Avslutning.

N hper jeg at alle "damene" som deltok i mobbekoret mot meg er riktig s fornyde med seg selv.Det vre seg : Mm,Lucyme2,Angel56,Toril,Klitoris,Magnhild Olsen,"healerhilde",locolobo1,osv..De har alle oppndd et resultat av sitt hat og hetskorstog mot meg.De har vrt s forblindet i sitt forsk p avslre meg som en blff og en svindler ,at deikke harsett at i forsket p ramme meg,har de (forelpig) rammet en av sine egne.Jeg regner med at det blir flere "offer" her i denne saken etterhvert som politiannmeldelsene mot meg begynner hagle inn p diverse politikammer landet over.

Alle vi som ikke mobber,trakasserer og hetser - men tar fullstendig avstand fra slikt - er strlende fornyd med resultatet - s langt.

Jeg tok kontakt med forbundet til denne "healerhilde"(tiltross for at "healerhilde" mente at :det kunne jeg bare gjre,forbundet var der for henne og jeg ville ikke komme noen vei der.)Jeg la frem min klage og blei p alle mter behandlet serist og alvorligt fra frste stund.En av grunnene til at jeg fant det ndvendig rapportere dette inn for hennes eget forbund var at min oppfatning av det vre en seris healer er prve gjre ting lettere for andre,ikke prve gjre det verre.Og heldigvis sitter jeg igjen med inntrykk av at de fleste healere og andre med evner har samme ml som meg i hysetet.

M ogs nevne at Det Norske Healerforbund har respektert min anonymitet p blogg fra frste stund og det setter jeg stor pris p.

Jeg mottok en e-post fra lederen i Det Norske Healerforbund,Nina Torp.Da jeg hadde sett den sendte jeg henne en foresprsel om tillatelse til offentliggjre e-posten i det ordelag som jeg fikk den fra henne,og det fikk jeg tillatelse til og gjenngir e-posten her :

Hei (navnet mitt) synskepeggy.

Da er klagesaken avsluttet.

H.Ter ekskludert fra DNH p ubestemt tid.Hun vil ha en mulighet for bli vurdert p nytt om hun innen ett r tar kurs i etikk og kommunikasjon i regi av DNH.

Hilde har akkurat mottat brevet i sin mailboks,s jeg vet ikke om hun har ftt lest det enda.Jeg vil gjerne be deg om ikke offentliggjre noe fr i morgen for vre sikker p at har lest brevet fr det blir offentlig kjent.

Jeg hper at det roer seg p bloggen din,og nsker deg lykke til videre.

Venlig hilsen

Nina C Torp

Leder i FER,DNH.

Etter dett synest jeg det er meget viktig ikke forbinde Det Norske Healerforbund med userise utvere som p eget inniativ opptrer som representanter for sitt forbund.Forbundet har sett like alvorligt p denne saken som vi andre har gjort,og fant det ogs ndvendig reagere med "strengeste straff" ett medlem kan f,nemlig utestengning.Det Norske Healerforbund er helt avhengige av at brukere av slike tjenester innrapporterer oppfrsel blandt sine medlemmer som viker s pass mye fraderes egne etiske retningslinjer,slik at Forbundet selv fr en mulighet til "luke " vekk sine userise medlemmer.

Ha en fin dag,alle bloggvenner og andre bloggere!!!!!!!!

Hilsen synskepeggy.

Har ogs en anbefaling ( www.sommerjentaa.blogg.no )

77 kommentarer

mariehelen56

31.01.2011 kl.14:15

Ville bare si,at det ikke er lov legge ut offentlig mail p en blogg.Da skal ditt navn pluss avenders navn skjules....Skulle bare si fra...Ja dette er mitt virkelig navn,bare navnet/nicket er satt sammen i ett ord.Er ikke lenger anonym,og det er jeg glad for...P min nye blogg har jeg begynnt p nytt,og kommer om ting som opptar meg og bilder fra hjemsted ferie etc

mvh mariehelen

Iceman

31.01.2011 kl.14:20

Ja, dette viser som du advarte mot tidligt i "debatten" at det ville ramme dem selv om de ikke holdt opp...Viser ogs at du ikke kom med tomme trusler for skremme slik andre gjorde...ser jo no hvem som er mest seis ja...M ogs legge til at mten healerforbundet hndterte denne saken p, viser at de er et serist forbund som s galskapen i dette....S vil jeg til slutt bare si, ----ikke srlig lurt legge seg ut med synskepeggy---- St p!!! nsker deg lykke til videre med bloggen din!!!!! :-)

Allis

31.01.2011 kl.14:20

Eg vger meg inn med en liten kommentar til deg Synskepeggy;-))

"Klapper i hendene for deg" Dette mtte jo bare g denne veien, for dette er noe av det verste eg har sett noen sinne.

Den styrken du har vist i denne hetsingen mot deg er bare beundringsverdig. N hper eg at du fr fred og ro p bloggen din, slik at vi i fremtiden kan kose oss med gode innlegg og den mystikken rundt dette "mystifistiske" av energier som er rundt oss.. hihi..

Ha en flott dag videre;-)

Lucet

31.01.2011 kl.14:36

Heier p deg, synskepeggy!

Ingeborg Gulla

31.01.2011 kl.14:40

huff

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2011 kl.14:40

Allis:Takk s mye,Allis,nr jeg oppdager urett,lgn,hets osv,mot andre eller meg selv jobber jeg utrettelig for rettferdighet og oppreisning,det er bare slik jeg er.Ha en flott dag videre du ogs.Hilsen synskepeggy.

The Second Coming

31.01.2011 kl.14:48

Helt herlig at DNH tok det s serist! Kjempebra! :)

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2011 kl.14:48

mariehelen56:Det er kanskje ikke lov i andre sammenhenger,jeg kjenner ikke regelverket.Men i dette tilfellet her har jeg innhentet tillatelse fra avsender fr jeg har offentliggjort noe som helst.Og da kan jeg vanskelig tenke meg at jeg skulle ha gjort noe ulovlig her.Dessuten har innvolvert part allerede avslrt sin identitet opp til flere ganger.Dette blir flisespikkeri,da jeg i innlegget opplyser om at tillatelse er gitt p forhnd.Hadde ikke tillatelsen forelagt ville jeg ha formulert meg anderledes i innlegget.Hilsen synskepeggy.

Irene

31.01.2011 kl.14:50

Da puster jeg letta ut, og hper vi igjen kan f masse interessante blogginnlegg, med gode innspill og diskusjoner fra dine trofaste lesere, og fra Synskepeggy.

Ha en fin uke!

Hilsen Irene

mariehelen56

31.01.2011 kl.15:04

Synskepeggy

Ok da har du retten p din side,og saken stiller seg anderledes.Skulle bare si fra hvis du fikk brk med H....

Lykke til med bloggingen.Jeg har n sagt unnskyld til deg.

Ha en fin Mandag videre

mvh mariehelen

31.01.2011 kl.15:21

Vil du vre s snill fjerne navnet mitt fr brevet fr DNH. Eg veit kva som har skjedd, du veit det, men det trenger ikkje ligge der til allmenn uthengelse av meg for evig tid. Dette er internett, eg skal ha eit liv etterp ogs. Takk.

Hilde

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2011 kl.15:26

Anonym:Jeg har ftt tillatele fra avsender til legge ut e-posten slik jeg fikk den.En anonym henvendelse har vel neppe noen rett til be meg om noe som helst.Ferdig med den saken!!!!!!Hilsen synskepeggy.

Kakekjerring

31.01.2011 kl.15:38

Gratulerer (vet ikke om det blir rette ordet i denne sammenheng,men likevel...) :):) Jeg fr hpe dette blir en lrepenge til dem som hetset deg,og at de tenker seg nye om neste gang de skulle fr lyst til og henge ut noen.

Inger J

31.01.2011 kl.15:41

Dette var p sin plass. Gratulere!!

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2011 kl.15:44

Kakekjerring:Det er vel det som er det endelige mlet her,at man tenker seg om en annen gang.Hper jo p at det aldri blir en annen gang.Takk s mye for fine og stttende kommentarer underveis i denne saken.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2011 kl.15:45

Inger J:Ja,dette var p sin plass,takk s mye.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2011 kl.15:47

Irene:Takk s mye og nye innlegg kommer herifra,m bare "hvile" meg noen par dager etter dette.Hilsen synskepeggy.

Gjallarhorn

31.01.2011 kl.15:49

Vil du vre s snill fjerne navnet mitt fr brevet fr DNH. Eg veit kva som har skjedd, du veit det, men det trenger ikkje ligge der til allmenn uthengelse av meg for evig tid. Dette er internett, eg skal ha eit liv etterp ogs. Takk.

Hilde

Dagens episode av "Csar"

31.01.2011 kl.15:54

Hevn, hevn, hevn. M vre deilig.

Som mobbeoffer gjennom nesten 20 r tar jeg full avstand til mobbing. Og dette er den mest absurde, idiotiske saken jeg har vrt vitne til i mitt liv!! Jeg har ikke ord.

Jeg er like oppgitt over begge parter, bde den som aldri aldri kunne gi seg, og den som gjennom hele saken har virket iskald. Men synes det er helt feil at denne Hilde skal vre ndt til ha navnet sitt offentliggjort i brevet, forstr ikke at noe slikt kan vre lov.

Men dette er bare min mening, og jeg er bare en utenforstende som har funnet interesse i lese meg gjennom alt dette i dagesvis.

Og hva sitter jeg igjen med? Flelsen av at ingenting er som man skulle tro. Jeg er sjokkert.

Men alt skjer for en grunn, sies det.

mariehelen56

31.01.2011 kl.16:00

Er litt enig i det hilde sier,det brevet trenger ikke ligge ut snn at hele offentligheten ser det,med navn og allting.Jeg for min del har blitt lyne forbanna.Har ikke bloggeier respektert at jeg ville ha det fjernet,s har jeg ftt andre til gjort det.S jeg skjnner hva Hilde mener.

mvh mariehelen

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2011 kl.16:04

Iceman:Takk for kommentar.Ja,det gikk akkurat den veien jeg forutsa og jeg advarte om det helt fra begynnelsen.Kan avslre n at jeg hadde full kontroll p situasjonen hele tiden og at jeg var mlbevisst mot resultatet vi n fikk.Nr det gjelder de andre mobberne (navn nevnt i innlegget) br de skamme seg skikkelig,da jeg ser det slik at alle sammen var med p at "healerhilde" fikk en s streng dom.Selv om hun i dette tilfellet var den som mtte ta styten (for seg og de andre "damene"),betyr ikke det at hun ikke fortjente straffen hun fikk.Det betyr bare at jeg (og flere) ser hva som har foregtt her,de verste mobberne fikk seg en syndebukk for da kan de se p seg selv som uskyldige i det som foregikk.Er det flere enn meg som ser den meget avslrende feigheten her ? Og selv om de fleste av bloggerne har slettet bloggene sine flere ganger underveis,s betyr ikke det at det fratar dem for skyld.Hilsen synskepeggy.

mariehelen56

31.01.2011 kl.16:16

Du har brtte loven om personangrep hr,ang at du legger ut ett offentlig brev du har ftt.Dette er helt undvenig gjre saken vrre legge ut brev med navnet av det det gjelder og fjernet ditt navn.Dette kan blogg.no fjerne,de fjernet et innlegg til To...,da har de hvrtfall rett fjerne dette.Det er sverte personen enda mer,og det er helt undvendig....Hilde kan g til den orginasjonen si fra...Str etternavn i det brevet,det er ikke LOV legge ut brev med navn.Har underskt

mvh mariehelen

Merethe

31.01.2011 kl.16:22

Synes det er p sin plass si "Karma!!!!"

Er det n ting jeg har lrt av alt jeg har opplevd de siste to ra s m jeg si at det er at det er de som lever etter gode prinsipper som til syvende og sist seire. Selv om jeg ikke nsker NOEN noe vondt, selv ikke de som har vrt onde mot meg, s kan jeg ikke annet enn observere at det nettop er det som skjer, nemlig at gode intensjoner AlltiD trumfer drlige.

Kari

31.01.2011 kl.16:40

Denne Hilde har selv lagt ut fullt navn her opptil flere ganger s slutt krangle med Synskepeggy, Marie Helen....Ser du vil lage brk her igjen.

gjallarhornet

31.01.2011 kl.16:52

Eg nsker det ikkje offentleg gjort at eg er blitt eksludert fra DNH, kan du vre s grei fjerne navnet mitt. Eg nsker ikkje bli uthengt meir en hgst ndvendig. Vr grei ta hensyn til meg.Vis litt anstendighet.

Takk

mariehelen56

31.01.2011 kl.16:59

Kari

Nu skal du ti,henvendte meg ikke til deg,brk fra meg,m skuffe deg Kari.Var bare inne sa fra og min mening.

ellers sitt jeg og les og ler av dere,dere greier fint kranglinga uten meg hehe.

gjallarhornet snne som disse aksepterer ikke andres navn rykte,og blir aldri fjerne innlegget,brevet,elsker sverte folk snne

mv mariehelen

gjallarhornet

31.01.2011 kl.17:14

Nei

Iceman

31.01.2011 kl.17:23

Kari, enig med deg! Hilde har i andre innlegg her inne reklamert for seg selv bde med navn,e- postadresse,blogg og hele healingsenteret sitt,s hun har nok greid gjre seg offentlig selv!!!! Og igjen blir Synskepeggy annklaget for noe hun ikke har gjort. Hun har alldeles ikke anngrepet noen, kun innformert om sakes gang!!!

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2011 kl.17:32

Jobber med klarsynt rdgivning:HR HER : I mylderet av bloggnavn,kenavn og anonyme kan ikke jeg vite hvem som ber meg om fjerne navnet.Dette inntrykket har de forskjellige aktrer skapt helt selv,igjen ris til egen....Det eneste jeg vet her med sikkerhet ang.identitet er vedkommene som ga meg tillatelse til offentliggjre e-posten slik jeg selv fikk den.Jeg tar ikke en slik anmodning fra en anonym alvorlig.Dette er bare flisespikkeri,spesiellt siden denne "healerhilde" har avslrt sin identitet,tlfnr osv flere ganger i denne "debatten".Ha litt tillit til mine lesere!!!!!Dette blir omtalt kun av den grunn at noen vil fortsette "debatten" her.Hilsen synskepeggy.

mariehelen56

31.01.2011 kl.17:34

Siste ord fra meg hr..JOOOOO DET HAR HUN.legge ut ett privat offentlig brev med navn,som ingen trenger vite,er sverte Hilde enda mer,om ikke vrre.Er ikke lov legge ut mail,med navn.Dette er noe helt annet,enn legge ut navnet i blogg,eller hjemmeside.Hr er det synskepeggy som legger ut ett brev uten tillatelse av personen det gjelder.Hva H vil gjre p sin egen blogg,er det kun opp til henne,det er hennes blogg,eller hjemmeside.

S dette blir ikke rett,og nr H ber om fjerne det,synes jeg peggy burde respektere det,Jeg har valgt bruke mitt navn i bloggen,det er min avgjrelse,men har jeg sett noen har lagt ut en e-post fra offentlig orginasjon eller annet,uten at jeg har godtatt det,da har jeg blitt fly forbanna.Har ikke bloggeier f det,nr jeg sa det,da har jeg ftt andre til gjre det...Thats it

mvh mariehelen.

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2011 kl.17:35

Iceman:Helt riktig,Iceman.Noen her vil fortsette "debatten" det er helt tydeligt for meg.Hvem er det tro?????????????Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2011 kl.17:41

mariehelen56:Til din informasjon s har "healerhilde" reklamert for seg selv flere ganger her i min blogg med fullt navn og nr.Det har hun gjort i min blogg.Det var bla en av grunnene for vedtaket som blei fattet,Si meg :har du lest hva som har foregtt i "debatten" eller har du vrt for opptatt av mene noe?????????????????? Hilsen synskepeggy.

Sommerjentaa.

31.01.2011 kl.17:43

Begynner dere igjen?????

Ser du mariehelen56 er ny her inne som allerede er begynt. Hmm????

Lar dere peggy aldri f fred? omg hilsen Sommerjentaa.

mariehelen56

31.01.2011 kl.17:44

Og en ting beviser det jo at H er healer,er jo fra orginasjonen hun er i,og faktisk s er jeg mye mer fin i pusten,hva kommer det av,noe er det.S da m jeg tro p dette,selv om jeg har-er skepisk,har jeg lov vre..jeg fant hjemmet som det sto skrevet om H,leste nemlig i det igr.S nu trekker jeg meg for at jeg tvilte,og til og med lest om henne p nettet

mvh mariehelen,ja jeg sttter H pga at hun vil ha innlegget fjernet

Maria<3

31.01.2011 kl.17:54

S utrolig bra att dem tok det s serist!! :) Og tok affre , slik jeg ser det var utestengelse det eneste riktige!! Om dem skulle beholdt hilde hadde dem stilt seg i meget drlig lys og hadde da virket userise!!!

Hilde har da virkelig selv offentliggjort seg selv her , og reklamert med bde navn og tlf. nummer

Att hun n er utestengt fra DNH er veldig greit og ha svart p hvitt , og jeg mener det ikke skal fjernes, hun er utestengt pga. ekstremt drlig oppfrsel her og fr st for det,

Hvorfor skal det fjernes att hun ikke er med der, hun er jo ikke det., og dette er pminnelse om att alle handlinger har sine konsekvenser

Hun fr ta og g litt i seg selv...., dette er en lrepenge for deg Hilde, slik som man lrer sm barn, att det vi gjr/handlinger det fr konsekvenser , p tide og lre det n i godt voksen alder , vi har alle prvd og tale til deg, men lytte rene har du ikke villet ta p....

Hva med og beklage og prve og gjre litt opp for deg ,du sier dette er innternett, ja er et lov og mobbe sjikanere selv om man er p nett da , om du tror dets br ikke du vre p internett!!!!

St p Synskepeggy :))

Inger J

31.01.2011 kl.18:01

Enig med Maria.

Mariehelen ,la dette ligge , la de ordne dette seg selv n. Som vi trndere sier, jo flere kokker, jo mere sl.

Ha en fin kveld.

mariehelen56

31.01.2011 kl.18:01

Det var dere som begynnte,og legge ut brevet er g for langt.H er fortsatt healer,DET KAN DERE IKKE TA FRA HENNE,hun har evnene sine uansett hva

mvh mariehelen

Vrangvilja

31.01.2011 kl.18:03

Er det mulig??? Mariehelen56: skal du f oss til tro at du er ny her inne? Hahahaha...ler meg forderva! Egler opp til omkamp, det kan jo alle se....er det kolsen som er bedre i dag enn i gr??

Noen mennesker gir seg aldri, og du er en av de. Holder p til normale folk fr lyst til spy...

Hilde har virkelig bedt om gi Peggy fred, det har hun ikke p noen mte gjort, og peggy har advart gang p gang.

Er s til de grader mkkalei av dere..ja dere hvet hvem jeg mener....Patetiske og ufyselige kjrringer, som ikke har bedre ting gjre enn hoppe fra blogg til blogg lage fandenskap. Nye nickname dag ut og dag inn....herregud for noen fjols.

Syke mennesker trenger f vite at de er det...

Maria<3

31.01.2011 kl.18:05

Marie Helen : Hilde er ikke i noe organisasjon , hun er utestengt, sier ikke det deg noe????

Det skal myye og masse til for og bli utestengt........,

Sverte Hilde enda mer??!! , Hilde har da fint klart og sverte seg selv , heeelt uten hjelp!!!

Hun sier : Vr grei og ta hensyn til meg , hvorfor skal alle ta hensyn til hun og hennes behov , nr skal HUN begynne og ta hensyn , hun har ikke en gang tatt noe hensyn er inne..,

Hun har ert for opptatt med sjikaneringen av synskepeggy.....,

N fr hun for pokker st for sine handlinger , ikke begynne og syte pga att handligene har ftt konsekvenser...!!!!!!!!!

31.01.2011 kl.18:07

Du, Mariehelene56-Locolobo-Angel/65-Luckyme2-Wolfgirl1,sikkert fler navn og, men utfra hva jeg anntar er du samme person.Det jeg lurer p, er hvordan er det muligt, at du i det ene yeblikket er du enig med Synskepeggy, ber om unskyldning, ber om rd osv....og i neste kommentar har du snudd fullstendig??????Kor er logikken???????

mariehelen56

31.01.2011 kl.18:13

Til dere hr,dette er ikke nicnavn dette er mitt virkelig navn,hvis dere ser i bloggen min,s str jeg fra som real me.Plassen er og real....Uansett s er legge ut en mail,s er det straffbart.uten H sin samtykke.Mer er det ikke diskutere....

mvh marie

Vrangvilja

31.01.2011 kl.18:19

Whatever! Hilde har lagt ut detaljer om virket sitt opptil flere ganger...s hva er det egentlig DU brker om??? Det er vel like fr det magiske oredet"anmlde" ppper ut av deg nda tenker jeg?

Ps: du har jo mange ganger sagt at "det var dit siste ord, nr blir det egentlig ditt sisteord her inne? Kjekt vite....slik at vi som kun vil lese om spirituelle ting kan f gjort det uten den irriterende summingen du etterlater deg hver gang du bare M herje her??

31.01.2011 kl.18:28

mariehelene56, Ok, s er du mariehelene56 fra n av da. Men Synskepeggy har da ikke lagt ut noe mail her, hun har kun referet til mailen hun fikk med tillatese til gjengi. Om dette er ulovligt noe jeg tviler p at det er,s fr den det gjelder g til de som ga tillatelsen da. Synskepeggy kan hvertfall ikke klandres for dette!

mariehelen56

31.01.2011 kl.18:30

vranga

nu,jeg kan ikke anmelde,det m hun det gjelder....Jeg bare ppeker og er enig med hilde,at nr hun ber dere fjerne mailen,s burde dere gjre det,dette gjelder henne,og hun som lir,ikke dere,hva hun gjr sjl m det er legge ut navn etc,s er det hennes avgjrelse.

Maria<3

31.01.2011 kl.18:44

Kjenner jeg blir helt matt........

Hilde har sagt att synkepeggy baaare kunne g til healer forbundet, det gjorde ingentingen , men nr det da ikke gikk som Hilde nsket s vil hun plutselig vre anonym, hadde hun ikke reklamert for seg selv ca 12 gange s hadde det vert annet.., men Hilde har sagt : kjyr p..

Lider hun n , hva med og brukt hodet i forkant , s n skal hun ha medlidenhet og sympati, for hva , for att dette hersens helvete hennes fikk konsekvenser!!!!!!! "unnskyld sterk ordbruk" ;D Men noen fatter forsatt ikke........, HVA med synskepeggy, hva med det hun og datteren ble utsatt for, Hilde har ogs lagt igjen lite hyggelig kommentar p sommerjenta sin blogg, en 13 r gammel jente, der hun skriver att mobbing p man regne med p nett, takler du ikke det m du fan la vere og blogge : Hvilken dame er dette her.., hvem skriver slikt til en 13 ring.., jo Hilde!!!!!!!! Hun har da angrepet ett barn., nei..,Hun SKAL st for dette!!!!!!!!!!!!!!

Det er viktig ogs og f frem att slik kan man ikke holde p.., mobber man p nett s kan det faktisk "heldighvis" f konsekvenser.., ' Jeg rder Hilde til og g videre herfra, og tenke mer over hva hun gjr og sier!!!, Ta ett aldri s lite selvdykk..., s kanskje hilde lrer noe av dette.

Iceman

31.01.2011 kl.18:47

Beklager at nicknavnet mitt falt ut i min forrige kommentar til mariehelene56.Har det ikke falt enkelte inn at det er Hildes egne "supportere" sin feil at Hilde lider no.Denne krangelen om navn eller ikke navn p dette tidspunkt har lite med det faktum gjre.Synskepeggy advarte jo flere ganger....Hvordan kunne hun vite dette tro?? Hun ble jo beskylt for at hun er er en blff og en svindler.........Mens motparten hevdet at hun kunne se/vite alt.......

<3DAM

31.01.2011 kl.19:08

Hei jeg synes at hvis noen har en mening s skal de holde den for seg selv !

delavmeg. blogg . no

<3DAM- 12 r

gjallarhornet

31.01.2011 kl.19:14

Vesal-mannen

og mein-kroken

alltid lastar og lr.

Ikkje han veit

det han vita turvte:

han sjlv hev last og lyte.

Hvaml

mariehelen56

31.01.2011 kl.19:30

Skl ikke blande meg inn mer i denne hanekampen dokkers,og da forlanger at mitt navn ikke nevnes mer heller,,,for da ska love at nordlandskjften ska hres hr....

Dokker gaule vrre enn hnsan i ett hnsehus,kvkvkkkv

marie

iceman

31.01.2011 kl.20:56

mariehelene56,unskyld, men no m eg nesten le litt. Du e jo ganske morsom og. nr eg ser hvilken hns som har kvka mest her inne,kvekk,kvekk...kvekk.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2011 kl.11:23

Maria:Takk for kommentar,jeg er helt enig med deg her.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2011 kl.11:25

DAM:Dette er jeg helt enig med,noen ganger trenger vi voksne hre sannheten fra en som er mye yngre enn oss - og mye klokere.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2011 kl.11:27

Maria:Ja,du har helt rett i det du sier her - og viktig poengtere.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2011 kl.11:33

Dagens episode av "Csar":Huff,ja,dette har ikke vrt noen grei opplevelse for andre enn de som ikke vet gi seg nr "debatten" er over.Vet du,jeg var 8 r da jeg forsto at lite/ingenting er slik man skulle tro og som det ser ut for vre.Resten av livet mitt har denne forstelsen bare forsterket seg.Ha en fin dag.Hilsen synskepeggy.

Andrea Isabel

01.02.2011 kl.13:29

Jeg tittet innom bloggen din for gi deg en award (nyeste innlegg p bloggen min). Ser at jeg burde fulgt litt bedre med, for denne saken du er innblandet i er litt for omfattende for meg sette meg inn i p nvrende tidspunkt. Hper alt er bra med deg uansett. Hilsen Andrea :)

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2011 kl.15:07

Merethe:Karma,ja.Jeg advarte jo mot det flere ganger.N i ettertid kan man kanskje se litt positivt p hele denne "galskapen",noen fikk seg en skikkelig lrepenge,mens vi andre kan f oss en god latter av g tilbake lese hva disse "damene" har ftt deg til lire av seg,det er ikke "bagateller" for si det snn.Vi skrives igjen snart.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2011 kl.15:11

Andrea Isabel:Takk s mye,Andrea Isabel.Ja det har foregtt mye,har til tider vrt vanskelig for meg ogs henge med i svingene.Det har heldigvis roet seg n,s jeg hper at vi fortsetter blogges som fr,du og alle mine andre bloggvenner.Hilsen synskepeggy.

Magnhild Olsen

01.02.2011 kl.15:27

kan ikke dy meg ,den som ler sist ler best ,og du har vel ftt ein telefon fra NINA C TORP ,att det ikke er lov og vise navnet p den dette gjalt ,p mailen ho sendte deg ,og hilde er ikke utestengt fra healerforbundet for godt ,ho skal no ta siste prve og da kommer ho inn igjen ,snn att det er sakt !!!

synskepeggy

01.02.2011 kl.15:32

Jeg har i dette tilfellet IKKE gjort noe ulovligt.Jeg har underskt saken i dag!!! Ang."healerhilde" - flott for henne.Hilsen synskepeggy.

Maria<3

01.02.2011 kl.15:42

Magnhild : Det har jo synkepeggy skrevet, att Hilda kan bli vurdert igjen , eller de l i mail fra Nina!!

Men bare det og f seg til og bli kastet ut , hva sier det deg?? Og om og nr hun skulle F LOV og bli med igjen , det vites da ingen!! Man m ta for seg de realitetene som foreligger - Det er att Hilde p nvrende tispunkt er utestengt!!!!

Den som ler sist ler best, s om hun fr bli med der igjen er det er trumf , nei , er nok ikke det., hun og med DERES sttte frte til utkastelse.., blir du ikke litt pinlig berrt egentlig, n i etterkant av det hele?

Kari

01.02.2011 kl.15:46

Av ALLE de som har lest de siste innleggene til synskepeggy s er jeg bombesikker p at INGEN av oss noensinne kunne finne p engasjere healerHilde til noen verdens ting etter alle de forferdelige skriveriene hennes p denne bloggen! Spass "klarsynt" er jeg ;)

Lykke til Synskepeggy, nsker deg alt godt og m f si at jeg beundrer roen og styrken din her.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2011 kl.15:54

Maria:Takk for kommentar.Du har s rett,s rett her.Det sprs om "healerhilde" fr medlemskap igjen overhode.Med en gang hun er p nytt registrert som medlem finnes der en "link" mellom henne og Det Norske Healerforbund,som i verste fall kan komme til svekke forbundets serisitet.Hmmm!Jeg har underskt ang.lovligheten i legge ut navn osv.N skal ikke jeg redgjre for alt jeg fikk av informasjon om dette,men det er helt klart ikke begtt en "juridisk" feil fra min side,bla pga at "healerhilde" selv har avslrt sin identitet her i bloggen min flere ganger - og opptrtt som selvoppnevnt representant for Det Norske Healerforbund.Hadde hun ikke gjort det,kunne denne offentliggjringen vrt litt "p kanten",men ikke for meg.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2011 kl.15:56

Kari:Takk s mye for fin kommentar,Kari.Hilsen synskepeggy.

Magnhild Olsen

01.02.2011 kl.16:34

to forskjellige saker ,det og legge ut navn,att hilde legger ut sitt eget er ein sak att du legger ut navnet hennes ,som stod p meailen du fekk er noe annet der skulle du ha strket over navnet til HILDE uansett om andre visste hvem det gjalt spass juss kan eg ,xxxxx,

Magnhild Olsen

01.02.2011 kl.16:40

maria<3 NEI EG ER IKKE PINLIG BERRT

mariehelen56

01.02.2011 kl.16:53

Magnhild hurraaaa for deg,det er det jeg har printet i det skalte synske haue til peggy.Men har det nyttet,NOPE.Peggy er sikke klarsynt,men TRANGSYNT...hUN ER FAN MEG S FRKK AT DET E EI SKAM...Hun mtte ftt s det smalt

mvh mariehelen.

Maria<3

01.02.2011 kl.17:06

Magnhild: S du synes det var bra att Hilde ble kastet ut., hvorfor tror du healer forbundet s s strengt p det??, Fordi det var uhrt!! Hun fikk ikke advarsel, men ble kasta ut., ikke for og lage diskusjon, men man undres over hvordan dere ser/eller ikke ser p ting. Du snakket jo om anmeldelse av synskepeggy Magnhild, for Hilde ble s drlig behandlet, ingen utenfra ser p det slik, heller ikke hennes EGET forbund........., hva som gj att det Kun sitter dere 4 - 5 damer og ser p det slik, alle fr en anen opfatning, hva skyldes det tror du??

01.02.2011 kl.17:12

Alvorlig talt!!!!!!! DU Magnhild,,,,,,,,Ka e problemet DITT?????????

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2011 kl.18:09

Maria:Takk for kommentar,og jeg er helt enig med deg.N har jeg underskt hva som er det juridisk korrekte her.Jeg har ikke gjort noe ulovlig,det er sltt fast.Det som disse damene klarer lire av seg n er bare flisespikkeri og vs i et forsk p holde krangelen gende,Healerforbundet - og jeg er ferdig med denne saken n og nsker ro omkring dette.La oss se hvem av disse "damene" som er den frste til ikke respektere dette nsket.......Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2011 kl.18:13

Magnhild Olsen:Jeg tror ikke at du kan spass jus,jeg,skjnner du..Undersk med hviken advokat som helst s vil han/hun fortelle deg fakta.Hilsen synskepeggy.

bjarteogsidsel

01.02.2011 kl.18:52

Hei igjen :-)

Jeg hper du fr en fin kveld, og her i heimen gleder vi oss til Hotel Cesar..hihi...den orginale som har begynt igjen..jipppiii...

S de vakre bildene du hadde tatt av himmelen:-) Det er s utrolig vakker himmel at man kan bli sltt i bakken av mindre.

Ps: du bare m g inn p bloggen til min sster og se verdens strste orb p et bilde hun har lagt ut! legger linken her s kommer du rett inn: http://allis.blogg.no/1296122559_godformiddagallesamme.html#comment

Ha en fin kveld videre:-)))))

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2011 kl.18:59

bjarteogsidsel:Hei,hei,og takk for kommentar.Ja,n skal jeg ogs se Hotel Csar fr jeg gr p nattevakt (har ikke srlig lyst akkurat i dag).Jeg skal se p orben til din sster,men kanskje litt lurt ikke kommentere den p dette tidspunkt..noen flger med...Ha en fin kveld du/dere ogs.Hilsen synskepeggy.

bjarteogsidsel

01.02.2011 kl.19:06

Nei det kan eg forst:-( Min elskling jobber som hjelpepleier men han har heldigvis ikke nattevakter:-))) Du fr ha ei fin nattevakt da, nr det gjelder den der vanvittig store orben, s kan jeg fortelle at hun som har den med seg p bildet, egentlig alltid har orber med seg. Hun var p besk hos oss en gang, og p alle bildene vi tok av henne var det orber. S rart egentlig? Og spennende sist men ikke minst. Jaja, koselig om du kan begynne tenke p noe annet igjen her inne og at koret begynner synge et annet sted ellers helst slutter synge helt om du skjnner..hehe...

vi bloggast:-))

Iceman

02.02.2011 kl.15:13

Hei, hei, Synskepeggy!!!!! Ser debatten har roet seg slik du nsket,og det er bra.Tenker det er enkelte som er for opptatt med slikke sine sr til krangle videre....Har du forresten mottatt noen politiannmeldeser???? Du m holde oss oppdatert...Venter p nye gode innlegg fra deg!!

mariehelen56

02.02.2011 kl.16:52

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Iceman

02.02.2011 kl.19:45

mariehelene56,fint se at du kan avslutte diskusjonen med et hyggeligt smil til Synskepeggy!!!

mariehelen56

02.02.2011 kl.20:42

Tuuuusen takk,ikke bedre enn det :)))) iceman

Skriv en ny kommentar

Livet mitt som klarsynt.

Livet mitt som klarsynt.

53, Bergen

Jeg er klarsynt og har vrt klarsynt hele livet.Jeg har en stor lidenskap for det ndelige og lever hver dag i takt med min egen ndelighet og i mitt eget tempo.Jeg er svrt kritisk til det kommersielle alternative miljet og mener at det alternative miljet i alt for stor grad bidrar til at man fr oppfatning av at ndelighet,klarsyn,healing og alt annet innen det ndelige er uoppnelig for alle andre enn dem selv - det er det ikke,det er tilgjengelig for alle og det er helt gratis.Jeg hper at denne bloggen og mine erfaringer kan bidra til lette litt p det mystiske slret og at flere finner sin egen ndelighet og tar det store steget mot vge leve i den p sine egne betingelser og bare dem.Ett av mine mange motto i livet er det faktum at en person kan gjre mye,en stor forskjell,hele forskjellen faktisk i en gitt situasjon og alle slike situasjoner m nskes velkommen som det de er - gaver.Historien som fremdeles flger meg hver dag er historien om jenta,presten og sjstjernen.Den enkle filosofien er s lett flge og s sann. Ellers er jeg svrt samfunnsengasjert,er interessert i det aller meste som skjer i verden og har en bestemt mening om mangt og mye. Hilsen synskepeggy.

Kategorier

Arkiv

hits