peggy.Det m vre godt vre feilfri som deg?

Ja, jeg blokkerte deg fra bloggen min fordi jeg ikke snker besk av slike kverulanter som deg som tror de har rett bestandig!

Mm

28.01.2011 kl.20:07

Jeg tror ikke du trenger vre redd for noe. Ikke bry deg.

Mm

28.01.2011 kl.20:11

Jeg tror at s lenge det vandrer mennesker p denne planteten vil menneskene aldri bli enige om noe annet en vre uenige.

Kan dere ikke vre enig om vre uenige ?

Vise hverandre respekt og avslutte med verdighet for alle.

Mm

28.01.2011 kl.20:15

Hva synes dere om headeren min p bloggen ?

www.magicalme.blogg.no

Tilbakemeldinger hadde vrt gy.

Nei n m jeg ut mke sn.

Meg

28.01.2011 kl.20:25

Kari! Fint du er feilfri du ogs!::)

Livet mitt som klarsynt.

28.01.2011 kl.20:37

Meg:Uttalelsene dine her er helt uforstelig for meg,da du er omtrent den mest flittige kommentatoren p MIN blogg,om du har disse meningene om meg s kan jeg ikke fatte at du ikke hlder deg milevis vekke herifra.N fr du en klar beskjed fra meg :Om du er Toril,Meg,Klitoris,eller hva annet du mtte finne p kalle deg : Du er ikke velkommen her.Og en ting til:ordet gal var det du som brukte,ikke jeg.Ser du et eksempel p at de verste kverulantene her bare anntar ting for kunne fortsette kverulere.Hilsen synskepeggy.

locolobo1

28.01.2011 kl.20:43

hahaha synskepeggy klitoris,trur daue av latter nu

Kakekjerring

28.01.2011 kl.21:18

Nr det n er oppklart hvor den ondskapsfulle pdriven kommer fra s hper jeg virkelig du fr fred framover SynskePeggy.. :):) Jeg leste p en blogg for ikke lenge siden at "nr man blir avslrt i juks og bedrag s blir man usaklig i sine svar" og det ser jo virkelig ut til og stemme her ;) Du leste sikkert det samme p den samme bloggen ;)

Livet mitt som klarsynt.

28.01.2011 kl.21:22

Kakekjerring:Jeg tror ikke det,men jeg hper at du har rett.Jeg har skrevet en klar beskjed til flere aktrer,men til n har ingen av de innvolverte parter respektert det.Hilsen synskepeggy.

Sommerjentaa.

28.01.2011 kl.21:22

Begynner dere serist og trakasere peggy igjen??? omg ka skal til for at dere slutter?? Ett ddsfall???? Tror det jah! St p peggy...

Les mitt innlegg og kommenter det. www.sommerjentaa.blogg.no Hilsen Sommerjentaa.

Livet mitt som klarsynt.

28.01.2011 kl.21:29

Sommerjentaa.:Takk sommerjentaa,jeg tror ikke at de stopper selv om det skjer noe s dramatisk.Det er ikke lett leve med hat og raseri mot en annen og ikke kunne gi utrykk for det,jeg har forstelse for det,faktisk.Og jeg tror det er det som provoserer disse "damene" mest.Det finnes grenser for hvor lenge man gidder terrorisere noen som ikke bryr seg om det,vi m vre tlmodige,nr de tilslutt sitter igjen med raseriet og andre negative flelser s sitter vi andre igjen med roen og freden,snn m vi tenke,s gr det bra dette her.Hilsen synskepeggy.

Magnhild Olsen

28.01.2011 kl.21:59

logotomert 1 ,kakuskiv ,og karry,forstr att dokk ikke har tenkt slutte dere har vel mye rdsprengte augo no ,og blodkar,vet dokke ikke att det er skadeligt og sitte dag og natt ved dataen .oppfrselen dokkers er klandreverdig,og du som vart healet og bra ,men p neste kommentar var DU ikke det ,s var du plutselig det igjen ,hurra,tenk p Toril som som plutelig svevde ftter og armer begynte og g sine egne veier,trur eg hadde blitt vettskremt ,ja pass dokke s det ikke skjer med dokke og ,men eg er no "skrmt av m da"er ikke godt vtt hva HILDe kan finne p gjre .best og vere snille og oppfre seg pent .LOL LOL

Livet mitt som klarsynt.

28.01.2011 kl.22:23

Magnhild Olsen:Jeg gjentar igjen : Jeg innestr for hvert eneste ord kommet fra meg i denne "debatten og i bloggen min forvrigHva "healerhilde" mtte finne p gjre kan vel ingen finne p klandre meg for her p min blogg.Det er ikke lenge siden i "debatten" at "healerhilde" hadde flere av dere sin uforbeholdne tillitt,er det slik at den solide tillitten har begynt svekkes n,eller hvordan skal jeg forst denne kommentaren.Kommentaren er kommet p min blogg,og det er lett annta at dette er kritikk mot meg igjen,om noen fremdeles fler behov for fortsette heksejakten mot meg,n med begrunnelse i hva "healerhilde" mtte finne p gjre,da m jeg be dere det gjelder om fortsette "debatten" i egen blogg. Til alle dem som HAR stttet meg i denne "debatten",og det er mange,vil jeg bare si tusen takk for at dere har holdt ut med dette og stttet meg hele veien.Hilsen synskepeggy.

Iceman

28.01.2011 kl.22:36

Er det bare eg som er forvirra no????? Virker som enkelte skifter nickname etter god befinnende her...

Wolfgirl1. Jeg har et godt liv, takk. Ser du har tatt skjeia i en annen hnd, og det er flott....

Livet mitt som klarsynt.

28.01.2011 kl.22:55

Iceman:Jeg kan jo bare minne deg p (ikke for vre slem mot "healerhilde") men hun antydet paranoia i gr - og i dag.Kanskje flere enn du er pfrt noe slikt ? Ja,for det er jo ikke grenser for hva den dama kan f til,les bare Toril sin kommentar under her.Pass deg!! Rdet til deg Iceman er,det samme som Brre (snegl i hagen) ville gitt : finn frem skjoldet,n med en gang fortere enn f....jeg tror det er det eneste som hjelper her n.Tok du den,eller ??? Hilsen synskepeggy.

ingerslilleverden.blogg.no

29.01.2011 kl.00:00

Jeg vet hvertfall hvilket forbund jeg IKKE skal kontakte om jeg skulle trenge hjelp!!!!

SP: Du br rapportere dette. Uten tvil. *klem*

Ogs m du jo ta det som et kompliment at andre mennesker faktisk bruker bde tid og tankegangen sin p DEG. You go girl! ;)

Livet mitt som klarsynt.

29.01.2011 kl.00:22

ingerslilleverden.blogg.no:Takk for kommentar.Jeg har meldt dette inn til Det Norske Healerforbund,de tok saken spass alvorligt at de hadde mte om den i gr kveld,og jeg fr refferat fra det mtet i lpet av helgen..Jeg har forskt "se positivt" p hele denne erfaringen og det viser seg i mten jeg har "hndtert disse menneskene,hper jeg.Jeg har klart meg gjennom hele "debatten" uten ty til ufin opptreden mot noen,og det er positivt nok for meg.Hilsen synskepeggy.

ingerslilleverden.blogg.no

29.01.2011 kl.01:06

Godt hre at de tok saken alvorlig, ingen vil vel ha slike talsmenn til fronte forbundet... Vr stolt av deg selv du. <3

Maria<3

29.01.2011 kl.02:15

Bare til informasjon :

For og bli "Godkjent" healer m man vre med p ett helgekurs i moral og etikk

10 uttalelser fra pasienter , da kan man jo ogs f 10 venner til og g gode for en og komme med strlende uttalelser

S er det bare og registrere seg i Brnysund registeret , og vips s var man en godkjent healer.

Alts noe ALLE og enhver kan gjre , ingen hokkus pokkus , bare tenkte legge til for ordens skyld...., siden dette for noen i "debatten" har vr s VIKTIG att man m vre registrert der, og vrt sprsml om eier av denne bloggen er registrert der...

Skal man klage til healerforbundet .., s kommer det inn til 3 healere :\ , MEN viktig og gi beskjed om drlig behandling for og f bort "kvakksalverene"

29.01.2011 kl.02:38

Jaja, fr hpe roen snart senker seg.

P.S. Ser p kommentarene her, at bl.a. wolfen har blitt locolobo. Sikkert vanskelig, det der, aldri kunne ha en blogg s lenge om gangen...men uff, nei, n er det ro!

dagens1bilde

29.01.2011 kl.10:20

De som er healere m vre godkjente gjennom helsedirektoratet for og utve healing og da bli serise utvere

Norsk Spiritualist Forening Healerforbund (NSFH)

Godkjent av Helsedirektoratet som utverorganisasjon.

http://www.spiritualist.no/

Livet mitt som klarsynt.

29.01.2011 kl.11:07

Maria:Slike kurs,healing,klarsyn,sping osv vokser opp som paddehatter.Det finnes vel knapt maken til variert tilbud i jungelen av tjenester som innenfor det alternative.Det er en meget lukerativ forretning,og noen tjener seg skkrike.Det eneste kravet til besttt p disse kursene er at man har vrt fysisk tilstede.Jeg har selv vrt p et slikt kurs (i selvutvikling tror jeg det var) jeg tok kurset i rein nysgjerrighet,jeg ville finne ut hva man var villige til betale kr 4800 for.Jeg fant fort ut at hele "kurset" var en vits.Det var ikke vanskelig forst da instruktren p kurset pnet det hele med si at nr man hadde gjennomgtt kurset var man klarsynt,enten man ville det eller ikke.Besttt kurs betydde at man kunne kalle seg klarsynt.Det var ca 60 personer p dette kurset,alle satt som tente lys og slukte alt som ble sagt,ingen fant p stille ett kritisk sprsml til noe som helst,de f som prvde seg (innkludert meg)ble enten oversett av instruktren eller "styrt" i sin kritikk mot metodene.Flere av disse kursdeltakerne hadde tatt dette kurset gjenntatte ganger,noen opp til fem,dette var den sjette.Jeg spurte et enkelt sprsml : nr noen mener selv at de trenger et slikt kurs x anntall ganger,forteller ikke det kursdeltakeren at "lftene" kurset gir ikke innfrir og at man kanskje kan g litt i seg selv istedet (finner mye visdom der).Etter mine kritiske sprsml ble jeg som luft for instruktren og jeg merket ogs en annen holdning til meg blandt deltakerene.Dette var en skremmende opplevelse for meg og et godt eksempel p "tankekontroll" p hyt plan.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

29.01.2011 kl.11:32

locolobo1:Jeg leste i bloggen din om drmmen du hadde i natt.Du har ved flere anledninger i "debatten" her hevdet at du er sanndrmt.Utifra dine egne uttalelser kunne det virkelig vrt interessant for meg (og andre) hvordan du tolker denne drmmen selv.Kunne du tenke deg tolke den,her i Kommentarfeltet mitt ? Hilsen synskepeggy.

Vrangvilja

29.01.2011 kl.12:26

S wolfgirl1 har liksom gitt seg??? NOT, de her kasusene fortsetter sitt syke spill, og vi som har beholdt vettet gjennom disse vrangforestillingene til Angel, Wolfgirl, Toril, locolobo1, hestehviskeren Hilde..OSV...ja you name it...vi sitter med store yne og lurer p hva som feiler disse!

St p synskepeggy...du har heldigvis beholdt fatningen..m beundre det! Andre hadde klikket bigg time.

Klem p en flott sndag:-)

PS..locolobo1, skal vi liksom tro at du er ny her i debatten? Fordi du oppretter nye blogger og nye nickname er vi ikke dumme!

Livet mitt som klarsynt.

29.01.2011 kl.13:37

Vrangvilja:Huff,jeg hper bare at de har lrt spass n at de ikke finner seg et nytt "offer".De kan da ikke fortsette her.Alle deres pstander er grundig tilbakevist,de har innrmmet at de (tiltross for deres store annstrengelser)ikke har noen sak mot meg.Den sanndrmte har til og med drmt om meg i natt,en drm som bekrefter det jeg seier (hun har skrevet om det i sin egen blogg,men jeg har "glemt" bloggnavnet).Hva mer vil de ? Gjennta seg selv enda en gang ?.Hilsen synskepeggy.

Skriv en ny kommentar

Livet mitt som klarsynt.

Livet mitt som klarsynt.

53, Bergen

Jeg er klarsynt og har vrt klarsynt hele livet.Jeg har en stor lidenskap for det ndelige og lever hver dag i takt med min egen ndelighet og i mitt eget tempo.Jeg er svrt kritisk til det kommersielle alternative miljet og mener at det alternative miljet i alt for stor grad bidrar til at man fr oppfatning av at ndelighet,klarsyn,healing og alt annet innen det ndelige er uoppnelig for alle andre enn dem selv - det er det ikke,det er tilgjengelig for alle og det er helt gratis.Jeg hper at denne bloggen og mine erfaringer kan bidra til lette litt p det mystiske slret og at flere finner sin egen ndelighet og tar det store steget mot vge leve i den p sine egne betingelser og bare dem.Ett av mine mange motto i livet er det faktum at en person kan gjre mye,en stor forskjell,hele forskjellen faktisk i en gitt situasjon og alle slike situasjoner m nskes velkommen som det de er - gaver.Historien som fremdeles flger meg hver dag er historien om jenta,presten og sjstjernen.Den enkle filosofien er s lett flge og s sann. Ellers er jeg svrt samfunnsengasjert,er interessert i det aller meste som skjer i verden og har en bestemt mening om mangt og mye. Hilsen synskepeggy.

Kategorier

Arkiv

hits