Islam - djevelen selv !

Det kan vre noe i det nr man tenker p kjendis-islamister som profilerer seg selv som provoserende,frekke,truende og som uhemmet tar for seg av den norske velferdsstatens goder og demokrati,samtidig som de uhemmet fordmmer og tar avstand fra alt det Norge og nordmenn str for.Det er litt flaut,rett og slett,og svrt patetisk.

Det blir ogs flaut og patetisk nr en av lederne for organisasjonen Stopp Islamisering Av Norge og Europa pstr seg personlig kristen,men som i samme ndedrag vil forby Islam,har ikke det et snev av islam over seg.....intolerant,fordmmende,diskriminerende og undertrykkende - akkurat som mange hevder at Islam er..

Hva jeg mener om islamister og islam generelt skal jeg ikke gi utrykk for her og n,men jeg forstr dem som sier at de er mer engstelig for islam og islamister enn de er for hyreekstremisme og hyreekstremister.Det er bare det at det ene ikke hadde eksistert uten det andre,iallefall ikke i slik voldsom grad.Grupperingene som mer enn gjerne lser konflikter og uenigheter med vpen i hnd og voldsbruk vokser seg stadig strre i stort tempo.

Organisasjonen Stopp Islamisering Av Norge Og Europa sier at islam er djevelens verk og at islam er rein ondskap.Det er jo som sagt mulig,men jeg tror at all form for undertrykkende,fordmmende og fryktbassert religion er menneskeskapt.Organisasjonen vil forby islam i Norge og ber nordmenn forberede seg p krig.I morgen tar de til gatene for spre sitt budskap.

Utviklingen de siste par rene har vist at man virkelig har grunn til bekymring og at islamisering av Norge i hyeste grad er en stor trussel,man trenger ikke se langt for forst at en slik utvikling er godt i gang og svrt vellykket s langt,med god hjelp fra diverse norske myndigheter,barnehagepedagoger,rektorer osv osv.

Det er tross alt en lsning nr det har gtt s langt at ingen andre lsninger finnes - man kan alltids konventere - s blir man en av dem.

Hilsen synskepeggy.

7 kommentarer

poopies

14.12.2012 kl.22:30

Oh

NW

14.12.2012 kl.22:38

Ja hvorfor ikke fem ganger daglig minne seg selv p Gud eller Kjrligheten eller det som betyr aller aller mest for en. Disse ytre betegnelser har svrt lite si alikevel - kjernen som er viktig.

Hamida

14.12.2012 kl.22:46

h fyfaen s jvelig forbanna jeg blir. Har ikke lest hele greia siden jeg orker rett og slett ikke. Leste "Islam er djevelsen verk" Hva som feiler folk?! Jeg er en fdt muslim og er sykt stolt over det! Jeg har budd her i norge siden jeg var bitteliten (er 14 r n) og har gtt p skole her, lrt MYE om kristendommen i RLE timene. Islam og Kristendommen er VELDIG like religioner. Begge tror p samme Guden. osvosv. Mye av det som str i Bibelen str i Koranen. Men jah.

Jeg er stolt over vre muslim, jeg er stolt av tru p alt som har med Gud gjre. Ja, jeg sier Gud og ikke Allah for det er akkurat det samme. Uansett, takk for meg.

(Kan hende jeg missforstod litt? Var s mye tekst at jeg ikke orket lese alt. heh)

ufo

14.12.2012 kl.23:11

I det siste har jeg prvd finne ut hvorfor noen muslimer er s ekstreme som de er. Jeg har kommet fram til at det er ikke bare islam som er problemet, men ekstremnismen selv som er problemet. Da mener jeg bde kristene og islamske.

Grunnen til at enkelte truer med terror i Norge og vesten er at styresmaktene i vesten har gtt til flere kriger i muslimske land. De mener at det er vr skyld at land som irak og afghanistan har blitt fattige land. Mange fler ogs nag mot oss, siden soldatene drepte flere millioner irakere under Irak krigen.

Det forsvarer selvsagt ikke at dem skal beg terror. Men det er viktig at vi m forst det. En annen faktor er at en del prester/imaner er svrt maktsyke, og de lager egene regler som passer seg selv best for undertrykke andre.

Over til hyere ekstreminsmer. De er en stor trussel de ogs, bare se p breivik. Men jeg ser p dem som en mindre trussel en islam.De fleste hyre ekstremnismene sttter ikke handlingene hans, det er strre andel av muslimene som sttter 9/11.

Jeg synes alle burde g inn i seg selv for finne lsningen, bde muslimene og kristene. Svaret p det er svrt enkelt.Respekt. Dem m begyne vise respekt for oss, og vi m vise respekt for dem. Da mener jeg at dem br respektere vres tradisjoner og samfunnet vrt. Vi m begyne vise mer forstlse og respekt for dem.

Islam er ikke rein ondskap, det er de gale maktsyke imanene som har gjort islam til ondskap. I koranen str det ikke noe om at dem skal drepe dem som ikke trur p islam. Det str at dem skal vise respekt og forstele for dem som ikke trur. Men de gale maktsyke imanene har klart "tolke" det slik.

Hper religion forsvinner fra jorden en gang. Er lei av at forskjellige folkeslag skal g rundt tru dem er bedre en andre. Er ogs beskymret for at det kommer til ende i krig, en krig som kan ende med at europa satt under kontroll av shahira lover, eller hyere ekstreme. Hellas har det jo alt dukket opp ett slik parti, gylden daggry. Er redd for at vi bare har sett starten p probleme i europa.

Men vi kan lse dem p kort tid, hvis vi alle er villig til samarbeide legge naget mot hverandre bak oss.

nsker deg en fin helg:)

Livet mitt som klarsynt.

14.12.2012 kl.23:35

NW: Hei,hei :)
Det er dessverre slik at de ytre betegnelsene har svrt mye si i det samfunnet vi lever i.
Det skulle vrt en verden der man minnet seg selv,minst fem ganger daglig,om Gud,kjrlighet,fellesskap og respekt.
Jeg tror den verden finnes om man leiter p det rette stedet - i seg selv.
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

14.12.2012 kl.23:39

Hamida: Hei,hei :)
Du er vel klar over at kristne og andre religioner kan sprre om akkurat det samme.Hva feiler det disse folka - islamistene - som truer,dreper,tyr lett til vold,undertrykker og fordmmer.
At du er fdt muslim betyr ikke at det ikke er en mulighet for at islam er djevelens verk,hvem vet egentlig,nr alt kommer til alt...
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

14.12.2012 kl.23:50

ufo: Hei igjen,ufo :)
Jeg er helt enig med deg her.Det er mange rsaker til problemet,volden og krigen mot islam og terror.
Denne konflikten er forvrig ikke ny,den samme debatten sto p toppen p agendaen for tredve- frti r siden ogs.Siden har det bare kt i omfang.
Hyreerstremisme er et utslag av et nske om forsvare sin tro,overbevisning og tradisjon.Islamister er styrt av koranen,og som du sier, som er svrt misforsttt av mange.
Maktsyke imamer er livsfarlige,det er grundig sltt fast,men for meg s fremstr ekstreme islamister som en stor vits s lenge de utnytter et system som de hylydt og offentlig tar fullstendig avstand fra.Dessverre s gjr det dem ikke mindre farlige.
Tro meg,man har bare svidt sett starten p utviklingen enda.Den som lever fr se....
Ha en fin helg du ogs ufo :)) Hilsen synskepeggy.

Skriv en ny kommentar

Livet mitt som klarsynt.

Livet mitt som klarsynt.

53, Bergen

Jeg er klarsynt og har vrt klarsynt hele livet.Jeg har en stor lidenskap for det ndelige og lever hver dag i takt med min egen ndelighet og i mitt eget tempo.Jeg er svrt kritisk til det kommersielle alternative miljet og mener at det alternative miljet i alt for stor grad bidrar til at man fr oppfatning av at ndelighet,klarsyn,healing og alt annet innen det ndelige er uoppnelig for alle andre enn dem selv - det er det ikke,det er tilgjengelig for alle og det er helt gratis.Jeg hper at denne bloggen og mine erfaringer kan bidra til lette litt p det mystiske slret og at flere finner sin egen ndelighet og tar det store steget mot vge leve i den p sine egne betingelser og bare dem.Ett av mine mange motto i livet er det faktum at en person kan gjre mye,en stor forskjell,hele forskjellen faktisk i en gitt situasjon og alle slike situasjoner m nskes velkommen som det de er - gaver.Historien som fremdeles flger meg hver dag er historien om jenta,presten og sjstjernen.Den enkle filosofien er s lett flge og s sann. Ellers er jeg svrt samfunnsengasjert,er interessert i det aller meste som skjer i verden og har en bestemt mening om mangt og mye. Hilsen synskepeggy.

Kategorier

Arkiv

hits