Besatte barn !!

Hvem har ikke erfaring med besatte barn.Det er vel ingen som har kontakt med barn som ikke kan sverge p at barna til tider er helt besatte.Det begynner tidlig og jenter er verst (det er min erfaring).Frst er det pupp og mamma de er besatt av,seinere er det dukker,dukkevogn,dukkeklr og s muligens favorittprogram p barne-tv,hos oss var det mumietrollene.Videre flger besettelse av klr,sko,vesker,hest,venninner,gutter,hr,Justin Bieber, og jeg kan vre villig til sverge p at til tider er barnet/tenringen besatt av gjre livet s surt som de bare kan for sine stakkars foreldre.Besettelsene fortsetter og fortsetter,den ene besettelsen avlser den andre fra dag en til (om foreldrene er riktig heldig) 25+r.Jeg skjnner ikke hvor de tar alle besettelsene i fra, jeg.

Vis meg et barn/tenring som ikke er besatt av noe og vedkommende fr flytte inn hos meg - umiddelbart - men selvsagt i bytte mot den tenringen jeg allerede har i huset.Det er et evig slit og man gjr hva man kan for ligge ett skritt fremfor neste besettelse,men man fler at man aldri er kjapp nok,nye besettelser kommer stadig like overraskende p.Det er mange ganger en 24/7-jobb i seg selv holde flge og oversikt p de,mange ganger,vanvittige besettelsene.Til tider fler man at man ikke duger til annet bruk enn dramademping og brannslukking og mekling mellom venninner som har rket i tottene p hverandre.

Hvor mange r var det igjen ? For oppmuntre meg selv litt begynner nedtellingen n med en gang...Det er ikke s lenge til det roer seg her,bare ca 12 r igjen....

Jeg trodde at man var kommet litt lenger enn de to pastorene som n str tiltalt for ha torturert en 14 r gammel jente fordi de trodde hun var en heks og at hun var besatt av onde nder.Det er ikke mte p tortur hun skal ha vrt utsatt for.Hun skal ha blitt innelst opp til en uke om gangen uten skikkelig mat og utsatt for torturlignende ndeutdrivelser.Hun skal ha blitt tvunget til be i timesvis,ogs p nattestider.Hun skal ha blitt smurt inn med og tvunget til drikke olje.Hun hadde i perioder ingen sosial kontakt,det skulle vre farlig komme nr henne og ha yekontakt med henne.Hun skal ha ftt fttene bundet sammen og blitt brent med en rdgldende kniv.Og de skal ha truet henne med at om hun ikke erkjente sine synder skulle de skjre henne opp i biter putte henne i en sppelsekk !

Jenta er 14 r gammel.Det er normalt vre besatt i den alderen.Denne jenta p 14 r er nok mye mer normal og mye mindre besatt enn de to pastorene samt sektmedlemmer som bifalt torturen noen gang vil bli.

Hilsen synskepeggy.

143 kommentarer

Siv Jensen

01.03.2012 kl.13:10

Besatte av rosa perioden og.. Hello kitty og... Heste dilla og..

Mye av snt gjennom tida gitt ;)
Utrolig spennende innlegg!

Klem fra Lizbethosnes.com - Behind the scenes.. Her skriver jeg mange innlegg daglig om min glade hverdag med mote, skjnnhet, shopping, vennskap, tanker, meninger, bloggtips, bokomtaler - og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap. Lizbethosnes.com! Jeg har forresten en sprsmlsrunde gende N :)

Livet mitt som klarsynt.

01.03.2012 kl.13:14

Siv Jensen:Heisann.

Det er s mange besettelser,det er lett for glemme noen par.

Kom p at de har vrt gjenstand for besettelse de tingene du nevner ogs.

Rosabesettelsen er visst ikke over enn her hos oss...

Hilsen synskepeggy.

Kreativ

01.03.2012 kl.13:24

Jeg hadde en bekjent av meg som hadde en datter som p den tiden var 6 r gammel. Pga familire rsaker (bl.a en mor som var psykotisk) var jenta anse som et "problembarn", og moren var fortvilt over datteren sin. Jenta p 6 r stjal som en ravn i butikker, og flere av naboene hvor den bekjente av meg bodde nsket rapportere dette til barnevernet.

Moren var med i et ekstremt kristent milj p stedet hvor jeg bor. Flere fra den menigheten hvor hun var med i samlet seg hjemme hos min bekjent og hennes datter for drive ut onde nder av datteren. Dette gjentok de flere ganger. Hun ble tvunget til kaste opp, fordi det mente at de onde ndene ville forsvinne nr hun kastet opp.

Noen mneder senere ble mor til jenta tvangsinnlagt pga psykose, og datteren hennes havnet i fosterhjem. I dag er jenta voksen, og hun er ei flott jente med sunne interesser.

Ha en fin dag;))))

Klem

tarangera

01.03.2012 kl.13:54

Fin blogg ;)

Inger

01.03.2012 kl.16:10

Hehe, mtte le her. Da er det viktig og huske man selv var kalv engang.

Livet mitt som klarsynt.

01.03.2012 kl.17:31

Inger:Hei,IngerJ.

Nettopp og det husker jeg veldig godt.

Jeg hadde ingen spesielle besettelser,fikk ingen oppmerksomhet p slikt,jeg er eldst av fire ssken...

Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.03.2012 kl.17:37

Kreativ:Hei igjen,Kreativ.

Man m f lov til undres over hva som foregr innom veggene i snne sekter - og i hjem som er strengt religise.Det er jo ikke frste gang man hrer om fryktelige overgrep,tilstander og djevelutdrivelse i snn forbindelse.

Jenta du kjenner stjal vel i hp om bli tatt,tenker jeg.Det er godt at det har gtt s bra med henne,det er ikke alle som klarer seg s fint etter grusomme opplevelser i ung alder.

Ha en fin dag du ogs,Kreativ.Hilsen synskepeggy.

Inger

02.03.2012 kl.06:47

Nei, heldigvis er jeg forsknet fra det.

Er oppvokst med at vi tidlig mtte hjelpe til hjemme med alt. Ikke overflod av noe.

Ta vare p hverandre og det vi hadde.

Og respektere andres verdier p godt og vondt.

Folk har sin egen evne til overleve. Ikke alle nsker leve da livet er for tft for enkelte, men det bunner igjen p verdier de har hatt i oppveksten.

S jeg er glad jeg har hatt en streng oppvekst, det har gitt meg mange verdier i livet. Til og se ting fra flere sider. Og at man skal ike skue hunden med hrene. St for sine tanker og ord, Ikke legge skylden p andre for ting man selv har gjort.

Ha en fin dag

Livet mitt som klarsynt.

02.03.2012 kl.09:23

Inger:Hei og God Morgen !

Det er MEG (og deg) i et ntteskall,det der,IngerJ !

Og jeg er sannelig glad for at jeg fikk en slik oppvekst jeg ogs.

Prver vre samme type foreldre og forbilde selv,men det er jammen ikke lett,alltid.

Ha en fin dag i dag.Hilsen synskepeggy.

Inger

02.03.2012 kl.12:09

N har ikke jeg barn selv, men ser sskena mine sliter med det samme som du;))

Ha en fin dag.

Livet mitt som klarsynt.

02.03.2012 kl.13:58

Inger:Hei,hei.

Godt hre at vi er flere..

Det er helt sikkert mange som sliter med det samme "problemet"..

Hilsen synskepeggy.

Opp som en bjrn..hahaha

03.03.2012 kl.10:40

Telenor har stengt mobilen s en fr ikke bloggshoute.

Vaskemaskinen har brutt sammen og den eneste budsjettet har rd til og fikse den er en mer eller mindre alkoholisert partner som kanskje er fingernem,men hvor edru det vet ingen.

Gtt tom for krutt og sensasjoner om andre bloggere og for slippe innrmme at tapet er et faktum er det bedre be om at andre bloggere ikke blir nevnt for en blir syk kvalm og drlig nr de nevnes.

Avslringene har sttt i k,hintene om at noen har gjennomskuet fantasifiguren har ikke blitt tatt eller klokelig nok ikke kommentert,en har gjort hva en kan for skjule sin identitet,men har ikke lyktes.

Ja,da slr glamour og anonymitet sprekker og erstattes med medynk for nok en patetisk,tragisk og idiotisk blogger.

Kan livet bli kjiiiiiipere.

Stakkar dumme du,hvor lenge trodde du selv at du kunne holde p hemmeligheten om hvem du er.

Til deg Synskepeggy:Ha en strlende dag!

Livet mitt som klarsynt.

03.03.2012 kl.12:31

Opp som en bjrn..hahaha:Hei,hei og God Morgen !

Frst s skjnte jeg ikke hva denne kommentaren dreide seg om,men jeg har ftt det med meg n.Har vrt p jobb i natt og har bare sovet noen par timer i dag,s er fortsatt litt "treg".Tenkte st "tidlig" opp for f med meg denne nydelige dagen,det er for gale sove bort en s fin dag,selv om man har vrt oppe og p jobb hele natten.

S,den for mange r siden,men da med et annet av utallige bloggnavn,selvoppnevnte sjefskverulanten over alle sjefskverulanter her p blogg er ikke fullt s mye sjef som vedkommende selv liker tro lenger.Det er ikke overraskende !! Man har sett det komme lenge n, og man har sett en dalende,mer og mer dalende, hat,hets og latterliggjrende snert i bde innlegg og kommentarer fra bloggeren.Det er nesten som om man skulle tro at luften var i ferd med g ut av ballongen.Slik er det vre av den ustabile typen - opp som en bjrn og ned som en skinnfell - mange har prvd seg p slike stunt tidligere.Synskepeggys blogg er den eneste bloggen som har overlevd alle slike stunts og vil fortsette overleve slike stunts.Hvorfor ?? Det er opp til yet som ser...

Det er forresten fort gjort tmme barnas sparebrser,lpe til nrmeste utsalg for skaffe seg det billigste kontantkortet kun til bloggshoutbruk etter at man har ftt stengt mobilabonnement p grunn av manglende betaling.Man m jo gjre hva man kan for f oppmerksommhet p sine hat,hets og mobbeinnlegg og det er helt sikkert ikke moro at leserskaren begrenser seg til vennelista,srlig nr man skriver slike meningsfulle innlegg som denne bloggeren gjr.Hatet,hetsen,latterliggjringen og mobbingen M reklameres for og p blogg.no er det bloggshout som er tingen for f spredd det "fantastisk flotte budskapet".

Og s har man jo faktisk antydet at man (kanskje) tror p KARMA ogs,etter ha latterliggjort og hetset bde KARMA og dem som tror p KARMA i innlegg etter innlegg til det grenser til galskap.Vel,det tyder p at det IKKE var den bloggeren som oppfant kruttet,nr alt kommer til alt.

Det er vel bare et tidssprsml fr nye innlegg i ny "anonym" blogg kommer haglende og omhandler lillebror,storesster,alkoholisert samboer,umulige kollegaer,uregjerlige husdyr osv.osv.Kan dessverre ikke si at detaljerte,intime og pinlige avslringer om nre forbindelser interesserer meg heller...

Ha en strlende dag du ogs.Hilsen synskepeggy

anonym

03.03.2012 kl.14:28

Mtte bruke noen hjerneceller for forst denne samtalen her.

Det eneste jeg kan si,etter ha vrt p snarvisitt i en annen blogg her p blogg.no

ANGREP ER DET BESTE FORSVAR - for dem som er s tette i ntta at de ikke vet bedre.

Sinnemestringsterapi er mitt rd til frustrerte rasende 40+ere som tydeligvis IKKE trives med livet som det er og lar frustrasjoner og raseri g ut over uskyldige bloggere.

St p,Synskepeggy.

Inger

03.03.2012 kl.14:45

Anonym over her og SP:

Men en ting de gjr de som driver p slik, det er rpe seg selv. Da jeg har ftt s mange private mld fra dem, s aner det meg tvert hvem som er hvem;)))

Men nr det skal sies, s driter jeg i hvem som er hvem. Dette er en hevne aksjon, som n slr kraftig sprekker fra deres side. Som var forventet. Trodde sprekken kom for 1 mnd siden, men de drar jo stadig nye uforstende inni sitt problem;))

Nei. rlighet varer lengst.

God helg.

morhubro

03.03.2012 kl.15:03

God dag.Ja her foregr det ,ser eg,uff uff tar dette aldri slutt.Kjempe bra skrevet den kommentaren,skjnner du vet en del om denne personen,og det er bra,bra alt som kommer frem.

nsker deg en fin dag.:)

03.03.2012 kl.15:24

Ja ja Inger. Fint du SELV tror at du "vet" hvem det er da, for det gjr du IKKE. Du skal IKKE prate hyest om vre rlig!

Livet mitt som klarsynt.

03.03.2012 kl.15:34

Inger:Hei,IngerJ.

Hvem er de da, og hevnaksjon for hva ? Og hvem er det denne bloggeren m/bloggvenner skal hevne seg p ?

Hilsen synskepeggy.

Inger

03.03.2012 kl.15:35

Nr folk er s dumme at de skriver det samme p blogg, som de sier til meg Anonym, s er jo det ganske s selvlysende;))) Du snakker om at noen skyter seg selv i foten.

Men nr det er sagt:

Hvis folk lrte seg og snakke TIL hverandre istedet for OM hverandre, s tror jeg BLOGG-NORGE har blitt et bra sted og vre:))

Og s det er sagt Toril har bedt meg om unnskyldning, og jeg godtok den.

Og da er jeg ferdig med den saken. For ingen ble skadet p noen som helst mte, annet en at noen sliter litt med at de tror de aldri blir tatt med buksa nede for alle sine lgner:)

Men at folk bruker meg som en mellomkvinne, for ting dere selv kan ta opp med folk selv-

Det er faktisk ikke min feil...

Det var siste ord i denne suppen fra min side. Heretter for dere snakke med den det gjelder og bli ferdig med dette gjrmebadet, men slutt og plage uskyldige.

N blir det garantert et nytt innlegg om meg p slrvegjengen sin blogg.

Kom igjen;)))) SJ KOR BRY M.

Inger

03.03.2012 kl.15:37

SP: Jeg navngir ikke noen som helst p pne blogger.

Livet mitt som klarsynt.

03.03.2012 kl.15:38

morhubro:Hei p deg,morhubro.

Bitene faller p plass,en etter en - med god hjelp fra observante og gode bloggvenner.

Det ordner seg,dette her ogs.

Ha en fin dag du ogs,morhubro.Hilsen synskepeggy.

03.03.2012 kl.15:39

Inger, den selvopphyde "synske" tror hun alltid vet hva, hvem og hvordan ting er men det gjr du IKKE! Ler og ler av deg, dumme kjerring

Livet mitt som klarsynt.

03.03.2012 kl.15:40

Inger:Nei,selvsagt ikke.

Men man kan komme med mange spor uten navgi noen.

Om jeg fr minne deg p det,du har tatt feil hele to ganger - s langt.

Hilsen synskepeggy.

Inger

03.03.2012 kl.15:45

Anonym: Dette er jo skrevet fra dere selv. S trengte ikke vre synsk, nr jeg har det liggende p meldingsboxen p FB. hehehe

Livet mitt som klarsynt.

03.03.2012 kl.15:46

Anonym:Javel...

Det gjenstr se...hvem som er den dumme kjerringa.

Jeg har IKKE sagt at jeg vet og jeg har heller ikke sagt at jeg IKKE vet.At noen fler seg truffet er bare tatt rett ut av lse luften,da INGEN navn er nevnt,INGEN spesifikk blogger.

Det sier sitt at noen m komme med en slik kommentar etter en mildt sagt diffus og svevende kommentar fra min side som endatil er et svar fra meg p en annen kommentar.(Til denne "Opp som en bjrn..)jeg regner med at det er den man sikter til n,da det er den eneste kommentaren jeg har skrevet tidligere i dag.

Hilsen synskepeggy.

"Ex-venn av sjefskverulanten

03.03.2012 kl.15:46

Mtte lese kommentaren til den anonyme, og mtte ta en tur innom en viss "mobbedronning". Hahaha;)))) Der trampet "mobbedronningen" midt i klaveret. Den selvutnevnte skinnhelligheten er sloknet, og det er bare restene av en glorie igjen. Den flotte kjolen til "mobbedronningen" er byttet ut med mkkete klr.

Er ikke denne "sjefskverulanten" opprinnelig pedagog? Mener jeg leste det p en av hennes tidligere blogger. Jeg ville aldri satt mine barn i nrheten av en slik pedagog.

"Sjefskverulanten" viser jo et voldsomt til hat og sinne, og bloggeren kan ikke ha det bra med seg selv.

INGEN friske og oppegende VOKSNE mennesker oppretter en slik blogg med hets, mobbing og sjikanering som FORML som den som den bloggen "Sjefskverulanten" har.

Jeg husker godt at denne "sjefskverulanten" pnet og lukket blogger, og jeg rakk ikke flge med fr den bloggen hun hadde var sporlst forduftet.

Jeg leste at "sjefskverulanten" er i forsvarsposisjon med stygge beskyldninger og lgner rettet mot USKYLDIGE. Det er KUN fordi at "sjefskverulantetn" fler seg TRUFFET av SANNHETEN, og sannheten passer IKKE sammen i "sjefskverulantens" forskrudde hode. Smart trekk? Tror ikke det. N har aldri "sjefskverulanten" vist seg vre srlig smart heller da;)))) Hahahaha;)))) *Ler og ler*

Flott at "sjefskverulanten" gikk rett i baret. Ikke bare en gang, men flere ganger uten vre klar over det;))))

Inger

03.03.2012 kl.15:46

SP: He he , sorry men n mtte jeg le. Jeg har ikke tatt feil;). Jeg har bevisene liggende p innboksen p Facebooka mi;)) S , da sier det vel selv at jeg har ikke tatt s feil. men selvflgelig, de bevisene gir jeg ikke fra meg til andre en politiet om de noen gang spr meg.

Livet mitt som klarsynt.

03.03.2012 kl.15:47

Inger:IngerJ,med respekt melde,jeg har ikke engang en facebookprofil.

Hilsen synskepeggy.

Inger

03.03.2012 kl.15:53

SP: Dette gr helt bra fra min sin side.

Jeg vet bare hva som ble skrevet til meg.

Man tror det ikke fr man ser det, det har jeg full forstelse for.

Ha en fortreffelig kveld.

Snart kommer vren, med alle sine herligheter.

Livet mitt som klarsynt.

03.03.2012 kl.15:56

Inger:IngeJ,IngerJ.

Det er da virkelig DU SELV som blander deg inn i enhver "debatt" som mtte forekomme om HVA SOM HELST her i min blogg.Ditt NAVN er aldri nevnt FR DU selv tar kontakt.Har du tenkt p det ??

Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

03.03.2012 kl.15:58

Inger:IngerJ.Som sagt,jeg har ikke engang en facebookprofil.

S, om du har noe utestende med NOEN ANDRE br du ikke da ta det opp med dem i deres blogg og ikke meg.

Hilsen synskepeggy.

Inger

03.03.2012 kl.16:02

Ja jeg blandet meg denne gangen, for jeg ble bestyrtet over at det var noen andre som feilaktig fikk beskyldninger om ting og tang, her.

Jeg har ikke blogg her jeg heller, s da blir det samme som du ikke har facebookprofil:)

God helg. Heia Norge!!!:))

( Og jeg ser jo at noen kaldsvetter n), jeg er ikke dum folkens;)

Anonym

03.03.2012 kl.16:03

Til Inger;

Gir du aldri opp med dine forsk p "leke" behjelpelig? Takket vre din skalte "hjelpsomhet" og din "rlighet" gikk det s bra forrige gang DU skrev at du satt med beviser....

Toril - Community Manager

03.03.2012 kl.16:04

Har lest gjennom kommentarene her tre ganger uten skjnne hvem det er dere denne gangen pstr str bak Slarveposten. S, for vre p den sikre siden... Det er ikke...jeg gjentar: DET ER IKKE datteren til Megga som er Slarva.

Livet mitt som klarsynt.

03.03.2012 kl.16:08

Inger: OK,men forskjellen er at JEG blander meg ALDRI inn i noe form for konflikt eller debatt UNNTATT om det havner i min blogg.Og har du sett - det havner ALLTID i min blogg fr eller seinere,uten at jeg gjr NOE som helst.

Jeg tror ikke at folk HATER meg,jeg,jeg tror folk innerst inne ELSKER meg.Ingen vil innrmme det,selvsagt..men,det ser snn ut for meg,ingen (med uklare/klare hensikter) klarer holde seg borte her i fra..

Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

03.03.2012 kl.16:08

Toril:Vel,takk for sist....du ogs.

Hilsen synskepeggy.

Inger

03.03.2012 kl.16:10

Anonym: Toril- community, bekrefter jo det samme som jeg skriver her. S da ly jeg ikke denne gangen heller;) Nei jeg gir ikke opp, nr jeg ser uskyldige blir dmt for ting de ikke har gjort.

Inger

03.03.2012 kl.16:14

SP: Elsker er vel strengt tatt et sterkt ord. men man finner vel ting i kommentarfeltene som man henger seg p, jeg som alle andre i Norges land. Bare at jeg liker sannhet og rettferdighet. Og gr ikke av veien for og blande meg, nr jeg ser uskyldige blir dmt av folket for ting de ikke har gjort.

Og det har med instinkt og gjre;)

S n har jeg sagt mitt, og Toril -Community har bekreftet det, s da trekker jeg meg vekk fra diskusjonen her . Beklager at jeg liker rettferdighet SP. Det er bare slik jeg er;)

Livet mitt som klarsynt.

03.03.2012 kl.16:15

Inger:IngerJ,jeg kan ikke se at noen er dmt for noe de ikke har gjort her i min blogg.Du,som alle de andre trekker egne konklusjoner..

Jeg gjentar - jeg har ikke facebookprofil,s du M forveksle meg med en annen (hvem vet, like uskyldig som jeg er).

Hilsen synskepeggy.

Inger

03.03.2012 kl.16:26

Du missforstr SP. S lenge jeg ikke nr deg , s kan jeg ikke forklare privat.

Og neida, jeg har lenge visst du ikke har FB profil, det har du sagt i mange mnd, s ingen sier det er deg som blir beskyldt for noe. Slapp av, man trenger ikke starte en diskusjon p dette. Det er faktisk helt undvendig:)

Toril - Community Manager

03.03.2012 kl.16:27

SP: Jeg vet du svarte Inger, men jeg m bare legge inn mine 50 re her. :)

Jeg ELSKER denne bloggen! Eller rettere sagt, jeg elsker lese (og noen ganger delta i) diskusjonene i kommentarene her. Grunnen til at "det" alltid havner i din blogg fr eller senere er jo selvflgelig at det er dine blogglesere og bloggkommentatorer som trekker det inn hit. Vil du vre ordstyrer m du nok sile hvilke kommentarer du legger ut. Frem til da koser jeg meg med lese... og kommentere, det jeg syns er morsomt.

Livet mitt som klarsynt.

03.03.2012 kl.16:37

Inger:Det er jeg enig i IngerJ.Vi trenger ikke starte en diskusjon p dette,men jeg vil allikevel vre klar p at INGEN har beskyldt NOEN for NOE her i min blogg.

Min filosofi,p blogg som ellers,er at jeg forholder meg KUN til hvordan andre er mot meg,hva de ellers gjr og sier har jeg ingenting med og heller ingenting med ha en mening om.Jeg forholder meg KUN til det jeg ser og hrer selv og IKKE til sladder,baksnakking eller annet vs,som i fleste tilfeller er lgn og spekulasjoner uansett.

Hilsen synskepeggy.

03.03.2012 kl.17:02

Etter min mening er det slarveposten som er nrmest beskrivelsen psykisk syk og politianmeldelse.Hvilken forskrudd blogger er det som kan skrive og ta inn kommentarer i sin blogg som s til de grader henger ut en annens mor.

anonym

03.03.2012 kl.17:07

Ja og hvilken forskrudd datter er det som tillater det.dtre skal forsvare sine mdre ikke vre med p noe s hjertelst som det der.

Anne Marie

03.03.2012 kl.17:09

Er det bare meg.. enn jeg syns ikke kommentarene har s mye med besatte barn gjre - men besatt ja kanskje..;) God helg alle sammen:)

Anonym

03.03.2012 kl.17:37

Det samme spr jeg meg om ogs. Hvilken datter fr seg til kalle sin egen mor for psykisk syk, og det offentlig p et bloggsted! Hjertertt, forkastelig og respektlst er det! Jeg hper denne moren fortest mulig kommer seg til politiet for anmelde det, for dette er den verste RESKRENKELSEN jeg noen sinne har lest, og IKKE noe annet! Bortforklaringer trengs ikke!

Sjefskverulanten har bommet p yrkestittelen p bloggen sin;)))) Det skulle egentlig st psykopat som yrke, men skrev psykolog. Hihihihi;)))

Stakkars moren som har en slik datter, og stakkars barn som har en slik mamma.

Livet mitt som klarsynt.

03.03.2012 kl.17:37

Anonym:Heisan.

Kan det vre at de her to "anonyme" kommentarene svei litt og kanskje var litt for nrme sannheten..Aner man et rlite forsvar for magjool n.Selvsagt med den vinkling at magjool blir manipulert.

Det er i s fall i seg selv srende og sttende,da det gir et signal om at noen tror at magjool ikke kan tenke selv.

Noen er tydeligvis villig til g svrt langt med rakke ned p andre i forsket p f fokuset vekk fra seg selv.

Hilsen synskepeggy.

Anonym

03.03.2012 kl.17:58

Hei igjen Synskpeggy!

Slike kommentarer har vi sett MANGE ganger. Nr SANNHETEN i kommentarer blir skrevet, og MOBBERNE (den selvutnevnte Sjefskverulanten og gjengen) fler at de holder p miste grepet fullstendig, beskylder de den som forsvarer seg for vre manipulert, og ikke han eller hun kan tenke selv. Slike mennesker kan ogs finne p beskylde de som sttter mobbeofferet for manipulere ham/henne. Det er typisk trekk ved mobberne at de gr langt for reakke end p andre i forsket p f fokuset vekk fra dem selv.

Sjefskverulanten eier IKKE noe som heter samvittighet. Den er blottet og fravrende fra bloggerens side. Sender Magjool en stor og varm klem<3 Hun str IKKE alene i dette.

Ha en fin ettermiddag;)))

Klem

03.03.2012 kl.17:58

Og galskapen fortsetter.

N er det visst ikke magjool,mor som er psykisk syk lenger.N er det alle de andre,hvem n det mtte vre,som er psykisk syke og direkte farlige for magjool som lar seg manipulere trill rundt av alle de andre psykisk syke.

Du har rett SYnskepeggy.Det er nye krenkelser mot magjool med en ny vri som skyldes at noen har latt det g for langt i en annen blogg med rekrenkenkende og srende kommentarer og innlegg og som n innser hvor hrreisende grovt det er.

Livet mitt som klarsynt.

03.03.2012 kl.18:12

Anonym:Det som forskrekker meg n er at slarveposten mener at jeg antyder datteren til magjool i mine kommentarer,Hvordan noen kan komme til en slik konklusjon er forbi meg.Jeg kan vel ikke hjelpe for om noen "kjenner seg igjen" i det jeg skriver.Eller er det fordi at noen er litt i overkant innbilsk og tror at alt handler om dem.

Hilsen synskepeggy.

Revenge

03.03.2012 kl.20:00

Hvordan vi enn snur og vender p det s var det faktisk slarveposten som startet den skalte bloggkrigen.SNAKK OM SELEKTIV HUKOMMELSE,vil si den ligger p ca to-rs-stadiet.

N kan slarveposten vise seg VOKSEN nok til AVSLUTTE DEN!!!!!!

Toril - Community Manager

03.03.2012 kl.20:17

Der tar du nok litt feil, Revenge. Denne "krigen" har vart i over 3 r allerede... og Slarveposten ble opprettet i januar i r.

Mvh Toril, annoying knowitall

Anonym

03.03.2012 kl.20:31

Til Toril-blogg.no!

Denne bloggkrigen var det Slarveposten selv som startet, og INGEN andre. At DU som ansatt i blogg.no kan sitte forsvare en slik blogg som Slarveposten er bemerkelsesverdig og en SKAM for blogg.no som bloggsted. At du kan sitte forsvare at det Slarveposten foretar seg p sin blogg er ytringsfrihet hrer ingen steder hjemme. En del av kommentarene nr det gjelder Magjool gr LANGT over grensen, og det er RESKRENKELSE! DU som ansatt i blogg.no ER medansvarlig til mobbingen og hetsingen som foregr. Ha det klart for deg!

Toril - Community Manager

03.03.2012 kl.20:42

Kjre anonyme navnesster... Som Megga selv har skrevet i sin blogg startet kranglingen for over tre r siden, og kuliminerte den gang (i februar 2009) med at noen av dere flyttet til blogspot. Kikker man gjennom kommentarer i gamle innlegg i denne bloggen ser man at stridsksen har vrt gravd opp med ujevne mellomrom hele veien.

Slarveposten har ikke "startet" noe som helst, hun har kastet seg inn i kampen som allerede var godt i gang.

Livet mitt som klarsynt.

03.03.2012 kl.21:02

Toril:Toril-comunity..

Denne krigen startet i januar anfrt av den nyopprettede bloggen slarveposten.Den hadde et ml for yet,og den har enda ikke klart n mlet og vil heller aldri gjre det.

Jeg er enig med Revenge - selektiv hukommelse..

Er ogs enig i at du som ansatt hos blogg.no har et ARBEIDSTAKERANSVAR og som dermed gjr deg til en representant for din arbeidsgiver IKKE br ha slike holdninger du viser bla.til rein og skjr mobbing og trakassering.Jeg finner det hyst betenkelig at ikke din arbeidsgiver griper inn her.Som sagt fr,hadde jeg representert min arbeidsgiver slik du gjr s hadde ikke jeg hatt jobb i dag.

Det finnes et direktiv/dokument som heter VEILEDER FOR ANSATTE SOM BENYTTER SOSIALE MEDIER,kanskje arbeidsgiveren din tilgir deg for ikke ha lest det - grundig..Vil bare ta med et uhyre viktig avsnitt her : "Grensen mellom vre ansatt og privatperson kan vre vanskelig se.vr derfor tydelig p at du deltar (p sosiale medier) som privatperson og ikke som en representant for din arbeidsgiver".

Har du opplyst hvor du jobber og under hvilken yrkestittel, HAR du gjort deg selv til en representant for din arbeidsgiver.Og et viktig avsnitt til,n mens vi er i gang :"Du m gjerne omtale din arbeidsgiver,men ikke utgi deg for vre en representant for arbeidsgiver nr du er aktiv som privatperson.Din arbeidsgivers OMDMME avhenger ogs at du som privatperson setter andre i stand til forst hvilken rolle du til enhver tid har."

Nr det gjelder deg Toril-comunity er den grensen mildt sagt utydelig.Du hevder vre en privatperson,men presenterer deg som comunitymanager ansatt i blogg.no.

Du skulle aldri ha opplyst om hvor du jobber - ingen br opplyse om hvor de jobber da alle umiddelbart opptrer som sin arbeidsgivers representant etter at slike opplysninger er offentliggjort.For min private del,vil jeg aldri rpe hvor og for hvem jeg jobber - jeg vet nemlig hvor lett det er havne i en skikkelig "kattepine" av et dilemma,muligens med jobben som innsats,tenker man litt s unngr man mulighet for havne opp i snt.

Hilsen synskepeggy.

slarveposten

03.03.2012 kl.22:24

*jss* er det selveste fagforeninga med vinger der rene normalt sett sitter som lekser opp for sjefa toril (normal) om hvordan hun skal te seg p jobben? Ja for dette har jo du vrengevranga greie p der du "myndig" i tonen gir henne inn?*LOL* Du m ikke f slarva til le s mye p kvelden:)

Tipper Toril (normal) har tatt seg skikkelig nr utav denne prekenen din, og sitter nok n med en kopp med valium for roe ned nervene:?

Du...jeg fikk en vill tanke..kanskje det er DU som er blogg.no toril (normal)! WTF..SMART!

Anyways...det dere holder p med her inne sier alt om hvilken mennesker dere er! Om en kan kalle dere mennesker da? n...vesen..vesen passer bedre..eller avskum? JA! Avskum blir toppen:)

Hper dere er fornyd med at dere fr magga til g i mot sin egen datter:) Ja dere er vel stolte av bragden? Feiring n? Ja jeg kan vel gi dere skammens skl! Den fortjener dere:)

lenamon

03.03.2012 kl.22:25

Toril og andre som jobber p blogg har gjort det helt klart at p deres blogg fremstr de som privatpersoner. Det er helt normalt opplyse om hva man jobber med. Du kaller jo deg selv synske peggy, men nr du svarer p bloggen din er det jo som deg selv og ikke som en klarsynt. Eller har jeg misforsttt?

Toril - Community Manager

03.03.2012 kl.22:39

SP: Du m gjerne linke meg til blogg.no's "veiledning til ansatte som benytter sosiale media", og fortelle meg hvor jeg har "brutt" den. Det fint om du sender meg en kopi av arbeidsbeskrivelsen min, siden du tydeligvis sitter med den ogs. Nr du har gjort det kan vi gjerne ta en diskusjon om det temaet.

Nr det gjelder definisjonen p mobbing og trakassering er vi helt klart uenige der, og der tror jeg ikke det er noen sjanse for at vi blir enige heller.

Du kan pst s mye du vil at Slarveposten startet krigen, det forandrer likevel ikke p det faktum at jeg har printscreens som viser at det startet lenge fr Slarva kom p banen. Jeg er helt enig i at det trengs to for danse tango, og her klarer vi fint fylle en hel ballsal.

Og "for the record", jeg har ingen problemer med uttale meg som bloggnoansatt nr det gjelder akkurat det med at denne feiden har vart i tre r. Det er verken hemmelig eller sensitiv informasjon, og det er ogs ganske forklarende i denne saken...

ufo

03.03.2012 kl.22:58

Toril community manager. Hvis jeg tolker deg rett mener du at det er helt akseptabelt at noen mobber andre,s lenge du ikke oppfatter det dem gjr som mobbing?

Synskepeggy har vrt ute i hard vr fr,men det betyr ikke at det er en og samme krig. Det var slavreposten som startet krigen n. Jeg er enig med synskepeggy at det er rart at en blogg.no ansatt kan sttte nett mobbing.

Toril - Community Manager

03.03.2012 kl.23:11

Ufo: Nei, du tolker som vanlig helt feil. Jeg sier at vi ikke er enige om hva som er mobbing og trakassering. At DERE mener at det er det betyr ikke ndvendigvis at det er det. Alle tolker lover og regler forskjellig, og som oftest slik det passer dem best.

Derfor henviser blogg.no alltid til politiet, som er kvalifiserte til avgjre slikt.

ufo

03.03.2012 kl.23:36

Toril: Hva har egentlig synskepeggy gjort for fortjene dette? Jeg kan ikke se et eneste innlegg her som kan virke provoserende. Hun har bare utrykt meningene sine. Ja dere kan svare med deres egene meninger,men dere kan holde dere svakelig. Ikke komme med usakelig sppel hele tiden.

mange av desom mobber synes det er gy plage den persjonen,dem ser faktisk ogs p det som humor. De klarer heller ikke se at det de gjr faktisk kan sre en annen persjon. Hper du tenker litt p det siste her.

Toril - Community Manager

03.03.2012 kl.23:42

Ufo: "holde dere svakelig"?

You sense no make. Kan du reformulere?

Iceman

03.03.2012 kl.23:43

Toril- community mananger : Jeg tolker p samme mte som ufo her! Det virker som du syns mobbingen som foregr p slarveposten er helt akseptabel fordi du oppfatter det ikke som mobbing det denne lissam psykologen driver med....Ergo kan hun bare mobbe i vei.....

Jeg mener ogs at det var SLARVEPOSTEN som startet krigen denne gangen.Ikke bare henger hun ut enkelte bloggere p det groveste,men leserne til bloggerne fr ogs gjennomg grov trakassering fra denne bloggeren...

Ideatroll

03.03.2012 kl.23:49

Det er da ingen overraskelse at Ufo og Iceman tolker ting likt... men kanskje det hadde vrt lurt legge bort tolkningene et yeblikk, og se p fakta i stedet?

Toril - Community Manager

03.03.2012 kl.23:50

Foreslr at dere leser mitt innlegg av 31. oktober 2011. Legg spesielt merke til formuleringen "Krenkelsen m skje overfor personen selv. Og den m vre rettsstridig - typisk usann beskyldning eller sann men fremsatt uten aktverdig grunn (eksempelvis om sykdom som ikke er kjent). Men hovedregelen er at den m vre usann."

Livet mitt som klarsynt.

03.03.2012 kl.23:57

slarveposten:Det er DU og DU aleine som har klart den bragd f mor og datter i den situasjonen de n er i.Det er bare g tilbake i DIN egen blogg lese der.Der henger DU ut magjool helt umotivert,da HUN IKKE hadde kommentert i din blogg FR DU SELV skreiv et innlegg som bla.omhandlet henne.Det var DU som startet det hele med SVERGE p at du skulle f tatt rotta p synskepeggy.Og du Inkluderte bde Toril og magjool allerede i ditt frste innlegg i bloggen slarveposten.DU kunne ha VALGT en helt annen fremgangsmte i ditt forsk p ta rotta p synskepeggy,det gjorde du IKKE og derfor er situasjonen slik som den n er.

S jeg tenker at du kan skle for deg selv,jeg n - og vre riktig s stolt av deg selv.

Det str vel fremdeles lese i slarvepostens blogg hvordan det hele startet.

Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

03.03.2012 kl.23:58

Toril:Vel....bla,bla...ro,ro.Alle vet at du (tror) du kan det riktig s bra.

Hilsen synskepeggy.

Ideatroll

04.03.2012 kl.00:04

Peggy, hvorfor tror du at Slarveposten var ute etter ta rotta p DEG? ER du S viktig liksom?

Kanskje hun var ute etter ta rotta p Magga og Toril-Gal? Tenk litt p det dere ;)

Og forresten, Toril-Normal (alts Toril p blogg.no) KAN det faktisk riktig s bra, ellers hadde hun neppe vrt community manager hos et s stort nettsted som blogg.no :)

Toril - Community Manager

04.03.2012 kl.00:07

SP: Du hadde ikke noe svar p det alts?

Livet mitt som klarsynt.

04.03.2012 kl.00:12

Toril:Det er jo du som ikke er interessert i forholde deg til standard instruks i et ansettelsesforhold.Det m muligens i s tilfelle bety at det ikke eksisterer noe regelverk ang.takt og tone i arbeidslivet der du jobber,ellers ville vel dine sjefer ha hndhevet dem for lenge siden.Jeg vet at MIN arbeidsgiver hadde gjort det.Og,bare for ha sagt det,det er slike ryddige arbeidsforhold jeg liker arbeide under.

Hilsen synskepeggy.

Iceman

04.03.2012 kl.00:13

Ideatroll:.......og kanskje det hadde vrt lurt av deg hoppe opp i eska igjen......til noen spr om ditt rd........

Livet mitt som klarsynt.

04.03.2012 kl.00:15

ideatroll:Ideatroll.slarveposten PNER sin blogg i januar med fortelle at den bloggen var opprettet i den hensikt VIRKELIG saumfare synskepeggys blogg og henge ut synskepeggy og alt synskepeggy hadde og ville komme til skrive for alt det var verdt.Husker du virkelig s drlig,du ogs.

Hilsen synskepeggy.

Ideatroll

04.03.2012 kl.00:17

Neida Iceman, det gr fint, esken min er mobil snn at jeg kan ta den med - men takk for omtanken ;)

Ideatroll

04.03.2012 kl.00:20

Jeg husker srdeles godt jeg Peggy - men tenk om det var en konspirasjon da? Tenk om Slarveposten bare SA det for skjule sin egentlige hensikt fordi hun visste at du ville sluke agnet rtt siden du tror alt dreier seg om deg?

Toril - Community Manager

04.03.2012 kl.00:25

SP: Hva i alle dager fr deg til tro at du vet hvilke retningslinjer jeg har arbeide etter? Det er milevid forskjell p min jobb og din jobb. Min jobb bestr i bruke sosiale media.

For sette ting litt (mer) p spissen... Du fr kanskje sparken om du nevner jobben din p FB, jeg blir betalt for gjre det.

Dersom du mener at takt og tone = kunden har alltid rett, da tar du feil. Kunden har ikke alltid rett. Kunden har i 90% av tilfellene ikke peiling. Min jobb i slike tilfeller er forklare kunden hva som er riktig og hva som er galt. At du ikke liker svarene mine betyr ikke at de er feil, det betyr bare at du ikke liker svarene mine. :)

Livet mitt som klarsynt.

04.03.2012 kl.00:37

Toril:Jeg forholder meg til et generelt regelverk ang.arbeidsgiver/arbeidstakeransvar,det er alt !

Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

04.03.2012 kl.00:47

ideatroll:Ideatroll,hvem er idioten her ?

Slarveposten var det knapt nok noen som hadde hrt om - og iallefall ikke jeg FR slarveposten selv dukket opp p min blogg - resten er historie.

Slarveposten m ha ftt riktig s god uttelling p sine forsetter,da familieforhold har blitt satt p spill,kanskje det var hele intensjonen - om det er som du sier en konspirasjon.Ja,faktisk,det var nok magjool denne bloggeren egentlig var ute etter ta rotta p,det stemmer bedre....

Samtlige som har bifalt og applaudert den bloggen er like skyldige i det som har skjedd,samtlige har TILLATT en helt fremmed skrive om en annens mor i skandalse ordelag,og har syns at det er helt i orden,frem til n,noe har skjedd og som vanlig er det de som er helt uskyldige som fr skylden.Kommentar etter kommentar i slarvebloggens blogg gir uttrykk for at alt sammen er magjools feil,alle har glemt hvordan magjool har blitt omtalt.Datteren er ndels og alle kommentarer er enige...Skam dere hele gjengen.Ingen som har lagt igjen kommentar i den bloggen er uten skyld - bortsett fra magjool - som har blitt MANIPULERT trill rundt der inne - mer enn en gang.S,om ikke det var meg man ville ta rotta p,s var det magjool som var det EGENTLIGE offeret hele tiden.

Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

04.03.2012 kl.00:52

lenamon:Vet du hva denne kommentaren er s langt UTE at den egentlig ikke burde svares p,men,for det frste:Jeg har ingen arbeidsgiver svare til ang.mitt klarsyn.For det andre:Jeg har ikke mitt klarsyn som levebrd.For det tredje:Klarsyn er IKKE noe jeg er,det er noe jeg HAR.Omtrent som en sanger,som HAR sangstemme, men ikke ER sangstemmen...om du forstr..

Hilsen synskepeggy.

Ideatroll

04.03.2012 kl.00:58

Sprsmlet er om det var manipulatorene eller de manipulerte man var ute etter...

Men hvor kom ordet "idiot" inn i bildet? Jeg brukte det i alle fall ikke!

Og til slutt: Det var jo en del innlegg i Slarveposten som var ganske generelle i starten da - noe man ser i arkivet p bloggen. Og ut fra antallet kommentarer p disse innleggene, var det nok ganske mange som hadde hrt om den - enkelte innlegg har over 100 kommentarer, s der m jeg nok si meg uenig med deg.

S det var nok ikke du som i utgangspunktet gjorde Slarvebloggen kjent, selv om du nok har hjulpet godt til ;)

Livet mitt som klarsynt.

04.03.2012 kl.01:23

ideatroll:At slarveposten VELGER gjre seg kjent p grunnlag av en slik blogg er jeg den siste som vil bidra til.

Og s til slutt,du nevner bekvemmelig ikke NOE av det vrige jeg skreiv i kommentaren til deg.

Jeg har ikke sett en eneste gang at datteren har gitt sg til kjenne og forsvart sin mor oppi alt det oppgulpet man har klart lire av seg.Faktisk s har ikke EN ENESTE av kommentarene forsvart magjool heller.Alle har klappet og heiet og hatt det hysterisk morsomt - inkludert datteren som har ftt all sympati og datteren har ogs ment at det er helt greit at en totalt fremmed skriver trakasserende innlegg og kommentarer om sin mor.Nr s magjool selv prver forsvare seg,blir alt hun skriver vridd og vendt p samt at det PASSER ALLE som kommenterer at n er tiden inne til sette inn ndesttet - gi magjool hele skylden for alt sammen.

Ser ikke dere "voksne" folk hva dere holder p med ?

Jeg gjentar INGEN av dem som har kommentert,skrevet innlegg eller p annen mte har stttet den hysterisk morsomme bloggen er UTEN SKYLD.

At ikke dere alle.....ja,tenk selv.

Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

04.03.2012 kl.01:29

ideatroll:Og en ting til,Ideatroll.

Hvem man var ute etter fra start er vel forlengst et tilbakelagt tema.Hva man ville har man IKKE oppndd,det kan man sl fast.

Sprsmlet er n:Var det virkelig verdt det,nr man i ettertid ser hvem som lider mest under mobbebloggens herjinger.Med mindre det var hele planen da...

Jeg gjentar Skam dere alle sammen ! Den ene er IKKE bedre enn den andre,alle har samstemt gitt uttrykk for at det er den mest hysterisk morsomme bloggen EVER !

Hilsen synskepeggy.

Ideatroll

04.03.2012 kl.02:07

Jeg beklager dypt og inderlig og vel s det at jeg ikke nevner noe av det andre du sa, men jeg visste ganske enkelt at det var min plikt kommentere HELE kommentaren som du kommenterte p kommentaren min med.

Men jeg skal selvflgelig srge for gjre det denne gangen, og forske f med meg alt... La oss begynne p begynnelsen for sikkerhets skyld:

Du skriver: "At slarveposten VELGER gjre seg kjent p grunnlag av en slik blogg er jeg den siste som vil bidra til."

Mitt svar er at gjennom dine innlegg og bloggdiskusjoner, s bidrar du stort til at Slarveposten blir enda mer kjent - enten du vil eller ikke.

Videre skriver du: "Og s til slutt,du nevner bekvemmelig ikke NOE av det vrige jeg skreiv i kommentaren til deg."

Dette svarte jeg p allerede i starten, s jeg skal ikke gjenta det en gang til, men jeg vil herved ppeke at du nevnte det i avsnitt 2 av 6, alts ikke til slutt, som du skriver.

Deretter skriver du "Jeg har ikke sett en eneste gang at datteren har gitt sg til kjenne og forsvart sin mor oppi alt det oppgulpet man har klart lire av seg.Faktisk s har ikke EN ENESTE av kommentarene forsvart magjool heller.Alle har klappet og heiet og hatt det hysterisk morsomt - inkludert datteren som har ftt all sympati og datteren har ogs ment at det er helt greit at en totalt fremmed skriver trakasserende innlegg og kommentarer om sin mor.Nr s magjool selv prver forsvare seg,blir alt hun skriver vridd og vendt p samt at det PASSER ALLE som kommenterer at n er tiden inne til sette inn ndesttet - gi magjool hele skylden for alt sammen."

Dette synes jeg er svada komme med til MEG, i et svar p en av MINE kommentarer, da dette angr Magga og hennes datter, og ikke meg. Spr dem i stedet.

Neste sitat: "Ser ikke dere "voksne" folk hva dere holder p med ?"

Jeg kan ikke svare for "dere", jeg kan bare svare hvis du omtaler meg som "du", da andre fr svare for seg selv.

S var vi fremme ved dette:"Jeg gjentar INGEN av dem som har kommentert,skrevet innlegg eller p annen mte har stttet den hysterisk morsomme bloggen er UTEN SKYLD."

Jeg synes det er koselig at du omtaler bloggen som "hysterisk morsom", det viser jo at du har et snev av humor tross alt - i alle fall nr du glemmer deg bort ;)

Siste avsnitt i kommentar 1 sier: "At ikke dere alle.....ja,tenk selv."

Her kan jeg dessverre ikke uttale meg, bde fordi jeg ikke er "dere alle", og fordi jeg ikke skjnner bret av hva du prver si.

S var vi over p kommentar 2.

Du skriver at "Hvem man var ute etter fra start er vel forlengst et tilbakelagt tema",

men det er ikke mange kommentarene siden du skrev til Slarveposten at "Det var DU som startet det hele med SVERGE p at du skulle f tatt rotta p synskepeggy.Og du Inkluderte bde Toril og magjool allerede i ditt frste innlegg i bloggen slarveposten.DU kunne ha VALGT en helt annen fremgangsmte i ditt forsk p ta rotta p synskepeggy". Ut fra det synes jeg ikke det virker som noe tilbakelagt tema for deg.

Avsnittet etter sier at! "Sprsmlet er n:Var det virkelig verdt det,nr man i ettertid ser hvem som lider mest under mobbebloggens herjinger.Med mindre det var hele planen da..."

Jeg aner ikke om det var verdt det, da jeg ikke har den fjerneste id om bloggen/bloggerens intensjoner, s jeg ser ingen grunn til at dette sprsmlet stilles i et svar til MEG. Spr heller de/den det gjelder.

Siste avsnitt (endelig) fra deg lyder: "Jeg gjentar Skam dere alle sammen ! Den ene er IKKE bedre enn den andre,alle har samstemt gitt uttrykk for at det er den mest hysterisk morsomme bloggen EVER !"

Nei, ALLE har ikke gitt uttrykk for at det er "den mest hysterisk morsomme bloggen EVER". Jeg har for eksempel aldri gitt uttrykk for det. Jeg bruker ikke uttrykket "hysterisk morsom" (annet enn nr jeg siterer deg), og jeg fler at det er spass lenge siden jeg forlot tenrene at det ikke passer helt bruke uttrykket "ever" p norsk. Det heter noensinne.

SNN, da tror jeg at jeg har svart p alt du skrev. Jeg vil herved be deg gjre det samme nr du besvarer mine kommentarer, da dette br g begge veier. Jeg foreslr derfor at du gr gjennom alle dine onnlegg og kommentarer p disse, og starter med besvare de kommentarene mine som du elegant (eller mindre elegant) har hoppet over. I motsatt fall, br du neppe kreve at andre (les: jeg) skal nevne ALT du skriver - man skal nemlig ikke stille strre krav til andre enn til seg selv.

Jeg vil ogs ta med at da dere begynte denne diskusjonen p innlegget her, hadde Slarveposten ikke skrevet om noen av dere p mange dager. Men i stedet for la stridsksen ligge, grov dere den opp igjen og startet p ny - slik at Slarveposten fikk mat igjen.

Fatter dere ikke snart at det er DERE SELV som gir Slarveposten stoff til bloggen sin?

anonym

04.03.2012 kl.02:46

Maken til svada tull og flisespikkeri som svaret til ideatroll her er det en stknd siden jeg har sett n gitt.

Inger

04.03.2012 kl.06:45

Jau her er det virkelig mange "BESATTE BARN", som ALDRI blir voksen;)))

Men hvorfor dra s mange andre inni den blogg-krigen p Slarveposten om man skal ta rotta p Toril ( IKKE BLOGG;NO)og magga???? Det har tydelig sklidd totalt ut her, og mange andre blir dradd inni dette, som ikke trenger og nevnes i det hele tatt.

Jeg personlig som var en som fikk s ra passa av den gjengen, har ftt en unnskyldning fra Toril, og har godtatt den. Og da kan folk bare slutte n, og la hele dette brket om og skal ta knekken p bare slutte. Dessuten er hverken Toril eller Magga her med blogger p blogg.no, og da blir det etter min mening helt feil at dere baksnakker OM og ikke TIL folk som ikke er her og kan forsvare seg selv. ( tenk litt p at unger leser blogger nr dere driver p og svartmaler folk.)

Ha en fin sndag alle sammen...

Ex bloggvenn av "datteren"

04.03.2012 kl.09:57

Ideatroll:

Si meg skjnner du ikke at en slik blogg som Slarveposten (uansett forml) IKKE hrer hjemme noe sted! Samme hvor mye Slarveposten og dere som sttter denne "hysterisk" morsomme bloggeren nekter, s er det mobbing og hetsing av enkeltbloggere! Du Ideatroll har SELV vrt delaktig i diskusjonene i HETSEINNLEGGENE som har funnet sted p bloggen, og jeg tolker dine MANGE utspill p bloggen til Synskpeggy som PROVOSERING. Det er bare det at DU ser det IKKE selv! Det skinner klart igjennom at DU har et ml for yet, og det er provosere Synskepggy.

Det som har skjedd p Slarveposten de to siste dagene er ONDSKAP og HAT fra ende til annen, og IKKE noe annet! At en datter kan skrive i en kommentar p en offentlig blogg at sin egen mor er psykisk syk er HJERTERTT av denne datteren. Jeg tar Magjool i forsvar, for jeg har SELV lest p ALLE de bloggene til denne datteren har hatt her p blogg.no at hun har hengt ut sin familie p en stygg mte, skrevet offentlig p bloggen sin at moren er psyksik syk og lagt ut bilder av famililemedlemmer. Magjool og andre bloggere Slarveposten finner for godt henge ut har FULL rett til forsvare seg mot snne ONDSKAP- OG HATEFULLE folk som "sjefskverulanten" og dere stttespillere viser at dere er.

Samme hva slags intensjon Slarveposten hadde med pne denne bloggen har det gtt LANGT over streken.

Jeg har ALDRI sett maken til hat og ondskap p en blogg som hos den selvutnevnte "humoristen".

Livet mitt som klarsynt.

04.03.2012 kl.11:00

ideatroll:Hatt bloggvakt i natt,du ser jeg.

Bare husk da at bloggvakt er IKKE nattevakt,men nattarbeid og nattarbeid har en helt annen tariff g etter enn nattevakt.

Du skriver at det er VI SELV som gir slarveposten stoff til bloggen sin.Du vet at bloggen synskepeggy IKKE har skrevet ET ENESTE ORD i flere mneder uten at slarveposten har funnet grunn til hetse,latterliggjre og trakassere bde synskepeggy og det synskepeggy har skrevet.S det du egentlig sier her er at bla.synskepeggy like godt (og br) slutte blogge.Og om s var at synskepeggy fulgte oppfordringen,hva kan det bety fra eller til for slarveposten.Hadde det vrt en personlig seier kanskje for slarveposten f fjernet en ANONYM blogg.

Det er svrt KVERULERENDE slik du holder p i kommentarfeltet her og du har ogs vrt en svrt aktiv deltaker i "debattene" i slarvepostens blogg.Du er IKKE,som du fremstiller deg selv,uten skyld i mobbing,hets,hat og trakasseringen av bla.magjool.S,du kan sl deg i lag med de vrige bidragsyterne i den bloggen - skle - og vre svrt s fornyd med deg selv du ogs.

Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

04.03.2012 kl.11:11

Inger:God morgen til deg ogs.

Bloggeren (uten nevne navn) har som sin spesialitet hamre ls p andre (noen av dem uten blogg p blogg.no).Noen pstr at bloggkrigen har holdt p i tre r,det er meget mulig,men det kjenner ikke jeg til,det er umulig,da jeg ikke hadde blogg for tre r siden.At jeg har blitt dratt inn i konflikt etter konflikt her p blogg.no fra jeg startet blogge ser jeg p som et kompliment (som jeg sa,jeg er sikker p at man ELSKER meg,ikke hater meg).

Det er MIN blogg andre bloggere oppsker og begynner brke.IKKE EN ENESTE GANG har jeg oppskt ANDRE sine blogger og gjort det samme.DET HAR ALDRI SKJEDD OG KOMMER HELLER ALDRI TIL SKJE.

Kan du prve ikke omtale magjool som MAGGA.Jeg syns at du br holde deg for god til det,nr alle vet hvor det kenavnet kommer fra og i hvilken hensikt.

Hilsen synskepeggy.

lenamon

04.03.2012 kl.11:11

Jeg m bare nevne at jeg leste alle kommentarene om Magjool sin datter her inne for en tid tilbake og du SP skrev da svrt lite fordelaktige ting om denne datteren. S hvis det skal fordeles noe skyld for medvirkning i denne familietragedien, s er det vel flere som skal g i seg selv vil jeg tro.

Men uansett mener n jeg at hver og en m st ansvarlig for sine egen handlinger og ord. Har man dummet seg ut eller gjort noen som ikke var lurt s m man st for det man har gjort og ikke prve finne ut hvem man skal legge skylden p. Det er min mening.

Skylde p hverandre er noe som vanligvis slutter fr man har begynt p skolen.

Livet mitt som klarsynt.

04.03.2012 kl.11:22

lenamon:Ikke her p blogg ser det ut for,og i alle fall i en viss annen blogg.Jeg har ALDRI skrevet nedsettende om noen,jeg har ALDRI nevnt navn p noen.At datteren til magjool fr vridd det jeg skriver til vre om henne,er virkelig hennes problem.Kanskje hun kan ta det som en LREPENGE for tross alt har det aldri blitt skrevet NOE om NOEN som de IKKE selv har gitt (svrt s detaljerte) opplysninger om selv her p blogg.

Du kan fortsette ditt "Dr.Phil-show" i den andre bloggen,du.Du er ikke uten skyld i det som har skjedd,du heller.Men p merkverdig vis klarer DU OGS f vridd det til at ALT ER MIN SKYLD N.

GODT JOBBA !

Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

04.03.2012 kl.11:24

anonym:I kjent stil s vrir og vender man p alt,det er det man kaller for kverulering..

Hilsen synskepeggy.

Inger

04.03.2012 kl.11:27

Magga er vel ikke noe k-navn det jeg har funnet ut. Det er visst kjlenavn p et menneske .

Og hva er galt i at et menneske kaller seg magga? Nr vedkommende selv bruker det?

jeg synes ikke hverken den ene eller den andre uansett skal diskuteres p blogg, hverken her eller andre steder. Og du som er voksen? Eller? Du Vet det like godt som meg. det kalles bakvaskelse og skrive innlegg om mennesker du ikke kjenner. Og du har faktisk IKKE gtt av vegen for og lage et innlegg om meg, der du s pent uttalte deg om noe du IKKE aner noe som helst om.

S uansett er du den siste som skal uttale deg om andre, og deres meninger.

Folk korser seg. Og jeg driter i dine forsk, p og bakvaske meg og andre.

Trodde faktisk du var et oppegende menneske SP, men ser n jeg tok totalt feil av deg.

Ingenting overrasker meg her inne p Blogg.no lengre.

Mvh

Inger

Livet mitt som klarsynt.

04.03.2012 kl.11:46

Inger:Hei,du ogs !

Magga er IKKE et kjlenavn i denne forbindelse og IKKE et navn hun kaller seg selv.Alvorlig talt,IngerJ,n vrir du p min mening igjen - som du gjr med hele denne kommentaren her.

Hilsen synskepeggy.

Inger

04.03.2012 kl.12:47

Jo magga bruker hun selv som kjlenavn til et ikke s gammelt menneske som blir omtalt.

Jeg fant noe dere andre ikke har lest enda her p blogg.no. jeg kommer IKKE til og gi fra meg blogg adressen da jeg s at vedkommende som heter magjool har kommentert p den bloggen, s jeg forsto sammenhengen der.

Og jeg s at det ble brukt som kjlenavn/ forkortelse av et navn. Det samme som at jeg blir kalt Janne av mine nrmeste, men mitt rette navn er Inger Johanne.. Kan ikke se noe galt i det.

Et kjrt barn har mange navn er et ordtak, som er flott.

Angrer n

04.03.2012 kl.13:20

Jeg er en av dem som tidligere var en fast leser i en annen blogg.Jeg kommenterte ogs.Jeg er ikke stolt av meg selv over ha vrt en av dem.Jeg reagerte ganske tidlig p bloggerens ordbruk og omtale av andre bloggere som noen ganger ikke lignet grisen.I gr fikk jeg den oppvkningen jeg trengte for se galskapen i hva den bloggeren holder p med.Jeg vil ikke vre med p den form for blogging.

Jeg ser hva du prver si Synskepeggy og jeg er helt enig med deg,ingen som har bidratt til at den bloggeren har ftt fortsette p samme mte s lenge,er uten skyld.Du har skrevet og begrunnet det s bra s jeg ikke ser noen grunn for si mer enn at jeg slutter meg til dine ord.

Jeg beundrer deg for holde fast p dine prinsipper og synspunkter og du str for dine meninger,noe jeg tror ikke alltid har vrt like lett for deg nr det har stormet som verst her inne.

Jeg har lagt en melding til deg i innboksen din,den gir forhpentligvis noen svar p de sprsml du har hatt om bloggeren og bloggen.

nsker deg en fin sndags ettermiddag.

Toril - Community Manager

04.03.2012 kl.13:54

...

slarveposten

04.03.2012 kl.14:43

Upsda:) Jeg er s glad du fr slike stttemeldinger fra folk som endelig innser at du er "helt fantastisk" og str sttt i alle stormer og er flink til begrunne:) og for ikke glemme at du str for dine meninger*LOL* igjen og igjen:) Og s skriver du heller aldri noe stygt om andre:) Det er noe snn gudelig over deg faktisk..opphyd lissm*** og det beste er at du aldri skriver meldinger til deg selv..hehe

Ha en fin sndag vranga:)

lenamon

04.03.2012 kl.15:26

Du har kanskje ikke nevnt navn, men du har da visserlig omtalt datteren til Magjool - da spiller det ingen rolle om du ikke har nevnt navn. Nei, jeg sier IKKE at det hele er din skyld. Jeg bare sier at du ogs har skyld, hvis man skal fordele skylden for dette dramaet - som i mine yne ikke har noenting p blogg eller i offentlighet gjre.

Dr Phil show, hehe. Ja, det kan jo faktisk minne om det. Men at jeg skal vre Dr. Phil, vel det velger jeg ta som et kompliment, selv om det sikkert var ment som en fornrmelse. Jeg liker Dr Phil jeg.

Livet mitt som klarsynt.

04.03.2012 kl.16:38

lenamon:Da er det BARE du som vet hvem jeg har omtalt i s fall.

Datteren til magjool har nok SELV omtalt seg selv ++ flere andre mer enn nok nok,hadde nok ikke hatt noe nytt komme med der.Det har DATTEREN srget for selv i sine utallige fr denne blogger.

Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

04.03.2012 kl.16:39

slarveposten:Javel,ja.

Jeg er ufo,Iceman og et utrolig hyt tall anonyme...

P SEG SELV KJENNER MAN ANDRE;VET DU !

Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

04.03.2012 kl.16:40

Toril:

TORIL COMMUNITY MANAGER ????????

Hilsen synskepeggy.

Ideatroll

04.03.2012 kl.16:54

Kverulere, jeg? Nei, jeg gjorde ganske enkelt det jeg fikk beskjed om Peggy; nemlig svare p alt du skrev - for jeg fikk jo ptale da jeg IKKE gjorde det.

Og hvor vidt jeg har "bloggvakt", og hvilke tariffer man bruker p hva, skal du rett og slett bare gi blanke i. Hvis du er s forferdlig misfornyd med blogg.no, s finnes det maaaaange andre steder man kan blogge.

Ellers m jeg si meg enig med Lenamon, du er god p fordele skyld til andre - men din egen skyld i det hele ignorerer du glatt.

Du skriver at "p seg selv kjenner man andre", og det er kanskje nettopp det du gjr nr du pstr at alle trakasserer, sjikanerer og mobber???

Toril - Community Manager

04.03.2012 kl.17:01

SP: Jeg var mlls... men det gikk over, s da blogget jeg om det i stedet.

Gekko2

04.03.2012 kl.17:32

Toril- community manager: Det er fint se at enkelte er s pliktoppfyllende og seris i jobben sin at de til og med bruker fritiden sin p flge den opp.

Det skulle det faktisk sttt respekt av.Men...............

Toril - Community Manager

04.03.2012 kl.17:49

Iceman: Fritid? Der falt jeg av gitt... :)

ufo

04.03.2012 kl.18:00

Toril: Traff vell et punkt i den forige komentaren min,siden du begynte rette skrivefeila mine istedenfor svare p den? Men hvis du ikke skjnte hva jeg mente s mente jeg sakelig.

Du er ei godt voksen dame som burde vist bedre en fyre opp under diskusjonen her.

I mine yne s sttter du mobbing av andres blogger nr du sttter slavreposten sin blogg. Ja for du deltar selv i mobbingen. Du kan godt benekte det,men det hjelper ikke.

Og til dere som trur at jeg og synskepeggy er samme persjon. Det er vi ikke og det kan jeg si med 100% rlighet.

Iceman

04.03.2012 kl.18:09

Toril -community manager :Ja, det stemmer det.Dette var en test, og du gikk rett i fella....Du har no oppgitt sensitiv informasjon i kraft av din stilling....Hper blogg.no fikk med seg dette........

Sg forresten at du gjorde noe lignende i gr i en annen kommentar her p denne bloggen...

Toril - Community Manager

04.03.2012 kl.18:10

Ufo: "Svakelig" og "saklig" gir to veldig forskjellige meninger p den kommentaren din... og hadde jeg skjnt det var en skrivefeil ville jeg kanskje kunnet gjette meg til hva du mente.

Jeg gir ikke usaklige svar (med mindre jeg fr usaklige sprsml - jeg mener nemlig at dumme sprsml fortjener dumme svar, og ja, det FINNES dumme sprsml).

Du spr "Hva har egentlig synskepeggy gjort for fortjene dette?"... Da m jeg sprre deg... Fortjene hva da? Jeg skjnner ikke hva du spr om.

ufo

04.03.2012 kl.18:19

Hva har hun gjort for fortjene all denne hetsen? skjnner n? Jeg har flere ganger prvd diskutere sakelig med dere,men gr det? Nei det gr virkelig ikke.

Hvor er det dumme sprsml? Jeg kan ikke se ett eneste dumt sprsml her.

Toril @ blogg.no

04.03.2012 kl.18:24

Iceman: En test p hva? Om jeg kan lese? Eller om jeg kan legge sammen to og to? Gekkosprsmlet diskuterte vi jo i midten av januar.

Ufo: Hvilken hets? Jeg kan ikke se noen hets her. Og for ordens skyld, jeg har ikke sagt det er dumme sprsml her, jeg har sagt at det eneste jeg gir usaklige svar p er usaklige sprsml.

Iceman

04.03.2012 kl.18:36

Toril community mananger: Merk......Gekko2 og Iceman er som du avslrte sendt fra samme datamaskin, men det er ikke dermed sakt at de er samme person.Det er KUN noen som er annsatt p blogg.no som kan se at disse to nickene har samme ip nr.......

Toril @ blogg.no

04.03.2012 kl.18:42

Iceman: Jeg sjekket ikke IP. Faktisk leste jeg ikke nicket i den kommentaren engang. Jeg s ........... og svarte deg. :D

Vi kan gjerne fortsette diskusjonen litt senere. N er jeg bittelitt opptatt med fikse design i bloggen til snnen min. :)

Toril - Community Manager

04.03.2012 kl.19:08

Tbake. Forresten kan sprsml til meg med fordel stilles i kommentarer i min blogg, s fr jeg et varsel nr det er noe nytt, og slipper reloade her hele tiden. :)

Livet mitt som klarsynt.

04.03.2012 kl.19:24

Iceman:Hei,Iceman.

Toril Community-Manager skjnner tydeligvis ikke alvoret her. skylde p skrivestil osv.holder IKKE som unnskyldning for det som her har skjedd.Det er KUN en mte prve vri seg unna p.

HUN skjnner ikke hva vi har prvd fortelle i lang tid n.Vi fr se om blogg.no vil ta en titt p HELE situasjonen og se om ikke de fr har et annet syn og forstr alvoret i dette.Det er IKKE sikkert at blogg.no kommer til samme forklaring/konklusjon som Toril Community-Manager gjr.Jeg vil tro at blogg.no er interessert i fremst som litt serise(om ikke annet) og det er jo ikke mulig nr en representant for dem herjer rundt p blogger og kommer med beskyldninger i hytt og vr.

Jeg er ogs interessert i vite om blogg.no ser en KLAR grense mellom en ansatt PRIVAT og en ansatt som DERES representant nr grensene er s uklare som i dette tilfellet her.Bare det at vedkommende ansatt p et tidspunkt prvde seg p bytte bloggnavn sier jo sitt....

Jeg tar kontakt med blogg.no s snart som mulig for f klarhet i dette.IKKE Community-Manageren selv,men en OBJEKTIV annen ansatt.

Hilsen synskepeggy.

Toril - Community Manager

04.03.2012 kl.19:28

SP: Du finner nummer til daglig leder og CEO under kontakt inne i FAQ. Jeg er sikker p at en av dem vil kunne hjelpe deg.

Som jeg sa sist... for all del ikke ring det verste nummeret.

Livet mitt som klarsynt.

04.03.2012 kl.19:28

ufo:Hei igjen,ufo.

Disse bloggerne vet ikke hva saklig er,det er tydelig.Allikevel vet de godt hva kverulering og tkelegging av tema er.Du fr se det selv n.

Jeg har sluttet "debattere" med dem.Jeg henvender meg andre steder for f klare svar og klarhet i endel ting fra n av.

Ha en fin kveld,ufo og takk s mye.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

04.03.2012 kl.19:29

Toril:Jeg finner ut av det,vr du sikker !!!

Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

04.03.2012 kl.19:32

ideatroll:Hva kaller du dette da ????? Denne kommentaren din her ???

Hilsen synskepeggy.

Ideatroll

04.03.2012 kl.20:06

Hva jeg kaller dette? Jeg kaller det sprsml og kommentering som du nok en gang unnlater svare p, til tross for at du pla meg svare p alt du selv skrev... ;)

Nr det gjelder dine beskyldninger mot Toril@blogg.no, s er det faktisk ikke noe problem i det hele tatt se hvem som skriver hvilke kommentarer, og hvilke nick som tilhrer samme person.

Det var IKKE Toril som brakte dette p bane frste gang, det var faktisk JEG, og det lenge fr jeg begynte jobbe i blogg.no. Jeg forsto det UTELUKKENDE fordi de samme spesielle skrivefeilene, og den samme gammeldagse ordbruken og uttrykksmten gikk igjen.

Det dere driver med overfor Toril@blogg.no er jo verre hets enn noe av dere selv pstr dere utsettes for - dere er jo en hel gjeng med aliaser som forflger en eneste person!

Livet mitt som klarsynt.

04.03.2012 kl.20:34

ideatroll:N fr du ta roe deg ned litt og se p hva du selv skriver her !!!

Hilsen synskepeggy.

Ideatroll

04.03.2012 kl.20:53

Jss - klarer du ikke svare denne gangen heller?

Jeg bare forteller deg hvem som frst sa det om at personer bruker flere nick, slik at du/dere slutter beskylde Toril@blogg.no for alt mulig! Jeg vet utmerket godt hva jeg skriver, men dere burde i det minste vokse opp s pass at dere slutter beskylde folk for ting de ikke har gjort!

Og hvis du ikke liker det jeg skriver, s er det bare sperre kommentarfeltet ditt!

lenamon

04.03.2012 kl.20:58

Kaller du dette ikke diskutere magjools familiere problemer p blogg?

Ps. hvis du var en god venn ville du hjelpe Magjool til finne tilbake igjen til datter og barnebarn. Kan du tenke deg noe verre enn ikke ha kontakt med sin egen nrmeste familie? Det m vre srt det.

magjool:Hei igjen magjool.

Nr det gjelder dine familire problemer forstr jeg utmerket,jeg har et helt klart bilde av hva som foregr,men siden noen selv har uttalt at "jeg hater synskepeggy,men bare m innom bloggen lese",tror jeg man gjr lurt i ikke uttale seg for mye.Men det er skremmende at en som pberoper seg vre pedagog uten skrupler bruker barna i en konflikt som KUN angr voksne.Det er ikke noe en kompetent pedagog ville ha gjort(eller er det det?).Pedagogen blir like lite kompetent som en viss "psykolog" man har stiftet bekjentskap med,og hvem vet,kanskje det er en og samme...M ogs si med det samme vi er inne p det at, hvem er det din datter tror hun er som s lett kan kritisere deg.Fr hun kan kritisere noen som helst m hun vre feilfri selv.Det er hun ikke,bare tenk p hvilket milj barna vokser opp i uten at den(hun) som burde steppe opp og gjre noe med det velger ikke gjre "en dritt" for bedre p situasjonen for barna og dermed seg selv.

Tror man kanskje at alt lser seg av seg selv,blir en perfekt verden i takt med at man sitter med tryne i skjermen og fingrene p tastaturet og beklager seg og beklager seg,syter og klager til totalt fremmede som egentlig ikke bryr seg en dritt om det.Folk er ikke kompetente og heller ikke troverdige for meg fr de stepper opp og lser sine livsfloker(som de stort sett ar rotet til selv) der de er ! Sorry,magjool,den leksa var ikke til deg,men kunne ikke dy meg n som vi er inne p det.

.

Det er helt utilgivelig hvordan du har blitt utskjelt i en annen blogg og da jeg er sterkt mislikt av en "felles bekjent" i den samme bloggen,ja s kan man tenke sitt..

04.03.2012 kl.21:24

Lenamon: Det m da for pokker vre lov til sttte en venn nr man ser hetsen, hatet og mobbingen du og gjengen din driver p med. Hva er det DU og de andre driver med da? Svar meg p det. Dere sttter denne "sjefsmobberen" over alle mobbere og denne "datteren" ved hetsende, grove og reskrenkende kommentarer OM Magjool! Vi som er stttespillerne til Magjool har liksom ikke lov til sttte henne vi da, mens dere som er "heiagjengen" til den selvutnevnte "humoristen" kan kjre p med grove og reskrenkende hetsekommentarer om Magjool.

Det er nettopp det DU sier i din kommenter. Dere er jo s feilfrie alle sammen?

ufo

04.03.2012 kl.21:47

Ideatroll. Hvor har noen av oss hetset toril sin blogg. Jeg kan ikke se en eneste komentar her som hetser bloggen hennes her? Men ser at noen lager kvalme her med usakelige komentarer.

Lenamon: Du kritiserer oss,men er du feilfri da? Det trur jeg faktisk ikke,siden ingen mennesker er feilfrie.

Synskepeggy: Lurt av deg f klarhet andre steder. Er slitsomt diskutere med dem. Men fr hpe at flere fr yne opp for ogsen blogg det egentlig er. De kaller det for humor,men innerst inne har de som ml skape kvalme.

nsker deg ogs en fin kveld:)

Livet mitt som klarsynt.

04.03.2012 kl.22:07

ideatroll:Det har ingenting med hvorvidt jeg KAN svare,det har vel mer med at det ikke har noe for seg,da det eneste DU gjr er kverulere og jeg har faktisk bedre ting gjre enn la deg holde p med din egen syke lek.

Mener du at JEG skal stenge kommentarfeltet fordi at DU ikke kan holde deg unna..Dikke,dikke,dikke,s,s.......Hvilken logikk er det.Nei,du trenger IKKE svare !!!!

Hilsen synskepeggy.

Ideatroll

04.03.2012 kl.22:10

UFO - Jeg har ikke sagt at dere hetser hennes BLOGG, jeg har sagt at hun beskyldes for ting hun ikke har gjort!

Livet mitt som klarsynt.

04.03.2012 kl.22:12

lenamon:Det str INGENTING i den kommentaren som ikke datteren selv har skrevet om i detaljer i en eller flere av sine hundrevis av blogger.Jeg sa,kanskje det kan vre en LREPENGE,at man ikke selv legger ALT ut p blogg.Og det er galt,det alts,at jeg bare gjentar hva hun har skrevet tidligere.Det er sant det jeg hevder:SELEKTIV HUKOMMELSE har visst rammet MANGE her p blogg.no i det siste !

Hilsen synskepeggy.

Ideatroll

04.03.2012 kl.22:13

H??? Frst klager du fordi jeg ikke svarer, s vil du plutselig at jeg ikke skal svare likevel?

Nei, jeg sier ikke, og mener ikke at du skal STENGE KOMMENTARFELTET - bare at du kan utestenge de du ikke vil ha her ;) Men du er altfor nysgjerrig p hva folk har p hjertet til klare utestenge noen som helst ;)

Livet mitt som klarsynt.

04.03.2012 kl.22:30

ideatroll:Pussig dette her,n kom du med enda en ny beskyldning.

Pussig er det ogs at selv kan hun slenge om seg med beskyldninger og antydninger om bde det ene og det andre,men SELV s takler hun ikke engang forsk p fortelle litt om MORAL OG OPPFRSEL i arbeidslivet.Nr hun n engang jobber i blogg.no,s innebrer det et arbeidstakeransvar - noe hun tydeligvis ikke har peiling p hva er for noe.Og er det BESKYLDE noen for noe - s kommer jeg til fortsette med det.

Det er helt hinsides at en ansatt i blogg.no kan holde p som hun gjr.Hun er IKKE objektiv,noe som burde vre frste bud,hun sttter mobbing,hets og hat og bidrar til at det fortsetter med beskyldningene og antydningene sine,noe som er helt forkastelig med tanke p jobben hun har.

Men,det var en annen blogger en gang for ikke lenge siden som smertelig erfare at :HOVMOD STR FOR FALL !

OG bare for ha sagt det,jeg har svart p kommentar fra deg for siste gang,s fr vi se hvor lenge du gidder diskutere med deg selv her inne - i en annens blogg.Du er ansatt i blogg.no,sa du.....

Hilsen synskepeggy.

Inger

05.03.2012 kl.12:10

Er det ikke mulig og la folk f vre slik de er uten at alle skal hsjes med Toril og Ideatrollet.Ka pokkern har SP gjort galt , annet en og blogge om sine meninger ,som hun bestemt str for?

Trodde vittelig at Blogg.no sine ansatte kunne heve seg over dette. men nei da de mtte legge seg p et niv med en 10 ring som er bortskjemt, og har fri barneoppdragelse.Frekkere en flatlusa er de jaggu .

Blogg.no sine ansatte, br vel strengt tatt g forran som et godt eksempel, IKKE p det nivet som dere her gir uttrykk for.

Uff. Ikke bra.

Livet mitt som klarsynt.

05.03.2012 kl.12:36

Inger:Hei,hei.

Toril og Idetrollet er begge to ansatt i blogg.no.Og DE ER DE ENESTE TO her i kommentarfeltet som IKKE forstr det !!

I gr kveld og utover natten sendte Idetroll samme kommentar FIRE - 4 - ganger til mitt kommentarfelt og blei slettet hver gang.Patetisk og desperat kaller jeg snt.

Ingen har blitt slettet her i fra fr,men fra n av er de to historie her.

Vi fr se hvordan blogg.no ser p dette her,jeg varsler dem.

Nei,ikke bra i det hele tatt.

Hilsen synskepeggy.

Inger

05.03.2012 kl.12:46

Ja gjr oss alle en tjenste og varsle sjefen selv. dette er bak ml , til oppfrsel .

Har man jobbet et annet sted, s har man ftt sparken over slik oppfrsel.

Kreativ

05.03.2012 kl.13:14

Jeg m si meg enig med deg Synskpeggy og deg Inger. Det er UROVEKKENDE at ansatte i blogg.no i det hele tatt kan finne p g fram p denne mte de gjr. Hvis blogg.no IKKE reagerer p dette har jeg mistet ALL respekt for blogg.no for godt! Jeg har ALDRI fr sett at ansatte p NOE bloggsted BEVIST oppfrer seg p en PROVOSERENDE slik Ideatroll og blogg.no-Toril gjr.

Du har greid det fr f has p en brkmaker p bloggen din, og VR trygg Synskpeggy greier det igjen!

En fin dag nskes deg;))))

Klem

Inger

05.03.2012 kl.13:22

Vi fr virkelig hpe det Kreativ.

Har allerede mista all respekt for dette stedet.

Og ja, det skulle ikke vre s vanskelig og f sjefen deres til se hvilken oppfrsel 2 av hans kvinnelige ansatte har.

Livet mitt som klarsynt.

05.03.2012 kl.14:55

Kreativ:Hei,Kreativ.

De to er bare ikke sann.Man prver fortelle dem noe om NORMAL oppfrsel som representanter for sin arbeidsgiver og de bare fortsetter p samme mte som fr.Enten forstr de det rett og slett ikke (men det unnskylder dem ikke) eller s prver de ut grenser,som barn gjr, bare at her er det damer p 40+....

Jeg ante ikke at Idetroll er/var ansatt i blogg.no,som sagt s leser jeg ikke bloggen s om informasjonen hadde sttt der,ville jeg uansett ikke ftt det med meg.Men n som ansettelsesforholdet er gjort kjent forandrer det hele saken for hennes del ogs.

Ja,det var en annen brkmaker som var skrsikker p at forbundet var der for HENNE,hun tok skammelig feil.

IngerJ : at man har mistet totalt respekt for TO av blogg.no`s ansatte betyr ikke ndvendigvis at man mister respekt for resten,men det er selvsagt avhengig av HVORDAN blogg.no behandler denne spesifikke saken.

De her to kommer aldri til gi seg,de finner seg nye offer nr ikke synskepeggy er interessant lenger.Hva da,skal man bare taust se p at andre fr samme kverulerende behandling og erfaring med dem ?

DET ER LANGT I FRA HYGGELIGE FOLK DETTE HER !!!

Ha en fin dag.Kreativ og IngerJ.Hilsen synskepeggy.

Inger

05.03.2012 kl.15:09

SP: Vel respekt er vel noe man m opparbeide seg til, men synd at 2 ansatte klarer og delegge for andre . Men gr ut ifra at rettferdigheten seirer til slutt som vanlig.

Oppfordrer deg til ikke svare usaklige banunger, de fortjener IKKE mere oppmerksomhet;))

ha en fin dag, her er det til en forandring sol idag. sol ute , sol inne, sol i sinnet:)

Og rettferdighet er en fin ting. Oppfrsel er en enda finere ting:)

Livet mitt som klarsynt.

05.03.2012 kl.15:31

Jobber med klarsynt rdgivning:hei alle sammen.

Jeg hadde aldri trodd at det skulle skje,men det bekrefter vel bare regelen - man skal aldri si aldri...Men n har jeg alts blokkert tre ipnr fra denne bloggen.OG DET SIER VEL SITT nr jeg i snart TO R IKKE har funnet grunn til blokkere noen som helst,fr n.

Og det som er det verste her, og et stort TANKEKORS er at TO av de blokkerte er ANSATTE i blogg.no.

Trasige greier,men slik blei det n denne gangen - OG SAMTLIGE TRE HAR SEG SELV TAKKE !!!!

Hilsen synskepeggy.

Inger

05.03.2012 kl.15:45

Gratulere:)

Det er til det beste for alle parter at du gikk til det skrittet:)

Iceman

05.03.2012 kl.16:42

Finner det ganske merkelig at disse to som er annsatt p blogg.no har vrt meget aktiv p slarveposten-mobbebloggen......de har til og med ftt resplass i headerern.....Bare DET taler jo for seg selv eller.....

Anonym

05.03.2012 kl.20:11

Icemann: Hva sier det da ???Om det taler for seg selv...........

Anonym

05.03.2012 kl.20:42

Ja det lurer jeg ogs p Anonym. Er visst ingen snev av humor...eller det er det, men bare nr du Synskepeggy bestemmer.

05.03.2012 kl.22:58

Dette er det mest fundamentale vset jeg noen gang har lest. Du vet penbart ikke hva besettelse er. les leksikon!

Mangel p empati m du ogs ha.

Anonym

05.03.2012 kl.23:31

Helt riktig observert.....og kan bekrefte manglene empati.

Skriv en ny kommentar

Livet mitt som klarsynt.

Livet mitt som klarsynt.

53, Bergen

Jeg er klarsynt og har vrt klarsynt hele livet.Jeg har en stor lidenskap for det ndelige og lever hver dag i takt med min egen ndelighet og i mitt eget tempo.Jeg er svrt kritisk til det kommersielle alternative miljet og mener at det alternative miljet i alt for stor grad bidrar til at man fr oppfatning av at ndelighet,klarsyn,healing og alt annet innen det ndelige er uoppnelig for alle andre enn dem selv - det er det ikke,det er tilgjengelig for alle og det er helt gratis.Jeg hper at denne bloggen og mine erfaringer kan bidra til lette litt p det mystiske slret og at flere finner sin egen ndelighet og tar det store steget mot vge leve i den p sine egne betingelser og bare dem.Ett av mine mange motto i livet er det faktum at en person kan gjre mye,en stor forskjell,hele forskjellen faktisk i en gitt situasjon og alle slike situasjoner m nskes velkommen som det de er - gaver.Historien som fremdeles flger meg hver dag er historien om jenta,presten og sjstjernen.Den enkle filosofien er s lett flge og s sann. Ellers er jeg svrt samfunnsengasjert,er interessert i det aller meste som skjer i verden og har en bestemt mening om mangt og mye. Hilsen synskepeggy.

Kategorier

Arkiv

hits