IKKE SNAKK MED DE SOM KALLER SEG SYNSKE !!

I dag gjorde jeg det igjen,

Jeg ringte til en av disse "synske" . bare for sjekke

om de var like falske og svindlere som de alltid har vrt.

- Og,visste jeg det ikke,de har fremdeles ingen peiling...svindlere hele gjengen....

Jeg ringte til en skalt klarsynt,medium osv,den beste de hadde tilgjengelig faktisk

Og oppga helt feile informasjoner om meg selv,

hvem jeg var,hvor jeg bodde,nr jeg var fdt -

- og du verden hvor mye hun hadde formidle til meg.

Rundt 3000; - verdt........men m bare f bekreftelse for at jeg er bede - og har vrt det hele livet !

Man velger ikke og man kan ikke "kurse seg" - evnene er der om man vil eller ikke -

- de er ikke noe man kan velge bort,eller kurse seg til f.

De bare er der - og har alltid vrt der -

og de ytterst f med evner (medfdt) sitter IKKE p et teletorg.

Vel,et medium og klarsynt som meg m vel bare akseptere de MANGE som ikke har forsttt det.

De forstr rett og slett ikke livsoppgaven,de har aldri ftt den

slik som jeg har.....

Til slutt s biter disse falske profeter seg selv i halen - det er om de finner den,den kan jo vre pill rtten....

Hilsen synskepeggy.

30 kommentarer

michellesinblogg

27.07.2013 kl.00:26

takk :) ja jeg er helt enig de synske er svindel tror de vet alt.

Stina

27.07.2013 kl.00:30

Men du kaller deg jo synsk? Hva er forskjellen p deg og "dem"? Spr ikke fordi jeg er ekkel, men fordi jeg lurer:)

Livet mitt som klarsynt.

27.07.2013 kl.00:37

Stina: hei,hei :)
Hvor kaller jeg meg synsk ?
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

27.07.2013 kl.00:40

michellesinblogg: Hei,hei :)
Ikke la deg lure,"synsk" er jo s virkelighetsfjernt som mulig,srlig med tanke p at de valg vi gjr i dag fr konsekvenser for i morgen...
Hilsen synskepeggy.

Stian Trstad

27.07.2013 kl.00:42

Tror nok hun mente hvorfor. Hvorfor er du synsk, men ikke de? :)

Livet mitt som klarsynt.

27.07.2013 kl.00:59

Stian Trstad: Hei,hei :)
Det skjnner jeg ikke "hvorfor jeg er "synsk".....
Jeg forklarer jo forskjellen i innlegget - om ikke hper jeg at du spr meg,slik at vi kan oppklare...
Hilsen synskepeggy.

Stian Trstad

27.07.2013 kl.01:09

Hm.. S du kan vite ting om meg, "se" ting, som jeg kanskje ikke ser s godt selv?

Livet mitt som klarsynt.

27.07.2013 kl.01:17

Stian Trstad:
Ja,det er en mulighet for det.
hilsen synskepeggy.

glutenfrimatmedjemma

27.07.2013 kl.01:23

Kjedelig med svindlerne som delegger for de som kan se ting.

Livet mitt som klarsynt.

27.07.2013 kl.02:06

glutenfrimatmedjemma: Hei,hei :)
Det er akkurat det som er problemet,jeg som er seris aner ikke hvordan jeg skal f folk til forst forskjellen p seris og ikke seris,jeg tror at jeg bare m vise dem....
Det virker p meg som om jo mer kommersielt det er,jo mer troverdig er det,men tro meg,det er det absolutte motsatte !
Min oppgave fremover blir (som mesteparten av mitt liv) jobbe mot det,men oppgaven virker hpls iblant.men,jeg gir aldri opp,
inne i mitt hode er det stadig "noen" som sier at en kan gjre mye...mye faktisk :)
Hilsen synskepeggy.

sophie victoria

27.07.2013 kl.10:00

Men hvis du sa mange falske ting, er det kanskje ikke s rart at hin ikke fant det ut? pluss at hun kun sitter p andre siden av en telefon linje. Ett bilde eller at du hadde vrt i samme rom hadde nok hjulpet masse! Tenker n jeg :)

Letterbomb

27.07.2013 kl.11:07

SYNSKEpeggy, du er nok en liten svindel du ogs!

Livet mitt som klarsynt.

27.07.2013 kl.11:21

Letterbomb:
Mulig at du har rett i det,du,
- det er uansett for meg vite og andre til finne ut...:)
Hilsen synskepeggy

Livet mitt som klarsynt.

27.07.2013 kl.11:25

sophie victoria: Hei,hei :)
Det har skjedd at jeg har ftt henvendelser her p blogg (ogs) som jeg umiddelbart fler ikke stemmer helt.Jeg bruker si fra om det og i alle tilfellene har det kommet frem ting som man prvde holde skjult for meg.
Jeg sier ikke dermed at jeg er "synsk",jeg vil heller si at jeg er usedvanlig observant..
Hilsen synskepeggy.

Toril

27.07.2013 kl.12:40

Jeg ville aldri, og har aldri brukt penger p slike tjenester, for det er penlyst at det er svindel! Jeg har hrt liknende historer av folk som har ringt slike telefoner, og ftt bare gale opplysninger. Det som jeg har lest er at hvem som helst kan pne seg en slik linje, for det ble vist p et NRK-program for litt over et r siden. De gjorde et forsk med at en "ikkesynsk" skulle pne seg et telefonnummer hvor testpersonen skulle fremst som synsk, og det eneste testpersonen mtte gjre var fylle ut et skjema, og vips kunne hun ta i mot telefonnummer. Det synes jeg er skremmende. Slike telefonnumre som ruinerer folk burde vrt forbudt! Det er mange som kanskje har konomiske problemer pga at de i sin fortvilelse har ringt til disse svindlerne.

nsker deg en kjempefin lrdag, og en fortsatt riktig god og fin helg:)

Klem Toril

ufo

28.07.2013 kl.18:48

Man br ikke bruke penger p slike ting i det hele tatt. Det er mange som har blitt lurt av dem.Jeg vil trre pst at 90% eller kanskje flere av dem er fake.

Er det da virkelig verdt gjre det? Jeg ville i hverfall ikke tatt sjansen p det.

Jeg s ogs det samme programmet som toril har sett. Det er skremende. Ekte synske ville ikke tatt betalt av det. Dem ser det p sin livsoppgave hjelpe andre. Men jeg persjonelig trur at det finnes noen ekte synske der ute som tar betalt for det. Men dem har ikke forsttt livsoppgaven sin fullt ut.

nsker deg en fin sndag:)

Livet mitt som klarsynt.

28.07.2013 kl.21:51

ufo: Hei igjen ufo og fortsatt god sommer :)
Jeg er helt enig med deg,men jeg vil pst at du tar litt forsiktig i nr du nevner at 90% av dem er fake,du m nok hyere opp i tall.De aller fleste er fake og de vet det selv....
Jeg ringte til denne spkona etter ha snakket med en bekjent om temaet.Min bekjente fortalte meg at hun hadde mottatt en faktura p kr 2800 fra ett eller annet firma som dreiv med sptjenester.min bekjente fortalte at spkjerringa hadde snakket om mye som min bekjente ikke kjente til,min bekjente hadde sagt i fra om at "synene" var helt feil,hvorp spkjerringa hadde begynt snakke om personlige problemer som kunne vre rsak til at hun "traff s drlig".min bekjente ville ikke betale fakturaen og det er jeg helt enig i,men for henne,stakkar,blir det en lang prosess for komme dit at hun kanskje fr ettergitt hele eller deler av belpet.
Jeg ringte til samme spkona,var bare interessert i hva hun dreiv p med og jammen fikk jeg svar....Jeg stilte henne konkrete sprsml - som ikke har noe med min "falske identitet" gjre.Hun kunne ikke svare meg p ett eneste ett av sprsmlene,selv om to-tre av dem handlet om aktuelle saker som nylig har vrt oppe i media.Spkjerringa kalte det luresprsml og ndene (og tarotkortene) likte det svrt drlig,s drlig at de nektet svare. kalle sprsmlene for luresprsml er en feig,men effektiv psykologisk taktikk....
Vel,jeg oppga falskt navn,fdselsdato og ellers andre personalia spkjerringa ville vite,det skal bli vanskelig f betalt for tjenesten hun ytet til meg,jeg har nemlig aldri ringt det nummeret.
Kan jo bare nevne at glans og glamour-bildet har falmet og ftt seg noen solide riper i min egen lille alternative gruppe.Det er rart med det,selv ikke de mest alternative av de alternative er hva de gir seg ut for vre og selv hylydt hevder seg vre,det tar bare litt tid for andre oppdage det.
Fra n av skal jeg kun forholde meg til det jeg faktisk vet,erfarer og opplever - og da har alle kurs,seminarer,work-shops og foredrag kommet godt med...
Ha en fin kveld,ufo :) Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

29.07.2013 kl.00:14

Toril: Hei igjen,Toril :)
Jeg sg det samme programmet selv og jeg blei rystet,som deg.Det skulle bare ikke vrt mulig.
Etter min mening er alle teletorgtjenester som tilbyr sping,healing osv svindel.det er rett og slett organisert svindel og kriminalitet med myndighetenes velsignelse mot at myndighetene (statskassen) fr en stor del av de astronomiske summene som ligger i denne "industrien".
Og kan du tenke deg hvor astronomiske summer det er snakk om som aldri blir oppgitt....
Det hadde virkelig ikke vrt meg imot at det blei totalforbud mot alle typer alternativ virksomhet som er inntektsgivende.
Som du vet s har jeg brukt mye tid p kurs,seminarer,forelesninger osv og har i tillegg i lengre tid vrt knyttet til en (liten) alternativ gruppe.Jeg har lrt meg mye og er bare blitt enda mer kritisk til deler av det alternative enn det jeg var fra fr.
Jeg har bla lrt meg bruke pendel til lese,rense og kommunisere med energier.Jeg kan,om jeg vil,tjene grovt p dette her,jeg kunne fks.rense hus det koster ca kr 4000;s la oss si at jeg tok kr 3000;og det er ikke dyrt,jeg hadde fint kunnet rense tre-fire hus i uken og i tillegg til det kunne jeg tilby rense folks energier,chacraer og aura,det tar fra tre til ti minutter med hver og jeg kunne fint tatt ti klienter p en dag.La oss si at det ville koste kr 250; og det er iallefall ikke dyrt (i forhold til dagens priser) for den type tjenester.Bare ettersprselen etter tjenestene ville begrenset inntektene.....
I dette "yrket" her er det svrt viktig ikke gi noen garantier,det blir lagt stor vekt p,det betyr i prinsippet at om "behandlingen" ikke gir noen effekt s m det vre klientens egen feil....
Kan du tenke deg hva jeg kunne ha tjent helt skattefritt....Og i tillegg s har jeg jo en jobb som jeg er godt fornyd med og som jeg betaler skatt av lnn for og som jeg fint kan kombinere med alternative tjenester.
Du kan jo gjre regnestykket selv,men at jeg,uten gjre stort,kunne hatt en skattefri inntekt p millionen+++ er det vel liten tvil om.
Skjnner du hva jeg kunne ha gjort om jeg var typen til det,men fremdeles er det snn for meg at det blir feil kombinere penger og profitt med det ndelige og alternative,det stemmer liksom ikke og det tror jeg ikke at det skal gjre heller.
Det m jo vre noe som ikke stemmer nr man vet at ca 99,99% av fks healere er folk som selv er syke og p en eller annen form for trygd...det stemmer ikke det heller nr man vet at alt kommer fra en selv og hvordan kan man da "gi" bedre helse til noen,nr man ikke har den selv.
En healer eller en alternativ vil helt sikkert ha ett mer eller mindre troverdig svar p dette.de vil si at det ikke er dem,men energiene som healer - ok,men hvorfor har ikke energiene healet dem selv (som skal heale) frst,noe som ville vrt naturlig om oppgaven var heale andre.ndeverden,universet og energier er ikke s kompliserte som de alternative vil ha oss til tro.
Det blei plutselig en lang kommentar til deg her,men jeg syns det er litt viktig f ut (til andre) disse tingene som ikke alle vet noe om.
Ha en fortsatt fin kveld,Toril.Klem:) Hilsen synskepeggy.

eveliin

11.12.2013 kl.11:58

jeg har hatt snn at jeg ser folk som jeg aldri har sett fr og ulykker akuratt s en videosnutt som kanskje varer opp tl 20-30 sek og da ser jeg ofte auraen til personen som jeg ser . og da er jeg vken. en gang s s jeg en som tydeligvis var p vei til meg og det var han. rett fr han skulle blinke til meg s jeg det han bare se p meg. jeg bare jeg s det for 1 min siden du blinket til meg. ja jeg gjorde det men jeg gjorde det n. s s jeg en jente gravid, og en gutt, han holdt p magen til jenta, grnt lys over gutten . engel over jenta? og bl himmel. er det noen synske evner jeg har da?

kommer bare avogtil

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2014 kl.06:59

eveliin: Hei,hei :)
Jeg ville absolutt begynne utforske om du har evner om jeg var deg,det e godt mulig skjnner du :)
Hilsen synskepeggy

Joar Vatnaland

01.01.2014 kl.13:10

Det er ingen som er synske. Hvis de VIRKELIG var synske, s hadde de ikke sittet og tilbudt folk hva de enn tilbyr for noen tusenlapper. Hvorfor i all verden gjre det, nr man bare ved kunne forutsi EN liten ting, f.eks. kaffeprisen, kan g inn p de finansielle markedene og tjene milliarder i stedet for noen lusne tusenlapper "stjlet" fra idioter som tror p dem.

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2014 kl.21:25

Joar Vatnaland:
Jeg tenker litt som deg her.Jeg vet at det man betaler for en slik tjeneste ikke str i forhold til det man fr.
Jeg kan ikke snakke for andre,men selv s str jeg til tjeneste for dem som nsker benytte seg av mine ever,alt fra husrens til lesing og i tillegg lrer jeg gjerne andre om det alternative generelt - og jeg har aldri tatt meg en krone betalt,jeg har nemlig en jobb som jeg trives godt i og jeg tjener bra.
Hilsen synskepeggy.

Anja

30.11.2014 kl.22:53

Hei!

N bor ikke jeg i Bergen lengre da, men har familien min der. Jeg har en kristen bestemor som har fortalt noen opplevelser som jeg synes virker veldig virkelige. Har du evner til bekrefte om en hendelse har den meningen som hun opplevde den som?

Min fetter som den gang skulle blitt 19 r, ble sltt i hodet og havnet i koma en uke fr han dde. Den natten han dde opplevde bestemor at det kom en hjort la seg ned utenfor huset hennes p landet. Bestemor er meget spesiell for alle oss "barna". Hun gikk ut for se om hjorten var syk, men den reiste seg ikke, bare s p henne. Hun gikk inn igjen, og den vandret s rolig til skogs. Min avdde fetter var veldig glad i hjorten, og han vokste opp i nabohuset over veien. Bestemor er sikker p at det var han som kom for si farvel, da den vandret bort presis p slaget han dde den natten. Dette fant hun ut da hun ringte tidlig morgenen etter til sykehuset for f ddstidpunktet, da hun flte noe hadde skjedd med han den natten.

Dette var kort fortalt, men har du evner til bekrefte at det var han?

Mvh Anja R.

Livet mitt som klarsynt.

10.12.2014 kl.13:39

Anja: Hei,hei :)
Man fler p seg at dyret vil noe spesielt,en slags kommunikasjon og en oppfrsel fra dyret som man normalt ikke forventer seg.Jeg har opplevd det flere ganger selv og felles for opplevelsene er at de gir en fantastisk ro i ettertid.
Din bestemor har helt rett,det er akkurat som hun sier og hun er blant de heldige som har ftt oppleve kommunikasjon med (ville) dyr.
Hilsen synskepeggy.

14.04.2015 kl.18:55

Tenker p Joralf Gjerstad,eller "Snsakallen" p folkemunne.Han tar ikke betalt i for bruk av evnene sine. Da er det lettere forst at det er ekte og basert p rlighet.Nydelig mann,som Jesus.Selv om kona tydeligvis syns han har vrt for mye borte fra familien,men det er klassisk for menn av hans generasjon ............

unni

02.07.2015 kl.00:03

du fremstr enda mer fake enn de fleste andre..

Veronica

13.08.2015 kl.21:32

Hei, jeg kom over bloggen din. Jeg er i en situasjon der jeg ville prvd ut mye- for finne ut av noe. Jeg drister meg til sprre deg. Jeg har en kattunge som har forsvunnet fra oss, har du mulighet til hjelpe? Hvis du ev har evner til finne igjen dyr etc.

Mvh Veronica.

Livet mitt som klarsynt.

02.09.2015 kl.08:47

unni:
Jeg tar ikke det s tungt - din mening - nr jeg ser hvem den kommer fra....
Forvrig er du i din fulle rett til mene hva du vil,inkludert at du mener at jeg er en fake.HAHA.....
Hilsen synskepeggy.

Nora

17.09.2015 kl.16:20

Hei. Jeg har et sprsml. Jeg er 12 r. Da jeg var 2 r bodde vi et (spkelseshus.) jeg s ting dr. Og jeg husker det enda. Jeg husker ting fra da jeg var 1-2 r og oppver? Er dette normalt? Jeg bruker ha drmmer om dette huset! Kan du plis svare jeg lurer p om dette er normalt???

Livet mitt som klarsynt.

19.09.2015 kl.11:55

Nora: Hei,hei :)
I utgangspunktet er det du beskriver normalt,vi er mange som har evnen til se ting.
En annen ting er hvordan du opplever og fler det selv,fks.ubehag,engstelse osv.du skriver lite om din egen opplevelse av det,men jeg hper at din er god :)
Hilsen synskepeggy.

Skriv en ny kommentar

Livet mitt som klarsynt.

Livet mitt som klarsynt.

56, Bergen

Jeg er klarsynt og har vrt klarsynt hele livet.Jeg har en stor lidenskap for det ndelige og lever hver dag i takt med min egen ndelighet og i mitt eget tempo.Jeg er svrt kritisk til det kommersielle alternative miljet og mener at det alternative miljet i alt for stor grad bidrar til at man fr oppfatning av at ndelighet,klarsyn,healing og alt annet innen det ndelige er uoppnelig for alle andre enn dem selv - det er det ikke,det er tilgjengelig for alle og det er helt gratis.Jeg hper at denne bloggen og mine erfaringer kan bidra til lette litt p det mystiske slret og at flere finner sin egen ndelighet og tar det store steget mot vge leve i den p sine egne betingelser og bare dem.Ett av mine mange motto i livet er det faktum at en person kan gjre mye,en stor forskjell,hele forskjellen faktisk i en gitt situasjon og alle slike situasjoner m nskes velkommen som det de er - gaver.Historien som fremdeles flger meg hver dag er historien om jenta,presten og sjstjernen.Den enkle filosofien er s lett flge og s sann. Ellers er jeg svrt samfunnsengasjert,er interessert i det aller meste som skjer i verden og har en bestemt mening om mangt og mye. Hilsen synskepeggy.

Kategorier

Arkiv

hits