Til mariehelen56.

Du har atter en gang foretatt dine herjinger og krumspring p min blogg med ordbruk,synsing og meninger om meg som ikke hrer hjemme noe steder.Det er rett og slett latterlig alt sammen og jeg m bare le av det hele.At det er mulig...Jeg prver vre hflig og sakelig mot deg,det er sannelig ikke lett alltid,men jeg kommer aldri til synke s lavt og vise meg selv fra en s drlig side som du stadig gjr.Det er nemlig noe man selv kan velge,hvordan man skal fremst for andre.det er ikke lenge siden du hadde lignende stunt og oppfrsel her p min blogg,og se hva resultatet blei den gangen,alle de du fikk med deg i mobbegjengen mot meg mtte til slutt kaste inn hndkleet en etter en.Og en av dem blei rammet ekstra hardt - og det har dere alle skyld i.

Denne gangen merker jeg meg at du str ganske s aleine i hets og hattoget mot meg,sier ikke det deg noe viktig ? Ikke forstr jeg at noen tr kommentere bloggen din heller,da den er gjennomsyret av ondskap - mot meg.Hvem blir den neste av dine lesere du vender deg mot ? Ja,man m jo kunne f sprre,etter min mening,et s berettiget sprsml.Hva du skriver i bloggen din og om hvem blir din egen sak og jeg bryr meg rlig talt ikke om det,jeg har s mye tillit til andre at jeg regner med at de tenker selv.

Du pberoper deg vite "alt" om meg og hvilken "fake" og svindler jeg er og det har du ftt hjelp til av "synske" som har "lest" meg for deretter gi informasjon om meg til deg !! Bare tanken p at "synske" kan gjre noe s uetisk er helt fjern for meg,om disse "synske" er serise da.Og det eneste du oppnr ved opplyse om din kontakt med "synske" er at andre,litt mer oppegende og tenkende mennesker tar avstand til alt som har med "synsk" gjre.Om "synske" bruker evnene sine p denne mten som du redgjr for,ja da m alle flykte.Ingen vil bli "lest" for deretter f all "informasjon" offentliggjort p internett.Og det verste av alt - de som blir "lest" vet ikke engang om det selv.Nei,tenk deg om mariehelen56,du gjr mer skade enn gagn med slike utspill.

Jeg har aldri noensinne,hverken her i bloggen og ellers pberopt meg vre "synsk".Jeg har sagt at jeg er klarsynt,og det str jeg inne for,men det er en forskjell og den forskjellen beskriver jeg ganske grundig i bloggen min i forskjellige innlegg.

Jeg vet ikke hva det er med meg som provoserer deg s voldsomt.Og rlig talt s bryr jeg meg ikke om det heller.Men tenk om du kunne bruke all den energi og iver som du legger for dagen i din heksejakt p meg i det godes tjeneste ? Jeg er sikker p at du kunne utrettet mye godt med ditt pgangsmot,iver og energi.Du kommer uansett ikke videre i din heksejakt p avslre meg som noe som helst.

Du etterlyser emailadresse og telefonnr,iflge deg s gjr slike opplysninger meg mer "seris",du skal f en forklaring her : Det er ikke alle som vil bruke evnene sine som en heltidsjobb,noen er faktisk fornyd med situasjonen slik den er.Jeg har en jobb som jeg trives i og trenger ikke inntekt p evnene mine.De som nsker min hjelp,med gode hensikter,finner meg lett.Slik har det alltid vrt og slik fortsetter det.Det er beklageligt om det faller deg tungt forst.Jeg har forvrig gjort grundig rede for mitt syn p dette og mye annet innen det alternative tema i forskjellige innlegg i bloggen her.Det er bare begynne lese.Og etter all hets,hat,kritisering og sjikanering av meg p min egen blogg (og andres) kan vel ingen synest det er rart at jeg fortsatt nsker vre anonym.

Jeg synest du skal gi deg n,ingen bryr seg lenger om hva du mtte finne p skrive hverken i bloggen din eller som kommentarer til andre (meg) .Ingen p min blogg krangler med deg,har du ftt med deg det ? Kommentarene svarer deg p en hflig mte,alle som en,men du fortsetter prve provosere frem brk,krangel og usakeligheter.G i tenkeboksen n,mariehelen56,og ro deg ned,s kanskje du ser litt anderledes p saken du ogs.

Dette er ikke ment som en provokasjon mot deg eller forsk p starte nytt brk og usakelig krangel.Det er rett og slett en redgjrelse av mine observasjoner av deg med bakgrunn i mten du har fremsttt og oppfrt deg her p min blogg.Om du vil observeres p mer positiv mte i fremtiden,er det kun du,og du aleine,som kan gjre noe med det ved forandre fokus og vremte mot meg - og andre beskende (kommentarer) p min blogg.

Ha en fin dag !! Og lykke til..Hilsen synskepeggy.

186 kommentarer

Moniica

23.02.2011 kl.11:00

Var mye og lese, men verdt det. Bra skrevet! N vet ikke jeg noe mer enn det jeg leste n, men jeg hper ting ordner seg. :-)

Gry

23.02.2011 kl.11:06

Det er jammen p tide du tar til motmle mot henne. Imponerende se hvor fint du takler dette!

Jeg gir deg min fulle sttte! Hun str temmelig alene i dette stuntet hun har gjort p bloggen din denne gangen. Det er ingen som sttter henne p hennes egen blogg heller, og det sier ganske mye mener jeg.

Du provoserer ikke, og jeg synes du har skrevet et saklig og fint innlegg.

Ha en fin dag:-)

mariehelen56

23.02.2011 kl.11:21

Jeg er ikke alene gryporska....Jeg bruker ikke falske bloggere sttte meg som dere har,synker ikke s langt lengre,jeg er nemlig den STERKESTE AV DERE ALLE HR P PEGGYLEGGY...

Peggy begynner det svi nu,jeg skal la deg vre etter jeg har hatt alle dere i retten,og gjett om jeg skal om jeg s skal g selv til politiet for f dere alle vekk,DERE PLAGER MEG,OG NU ER DET NOK,DERE KJENNER MEG IKKE INGEN AV DERE.sKAL SI TIL POLITIET AT JEG BLIR SYK AV SNNE SOM DERE,TIL MIN LEGE OG.HUSK DET....NOK ER NOK.....

Jeg mener hvrt ett ord av det jeg sier hr,i mai fer ei kongero,hun skal fan meg f klekke ut en bra sum for trakkasering,falske beskyldninger eksentra...Jeg leker dere ikke lenge med skjnner dere.Jeg har bde advokat familie og en haug med venner som stiller opp for meg i en rettsak,s nu er jeg igang.Takk peggy for du motiverte meg enda mer med innlegget ditt.GLEDER MEG TIL JEG KOMMER I RETTSAK,JEG VIIIIIIL DET SKJNNER DERE..Da fr dere se hvem dere leker med.Allis trudde hun oppndde noe med gringobloggen,not,det slo tilbake mot henne,inger det samme,toril og mari dummet seg ut da de sendte politi hit,har aldri ledd s mye i mitt syndige liv,eneste som var det positive,at politiet ba meg komme anmelde alle de som trakkaserte meg,inkl toril,for hun var med p gringobloggen.S hvem har godtgjrelse jo MEG....FORTSETT DERE,N ER DET DERES TUR

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2011 kl.11:34

mariehelen56:Du fr sakske oss alle sammen - og jeg hper for din del at du vinner frem i rettsapparatet.Du m jo p en eller annen mte prve f dekket inn igjen utgiftene du har hatt p "synsk" bistand.Det kan ikke vre snakk om smsummer i den forbindelse.....Og skal vi i tillegg dekke utgifter til ferien din....Jeg ville begynt forberede saken med en gang,var jeg deg.Hilsen synskepeggy.PS : Jeg forstr at du ikke forstr poenget mitt i innlegget til deg.Det er rett og slett bare srgeligt og trist,det er ment som omtanke for deg og ingenting annet.

mariehelen56

23.02.2011 kl.12:27

Synskepeggy,penger er ikke det strste problemmet hr,det har jeg nok av hehe....No problema:),Greier meg bde til ferie og mer til,vi har bil selv,og familie vi bor hos,men foretreker hotell og camping hahaha...Tror du meg ikke,flg med bloggen i midten av Mai...Har en fornermelse av at noen begynner f angst hehe,for ei vet jeg gjr alvor av det jeg sier,kanskje 2,remember that.Setter jeg meg noe i hodet,s gjennomfrer jeg det,og gir meg ikke for jeg har trumfkortet p handa,da jeg er en rser p spill hehe.....

men m dessverre g nu,til lege som jeg skrev tidligere..

ikke ha omtanke for meg,det er ikke meg det er synd i skjnner du,jeg har det helt fint

Det er bare meg

23.02.2011 kl.13:35

Jeg tror kanskje det er best slutte kommentere denne damen. Husker du skrev noe om overse, og jeg tror det er det beste her. Hvis ingen kommenterer det hun skriver, p egen eller andres blogg, fr hun ikke respons, da kanskje det kan hjelpe. For alle med gangsyn ser jo hvordan dette mennesket oppfrer seg, og at det ikke er "normalt".

Hun prver seg p min blogg ogs n, helt vannvittige pstander, men der blir det fint lite hente.

Overse, overse og overse. Hun har ingenting hente hos deg, heller, og det vet vi alle.

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2011 kl.13:46

Det er bare meg:Takk skal du ha for pminnelsen.Jeg tar rdet ditt n.Det er ikke annet gjre med snne,dessverre forsto hun heller ikke at innlegget til henne er skrevet i beste mening.Jeg skreiv det i natt,p jobb og var veldig i tvil om jeg skulle poste det,i dag morges da jeg kom hjem bestemte jeg meg allikevel for poste det i hp om at hun ville forst det.Overse,overse,overse...du har helt rett.Men noen steder i kommentarfeltet har hun til og med greid "diskutere" med seg selv,s hva skal egentlig til for f stoppet snne.Det er ikke hyggeligt bli lagt for hat p den mten hun har lagt meg for hat - og jeg aner ikke grunnen til hatet,nifst er det,rett og slett.Ha en fin dag.Hilsen synskepeggy.

Anne-Birgitte

23.02.2011 kl.13:55

Jeg er enig med deg Det er bare meg at det beste er overse damemennesket. Jeg er med p det! Det er sikkert ikke bare lett nr det ryner p overse stuntet som damemennesket prver seg p.

Synskepeggy vet innerst inne at mange av hennes faste lesere sttter henne. Det sitter mange blogglesere som flger Synskepeggy sin blogg som velger holde seg utenfor diskusjonen, men de sttter henne for det.

Du traff spikeren p hodet Det er bare meg:)

23.02.2011 kl.14:53

Ikke svar henne, hun har problemer.. det lyser jo lang vei !

sisselfish

23.02.2011 kl.14:57

Vger meg inn i krigslinja her he he,rene minefeltet jo.... leeeer. Noen har serist ett problem,trekker meg stille tilbake og flger med utviklingen he he he

Iceman

23.02.2011 kl.15:00

Ja, kanskje det beste hadde vrt overse.Men det er ikke enkelt nr den ene grunnlse beskylningen etter den andre blir slengt ut.Dessuten er det jo godt se at folk reagerer p denne "galskapen".Det jeg ikke fatter er hva synskepeggy noesinne har gjort denne dama.

mariehelen56.Du sier du fler deg plaget.Jeg kan ikke se noen steder at synskepeggy har plagt deg, hun har kun forsvart seg.Er det det at du ikke klarer rpe identiteten hennes som plager deg slik?Og hva om du gjorde det da? Hun har jo ikke gjort noe galt og har ingenting frykte.Og som hun selv skriver, skjnner jeg og godt at hun nsker vre anomym etter alt dette brket.

Uff

23.02.2011 kl.15:01

Er det mulig at dere kan SLUTTE og PROVOSERE hverandre???

Jeg bare spr.

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2011 kl.15:24

Uff:Hva i all verden er det jeg gjr som provoserer mariehelen56 s voldsomt,jeg vet ikke,vet du ? eller har du en teori om hva det kan vre vil jeg gjerne hre.Slutte svare henne ? Jeg har prvd det med drligt resultat,da enten egler hun seg inn p andre som kommenterer,eller har ogs prestert kommentere seg selv - i min blogg.S si meg,hva gjr man ? Denne bloggeren (mariehelen56)strste nske er at jeg skal legge ned hele bloggen (hun har selv sagt/skrevet det)det ser hun p som en seier.S lenge jeg nekter etterkomme det nsket,ser det ut for at jeg m ha dette vedhenget som flger meg med argusyne i jakt p noe jeg skriver,her i min egen blogg men ogs i andres,som hun kan stelle istand brk om.Det er derfor jeg nesten ikke kommenterer andre bloggere lenger (noe jeg vil)i frykt for at andre uskyldige bloggere skal f slik uhrt oppfrsel inn p sin blogg og at jeg er rsaken til slike problemer.Jeg nsker ikke at andre fr slike problemer stri med.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2011 kl.15:26

sisselfish:Ja,du m flge med,det bruker ta helt av nr denne bloggeren (mariehelen56)er p krigsstien.Det er ikke bare du som fr deg en god latter av dette latterlige tullet.Ha en fin dag.Hilsen synskepeggy.

23.02.2011 kl.15:39

Kommentar til Mariehelen:

DU har selv skrevet her at det er Toril som fikk satt deg p ideen om at synskepeggy har vandret ut og inn av psykiatrisk klinikk og dere er n tydeligvis hakke uvenner s hvorfor driver du fremdeles og plager synskepeggy da du selv VET hvordan toril er???? La n dama f vre ifred? Du m da fatte og begripe hvor urimelig du er imot synskepeggy? Ta det heller opp med hun som startet denne uthengingen og hetsen mot synskepeggy!

Anne-Birgitte

23.02.2011 kl.15:57

Hvorfor trekker dere inn utenforstende som ikke har noe med nvrende diskusjon gjre? Saken er den at mariehelen56 helt p egen hnd gjort gjentatte ufine stunts de siste dagene p bloggen til Synskepeggy. Det ser ikke ut for at marie56 trenger hjelp fra noen andre for sine stunts.

Uff

23.02.2011 kl.16:07

S lenge du svarer henne ,s provosere du henne, Overse alt fra den kanten da roer hun seg om en stund, det har vi sett p andre blogger ogs!!

synskepeggy

23.02.2011 kl.16:13

Uff : Vi fr se om du fr rett i det.Jeg tror nemlig ikke det.Hun har ikke vist tegn til det s langt...Hilsen synskepeggy.

mariehelen56

23.02.2011 kl.16:13

Km Anne,

Du anonyme,ja har bevis p sms fra Toril,

OAG NOEN HAR HACKA S IN P MIN BLOGG FJRNA KOPISPRREN,MEN FTT NY OG NYTT PASSORD,Den de som har gjort det ska finne ut ska skrive mail til blogg.no og jeg gr til anmeldelse hvis ingen reagerer. stakkar arme djvel finn det ut......Dere fryder dokker sekkert,men det gjr fan ikkje ..Det er lovbrudd hacke s inn p andres blogger etc.....

Nu e glad har en annen blogg,ikkje fan om dokker finn den,leeeeeeeeeeeite.......Dr ligg det mange komentarer som skulle vre av intr for snne som dokker FYYYYYYYYYYYYYYYYYY FAN

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2011 kl.16:30

mariehelen56:Jeg forstr rlig talt ikke hvorfor du tar opp dette her i min blogg,er det kanskje fordi at du anklager meg for ha gjort dette du pstr at noen har gjort.Hvem er det egentlig du angriper her i min blogg,foruten meg da ? Kan du ikke g p de aktuelle bloggene, som etter din mening er skyldig, og rette dine anklager dit de hrer hjemme.Jeg har ingenting med dette gjre - og aner ikke hva du vil frem til.Ikke begynn forklare,ikke ta deg bryet med det,jeg er rett og slett ikke interessert i f vite mer....Hilsen synskepeggy.

mariehelen56

23.02.2011 kl.16:34

De synderne holder s hr hos d,kanskje du e medskyldig,det fr tia vise

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2011 kl.16:48

mariehelen56:Det er p tide at du tar med deg anklagene dine og div. annet tull til din egen blogg.Da fr du ogs med deg de du mener er syndere,de er s ivrige etter bedyre sin uskyld at de flger etter for forsvare seg selv - det kan de ikke klare motst,s da fr du jo ogs avslrt dem,du som er s flink til oppspore andre via ipadresse.Kan bare nske deg lykke til med granskningen og hper at du finner fram til de ekte skyldige denne gangen,stakkars,du har hatt mange bomturer p min blogg i det siste.Hilsen synskepeggy.

mariehelen56

23.02.2011 kl.17:04

NSJ det har ikkje,rart de ikkje forsvare s p min blogg,har skrevet innlegg ang dette,mrkelig greier du

sisselfish

23.02.2011 kl.17:36

N m jeg snart poppe litt popcorn her he he he.leeeer meg skakk...

Uff

23.02.2011 kl.17:52

Dette er bedre en den beste filmen p tv jo

ta meg en dram til denne festen!!

Juss studenten

23.02.2011 kl.17:57

Hohohohohohohoho...dette er stor underholdning...og veeeeldig trist, alle m jo se at Mariehelen56 er syk? Det er jo nummeret fr hun tipper fullstendig over her. Skjnner ikke at blogg.no lar henne holde p, hun har jo rast rundt p blogg etter blogg og laget s mye jevelskap at man kan bli redd av mindre. Og hver gang kommer samme frasene opp: HAR ADVOKAT:: SKA ANMLDE DOKKER:::kunne har fortsatt inn i evigheten.

Jeg gidder ikke g inn se p bloggene til denne skrulla, hun vil jo ha opp lesertallene sine, ...er det mulig vre s til de grader tragisk??

Kanskje en ide blokkere henne for hennes egen skyld?

sisselfish

23.02.2011 kl.18:05

M poppe litt mer popcorn her.....vurderer hoppe over filmen jeg planla se i kveld,hvis vi slr oss sammen s str jeg for popcorn,Uff for drammen :) Juss studenten tar seg av lyssettingen,Gry ruller ut den rd lperen,og resten av Fansen klapper.LET THE SHOW START :)hi hi hi hi hi

mariehelen56

23.02.2011 kl.18:11

juss studenten er jeg syk,s vidt jeg vet er fresk som en fesk....jepp dokker m drekk dokker tel mot hahahaha

nei syk er dokker,det ser jo man,og ei som e klarsynt sitt p det viset hjlpes m.KLART VIL HA OPP LSERTALLET HOHO,HO E IKKJE MEIR KLARSYNT ENN E I RVA.....P seg selv kjenner man ANDRE....reis te hlvettes samtlige

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2011 kl.18:15

sisselfish:Dette er som kaste bensin p blet for henne.Om hun vil ha lesertall p sin blogg,er det ikke en rar mte gjre det p,da det er jeg som fr alle lesertall som hun skulle ha hatt.Om du/dere vil le enda mer br dere lese kommentarene som starter under innlegget mitt "Er man helt blind og lar seg s lett lure" - og fortsetter under tre - fire innlegg etter det.Jeg leser der selv innimellom og fr meg alltid en god latter.Under disse innleggene er det flere enn mariehelen56,locopoco,luckyme2,angel,Mm,"Healerhilde",toril,klitoris osv.som virker temmelig syke p meg.Men det gode er at de har alle mttet gi seg i forsket p "avslre" meg,en etter en.At de allikevel gidder fortsette er en gte for meg.Skulle like vite hva som "tippet" dem over denne gangen (vet ikke nyaktig hva det var sist heller,s.)Bare flg med,jeg har en flelse av at ingen av dem er helt ferdige med meg enda.Hilsen synskepeggy.

Iceman

23.02.2011 kl.18:23

Bare venter p at du skal f skylden for den kopisperra og, men kan ikke tenke meg du har noe med den gjre.Indirekte beskylder hun jo de som skriver kommentarer til deg og, s vi er vel under mistanke alle sammen no da.

Uff

23.02.2011 kl.18:35

Ja synskepeggy, pnet kopsperra med tankekraft og healing hahahahah, Skl. faen jeg dropper Hotel C'sar ikveld, er mere gy her:O

mariehelen56

23.02.2011 kl.18:41

bLIR IKKE MER GY HR,MYE MER GY P MIN BLOGG HERETTER HAHAHAHA,Rgna ikke finne bilde av synskepeggy/klarsyntepeggy men det gjorde ,lo s skreik haaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa,passa jo ypperlig,mtte blogge dokker og bilde av pggy

Anne-Birgitte

23.02.2011 kl.18:47

Jeg satt leste litt i ettermiddag p kommentarene som ble skrevet p bloggen din under den forige "krigsperioden", men jeg greier ikke henge med i svingene hvem som er hvem. Beklager det. Flere av de som skriver p bloggen din virker temmelig syke i sine utalelser bde om deg som person og om hverandre s det er sagt.

Jeg ser heller ingen av de du nevnte som skriver p bloggen til mariehelen56. De som skriver til henne p bloggen hennes er for det meste unge bloggere. Er det en mulighet for noen av disse som du nevnte har trukket seg tilbake, og ikke gidder vre med p dette? I s mte er jo det bra.

Jeg synes beskyldningen mariehelen56 skriver er av en meget alvorlig karakter. Vi som skriver p bloggen din er nok mistenkte. Et rop om oppmerksomhet er min mening.

mariehelen56

23.02.2011 kl.18:56

ER JO UNGER HR OG SER IKKE VRRE UT,DE SOM ER HOS MEG ER VELKOMMET,OG MER VOKSEN ENN DOKKER ALLE TIL SAMMEN,HVIS DOKKER SKJNNE

Iceman

23.02.2011 kl.19:01

Unger????????Nei, skjnner ikke....... Ka mener du med det?

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2011 kl.19:03

Anne:Beskyldningene er alvorlige ja,og det vet hun nok selv ogs.Det er merkelig stille fra den kanten (der jeg nevner navn)stille fr strmen,tenker jeg - ingen av dem er kjent for gi seg s lett.Hpet er at de tok lrdom sist de var "ute etter ta meg" og fremdeles er opptatt av slikke sine sr.Hilsen synskepeggy.

sisselfish

23.02.2011 kl.19:03

Nei...skjnner ikke noe her jeg....leeeeeeer....

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2011 kl.19:13

Uff:Beskylder hun meg for det begynner jeg virkelig lure p henne.Hvor er logikken i det,skal jeg bruke evner som hun hardnakket pstr at jeg ikke har ? Men hvem vet,etter at "healerhilde" har drevet rotet rundt oppe i hodet mitt og omprogramert meg,er jeg litt i tvil selv - om hun (healerhilde) har gjort som hun truet med - svekket evnene mine,tross alt - iflge henne selv s skulle det vre en enkel sak.Hilsen synskepeggy.

mariehelen56

23.02.2011 kl.19:17

hvor er evnene dine peggy i rva

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2011 kl.19:18

Iceman:Hun mistenker oss alle,ja og har advart andre bloggere om min blogg,det m hun hjertens gjerne gjre.Hun m g til sak mot oss alle n for vre sikker p at den skyldige blir avslrt,jeg venter i spenning p neste stunt.Unger ?? n henger selv ikke jeg med lenger - og det p min egen blogg.Hilsen synskepeggy.

sisselfish

23.02.2011 kl.19:22

MER POPCORN....hi hih hi...

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2011 kl.19:22

mariehelen56:Ja,hvor er de ? Kanskje du skulle ta en prat med din gode venninne "healerhilde" - du fr nok greie p litt av hvert der,hos hun som "ser alt" og "vet alt",hun kan sikkert fortelle deg at hun har "omprogramert" meg,tross alt er det ikke mer enn jeg fortjener slik som jeg mobber og plager andre - er nok oppfatningen der i grden.Hilsen synskepeggy.

Anne-Birgitte

23.02.2011 kl.19:26

Jeg hper for din del at det forblir stille for godt fra de du nevnte navnene p. La oss hpe p at de greier vre spass fornuftige og voksne at de ikke kommer inn p bloggen din for lage ny bloggkrig mot deg. Det er lov til hpe. Forelpig ser det ut til at du er berget for de andre.

Jeg tenkte egentlig sprre deg noe om det kan vre en orb som kom til syne p et videoopptak jeg gjorde, men jeg skal vente til ting har roet seg for deg p bloggen din.

mariehelen56

23.02.2011 kl.19:26

bra du sa det sjl peggy.apropos unger,dokker e ungene

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2011 kl.19:34

mariehelen56:Gr det litt i surr for deg n,i virvaret av ipadresser og kommentarer,ja,ja,alle kan bli litt pocoloco av slikt styr.Er det noe du ikke har ftt med deg i dag ? Det er det - og enda bedre,jeg vet hva det er !! Hilsen synskepeggy.

Iceman

23.02.2011 kl.19:54

Ja, det lurer eg og p, kor e de????

S de e vi som e unger....Jeg er ingen unge, men jeg har barn.Et av barna er 10r, og nr det og vennene blir litt uenige, kan kommentarene de bruker minne om visse kommentarer her inne med minus av stygge ord uttrykk.......og de er unger p 10r.......S jeg vet ikke jeg, hvem som opptrer mest barnslig her.....

mariehelen56

23.02.2011 kl.19:58

iceman,jeg elsker vre barnslig,derfor jeg tar meg s bra ut,hr tror jeg dere er grr sjalu p meg.har likt sttt ansikt til ansikt med dere hr inne,tr dere,jeg tr.ska vi mtes en gang kanskje

Uff

23.02.2011 kl.19:59

IQ er noe dritt , sier noen, vel vi ser jo det p enkelte kommentarer her.

mariehelen56

23.02.2011 kl.20:05

uff, prata du om d sjl nu mohahaha

mariehelen56

23.02.2011 kl.20:21

peggy,vet du jeg hper hilde programere d snn at du skikkelig merker det.Du har ikke vrt srlig snill mot ho,hvis du hadde glmt det.og Hilde er hvrtfall ekte synsk og kan litt av hvrt,pass d

heeeeyo

23.02.2011 kl.20:23

n synest jeg at synskepeggy har ftt mer en nok av deg om hun ikke anmelder deg til blogg.no og eller politiet n, s er hun altfor snill overbrende og forstelsesfull mot deg. TENK P DET mariehelen56!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Jeg skjnner ikke at du holder ut med de der kommentarene til mariehelen56 jeg synskepeggy. Du er jammen meg tapper! St p!

Men jeg m si at du har en barnselig og tankels holdning mariehelen56.

LA SYNSKEPEGGY VRE I FRED MARIEHELEN56!!!!!!!!!!!!!!!!

Du m jo ha en veldig travel hverdag som m flge opp dette dritet du har stelt i stand for synskepeggy.

ST P ALLE SAMMEN uten mariehelen56.

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2011 kl.20:28

mariehelen56:Jeg har ikke gjort noe mot "healerhilde" alt som skjedde har hun seg selv takke for - og dere andre som var med i hattoget mot meg.Det lar seg heldigvis bde dokumentere og bevise her i min blogg.Ingen av dere "damer i det gode selskap" er uten skyld i hva som skjedde med "healerhilde".S ikke legg skylden p meg,det blir for patetisk.Hilsen synskepeggy.

mariehelen56

23.02.2011 kl.20:35

du heyyyy SETT JO HPE AT SYNSKEPEGGY ANMELDER M,SKJNNE DU FAN IKKJE DET,DA FR JEG MTE HO FACE TOO FACEI EN RTTSAL,MEN HUN TR IKKE.....JEG FORKLARER MEG IKKE HOS POLITI,VET DU KA SOM SKJER,JO DET BLIR RETT

heeeeyo

23.02.2011 kl.20:39

Jeg synes dette har gtt alt for langt!

Og du er den eneste mariehelen56 som kan stoppe dette!

synskepeggy

23.02.2011 kl.20:41

heeeeyo: Takk s mye for din stttende kommentar.Jeg tror ikke at noen tar denne "damen" s veldig alvorlig.Hun har antakelig store problemer (med meg) og jeg vil n avvente s lenge som mulig med annmelde henne,selv om jeg egentlig bare synest synd p henne, s kommer jeg til informere blogg.no om det som har skjedd.Jeg er ogs litt nysgjerrig p hvor lang levetid den nye bloggen hennes har denne gangen.Hun har hatt utallige blogger og skifter blogg fortere enn jeg kan si navnet mitt.Fr se nu da,jeg tipper den har levetid i max noen uker til,s vips,s er den borte ogs,som alle de andre fr denne.Hilsen synskepeggy.

mariehelen56

23.02.2011 kl.20:45

jaja lov leve i hpet peggy,ja jeg har fler hr inne,2stk

sisselfish

23.02.2011 kl.20:49

Denna m da ha en identitetskrise???

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2011 kl.20:59

mariehelen56:hele to blogger,jeg er imponert !! Du m vre en meget viktig person som har hele to blogger spre drittkastingen din p.Det er ikke rart man blir litt (mye) pocoloco,nei.Det er mye holde styr p,samle bevis,ipadresser og ellers annet man mtte finne p kalle sttende og mobbing,hvem vet,det kan jo komme godt med ha slikt liggende om man skulle trenge det i en evt.rettsak.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2011 kl.21:04

sisselfish:Ja,en stor en ogs.Nr skal det g opp for henne selv.Du vet,man m frst innrmme (for seg selv) og s kan man begynne jobbe med problemet.Omvendt funker ikke !! Noen forstr ikke selv hvor tpelige de er,dessverre.Hilsen synskepeggy.

Iceman

23.02.2011 kl.21:14

mariehelen56. Ja en plass m det jo denne oppfrselen komme fra...........

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2011 kl.21:26

Iceman:Mener du at det er jeg som provoserer mariehelen56 s kraftig at oppfrselen kan rettferdiggjres med mine provokasjoner.Det er jeg ikke enig med,jeg kjenner meget godt til hvor grensen gr mellom provokasjon og observasjon og grensen mellom sette noen ettertrykkelig p plass og det bli direkte ufin.Jeg mener at jeg har holdt meg godt innenfor grensene av det akseptable her,selv om grensen er hrfin og ikke s enkel holde seg innenfor nr man fr s mye uberettiget kritikk og lgner mot seg som jeg har ftt fra denne personen.Jeg bare spr,jeg...Hilsen synskepeggy.

Iceman

23.02.2011 kl.21:45

Tror du misforstr meg litt synskepeggy, jeg mente at hun selv ppekte at hun elsker vre barnlig og at det kan forklare denne uhrte oppfrselen hennes.Og kanskje forklare dette sisselfish tok opp om identitetskrise ogs...

23.02.2011 kl.21:51

dette er verre (overgr) Frustrerte Fruer,.GOD NATT,

Anne-Birgitte

23.02.2011 kl.21:57

Du har ikke provosert mariehelen56 Synskepeggy. Det er hun som provoserer, er ufin og truende mot deg. Ut fra det jeg har lest de to siste dagene sitter jeg i sjokk og vantro over det jeg har vrt vitne til. Du har holdt deg p en beundringsveridg mte innenfor grensen. Jeg spr meg selv hvordan greier du holde deg s rolig nr denne mariehelen56 opptrer slik hun gjr.

Jeg hper det roer seg for deg, for du fortjener ikke dette her.

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2011 kl.22:03

Iceman:Det var det jeg trodde du mente ogs,men var et yeblikk i tvil om jeg hadde vrt ufin eller provoserende,det er godt vre sikker p at man opptrer korrekt.Takk skal du ha.Hilsen synskepeggy.

Johanne Tmmerbakke

23.02.2011 kl.22:03

Hjelpe meg! her sto det mykje rart :O

Synskepeggy, tar du private samtaler over nett eller bere telefon ?

Eg har tidlegare gtt til healer, og syns de var helt utrulig! hehe.. at ho kunne sj so mykje og vite so mykje om meg :)

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2011 kl.22:12

Anne:Takk s mye,det er fint f bekreftelse,selv om jeg er sikker i min sak selv.For meg er det lett holde meg innenfor akseptable grenser.Slike mennesker skal aldri noensinne f meg til steppe rlite utenfor,aldri i livet,de er rett og slett ikke verdt det.Jeg skal ha det bra med meg selv og ha god samvittighet,selv etter slike "debatter" som vi her er vitner til.Hilsen synskepeggy.

24.02.2011 kl.06:55

Uffameg hr var det mye uro.Fikk en drlig energi

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.08:28

Anonym:Ja,det er par - tre bloggere som til stadighet drar med seg drlig energi hit til min blogg,det er intet nytt,det har skjedd fr,og slik som jeg provoserer enkelte vil det nok helt sikkert skje igjen.Det positive er at denne "debatten" har vrt meget underholdende for de bloggerne som har fulgt med.Nr jeg tenker etter er det mange komiske skriverier og krumspring p min blogg etterhvert.Skal bare se at jeg m takke disse "damene i det gode selskap" for at bloggen min blir flittig lest.Ja,ja ingenting er s galt at det ikke er godt for noe,til og med dette ogs.Hilsen synskepeggy.

Uff

24.02.2011 kl.08:37

Da er bloggen til marihelen56 slettet, vil tro Blogg.no har en finger i spillet av den slettingen.

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.08:48

Uff:Ja,hper at blogg.no kan se galskapen i slik oppfrsel - og komikken.Jeg tok alts feil (sikkert til stor fornyelse for mariehelen56,pocoloco,eller hva n bloggen het igjen) jeg ga nemlig bloggen hennes max noen par uker levetid til.At hun n har slettet bloggen hindrer henne ikke i spre eder og galle rundt omkring p blogg.no.Fr se om jeg fr rett i flgende : I lpet av dagen har hun opprettet seg en ny blogg.Hilsen synskepeggy.

mariehelen56

24.02.2011 kl.08:58

Frst til anonym,ja hr er det mye uro,det ska love d..

Til dokker andre,s slettet bloggen sjl,drittplass.Har blogg p blogspot og laga meg vgblogg,dr er det strengt......Og kun normale folk.Joda har en blogg hr inne og,men bruker den nesten ikke...S vet dere det

hr er adr

http://tigerwoman.blogg.no

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.09:05

mariehelen56:Takk,takk,du bekrefter for meg at "healerhilde" ikke har klart "omprogramere" meg allikevel,det er betryggende.Fint for deg at du har flere blogger,du fr kose deg med dem s lenge det varer...blogger har en tendens til bli slettet...og det uten grunn ogs....tilsynelatende...Bare et sprsml til deg til slutt (uten at man trenger begynne krangle igjen).Hvorfor finner du det p sin plass ppeike at du selv har slettet bloggen - her i denne bloggen er det ingen som er interessert i slike opplysninger fra deg,da det eneste lesere og eier av denne bloggen forholder seg til er det som skjer her.Hilsen synskepeggy.

24.02.2011 kl.09:14

Synskepeggy ser at det handler om en dame som heter mariehelen56.Har sett gjennom det hun skriver,og hun har masse raseri i seg,ser og at hun er en sterk dame,vet hva hun vil.Hun er en dame som str p sitt og har sterke meninger,str for det hun mener.Hun vil bli hrt.....En dame som ikke er s lett komme inn til.Og ser hun har ett enormt pgangsmot og gir seg ikke s lett.Ser hun har hatt en vanskelig barndom.Derfor som har gjort henne til en meget sterk dame...Det er det jeg ser

mariehelen56

24.02.2011 kl.09:21

Jo ser en tror blogg.no hr slettet meg,derfor mtte jeg forsvare det,nei bruker blogspotbloggen og vg bloggen min,den hr inne tror jeg kanskje ikke jeg blir til bruke,for nr jeg skriver noe,s er det en eller annen som er hos deg og sier.se det innlegget til mariehelen,da bruker jeg bloggen p blogg.no til bare tull hehe,snn borti rva

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.09:32

Anonym:Jeg forholder meg til henne slik hun velger fremst for meg.Hva som har skjedd og hvordan hun er betyr lite i denne sammenhengen her.Man kan uansett ikke oppfre seg p en slik mte hun har gjort,for s deretter "fiske" etter sympati pga et drlig liv.Vi har alle vrt stri med,men de frreste (heldigvis)finner av den grunn oppfre seg mot andre slik hun har gjort.Det er rett og slett noe veldig galt,og jeg tror at slike som henne virkelig trenger hjelp - og den hjelpen er noe helt annet enn sitte bak tastaturet p pcen og terge p seg uskyldige som finner stor glede i bloggen sin og det blogge generellt - helt til slike som hun dukker opp med en hensikt - lage mest mulig brk for andre.Jeg regner med at du,anonym,ikke har lest noe av det hun har skrevet i forskjellige blogger hun har hatt,det er ikke f blogger denne "damen" har hatt.Felles i alle bloggene hennes har vrt,grov sjikane,hat,hets,s tvil om meg og min personlighet og identitet - alt rettet mot meg med en klar negativ hensikt.Jeg regner med at du,anonym,ikke har lest noe av hennes hrreisende uttalelser om meg.Om denne kommentaren din har den hensikt "true" meg p noen mte,da jeg oppfatter den noe truende,s kan du bare glemme det.Jeg er ikke redd slike som henne uansett hvor sterk,sint,hatsk osv de er.Det urimelige i hele hennes vesen slr bare tilbake p henne selv,men hun ser det ikke og lrer ikke av utallige drlige erfaringer med slike utspill som hun str bak.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.09:36

mariehelen56:Det er fullt mulig skrive innlegg som ikke er hatinnlegg mot navngitte personer,du kan jo prve skrive om hyggelige saker - da fr du ogs hyggelige tilbakemld.Du velger selv hvordan bloggen din skal oppfattes av andre.Slik du skriver m "normale" mennesker reagere kraftig p.Du velger selv dine lesere utifra hvordan og hva du skriver..Hilsen synskepeggy.

24.02.2011 kl.09:43

Hr er det mye aggresjon p din side,har du prvd forst denne damen.Nei truer deg p ingen mte,da feiltolker du meg.Jeg ser du er en dame som m ha rett,og som alle m retteseg etter.Det skaper masse uro,da skjnner jeg mariehelen56 bedre....

Jeg holder p med blogg selv,er ikke kommet helt igang enda.Jeg ser ting,har noen evner selv.Ja har en del sigynerblod i meg,som non finner negativt.Siden vi er av romaniafolket,men jeg er norsk.Det er mine besteforeldre som er mest av sigynerslekten.

Som jeg sa til deg s har denne damen mye sinne i seg,men er en meget meget klok dame

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.09:54

Anonym:Jeg leser hva du skriver,og svarer p det.hun har ikke vist meg noen av de egenskapene du nevner.Som jeg sa,jeg reagerer p mten jeg blir mtt p.Husk ogs en viktig detalj her : Jeg har ikke oppskt henne p hennes blogg - hun oppsker meg p min - bare det er helt feil,med tanke p hennes hensikt med oppske min blogg.Av etiske grunner m jeg stanse denne diskusjonen her,da diskusjonen dreier seg om en tredjeperson.Det var du som skulle kommet med denne pminnelsen til meg - og ikke omvendt.Du "ser" sikkert,men utdype hva du ser om denne "damen" til meg er p kanten av det jeg (av etiske grunner)kan eller vil vre med p.Sorry,diskusjonen ang en tredjeperson er med dette over for min del.Hva du mtte mene og tro om meg er,for si det p en pen mte,meg helt likegyldig,du kjenner meg ikke og derfor blir alle utspill fra deg ang meg som person bare synsing.Hilsen synskepeggy.

Hilde

24.02.2011 kl.10:00

Til Synskepeggy og MarieHelen56.

I all ydmykhet s vil eg seie at eg synest ikkje at nokon skal krangle meir. De er begge gode mennesker, med ulike eigenskapar og evner. Respekter kvarandre og lr av den lrdommen de fr, det lrte eg og det var nyttig.

Med ynskje om ein fin dag for alle.

Hilde (Healerhilde)

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.10:05

Hilde:Du flger fremdeles med,det er bra.Jeg har hatt mine mistanker om nettopp det skjnner du....Ha en fin dag du og.Hilsen synskepeggy.

Hilde

24.02.2011 kl.10:09

Synskepeggy i denne saka har du mi sttte, og i etterpklokskapens lys vil eg takka deg for lrdommen du gav meg. Den var nyttig for meg. Ynskjer deg ein fin dag ogs. Ein veks nr ein lrer av andre. Takk.

Hilde

24.02.2011 kl.10:10

Hvorfor har du ikke beskt hennes blogg,spurt hva som plaget henne.Jeg ser det jeg leser.Jeg vet bare at du har med en sterk dame gjre.Tror du feiltolker den damen.Hvorfor kaller du deg synskepeggy?????..Tror ikke du er srlig synsk.Da burde du sett p hva hun skriver,hva hun vil.Hun bare slr tilbake p det som blir sagt om henne.Kjenner du henne?Etter som jeg leser s provoserer dere damen,ikke bare du,men fler hr inne.Etter min mening gr dere til angrep mot henne,da kommer sinne.Etter som jeg ser,da jeg har gtt gjennom bloggen din,s er hun sterkere enn dere er,og da har dere funnet en farlig konkurent.For denne damen er ikke s lett knekke...Du burde blitt bedre kjent med henne,kanskje du har ftt ett annet bilde av henne.Kanskje hun spiller ett spill med dere,som dere ikke skjnner,er det bare henne dere henger etter,virker som det.Har dere en viss frykt for denne damen

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.10:21

Anonym:Denne kommentaren her er ikke til tro sine egne yne,vil ikke engang svare p den...hva skal man si til slik frekkhet.....nei ta deg en ny kopp kaffe n og tenk etter hva du selv skriver til meg.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.10:22

Hilde:Takk.Hilsen synskepeggy.

Hilde

24.02.2011 kl.10:25

MarieHelen56 har noen evner. Synskepeggy har noen evner.

100000 av mennesker der ute i verden har evner.

Evner som er av ulik type og styrke.

Respekter kvarandre.

Det er ikkje nyttig krangle om kven som har sterkeste evner.

D fr ein seg ein smell og ein lrdom.

"Ikkje frykter eg det levende og dden - det tar eg nr jeg kjem dit."

Minda

24.02.2011 kl.10:26

Jeg tror antageligvis jeg bare m le.. Synskepeggy, du er tapper, ho derre marie, eller noe snt dama er jo klinspr! Hva har du gjort henne? Ingenting, og hun dama er jo en voksen dame..

nina

24.02.2011 kl.10:27

huff m bare le.men godt med litt humor til frokosten.

St p synskepeggy. ha en flott dag:=))

mariehelen56

24.02.2011 kl.10:30

Hilde jeg har ikke tenkt krangle,men synskepeggy har tatt helt feil om meg...Alle har lov ha sine meninger og tro....Men hun lar meg ikke f lov,uansett hva jeg sier eller mener,da er det feil...Hva hun har greid med deg,er meg en gte,hun som la ut e-post me ditt navn og alt.

Jeg kjenne ikke synskepeggy og hun kjenner ikke meg

mariehelen56

24.02.2011 kl.10:39

Hilde hva slags evner har jeg,har ikke gtt rundt skrytt at guuuud jeg har evner strkere enn synskepeggy,har ikkje tenkt gjre det heller,og de hr inne som kaller meg gal,da m skuffe de,har ikkje papirer p det..Det er trakkasering,og det tler jeg lite.Har anmeldt en blogg fr,og tar ikke fem re gjre det igjen,skjnner du Hilde hvor jeg vil hen...Og jeg svarer med samme mynt.Ja jeg er spr soom hun over sier,steine spr,men mange mter vre spr...Er s spr at et er artig vre sammen med,da ikkje e redd for finne p spre ting

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.10:40

Hilde:Med respekt melde,s har jeg aldri kranglet om har eller ikke har evner,selv nr det gjalt deg,Hilde,opplevde du ikke en eneste kommentar der jeg omtaler eller trekker i tvil evnene du mtte ha eller ikke ha,mens du trakk i tvil mine evner i s og si alle dine kommentarer.Skjnner ikke du at nettopp fordi at jeg har evner selv s avstr jeg kommentere mine og andre sine evner overhode.Jeg vet nemlig hvordan det er leve med evner,det er ikke bare hyggeligt alltid og pga min store respekt for (mine egne evner) og andre sine er de ikke noe tema for diskusjon hos meg.Hva andre mtte mene om akkurat det er deres egen sak,men du finner ingen steder i min blogg at jeg skryter av,omtaler eller reklamerer for egne evner,det holder jeg meg altfor god til.For meg er evnene mine og hvordan de fungerer for meg (og andre som oppsker meg) ganske s privat.Dette forstr du vel ? Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.10:43

nina:Takk for kommentar.Bare kos deg videre,nina,fortsettelse flger - tro meg.Ha en fin dag du og.Hilsen synskepeggy.

Hilde

24.02.2011 kl.10:45

Mariehelen56

i denne verda der me sit bak kvar vr pc og ikkje kjenner kvarandre, vil ein ikkje kunne vite sannheten om kvarandre, ein kan berre tru.

Nr ein trur vil ikkje sannheten vera med i likninga, og resultatet vert d feil.

Alle mennesker br kunne ha sine meiningar og tru, men ogs vere ydmyk og prve vere greie og vise respekt for andre, sjlv om ein er uenig.

Synskepeggy og eg har lagt diskusjonane bak oss, og me har vel bde lrt noko.

"Det er lettere tr feil nr ein dreg p mange tunge steinar, en nr ein har lagt dei bak seg og gr videre.."

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.10:46

Minda:Takk for kommentar.Bare le av det hele - det gjr jeg ogs.Men fr et snev av drlig samvittighet noen ganger,humor p andres bekostning er ikke bra - og denne andre vet ikke engang om det selv,trsten er at noen legger selv opp til at man fr et slikt (komisk) inntrykk.Ha en fin dag.Hilsen synskepeggy.

Hilde

24.02.2011 kl.10:48

Enig med deg i det synskepeggy, takk for det du lrte meg.

Hilde

24.02.2011 kl.10:51

"Lrdom svir men det var i dette tilfellet det einaste rette"

"Dei som har evner veit at dei har det, om dei vil halde det hemmeleg eller ikke, skal likeins respekterast."

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.10:52

Hilde:N m man vre forsiktig med hvordan man ordlegger seg.Det er fks ikke lurt "innbille" andre at de kan tolke kommentaren din dithen at de har evner.Er med dette redd for at "debatten" nr nye hyder her,nr man i tillegg til alt det andre tullet "muligens" er "synsk" ogs.Hjelpe meg ,Hilde,har du satt igang noe n - neste episode av mariehelen vs synskepeggy kanskje.Det blir nok mine lesere glad for,nr man tror at toppen er ndd s kommer det enda flere overraskelser seilende.Hilsen synskepeggy.

bjarteogsidsel

24.02.2011 kl.10:53

Hei Synskepeggy:-) ser du har loppene her enda:-((( M le faktisk, de er jo som lakselus, umulig bli kvitt, ingen medisiner som hjelper. M le av hun som later som hun kan "se" og er sigyner, det er vel en av "vennene" du hadde sist det sto p som verst? Ja det er jo lett plukke ut disse nr man ser p skrivemten:-) Men alle nickene er vanskeligere holde seg oppdatert p..hehe...

nsker deg lykke til i krig nummer 2...eller er det 3? Usikker her...

St p Peggy:-))

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.10:55

bjarteogsidsel:Takk for kommentar.Les siste kommentar fra meg til Hilde,den forklarer min "engstelse" for fortsetningen her.Min oppfordring er : flg med..Hilsen synskepeggy.

Hilde

24.02.2011 kl.11:00

Oi.. eg meiner:

Ikkje alle mennesker som lever p denne jorda har evner.

Noen mennesker har det, om dei kjenner at dei har det i seg, m dei sjlv kjenne p om dei ynskjer utvikle evnene dei har eller ikkje.

Nokre er fdt med evnene, nokre oppdagar dei tidleg i livet, andre seint.

Nokre er synske, nokre er klarsynte, nokre er medium, nokre har varme hender, nokon kan rense hus, nokre ser dde, kan kjenne dei, oppfatte energier -

nokre er bare snn. Nokon ynskjer ikkje vere snn, nokon gr p kurs for lre meir.

Nokon har ikkje evner innen det alternative.

Tru p deg sjlv du, og ikkje gjer deg betre en kva du er.

mariehelen56

24.02.2011 kl.11:00

Jeg har aldri trodd p synske mennesker,og kommer vel aldri til gjre det heller,kan trste med at unarturlige evner har jeg ikke Hilde..Heldigvis.Kanskje jeg har onde evner haha.....Tror ikke p healing heller.....Er bare en person jeg tror p,og det er Svein Magne Pedersen,han har jeg sett med egne yne hva den mannen utretter,og ftt erfart det selv,da han helbredet meg for kreft og bronkitt.Jeg hadde medfdt kronisk bronkitt,etter jeg var hos han har jeg ikke hostet en eneste gang,uten nr jeg er forkjlet....Skal til hann igjen,for bli kvitt kolsen min nr han er p myre....Jeg er snn,tror ikke fr jeg for se det..thats it..men nu skal jeg p besk hos venner,ja har ett liv utenom pc hehe

mariehelen56

24.02.2011 kl.11:13

Herreguud la m komme m bort fra den denne sinnsyke bloggen,er jo mest pleiepasienter hr....Alt dreier seg om synskepeggy,kommer det inn andre med evner,da blir hun hysterisk....Gal blogg gale folk.have a nice life,meg skal ike dere f morre dere med.Ikke vil jeg hre mitt navn nevnt,mer sier jeg ikke.husk gr dette ut over min person og jeg fler meg krenket p denne bloggen,ja da gjr jeg noe med det,uten at noen av dere vet noe,husk jeg har anmeldt en blogg fr,og lyktes

Uff

24.02.2011 kl.11:15

Enig med anonym, det samme har jeg og sagt, SLUTT og provoser Marie Helen. Skulle tro dere liker dette brket slik dere holder p.

Jeg synes synd p dere hakkebtter.

Dere bare M hakke p folk for og fle dere vel!!

Marie Helen har IKKE all skyld i denne debatten, dere er medskyldige som hakker p henne.

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.11:16

mariehelen56:S fint for deg - ogs at du ikke er en pleiepasient som alle andre.Annmeld bare du,du har min fulle sttte p det - men bare det alts....Hilsen synskepeggy.

Iceman

24.02.2011 kl.11:19

Ja, ja der fikk du rett igjen synskepeggy, no kommer de rennende inn en etter en........

Veldig vanskeligt forholde seg til noe av dette , men ER det virkelig Hilde som er innp her, og MENER hun virkelig det hun sier no, ja de er det jo fantastisk.....er jo lov hpe.....og er det virkelig slik, kan ikke mariehelen56 tatt lrdom av noe som helst, tvert i mot, hun blir jo bare verre og verre.........

mariehelen56

24.02.2011 kl.11:20

Tuuuuusen takk uff,endelig fikk du ynene opp for meg,men m stikke,da legger vi dette bak oss ikke sant,og lr meg kjenne fr dere dmmer noen.og alle har lov vre uenig uten sette himmelen og jord i bevegelse.....Noe som heter.....smak og behag kan ikke diskuteres

Hilde

24.02.2011 kl.11:25

Det ER meg og eg MEINER det eg skriver.

Eg har lrt og er takksam for det.

Hilde

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.11:25

Uff:N er det p an igjen,velkjent etterhvert det ogs.Man prver vri det hele rundt slik at det liksom skal bli min og andre lesere av bloggen her som er de store aktrene i dramaet.Nei,det faktum at mariehelen65 har oppskt bloggen min gang etter gang med ikke annet bidra med enn eder og galle til flere enn bare bloggeier sier vel sitt her med store bokstaver.Denne metoden,i et desperat forsk p legge skylden p andre,har blitt forskt fr i denne bloggen men heldigvis uten nsket resultat.N mangler bare kommentaren,velkjent den ogs nr man innser nederlaget, - alt sammen var en spk, berre tulla.For s lange ut mot bloggeier og andre som "tr" seg inn p denne bloggen for manglende humoristisk sans.Jeg har begynt "kjenne musa p gangen" for si det snn - og flere med meg som har fulgt med her.Hilsen synskepeggy.

Uff

24.02.2011 kl.11:26

Mariehelen , jeg vet av deg fra fr, og vet at mange feiltolker deg, og bruker deg som en brikke i sitt spill. Dessverre s er det mange mennesker som ikke kan leve normalt , uten og bruke andre mennesker p en stygg mte.

Uff

24.02.2011 kl.11:32

Synske peggy: Ingen ting er pen igjen, annet en at dere ikke kan la Marie Helen vre ifred, Dama m da f lov og forsvare seg , nr andre angriper henne. Det er faktisk en menneske rett.

Dette innlegget handler om henne, s ikke rart hun nsker og svare for seg,

Jeg syns faktisk det er veldig ufint slik det holdes p her .

det kan hende noen gjennomskuer dette spillet slik jeg og noen andre har gjort etterhvert.

Jeg er innom og leser, og prver og kommentere p en positiv mte, men du tar igjen p en mte som du tror at alle er enig med deg, men nei ikke alle er enig med deg, noen av oss kan tenke selv. Og kanskje vi er flere som har evner????

Ja vettu det tror jeg!!

Ha en fin dag. Slutt med denne leken , mens leken er god, alle som m lage en person debatt for og fle dere vel.

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.11:32

Iceman:For si det rligt,jeg tr ikke tenke p at det ikke er Hilde.Om noen misbruker hennes navn s grovt som dette,er det meget alvorligt og helt klart en politisak.Selv om ikke ipadressen stemmer (med den jeg hadde fra fr)s velger jeg tro at det er henne,noe annet er rett og slett identitetstyveri og det stiller i en helt annen kriminell klasse enn denne "knuffingen" som noen velger kalle mobbing og plaging,som foregr her p bloggen n.Hilsen synskepeggy.

Jennyjensen

24.02.2011 kl.11:35

Mariehelen56: Du skriver at ingen skal dmme deg fordi vi ikke kjenner deg??? Leser du ikke igjennom hva du selv skriver? Joda, vi kjenner deg...veldig godt etterhvert! Og det er det du selv som har fikset! Du skriver at man kan vre uenig? Jo det kan man nok vre, men gjennom alle dine innlegg ser vi gjennomsyret hat og misunnelse, pstander som du slenger ut med strste selflgelighet for deretter fle deg mobbet nr du fr svar p tiltale.Det er ikke slik uenighet arter seg.

Vi som ser hva du presterer skrive p bloggen her undrer over hvorfor?? Hva gjr du og de andre kverulantene her dag ut og dag inn? Hilde, at du tr vise deg igjen p denne bloggen, jeg hadde gremmast s mye at rdmen hadde grodd fast i faisen min forever. Tror du virkelig at vi har glemt hvordan du holdt p for kun noen uker siden? Men du skal ha for at du ser ut til tatt til vett, s lenge det varer.

Klem til deg peggy som holder ut, og til alle dere andre som har et liv!

mariehelen56

24.02.2011 kl.11:36

Ja uff og det ser man tydelig hr p denne bloggen.Ikke i mitt syndige liv har jeg sett synske sitte holde p snn som synskepeggy,og har en haug med dnn domme idioter p sin blogg.Men det er den eneste mten holde bloggen oppegende,har det ikke vrt for dette,s har ikke synskepeggy hatt bloggen.og TRO MEG,DETTE LIKER BLOGG.NO,ER BUISNES FOR DEM...Hadde en diskusjon p fb igr,alle var enig at blogg.no burde legges ned,og de skulle g inn for det og,det var ei mobbegruppe jeg er med i som mente det.....HURRAAAA fOR DEM.jEG HAR BLOGG P VG BLOGG,OG HAR EN ELLER ANNEN SETT DETTE P SIN BLOGG,S HAR DE STENGT UTE SAMTLIGE,MEN DET GJR IKKE BLOGG.NO......De taper bloggere og sitt rykte,men fyyyy for ett rykte blogg.no har

mariehelen56

24.02.2011 kl.11:40

e ho jennyjensen og hr, du m ikke skjemme ut navnet hennes jenny,jeg kjenner henne meget godt,og har henne som venn p fb,ska sladre

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.11:40

Uff:Disse pstandene er for drye for meg og br ikke kommenteres i det hele tatt.Men allikevel vil jeg si flgende : Innlegget blei skrevet etter at "damen" hadde - igjen - vrt mer enn ufin i min blogg.Jeg skriver ikke noe nedsettende om henne i innlegget.Det blei skrevet i beste mening i hp om at denne "damen" kanskje ville tenke seg om litt.Det er heller ikke skrevet noen usannheter om henne,kun observasjoner som hun selv har lagt til rette for og alle som leser vil etter observasjon komme til samme konklusjon som jeg har gjort.Dette du skriver her er bare tull og tys og kverulering.Mistanken er at noen kanskje nsker strre fart og mer action i "debatten".Hilsen synskepeggy.

Hilde

24.02.2011 kl.11:41

Tips: Redigering.

mariehelen56

24.02.2011 kl.11:47

jenny akkurat dr sa du det,dere e sjalu for at jeg har ett bedre liv enn dere,har alt jeg trenger,meget god konomi samboer hus bil hytte alt det dere ikke har.livet deres er bak pc,tr dere sttt ansikt til ansikt med meg,neppe,men ei turte det,hun heter Toril. fy vi har kranglet masse ilag,p tlf og ellers,men jeg har mtt henne ansikt til ansikt,husk det...Men det tr ikke noen av dere hr inne.INGEN OG DA MENER JEG INGEN,IKKE JEG ENGANG,viser sitt sanne jeg hr inne,trur dere jeg er dum,jo bak tastaturet hehe,ellers har dere ikke peiling..S kom fan ikkje si du kjenne m du jenny,for det gjr du fan ikkje

Hilde

24.02.2011 kl.11:47

Den kranglinga som var har eg lrt av, og den oppfrselen eg hadde d var feil, og det veit eg.

Har ftt ein nyttig lrepenge.

Er her fordi eg meiner at bloggen til synskepeggy er ein flott blogg, og det er kjekt lese kva ho skriv. Eg har ogs lrt mykje av henne.

"Den som trur han er allvitende han veit ikkje mykje."

mariehelen56

24.02.2011 kl.11:54

HAHAHA dr fikk Hilde og smake,av jennyjensen,lykke til,da trekker jeg meg,skal flge med,men i bakgrunnen

Hilde

24.02.2011 kl.12:00

" Ikkje svolten og ikkje tyrst"

mariehelen56

24.02.2011 kl.12:04

Synskepeggy er det henne du rakka ned p

http://minsin1.blogg.no

Hun gjr jo det samme som du,vurdere ting og ser ting,men er ikke hysterisk,hun svarer rlig og greit,rder deg g be henne om unnskyldning

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.12:11

mariehelen56:Jeg rakker ikke ned p noen....men skal jeg gratulere med (ganske) ny blogg n ??? Hilsen synskepeggy

Uff

24.02.2011 kl.12:12

Ja Synskepeggy, det er bestandig for dryt at man fr hre sannheten om hvordan andre leser en, eller hvordan andre oppfatter en.

Ha en fin dag

Iceman

24.02.2011 kl.12:14

Uff. S du mener det er vi som plager henne.....Denne gangen startet det med et koselig innlegg synskepeggy hadde skrevet om solfest, og som utartet seg...Og det var IKKE synskepeggy som startet det.Bare det og advare andre lesere om bloggen hennes p hennes egen blogg,,,Og pst t vi er unger,en haug med dnn dumme idioter, ber folk dra te hlvete og bli der,kalle folk ormeskumm, muggel ol. som hun har gjort......vet ikke jeg..kanskje hun ber om det nr hun holder p snn...Ikke s rart at folk reagerer og vil forsvare seg!

mariehelen56

24.02.2011 kl.12:15

Beklager synskepeggy,det dr er ikke min blogg,har det vrt det,s har du ftt vite det.som jeg har sagt s har jeg blogg jeg bruker,blogspot og vgbloggen.S beklager mtte skuffe deg

Uff

24.02.2011 kl.12:18

Iceman.

Hvem startet krangelen p denne bloggen idet heletatt???????

Ikke rart det er krig i verden, nr IKKE folk kan HA EGNE meninger.

Alle som har egne meninger her fr jo s det hyler i svingene.

Vi bor da i et ytringsfritt land, ihvertfall s langt jeg vet.

Dere fr bare fortsette og rakke ned p hverandre, hper dere fler dere vel slik dere holder p.

mariehelen56

24.02.2011 kl.12:19

hr er bloggen jeg kommer til bruke hrtter

http://angel55-scheeba.blogspot.com

ftt stygga til blogg.no

mariehelen56

24.02.2011 kl.12:25

uff nettopp du har oppdaget det...En mte f oppmerksomhet,ellers s er synskepeggy ganske uintr,ikke noen spennende innlegg heller,ikke bilder,kjeeeedelig blogg med andre ord,stjernekast 1....ikke mye skryte av...De fleste liker blogger med bilder etc,har en del favorittblogger jeg besker,kjempekoslige bloggere

Hilde

24.02.2011 kl.12:27

Respekt for andre sine meiningar er ein nyttig ingrediens i livets rett.

Mobbing er som ha "10 kilo pepper og en litt sukker i pepperkaker"

Det er uspiseleg for bde bakar og den som skal ha dei.

Omtanke, venlege ord, fine tankar og tid til andre gjer det bedre for alle, ogs bakaren.

mariehelen56

24.02.2011 kl.12:27

Liker allis sin blogg,merkelig hehe,men hun har blogg som trekker en og som folk liker lese

Iceman

24.02.2011 kl.12:42

Uff. Er helt enig med deg at folk m f ha sine egne meninger, ytre de ,og bli respektert for det! Og ja, er ikke rart det er krig i verden nr en solskinnshistorie kan "eskalere"slik denne har gjort. Men problemet her er at ingen vet hva synskepeggy skal ha gjort som har provesert motparten mariehelen56 slik. Javel, hun mener at synskepeggy er fake at hun ikke har evner o.s.v.det er ok det, det fr hun lov mene, men se da, hun kommer dragende med det gang etter gang....Og nr vi spr marie helen56 hva som proveserer henne slik, noe hun har blitt spurt om flere ganger, kan jeg ikke se at hun har svart p det en eneste gang......Vil hun at synskepeggy skal slutte kalle seg klarsynt p sin egen blogg???? ka da med ytringsfriheten????

Uff

24.02.2011 kl.12:54

Iceman: Jeg tror MH bare nsker at Synskepeggy ikke skal kalle seg noe hun ikke er, og det har hun vel sagt flere ganger her. Og det m jeg si meg enig i. For folk kan oppfatte dette provoserende. Hun er vel ikke den frste som reagerte med skepsis p at SP uttaler hun er synsk, for senere innrmme at hun ikke er synsk, men har andre evner.

mariehelen56

24.02.2011 kl.12:54

da kan hun kalle seg klarsyntepeggy og ikke synskepeggy,hun sier selv at hun ikke er synsk,det er greit...hahaha bi vel feil dette og iceman

Iceman

24.02.2011 kl.13:19

S det er det som er problemet da, hva hun kaller seg(Bloggen) sin.....Hallo????Er ikke det hennes egen sak da? Hun har nok sikkert en grunn for at hun bruker det navnet....Mitt "nick" er spesielt for meg, og selv om jeg kaller meg iceman, betyr ikke det at jeg er iskald.....hm.. og bare kommer med iskalde kommentarer.......

mariehelen56

24.02.2011 kl.13:22

nsj ikke det som e problemet,joaahaha du frys,iskaldt nick haha

Iceman

24.02.2011 kl.13:29

S det mener du ja mariehelen56, "I SEE"hehe

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.14:08

mariehelen56:Hvorfor jeg bruker navnet synskepeggy har jeg skrevet en forklaring p i innlegg i bloggen min,leser du den vil du kanskje forst litt mer.Utover det nsker jeg ikke kommentere hvorfor jeg bruker dette nicet.Jeg vet at det plager noen at jeg har hatt denne bloggen s lenge uten at det noengang har vrt grunn til slette hverken blogg eller nicnavn,men det er uansett ikke mitt problem at andre har problemer med det.Jeg fortsetter blogge i samme navn - og jeg er stolt av det.Hva man legger i mitt nicnavn fr vre opp til enhver,men leser man bloggen min finner man at det er ganske harmlst - heller humoristisk.Stakkars deg,er det virkelig dette navnet som er ditt problem,da m du bare fortsette la deg "plages" og "mobbe" av det.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.14:12

Uff:Jeg gjentar meg selv igjen og igjen,men ok : Jeg har aldri pberopt meg vre "synsk" les litt i bloggen min s vil man snart forst hva jeg mener om "synsk".Det at jeg skulle vre "synsk" er det andre som har funnet p og det er flere ganger blitt lagt ord i munnen p meg som jeg aldri har sagt selv !!! Hilsen synskepeggy.

mariehelen56

24.02.2011 kl.14:26

Som jeg sa ikke det som plager meg,ingenting plager meg,har det fortreffelig.Din blogg,men jeg har ikke brukt ordet synsk hvis ikke var det,opp til enhvr det da.bra du e stolt av det.blogg i vei.nu ska se p ol.

ha en fin dag

Uff

24.02.2011 kl.14:32

Bruker du ikke ordet synsk i din munn??? Hehehehehe, m le, du trampe der i klaveret, du bruker synskepeggy, da bruker du ordet synsk. Men sier det samme du om de , vi som har fulgt med vet at du ikke er synsk;))

Heia Bjrgen og Northug sier no jeg bare, og blir borte for VM i 12 dager, etter det reiser jeg p ferie, Kos dere:))

Ikke provoser hverandre for mye i mitt fravr da, heheheeee

mariehelen56

24.02.2011 kl.14:35

ikke som nick,men liker best si peggy hahahaha

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.14:38

Uff:Dere leiter med lys og lykt etter noe jeg kan ha sagt og gjort som kan ligne det minste p provokasjon,s finner dere ingenting,s for iallefal ha noe fortsette "debatten" med s lar dere dere alts provosere av - av alle ting - nicnavnet mitt.Alvorlig talt,hadde dere lest bloggen min,bare litt, s hadde dere ikke funnet navnet provoserende i det hele tatt.Skjerp dere n,og skaff dere iallefal rede p hva dere snakker om.Hilsen synskepeggy.

mariehelen56

24.02.2011 kl.14:38

uff ska prve,jeg slipp arbeide me provosere,det greie de s godt selv,skal svare langt bort i natta,e man dom s e man dom,de har jo stilt diagnosen hahahaha

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.14:46

mariehelen56:Det er ikke nicnavnet mitt som provoserer deg,som du kom i skade for gi utrykk for.Hva er det da som provoserer deg s voldsomt ? Kan du svare p det i det hele tatt ? Jeg merker meg at du til n galant har oversett det sprsmlet.S jeg spr deg igjen : Hva er det med meg som provoserer deg s til de grader at du m oppfre deg for nte gang s ille og stille deg selv i et s drlig lys som du har gjort her i min blogg.For, tross alt,jeg har ikke provosert deg p din blogg heller,da den ikke er beskt av meg.Hilsen synskepeggy.

mariehelen56

24.02.2011 kl.15:03

hvorfor ikke,tr du ikke beske bloggen,men har jo sletta den,er det noe du er redd for rpe,at jeg finner ut ip adr haha jaja ikke s greit.ingenting provoserer meg lengre ang bloggen din,bare tull denne bloggen eller ett fint sted nr man ikke har annet gjjre haha,stamma gjorde

Uff

24.02.2011 kl.15:09

Jeg har ikke noe imot bloggen din, det har jeg aldri sagt, jeg forsvarte MH mot hetsen hun mottok her, og kan ikke si jeg ikke har lov til det.

Du m forst at alle m f si sin mening s lenge du har en blogg p nettet der de fleste er.

Du provosere ikke meg SP, langt ifra, jeg har opplevd mye verre hets en du mottar.

men jeg sutrer ikke av den grunn, jeg vet at det fins mennesker p nettet som lever av og provosere andre for og gjre livet surt for folk.

Dette skriver jeg p generelt plan s du vet det, Ingen nevnt,, ingen .................

Ta det til seg de som fler seg truffet-

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.15:28

mariehelen56:Tr ikke beske bloggen din,n m jeg le igjen.Det du har bidra med av,hets,hat og grov sjikane av andre kan du sitte lese selv,jeg er iallefal ikke interessert i din eder og galle.At du sprer om deg med denne dritten tyder vel p at du ikke har lesere selv,s m du ut p andre sine blogger for f oppmerksomhet.Gangen i din "virksomhet" (og flere andre sin)begynner bli et velkjent uvesen p min blogg,jeg har allerede forutsagt neste stunt fra deg og dine likesinnede.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.15:32

Uff:Hun mottar ingen hets her,la det vre klart,og om hun mottar hets eller noe som helst annet,s oppsker hun det selv.Hvor idiotisk kan man bli i sine uttalelser egentlig.Om mariehelen65 fler seg sttt,mobbet osv,har hun bare en ting gjre - og vips da er det slutt p alt som mtte plage henne i denne bloggen,verre er det ikke for henne - og ikke for deg heller.Hilsen synskepeggy.

Uff

24.02.2011 kl.15:41

Uff glemte at det er bare dine ord som gjelder;))

Uff , m vre statsministeren som har denne bloggen;)

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.15:46

Uff:S usakelig som denne kommentaren er,m jeg bare rette dine egne ord tilbake til deg : Ikke sant at sannheten svir ??? Hilsen synskepeggy.

Uff

24.02.2011 kl.15:57

Ja mulig det, jeg har verken sagt eller gjort noe galt p din blogg, s sikkert for de som fr s hatten passer av deg, jeg bryr meg lite og ingenting om hva du mener om meg, du kjenner ikke meg, jeg kjenner ikke deg, vil heller ikke lre deg og kjenne.

Husk at du er p nette med dine innlegg;))

Og jeg har IKKE ville latt min 12 ring lest din blogg, det er sikkert og visst, med disse beskyldningene som slenges i st og vest i kommentarfeltet ditt, der dere kaller hverandre med stygge ord. Husk bare en ting at, det er ikke rart det er mye mobbing blant barn. Hvordan kan enkelte foreldre oppfostre barn, nr man ser hva som skrives i enkelte kommentarer her????????

Jeg bare spr.

Hper virkelig dere kommer til enighet og kan blogge p et normalt niv, uten mobbing, baksnakking, eller kaste stygge ord etter hverandre dere som kommentere her.

Det er kommet et nytt ord i norsk ordbok, FRAMSNAKKING!!!!

Og dette er definitivt siste ord fra meg,

sisselfish

24.02.2011 kl.16:02

N vil jeg si dette er utdebbatert emne her.Hva med noe nytt??? Ha en fin dag videre alle sammen

mariehelen56

24.02.2011 kl.16:08

HVA SLAGS DRITT HAR JEG HATT P MIN BLOGG,HAR SKREVET OM MEG OG MITT,BLOGGET BILDER,AT DU PEGGY ER SJALU P MEG KAN FAN IKKE JEG G HNGE M FOR.dET SOM E DRITT ER DE DRITTKOMENTARENE DINE.ALT GJELDER KUN D.S REIS S LANGT INN I HLVETTE DU BARE KAIN FOR MIN DEL.KAIN IKKE FOR AT DU HAR DRLIG SELVTILLIT, E BEDRE ENN D NMLIG

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.16:10

Uff:Du fr lese nyere i min blogg.Du har som vanlig lagt skylden for "mobbing" p alle andre enn den som startet det hele og som har kommentert p ufin mte s og si alle som har vget seg innp her.Er det noen som tvinger vedkommende til oppske min blogg,om s enn var s finnes det allikevell ikke grunnlag for slik uhrt oppfrsel.Sannheten er at dere begge kunne og burde holdt dere unna min blogg,og det svir vel n for dere stakkars mennesker som blir behandlet s drlig...Heldigvis s er det flere enn meg som ser det uhrte og urimelige i dine pstander her.Henvis konkret hvor jeg skal ha snakket uberettiget stygt om noen i kommentarfeltet her i min blogg,skal bli spennende se om du finner noe,det kan uansett ikke bli s ille som en viss annen har klart lire av seg.Vis meg hvor jeg har snakket stygt eller omtalt noen stygt - jeg er den som har blitt angrepet her og allikevel mener jeg at jeg har holdt meg innenfor akseptable grenser for vanlig oppfrsel og hflighet.S du m konkret vise meg du,hvor jeg har overprvet mine egne prinsipper og vrt ufin mot noen p noen mte.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.16:12

mariehelen56:Fint for deg,vis det ogs da...med en litt bedre oppfrsel fra n av...du har tross alt mye tjene p god oppfrsel selv.Hilsen synskepeggy.

24.02.2011 kl.16:15

UFF=Tyra og marie H. der er dere igang igjen, herregud!!!!

Disse to virusene har herjet her p blogg.no i mange r synskepeggy. "Alle" kjenner til disse.

24.02.2011 kl.16:15

ER glad eg slettet bloggen min ,nr eg ser hvordan det er og hvere p blogg ,vil og se til deg synskepeggy ,att trur ikke noen av dem som kommenterte p den forrige striden ,HATET deg ,HAT er ett sterkt ord ,veldig sterkt ,som eg ikke tar i min munn .NEI det var ingen og er ingen som hater deg,eg har lest alle innleggene dine og det er intresant lesing ,da eg hadde blogg var eg venn med deg og det var spennende og lese det du skreiv,men eg flger fortsatt med ,det du skriver ,bare s dumt att no fr du ikke anledning og skrive ,s lenge dette klammeriet holder p ,tar det aldri slutt.har sett Hilde er her ,stusset da eg sg det ,for HILDe skreiv p mer dialekt ,men p det siste kommentarene her var det iblandet litt av skrivemten hennes ,eg er ganske observang ,nr det gjelder skrive mte,eg er jo lett og finne ut av for eg har blanding av nynorsk bokml + masse feilskriving .Men om det er HILDE som kommenterer her ,det er eg no ikke s sikker p ,lett og skrive ,DET ER MEG ";

Til slutt vil eg skrive noe eg fant i lokal avisen vr i dag,litt rart det kom i dag ,da tenker eg p det som foregr her inne p blogg,til etter tanke for oss alle .

BRY SEG.

Du gr forbi

Du ser faren

Du greip ei inn

Et liv er forbi

Du hadde en sjanse

Du lot den fare

Du lot den passere

Du fikk en sjanse

Ta lrdom av disse ord

Grip sjansen

Grip tak i faren

Et liv du kan spare gjennom disse ord

Du lever i visshet

Du gjorde det rette

Du grep sjansen

Du gav et liv en ny sjanse,.

GOD helg ,Synskepeggy,.M det no bli stille her ,s du fr en fredelig helg med dine .KLEM.

Uff

24.02.2011 kl.16:20

Hvor str det at det er deg SP , jeg sikter til i kommentarfeltene?? Jeg sa i kommentarfeltene, ikke at du har skrevet det, du har vel flere som kommentere her, s vidt jeg kan lese.??? Eller er jeg blind ogs???

Du er som flere andre bloggere jeg vet om, de tror alt handler om dem , selv om vi skriver generelt.

Hper det er svar nok, og herved finito fra meg ihvertfall, jeg har mere lystbetont i mitt liv en og vre pdenne bloggen!! S la meg n vre.

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.16:31

Uff:Det er min blogg og danaturlig at jeg tror at du mener meg.Hva andre skriver her i min blogg kan og vil ikke jeg ta ansvar for,men vedkommende som har ftt kommentarer her som de ikke liker har sannelig bedt om det selv,jeg vet hva jeg har gjort/skrevet og jeg str fortsatt inne for hvert eneste ord n som fr.La deg vre i fred ??? Har aldri hrt noe mer "malplassert" i mitt liv,eller tror du det er din blogg denne "debatten" foregr i...Jeg begynner virkelig bli tankefull her no...Hva er dette for mennesker,egentlig.La meg vre i fred sier du,vil gjerne hre din forklaring p det,da dette er min blogg.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.16:37

sisselfish:Du har rett,dette (hva det var som startet det,ikke vet jeg)er n neddebattert til bli undring om enkeltes psykiske helse...de siste kommentarene fra noen par stykker fr meg til undres...virkelig.Ha en fin dag videre - og du flger vel fortsatt med,da denne "debatten"fort kan blusse opp igjen...Hilsen synskepeggy.

mariehelen56

24.02.2011 kl.16:37

TORIL OG HR SER ,FEIG VRE ANONYM,HVA om uff=tyra jeg er ikke sint p tyra ...Hun har da fan m lov si sin mening hun og,eller HANDLER alt om deg peggy,dont think so...IKKE ER DU SYNSK IKKE ER DU KLARSYNT,DU ER SYK SYK SYK SYK.G i speilet se d sjl,s ser du ett ondt styggt ansikt....Dven mtte hatt d ansikt mot ansikt,du sku fan ikkje nska d det en gong te. E STRKAR ENN D,BDE P DET ENE OG ANDRE,DU ER ETT NULL,DU ER INGENTING DU ER ALENE,DU M F DE VRSTE STALKERNE FOR STTTE D OPP,KA GJR DU HVIS DU SEI NOKKA FORKJRT,DA E DU IKKJE VRDT MEIR FOR DEM.DE UTDDDET INDIVID

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.16:41

mariehelen56:Dette er hets og hat p sitt aller verste,bare......mennesker kan f seg til uttale seg snn som du gjr her.Hilsen synskepeggy.

24.02.2011 kl.16:44

Jeg stter synskepeggy i denne saken der alt dreier seg om hets og plaging av ett uskyldig menneske! Og jeg vet at dere (Inger J/Tyra/Uff og Marie) er nok en gang involvert i dette!

Dette vet jeg av mine venner fra bde hobbyforum og rasekattmiljet!

Stakkars Synskepeggy som har ftt disse virusene p bloggen sin!

mariehelen56

24.02.2011 kl.16:47

OG MENER KVRT ETT ORD PEGGY,DU ER OG BLIR ETT NULL,KM E PSYKISK SYK PEGGY,DET M VRE DU DET,DU EIE IKKJE SELTILLIT,ALT E GREIT NR DET GJELDER DIN PERSON,MEN VEIT DU GIR D BORT GRATIS,DU E IKKJE VRDT FM RE,STNG D INNE BI DR

mariehelen56

24.02.2011 kl.16:54

TORIL DU E JO ETT VIRUS DU OG,M HAR DU BRUKT NOK,PGA DU ER FEIG S DET RYK TTE,DU HADDE GRUNN VRE REDD DA JEG VAR I TRONDHEIM,DU NARRET M DIT,OG DA DU KOM HADDE S LST KLABBE TE D AT DU ANE IKKJE

24.02.2011 kl.16:59

Ser jo tydelig atte det er personer her inne som bare er ute etter lage brk.Har sett gjennom saken siden i gr, og m si eg er ganske forundret over hvordan enkelte gr fra sttte ene til sttte den andre.Bytter side i konflikten.Ser og atte hver gang debatten begynner roe seg ned, er noen fremme med mer bensin p blet.HELT ALVORLIGT DERE synskepeggy har jo flere ganger oppfordret til la det ligge og holde opp!!!!!!!!!! Hva er det som er i veien egentlig? klarer ikke hjernen oppfatte ordene dere leser?

heeeeyo

24.02.2011 kl.16:59

hmr. jeg m bare legge inn denne ene setningen til deg mariehelen56: ( Herreguud la m komme m bort fra den denne sinnsyke bloggen ) ja men da m jeg bare sprre hvorfor i huleste granskhaugen kommer du inn igjen i det heletatt. Hvorfor gidder du komme inn her kommentere visst du vil vekk fra denne syke bloggen som du ordla? Als der m jeg bare si at du dreit du deg p leggen for frst s sier du Herreguud la m komme m bort fra den denne sinnsyke bloggen og etterp er du sren meg p ann igjen als! faktisk s har du noen skrivefeil ogs s se over noen av kommentarne dine spess den oppenfor i siste skrivesetning!

Til deg synskepeggy jeg synes du burde anmelde hun der skalte mariehelen56 med en eneste gang, hun har gtt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt ALT for langt, og nr hun ikke ser det selv er man bare ndt og steppe inn! OMG sier no bare jeg! Skjerp dere. Sku tro dere var 2 r og ikke voksen!

Kan ikke du bare back off no mariehelen56 fr du gjr deg selv til latter. ;)

St p synskepeggy.

mvh heeeeyo

Iceman

24.02.2011 kl.17:15

mariehelen56 Sjnner ikke hvordan du kan pberope deg at du blir trakassert og mobbet nr du kan slenge s mye ondskap som du gjr til synskepeggy.......Ja, for jeg mener det begynner bli ganske ondskapsfullt no........Leser du SELV hva du skriver??

mariehelen56

24.02.2011 kl.17:18

GUUUUD S GLA HA VORRE HVEST HO HAR ANMELDT M,HAR IKKJE SAGT ETT ORD TE POLITI,MEN I RTTEN,GJETT KA SOM SKJER D,JO M I RTTEN,OG DET TR IKKJE PEGGY,DA E HO AVSLRT.OG KA E PROBLEMET DITT HEEEYO,Du kain hopp drit i ka gjr hr.kss m i rva

24.02.2011 kl.17:24

Ligner utrolig mye p gringobloggen dette for oss som fulgte med den!!

mariehelen56

24.02.2011 kl.17:28

e vel samme tyfysgjngen som e her ,men deinne bloggen ska fan ikkje vre lnge oppe g her,like lnge som gringobloggen..allis,toril e hovedpersonene,snn te allis kari livsfarlig gjng TRUR DE HAHAHAHA

Iceman

24.02.2011 kl.17:37

mariehelen56 Ja, og da e vi vel tebake til det strste problemet ditt????....du klarer ikke finne identiteten hennes. Koffor bry deg, om hun nsker vre anonym (skjnner henne veldig godt jeg...) s e jo alvorlig talt ikke det ditt problem vel? Og alt dette snakket om retten, eksakt HVA skal hun annklages for da? KA e det de skal avslre??????????

24.02.2011 kl.17:42

trudde du mariehelen det var toril som hadde kommentaren her og diktet om bry seg ,nei det var nok ikke det ,toril har ikke vert her i dag ,m skuffe deg der .Men synskepeggy hvet vet hvem som skreiv dette .til deg synskepeggy synest eg det no har gtt for lankt,ja for lenge siden,den sjikanen mh56 driver mot deg ta kopi og g til polisen med det ,det M du gjr for dette er helt forferdelig hvordan mh56 har ut av seg .

mariehelen56

24.02.2011 kl.17:48

JA G TE ONKELPOLITI,DETTE ER GRINGOBLOGGEN I NY DRAKT.SKA SPARKE GRINGO BAK S DET BI FART P HO-HAN,ICEMAN DU E SNN TE DJVLEN

Iceman

24.02.2011 kl.17:57

mariehelene56 Vet du, s feil kan du alts ta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24.02.2011 kl.17:59

Tror virkelig at det er noen som trenger profesjonell hjelp her!

Fr var slike sperret inne men n sitter de bak tastaturet.....

Hilde

24.02.2011 kl.18:06

Til Synskepggy: Hald deg over vatnet slik du gjer og ikkje la deg dra ned av alle dei som er ute etter deg. Dei mobbar vil eg tru fordi dei ikkje veit anna gjere nr dei vert irriterte.

Du kunne ha sletta og redigert....

Til mariehelen56: Eg skjnner at du fler deg trkka p og mobba av andre, om du synes det er vanskeleg - kan du d ikkje heva deg over det ?

Til dei verste kranglefantene her: Kva eksempel set me for dei yngre nr vaksne mennesker kranglar s busta fyk ?

Hilde

24.02.2011 kl.18:08

"Tror virkelig at det er noen som trenger profesjonell hjelp her!

Fr var slike sperret inne men n sitter de bak tastaturet....."

Data er ogs eit fengsel, det er mange som vert s opptatt av det, at det verkelege livet fer fordi.

Ta ein "kjlande tenkepause ute i frisk luft no."

mariehelen56

24.02.2011 kl.18:09

NSJ.......HUSKE TORIL SA HO HADDE ANMELDT TYRA HEHE MLE NR TNKE P DET,DET SAMME HADDE DEN SKALTE GYMJENTA,RETTSAKEN SKULLE VRE I APRIL,DETTE E VEL TO R SIA,Jeg sporte toril kofr det tok s lang ti,da sa toril,at det tok lngre ti i trondheim hehe,ler enda av den fine historien.Da tnkte at vrken toril eller gymjenta hadde anmeldt tyra,og enda e ho p frifot.over til gringobloggen,da s bilde av heimplassen min,p gringobloggen,som ALLIS HADDE STOLLE FRA MIN BLOGG,DET FIKK VITE ETTERP,OG DA BEGYNNTE TRUSSLENE AT GRINGO IKKJE VAR LANGT UNNA,AT MTTE PASSE M,PLUTSELIG STO GRINGO P TRAPPA,NOEN BLE REDD DA SA AT SKULLE TIPSE POLITI OM DETTE,SOM GJORDE,TLFNR TIL ALLIS OG E-POST,DA BRT DEN ANDRE MEDSKYLDIGE SAMMEN SOM VAR TORIL,OG TILSTO ALT,OG GRINGOBLOGGEN BLE PLUTSELIG SLETTET,POLITIET SATT NMLIG FULGTE MED,DA DE MENTE AT DETTE VAR S ALVORLIG OG GRUNN TE ANMELDELSE,JEG FORSVARTE M,OG BA GRINGO KOMME,MEN IKKE MED EN KOSLIG VELKOMST, SKU SPARKE GRINGO==ALLIS LIKE FORT NED TRAPPA SOM HO HADDE KOMMET,DETTE VISSTE POLITIET AT HADDE SAGT,DET SAMME BI SKJE ME DENNE BLOGGEN,FOR E FAN M IKKJE LETTSKRMT.INGEN KDDA ME M FALIG DET

Hilde

24.02.2011 kl.18:19

Trykk capslock en gang til og du vil f vanleg liten skrift.

mariehelen56

24.02.2011 kl.18:23

HILDE IKKE BRY DEG,SKAL SI FRA NR PRATE TE D,ROPE S MYE VIL

THANK YOU VERY MUSE

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.18:43

mariehelen56:Du kaller en av mine gode bloggvenner,Iceman,for djevelens snn.Det er uhrt,du langer ut mot bde meg og alle som tr seg inn her p bloggen min.Har du grunnlag for kalle min gode bloggvenn for slikt,kjenner du vedkommende.Skamme deg burde du,denne Iceman er bare godheten selv og har aldri gjort noen noe vondt.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

24.02.2011 kl.18:50

Anonym:Jeg forstr.Jeg annmelder ikke,det er det denne personen vil og det driver vedkommende til vannvidd at jeg ikke reagerer som vedkommende forventer og nsker...skal vi bare si at min stahet ang annmeldelse er passe straff - for denne gangen.Jeg vet nemlig at det svir,kraftig ogs.Hilsen synskepeggy.

Johanne

24.02.2011 kl.19:26

No blei da litt for mykje her......

EN ung jente

06.03.2011 kl.11:30

Mariehelene56 virker helt gal..Men det blir mye latter hun er helt skutt i hodet..Jeg tror p at folk kan se dde mennesker og er klarsynte. Men jeg sier ikke alle er. Noen kan blffe. Men jeg tror du er det! Du virker veldig overbevisende! :)

Livet mitt som klarsynt.

06.03.2011 kl.11:34

EN ung jente:Takk s mye for fin kommentar og tillitt.Mariehelen56 sine stunt her i bloggen er for barnemat regne n,i forhold til det som nylig har skjedd her,men komisk er det,enig i det.Hilsen synskepeggy.

Skriv en ny kommentar

Livet mitt som klarsynt.

Livet mitt som klarsynt.

53, Bergen

Jeg er klarsynt og har vrt klarsynt hele livet.Jeg har en stor lidenskap for det ndelige og lever hver dag i takt med min egen ndelighet og i mitt eget tempo.Jeg er svrt kritisk til det kommersielle alternative miljet og mener at det alternative miljet i alt for stor grad bidrar til at man fr oppfatning av at ndelighet,klarsyn,healing og alt annet innen det ndelige er uoppnelig for alle andre enn dem selv - det er det ikke,det er tilgjengelig for alle og det er helt gratis.Jeg hper at denne bloggen og mine erfaringer kan bidra til lette litt p det mystiske slret og at flere finner sin egen ndelighet og tar det store steget mot vge leve i den p sine egne betingelser og bare dem.Ett av mine mange motto i livet er det faktum at en person kan gjre mye,en stor forskjell,hele forskjellen faktisk i en gitt situasjon og alle slike situasjoner m nskes velkommen som det de er - gaver.Historien som fremdeles flger meg hver dag er historien om jenta,presten og sjstjernen.Den enkle filosofien er s lett flge og s sann. Ellers er jeg svrt samfunnsengasjert,er interessert i det aller meste som skjer i verden og har en bestemt mening om mangt og mye. Hilsen synskepeggy.

Kategorier

Arkiv

hits