Utroskap redder forhold,hvor dum kan man bli....

Det er faktisk noen som pstr at utroskap redder forhold og det er helt sikert mange som prver,man har jo overbevisningen om at alt m prves i forsk p redde forholdet fr man gr hver til sitt.

Utroskap er nok et resultat av bruk og kast-samfunnet,ingenting annet !!

Vel,jeg har ingenting i mot bli kalt urgammeldags,

bare fordi at jeg mener at der det finnes ekte kjrlighet,respekt og omtanke,

eksisterer ikke ordet utroskap.

Hilsen synskepeggy.

19 kommentarer

lifehappens

19.07.2012 kl.23:37

Syns ikke det er ndvendig kalle folk dum av den grunn? For mange hjelper det faktisk, har dog ikke prvd selv, har svrt lite fikse p. Men hva andre gjr, gjr dem ikke dum, bare for at du ikke er enig.

Mlissa

19.07.2012 kl.23:37

Helt enig! Utroskap er forferdelig

Joachim

19.07.2012 kl.23:40

utroskap er det verste som fins :(. Det delegger et menneske s mye

Ta en titt, og legge igjen en kommentar :)?

Ps: har sprsmlsrunde p bloggen. Ta en tur innom da vel! =D. Velkommen skal du vre

Livet mitt som klarsynt.

19.07.2012 kl.23:48

lifehappens:
Tror man p det som enkelte "eksperter" n hevder - at utroskap kan redde forhold,s er man vel forbi det jeg vil kalle DUM !
Det eneste de skalte ekspertene oppnr med slike utspill er at de som er utro n har en knallgod unnskyldning : "kjre,jeg gjorde det i forsk p redde forholdet" - noen tror kanskje p det....
Jeg er svrt liberal i de fleste sammenhenger,men akkurat i dette kan man kalle meg s dum man bare vil fordi at jeg IKKE er enig med ekspertene.
Utroskap rammer jo p svrt mange plan,bla(mangel p).respekt for sin livspartner.
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

19.07.2012 kl.23:58

Joachim: Hei,hei :)
Det har du helt rett i.
Utroskap delegger det mest grunnleggende i et forhold,respekt og tillit - og hva er da tilbake,iallefall ingenting som kan redde forholdet.
Men,det er jo mulig at noen sexologer (psykologer) trenger mer arbeid gjre,og hva er vel mer effektivt enn komme med slike utspill - enda mer forvirring som folk trenger "eksperthjelp" og "tung kompetanse" til finne ut av.Slike utspill er jo bedre enn all verdens reklame for "sine "tjenester.
Hilsen synskepeggy.

Ida

20.07.2012 kl.00:03

Helt enig med lifehappens! :)

Eva

20.07.2012 kl.00:04

Ikke noe gammeldags i det, nei :-)

Utroskap bare frer til at du ikke kan stole p partneren din lenger, s i mine yne redder det ikke en drit :)

Livet mitt som klarsynt.

20.07.2012 kl.00:06

Ida:
Kall meg gjerne DUM fordi at jeg har NULLTOLERANSE for utroskap,samme hvor "edle" motiver man mtte ha for gjre det.
Hilsen synskepeggy.

2i9

20.07.2012 kl.00:12

Samme hvordan folk skal vri og vende p det er ikke utroskap en positiv ting. Som nevnt i en kommentar over her, nok en unnskyldning for vre utro. "Jeg gjorde det jo for redde forholdet.."

ville man redda forholdet hadde man fokusert p hva som faktisk var problemet, snakket om det og prvd fikse p det. Ikke dratt ut vrt utro. Etter min mening og erfaring frer utroskap aboslutt ingenting godt med seg. Man begynner lure p hva som er feil, og ikke bare p ett omrde, men nr det gjelder alt i forholdet og tilliten er blir jo helt borte? Kan ta flere r f en stor tillit, men kan ta f sekunder delegge.

En annen ting de skalte ekspertene har vrt ute med er jo at det ligger i instinktene vre. Har man en s stor trang til g p alt og alle andre nr man er i et forhold, burde man kanskje ikke vre i et forhold i frste omgang.

Syns absolutt ikke du er gammeldags :) Burde vre en selvflge at nr man gr inn i et forhold, s holder man seg til sin partner.

Ida

20.07.2012 kl.00:12

Kaller deg ikke dum jeg.

Livet mitt som klarsynt.

20.07.2012 kl.00:44

Ida:
Nei,det gjr du ikke,jeg skriver at du kan kalle meg dum fordi at jeg ikke er enig med vset til de skalte ekspertene,men da forbeholder jeg meg retten til kalle dem som er enige med de skalte ekspertene for (forbi) dumme.
Hilsen synskepeggy.

Ida

20.07.2012 kl.00:46

Er nok mange som faktisk dette har skjedd med da. man vet jo aldri folks historier. Lett dmme.

Livet mitt som klarsynt.

20.07.2012 kl.00:59

Ida:
Har det faktisk skjedd at utroskap har reddet et forhold,det tror jeg ikke.Det kan kanskje se slik ut for noen,selv de involverte,men skinnet bedrar og de involverte lurer seg selv - men ikke s veldig lenge..
Hilsen synskepeggy.

Ida

20.07.2012 kl.01:03

Er nok delte meninger om dette vettu som alt annet.

Livet mitt som klarsynt.

20.07.2012 kl.01:06

Ida:
Jeg tror du snakker om svelge kameler,det er mange som gjr det vettu,alt for mange...og allerede frste gangen man svelger en kamel er man "ute kjre".
Hilsen synskepeggy.

Beathe Lindseth

20.07.2012 kl.01:07

Jeg er helt enig med deg!

Anita

27.07.2012 kl.16:54

Helt enig. Hvorfor vre i et forhold, hvis man vil ha friheten til rote rundt med andre. Er bare deleggende.

Anette

09.08.2012 kl.22:02

Utroskap reddet forhold? Tja.. Det forutsetter at den som er bedratt aldri fr vite noe. Og at den som er utro bruker beskyttelse. Blir der graviditet ut av utroskapen som i tilfellet med min mann, blir plutselig valgene mye vanskeligere for alle parter.

Livet mitt som klarsynt.

10.08.2012 kl.23:17

Anette: Hei,hei :)
I en snn situasjon burde valget vrt svrt enkelt for den som var blitt bedratt..
Hilsen synskepeggy

Skriv en ny kommentar

Livet mitt som klarsynt.

Livet mitt som klarsynt.

53, Bergen

Jeg er klarsynt og har vrt klarsynt hele livet.Jeg har en stor lidenskap for det ndelige og lever hver dag i takt med min egen ndelighet og i mitt eget tempo.Jeg er svrt kritisk til det kommersielle alternative miljet og mener at det alternative miljet i alt for stor grad bidrar til at man fr oppfatning av at ndelighet,klarsyn,healing og alt annet innen det ndelige er uoppnelig for alle andre enn dem selv - det er det ikke,det er tilgjengelig for alle og det er helt gratis.Jeg hper at denne bloggen og mine erfaringer kan bidra til lette litt p det mystiske slret og at flere finner sin egen ndelighet og tar det store steget mot vge leve i den p sine egne betingelser og bare dem.Ett av mine mange motto i livet er det faktum at en person kan gjre mye,en stor forskjell,hele forskjellen faktisk i en gitt situasjon og alle slike situasjoner m nskes velkommen som det de er - gaver.Historien som fremdeles flger meg hver dag er historien om jenta,presten og sjstjernen.Den enkle filosofien er s lett flge og s sann. Ellers er jeg svrt samfunnsengasjert,er interessert i det aller meste som skjer i verden og har en bestemt mening om mangt og mye. Hilsen synskepeggy.

Kategorier

Arkiv

hits