Anonyme kommentarer - som svarer seg selv - anonymt.

Det er et velkjent fenomen her p blogg,men jeg har ikke sett det p en stund.

En anonym blogger skriver en lang kommentar i kommentarfeltet mitt og avslutter med at

"fem minutter i denne (fryktelige) bloggen er mer enn nok" og i tillegg skrives det,foruten hvilken forferdelig blogger jeg er,ogs

at "man kommer aldri inn igjen her",bloggeren gr heller ikke av veien for spekulere i "hva som feiler meg" - "bitter for noe" osv....

Men,hva skal den "stakkars" anonyme bloggeren gjre nr synskepeggy faktisk svarer p kommentaren etter ha sverget p at man ikke - under noen omstendigheter -

kommer inn p synskepeggys blogg igjen "ikke engang for se om synskepeggy har svart" uten tape ansikt,dumme seg fullstendig ut og uten avslre sin egentlige hensikt.

Da gjelder det legge hodet i blt og komme opp med en "genial" plan,man vil jo gjerne uttale seg igjen...Og det er da man kommer p det,man kan jo bare svare seg selv,skrive en "stttekommentar"

til seg selv - og ingen vil avslre noen ting nr man bruker et annet anonymt navn.

Man tror at man er "smart",men det er her jeg vil komme med et lite tips og det skal du - jadda/sara f helt gratis.

Neste gang man faller for fristelsen til skaffe seg et "alter ego" s kan det vre lurt bruke

mobilen,eller en annen pc,som ikke er koblet opp til samme nettverk (ip-nr)......

Da blir ikke anonyme bloggere som svarer seg selv s lette avslre - som komplette "nettidioter"....

Hilsen synskepeggy.

67 kommentarer

fredlig

06.02.2014 kl.11:23

Hehehe. Har heldigvis sluppet unna de ungene der.

Men skulle de dukke opp, s skal jeg nok dokumentere , hehe

Ha en fin dag

Livet mitt som klarsynt.

06.02.2014 kl.11:30

fredlig: Hei igjen,fredlig :)
Bde du og jeg kjenner nok til dette fenomenet fra tidligere,men det har vrt mindre av det i det siste.
Noen blir s "besatt" av svare at man ikke tenker p hvordan man kan gjre det for ikke avslre seg selv.Man kan bruke hvilken skrivemte/dialekt man vil,det hjelper ikke s lenge man ikke tenker p "slette alle spor" knyttet til forrige kommentar.
Jeg vil tro det er en nybegynner som str bak dette stuntet her.
Ha en fin dag du ogs fredlig :) Hilsen synskepeggy.

fredlig

06.02.2014 kl.11:43

Vr ikke s sikker p at det er nybegynner.

Ja fenomenet har roet seg, ser mye av den mobbingen er forsvunnet . Ingenting er bedre en det.

At det er Takhyde.

Livet mitt som klarsynt.

06.02.2014 kl.11:52

fredlig: Hei igjen :)
Nei,jeg er klar over det...
Det kan jo vre en svrt erfaren blogger som blei litt overivrig,trangen til svare (seg selv) blei for stor og derfor glemte det viktigeste (nr man vil vre anonym),det er flere feller falle i (her p blogg.no) om man ikke har "tunga rett i munnen" og "hodet p riktig plass".
Det har roet seg,ja,men vi vet jo ogs at det nr som helst kan f fart p seg igjen.Det bruker roe seg nr mobberne selv innser hvor idiotiske de faktisk er (fremstr).Kjennetegnet p at mobberne har "mtt seg selv i dra" bruker vre sletting - eller holdningen,late som ingenting og hpe p at "om hundre r er alllting glemt".
Vi har vel litt mer enn middels erfaring med fenomenet bde du og jeg :)
Hilsen synskepeggy.

fredlig

06.02.2014 kl.11:58

ja vi vet av dette fra fr. Noen er delvis borte, og andre er innom bloggen leser flere ganger pr dag, for se om det er noe de kan bruke mot deg. hehe-

Di skjner jeg har et program som viser meg eksakt hvor de bor , med IP nummer som er tilkoblet en eller annen form for et borettslag, jeg har gapskratta mange ganger over iveren til og benekte at de skalt ikke leser min blogg, jeg ser flere ganger kommer de via din blogg hehe.

de kan jo nekte til de er bl, men sannheten kan de allikevel ikke komme seg unna, for det svaret sitter jeg med.

Livet mitt som klarsynt.

06.02.2014 kl.12:05

fredlig: Hei igjen :)
Ja,du har nok full kontroll,men det er ikke overraskende etter alt hva du har mttet finne deg i her p blogg.no gjennom rene.
Jeg og,men jeg har en fantastisk evne til "ta lett p det" og nekter ta noe av det (sludder og vas og tull og mobbing) personlig.
Jeg leser bloggen din,og alle de andre du har hatt,kan ikke skjnne at det er noe poeng i nekte for at man leser blogger :)
Hilsen synskepeggy.

06.02.2014 kl.12:07

jeg trodde engang jeg hadde provosert flere da jeg plutselig oppdaget at "alle"hadde samme ip,he he.vedder ti tusen p at sinnataggen din akkurat n taster febrilsk p mobilen sin,......

Livet mitt som klarsynt.

06.02.2014 kl.12:18

Anonym: Hei,hei :)
Jeg ser ikke bort i fra at du har helt rett...
Som sagt,jeg har litt erfaring med typen fra fr....
Det er n i grunnen ganske morsomt,egentlig,at noen ikke "kamuflerer" seg bedre fr de setter igang brke.
Bloggere har brynt seg p synskepeggy fr og,om jeg fr si det selv,med srgelig resultat - for dem som har prvd seg.Synskepeggys blogg har vrt igjennom litt av hvert,men det faktum at jeg fortsatt blogger etter snart fire r sier vel sitt (om hvem "vinneren" er)
Jeg ser heller ikke bort i fra at jeg n "satte griller i hodet" p noen.....Men det er vel "prisen betale" for lre noen vre litt smarte...
Ha en fin dag :) Hilsen synskepeggy.

fredlig

06.02.2014 kl.12:19

Ja det ble mange bloger, i den tiden det sto p som vrts. Da jeg hadde nok problemer i privatlivet ang min n dde X, s ble det mye missforsting brk av ting de trodde angikk dem. De ville ikke engang hre sannheten fr de anklaget meg. Alts det er ikke jeg som har problemer, nr noen skal p dd og liv brke om filleting. Livet gr ikke p skinner for alle. Og man er lykkelig gift har barn osv. Det er lov bruke huet litt fr man starter brk ;)

Livet mitt som klarsynt.

06.02.2014 kl.12:33

fredlig:
Det har du helt rett i,fredlig,men s har man alt for ofte stiftet bekjentskap med bloggere som henger seg opp i en setning ofte tatt helt ut av sammenheng,bloggere som sverger p at de skal vie all sin tid p "saumfare" (synskepeggys) blogger i hp om finne noe brke for og s har vi jo dem (saueflokken) som bare henger seg p.Felles for dem alle er at de KUN angriper person,ikke sak og det gjr dem bare idiotiske og userise i min bok.
Vi hever oss over,fredlig,det har vi alltid gjort :)
Hilsen synskepeggy.

fredlig

06.02.2014 kl.12:45

Ja man kan ikke annet en le , og heve seg over barnehagementaliteten.

B, hehehe

He, uff, nei n skal jeg ta med meg galgenhumoren min, finne p noen sjarmere i senk her ;)

Ha en fin dag :)

Ms.Olsen

06.02.2014 kl.12:54

Haha, sant nok! Ikke nok med at man skal komme med et slikt uartikulert oppgulp p noens blogg, de m p dd og liv redde ansikt med komme med atter anonyme spydigheter. Jeg har ikke funnet noen kontaktinformasjon om deg hittil i inneggene jeg har lest, har du noen e-post eller lignende for oss nysgjerrigperer? :)

Livet mitt som klarsynt.

06.02.2014 kl.12:58

Ms.Olsen: Hei,hei :)
Du kan legge meg til som venn her p blogg.no :)
Vel,ja,nr snballen frst har begynt rulle for noen s er det ikke godt si hva det ender med,som regel oppgulp,eder og galle og personangrep - ofte alt under en og samme ipnr.
Hlsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

06.02.2014 kl.13:01

fredlig:
Det hjelper godt med erfaring i denne allsidige bloggverden :)
Det hres ut for at du har en god plan for dagen.Lykke til :)
Hilsen synskepeggy.
S tragisk , s tragisk enkelte folk alts, haha kan ikke gjre annet enn le litt for meg selv....Bra skrevet :) Ha en god dag !

Livet mitt som klarsynt.

06.02.2014 kl.13:32

cathrinehenriksen: Hei,hei :)
Det er jo det det er - tragikomisk :)
Ha en god dag du ogs :) Hilsen synskepeggy.
Takk. Nettopp ,haha;)

Toril

06.02.2014 kl.13:53

Det er typisk at slike kommentarer blir skrevet av feige anonyme som ikke trr st frem, og det sier faktisk mer om dem enn om deg!

Jeg skjnner ikke hvorfor folk skal skrive slike ting p andres blogger. Hvis man er uenig og synes en blogg provoserer er det jo bare g bort fra den bloggen. S enkelt, men likevel s vanskelig!

En liten innskytelse til Fredlig her. Jeg har det samme programmet p min blogg. Det heter "Statcounter", og det viser slett ikke eksakt bosted som Fredlig skriver i en kommentar lengre oppe. Riktig at det viser ip-nummeret til teleselskapet man bruker. Jeg har sjekket meg selv, og da str det mitt ip-nummer og bosted "Trondheim/Lerkendal" p ip-nummeret mitt. Det er ikke der jeg bor, men derimot hvor det teleselskapet jeg bruker har sin base, og det omrdet gjelder faktisk halve byen! Her har jeg faktisk dokumentasjon p det, for en tidligere arbeidskollega av min mann jobber i det teleselskapet vi bruker.

nsker deg en kjempefin torsdag :)

Klem fra Toril

fredlig

06.02.2014 kl.14:15

Toril: Hvem sa det var deg jeg sikter til med Ip nummerene ? Husk at det er snakk om 1 km den regner etter i omkrets, p den statcounter, Toril. Og nei det er ikke Statcounter jeg har som jeg bruker nr jeg sjekker:), Det er et helt nytt system, jeg fikk , som er veldig bra.

fredlig

06.02.2014 kl.14:20

Synskep: Ja det er sikkert visst, hehe. Men de gr stadig i klaveret de som ikke har rent mel i posen, s man kan ikke annet en smile vre overbrende, men de forskene p renvaske seg selv som kommer frem fra mrket hehe.

Toril

06.02.2014 kl.14:40

Fredlig: Kjre deg! Jeg har aldri skrevet at du siktet til meg! Du skrev flgende i din kommentar: "Di skjner jeg har et program som viser meg eksakt hvor de bor , med IP nummer som er tilkoblet en eller annen form for et borettslag..."

Eksakt bosted nr du ser et ip-nummer p dette programmet ditt kan du aldri i livet f som privatperson, for husk at de som jobber i ulike teleselskap har noe som heter streng taushetsplikt! Det er kun politi som kan f slike opplysninger! Ikke en privatperson! Slike program er ikke nyaktig i det hele tatt! Du diskuterte dette p en tidligere blogg du hadde med en datakyndig gutt (leser) hvor du fortalte om dette programmet ditt, men han fortalte det samme som meg at slike program er ikke nyaktig!

Om du har statcounter eller ikke spiller ingen rolle for meg, for jeg vet at slike program ikke er nyaktig. Du vil aldri finne bopel ved disse ip-numrene. Det er det kun politi som kan f, og ikke privatpersoner.

fredlig

06.02.2014 kl.14:45

Ingen har sagt jeg fr opp navn, det trenger jeg ikke, fr jeg finner det gjennom 180.

Jeg Jeg vet jo hvor mange bor, det har jeg funnet ut gjennom renes lp, det er en smal sak finne ut hvem som er hva, og hvem som er igler, og forflger andre p blogger, og ikke tror de blir oppdaget. De legger stadig igjen beviser.

Det er bare bruke hodet s finner man de fakta man nsker.

Livet mitt som klarsynt.

06.02.2014 kl.14:55

fredlig:
Ja,det er helt utrolig hva enkelte klarer lire av seg :)
Vil man ha beviser for hvor ille det kan bli er det bare se bakover i synskepeggys blogg,til ca januar 2010,s tenker jeg man blir opptatt en stund :)
Hilsen synskepeggy.

fredlig

06.02.2014 kl.14:57

Trenger ikke g s langt tilbake for finne beviser heller, hehe-

det er helt utrolig at det gr an.

Livet mitt som klarsynt.

06.02.2014 kl.14:59

Toril: Hei igjen,Toril :)
Man kan vel ikke forvente av feige anonyme at de passer p ikke bli avslrt med "buksene nede" - kommentere stttekommentarer til seg selv.Men,vi har vrt med p litt av hvert her p blogg.no fr og vil helt sikkert oppleve lignende igjen :)
Man rister bare oppgitt p hodet,at det er mulig....
Ha en kjempefin torsdag du ogs :) Klem fra synskepeggy.

Toril

06.02.2014 kl.15:00

Fredlig: Du skrev det jo selv i en av kommentarene dine til Synskpeggy at du finner ut eksakt hvor de bor ved dette programmet ditt. S jeg forholder meg bare til det du skriver.

N legger vi den diskusjonen dd her p Synskpeggy sin blogg! Det var mitt siste ord i denne diskusjonen mellom oss to :)

fredlig

06.02.2014 kl.15:09

Toril: Hehe, Ja best gi seg mens leken er god ;)

ufo

06.02.2014 kl.17:03

Ikke s lurt av han/henne. Men kan vell ikke regne med annet nr dem trster etter provosere andre bloggere.

Jeg blir stadig overasket over hvor mye rart det er her inne, folk som gjr alt dem kan for plage irritere andre.Lurer p om dem er like tffe ansikt til ansikt, eller om dem egentlig er av den feige typen som bare prver virke tff over tastaturet. Jeg trur det siste.

nsker deg en fin torsdag

Livet mitt som klarsynt.

06.02.2014 kl.20:51

ufo: hei,hei :)
Jeg vet ikke hva motivet for skrive kommentarer til seg selv er,men mest sannsynlig det du nevner.N har jo denne provokatren blitt uthengt til det gjennkjennelige i dag,men om ikke det stopper vedkommende s har jeg lagret ipnr og andre opplysninger,vedkommende blir lett kjenne igjen,for si det snn.Folk som holder p snn er bare ute etter vre slem med eller uten tastatur.
Blogging speiler jo p mange mter hvordan folk virkelig er av natur ogs,det ser man igjen og igjen om man "leser litt mellom linjene".
Ja,du har helt rett,her inne p blogg.no finner man "alt" - fra beskrivelser av telepatisk sex med avdde,rosabloggere som er s vansiret etter utallige botox/kirug-kometiske inngrep at de ikke lenger kjenner igjen sitt eget speilbilde,"nyfrelste" alternative utvere som plutselig har oppdaget at de har "evner" og ikke nok med det,de kan tjene penger p "evnene" ogs,wannabeer,og bloggere som henger ut andre bloggere,da helst "kjendisbloggere" i hp om f litt drahjelp til komme p topp-listene til - det jeg syns er det verste - foreldre som bruker sine svrt alvorlig syke og i noen tilfeller dde barn i hp om sympati,oppmerksomhet og lynrask klatring til topps p lista.Og mange,mange flere.......Her er det bare ta for seg...
Jeg husker en tid da det var bde interessant,lrerikt og moro flge med p (og noen ganger deltok selv) debatter under diverse artikler og innlegg rundt omkring p diverse nyhetssider.Den tiden er n forbi,n har man fjernet kommentarfeltet helt under nitti prosent av alle artikler og de resterende ti prosentene blir overvket av et kobbel med moderatorer som passer p at kun de politisk korrekte slipper gjennom sensuren.Debatter og kommentarfelt har blitt dnn kjedelige og ikke engasjerende og interessante som de var fr,dengang da man nsket bidra saklig og ryddig i debattene selv.Det er en eneste grunn for utviklingen (i negativ retning) og det er at mange som kommenterte ikke klarte styre seg,men bare mtte slenge med leppa.Man kan jo kalle det knebling av ytringsfrihet,men det blir meningslst det ogs,nr mange kommentarer verken kunne forholde seg til sak eller normal hflighet.
Jeg for min del fant ofte debattene s interessante og engasjerende at jeg bar over med tullinger og utidige kommentarer,men ikke alle har gjort det, med det resultat at en stor del av debatten og samfunns-ros-og-ris har forsvunnet fra det offentlige rom.
Ha en fin torsdag du ogs,ufo :) Hilsen synskepeggy.

Toril

06.02.2014 kl.22:18

Det som ogs ofte gr igjen hos noen av disse bloggerne, er at de har kommentarsensur p bloggene sine. Hvis man da som leser er uenig i det de skriver, slipper de ikke igjennom kommentaren. Ergo nytter det ikke kommentere hos dem, for kommentarene blir aldri lagt ut. Slike blogger orker jeg rett og slett ikke kommentere eller lese.

Fortell meg at du tuller n nr du nevner i din kommentar til Ufo at noen har skrevet om telepatisk sex med avdde? N fikk jeg meg en skikkelig gapskratt :)

Jeg er mer og mer glad fordi jeg leser 4 blogger her inne (din blogg, og 3 andre kjempegode bloggvenner), eller du kan si det slik at jeg har gtt glipp av masse moro skjnner jeg :)

Jeg synes diskusjon kan vre kjempeinteressant f.eks. p blogg, men det er skummelt. Folk gr ikke av veien for kalle andre med stygge k-navn eller henge ut andre hvis man er uenige. Har et prinsipp, og det er hvis jeg skal kommentere under en diskusjon p en blogg, s vil jeg ha kunnskap om det som diskuteres. Hvis jeg ikke har nok kunnskap til ha en mening om temaet lar jeg vre kommentere.

Selv har jeg ogs av og til diskusjoner p min blogg, og jeg forventer ikke at de som leser bloggen min er enige med meg, men jeg forventer at de som diskuterer p bloggen skal respektere hverandre. Etter at jeg sluttet blogge p blogg.no har jeg kun ftt 1 stygg anonym kommentar, og vedkommende som skrev kommentaren avslrte seg fort selv hvem det var! Ellers har jeg bare ftt kjempekoselige og fine kommentarer.

nsker deg fortsatt en kjempefin torsdagskveld :)

Klem fra Toril

Livet mitt som klarsynt.

06.02.2014 kl.22:56

Toril: hei igjen,Toril :)
Jeg har opplevd det samme som deg flere ganger,bloggere som vet spre om seg med eder og galle har selv kommentarsperre p sin blogg.Jeg har ogs opplevd flere ganger at kommentarer jeg har skrevet,men som ikke er enige (alltid velbegrunnet hvorfor) ikke har blitt godkjent selv om kommentarene mine har vrt bde saklige og ryddige - jeg skriver bare kommentarer som er saklige,men de har bare ikke passet inn i "enighets-selskapet".N i det siste har jeg til og med opplevd at hele innlegg har blitt slettet etter at jeg har kommentert.
Ang.innlegg som beskriver sex med avdd s er det helt sant.Bloggeren som har skrevet om dette har til og med skrevet den samme historien i flere blogger vedkommende har hatt.Det var faktisk Iceman som frst gjorde meg oppmerksom p historien og etter det har historien fra tid til annen dukket opp i nye blogger med nye nicnavn,men bloggeren er den samme.Det har vrt stille fra bloggeren (sex med avdd),men jeg er villig til vedde p at om vedkommende leser dette,s er det garantert at vedkommende ikke klarer dy seg for komme med noen velvalgte ord her.
I det siste har det roet seg her p blogg.no og det er jo bra.De gamle brkebttene har stort sett falt fra den ene etter den andre etterhvert som de har "gtt p tryne" (som vi sier her i Bergen) og nye brkebtter avslrer man fort og da holder man seg unna dem.Det gr greit det,s lenge de holder seg unna ogs.
Ha en fortsatt fin kveld du ogs,Toril :) Hilsen synskepeggy.

Marie

07.02.2014 kl.00:30

Hahah, s sant, og enig!

Janicke ღ

07.02.2014 kl.00:52

Bra skrevet... :)

Janicke ღ

www.janickeeide.blogg.no

.

Mjiaow

07.02.2014 kl.16:38

Toril: Er jeg en av dine kjempegode bloggvenner? Siden du er innom min blogg sttt og stadig (senest idag) og leser bde bloggen og kommentarer jeg fr? :) <3

Livet mitt som klarsynt.

07.02.2014 kl.17:15

Mjiaow:
Jeg regner med,eller jeg vet,at Toril har egen blogg.Det er meget merkelig at du henvender deg her med en kommentar rettet til Toril.
Syns ikke du det selv, n som du har ftt tenkt deg om litt.
Hilsen synskepeggy.

Mjiaow

07.02.2014 kl.17:32

Syns ikke det var s merkelig jeg. Ville vrt merkelig spurt om det i en helt blank setting p en annen blogg. Ville skapt mer forundring enn oppklaring. Jeg stilte sprsmlet her siden hun stadig nevner at hun leser bloggene til nre og gode bloggvenner.. S derfor falt det meg naturlig lure p om jeg var en av de siden jeg egentlig ikke i min villeste fantasi kan forestille meg det :) Men hun er jo innom bloggen min nesten hele tiden og gjerne saumfarer arkiv og kategorier og styrer p der inne.. Om hun bare vil sjekke sta med meg trenger hun jo ikke det.. Men hun virker jo veldig opptatt av meg , s derfor ble jeg nyskjerrig :) Kanskje jeg har gtt glipp av noe :) Har vrt fristet flere ganger til sprre henne om hun leter etter noe spesielt, men ville ikke lage brk heller.. Men n ble fristelsen for stor :) Beklager at det mtte g utover deg Synskepeggy, for det var virkelig ikke meningen :)

fredlig

07.02.2014 kl.17:35

AMEN , Mijaow. Det samme her.

Livet mitt som klarsynt.

07.02.2014 kl.17:36

Mjiaow:
Jeg tror ikke et yeblikk p at det er tilfeldig at du viser deg i min blogg akkurat i dag....
Men, ok, jeg skal vre grei la det ( upassende stuntet) g for denne gangen - selv om jeg p ingen mte tror at det blir den siste...
Men, du er hjertelig velkommen til bevise meg feil ( i dette).
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

07.02.2014 kl.17:41

fredlig: Hei,hei :)
- Og,endelig fikk du drahjelpen du trengte :)
Du ventet lenge,det skal du ha,fredlig :)
Ha en fin fredag og god helg :)
Hilsen synskepeggy.

Toril

07.02.2014 kl.17:44

Mjiaow: Skjnner ikke hvorfor du spr om dette her p bloggen til Synskepeggy! Svaret er klart NEI!!!!! Jeg leser IKKE din blogg, og kommer heller ikke til gjre det! Dette var mitt eneste svar til deg Mjiaow!

Toril

07.02.2014 kl.17:47

Jeg tenkte akkurat det samme som deg Synskpeggy. Det at Mjiaow kom inn akkurat i dag, er ingen tilfeldighet.

Mjiaow

07.02.2014 kl.17:48

Jeg er ofte innom bloggen din jeg.. S godt som hver dag.. Det gidder jeg ikke engang nekte for fordi DET hadde blitt upassende... Jeg syns det er interessant lese innleggene du kommer med :) Og ved slike innlegg som dette blir det ogs interessant lese kommentarfeltet.. :)

Jeg har ogs latt vre kommentere p ting tidligere selvom jeg har lyst, fordi jeg vet at vi ikke har akkurat verdens beste forhold pga tidligere hendelser, og det ville mest sannsynlig skapt "ubehagelige" situasjoner slik som n, s det har vrt av respekt for deg at jeg ikke har kommentert tidligere! ingenting annet :) Men s lot jeg meg desverre friste n, men m si jeg er spent p svaret hennes, siden hun ved gjentatte anledninger har sagt akkurat dette, at hun ikke leser annet enn gode venners blogger :)

fredlig

07.02.2014 kl.17:49

SP: trenger ikke drahjelp for f dokumentert at Torill elsker bloggen min, det ser jeg godt selv, det er bare s gy at hun benekter det faktaen vi ser at hun er der, nr hun ikke er der, som hun selv sier. Bare s dumt benekte noe vi er to om se. Er ikke det rart? Synes det jeg SP.

Mjiaow

07.02.2014 kl.17:51

Toril: Det er stygt lyve. Du har selv lagt ut din IP adresse p bloggen din for en stund siden, s jeg har ftt den av deg via den og IP-adresse innlegget ditt , og statcounter forteller meg at nettopp du er innom min blogg sttt og stadig! :)

Livet mitt som klarsynt.

07.02.2014 kl.17:54

fredlig: Hei igjen :)
S vidt jeg vet har Toril aldri nektet for at hun leer bloggen din,tvert i mot,og det m da du vre glad for,alle bloggere liker at det de skriver blir lest.
Her farer du med usannheter,fredlig,det vet jeg med sikkerhet.
Hilsen synskepeggy.

Toril

07.02.2014 kl.17:56

Mjiaow: Det takker jeg for, og du er selvsagt velkommen innom. Det var kjempekoselig sagt :) Nei jeg har nok ikke beskt bloggen din p i hvert fall ett r! De bloggene jeg leser fast her p blogg.no er: Synskpeggy sin blogg, en venninne av meg (Miss Kali), ei annen venninne av meg som er katteoppdretter og ei kattevenninne fra Oslo.

Livet mitt som klarsynt.

07.02.2014 kl.17:57

Mjiaow:
Toril svarer nok ikke deg her i denne bloggen.
- Og hvem kan lenger nekte for at synskepeggy er "synsk" - jeg "spdde" akkurat det som skjedde n,du kom tilbake og det kjappere enn lynet ogs.
Jeg vil ndig "sp" deg inn igjen her flere ganger,men det ser ut for at jeg m det....
Hilsen synskepeggy.

Toril

07.02.2014 kl.18:01

Mjiaow: Nei og dette er SISTE gang jeg sier det! Jeg leser IKKE din blogg! Det er mange som bor i Trondheim, og hvis du vil vite det s er Lerkendal base for alle Canal Digitalkunder fra Midtbyen, Tyholt, Moholt, Fossegrenda, Nidarvoll, Dragvoll og Charlottenlund. Det vil si at det er p Lerkendal koblingsboksene str.

Livet mitt som klarsynt.

07.02.2014 kl.18:01

Mjiaow:
"spdd" rett enda en gang - jeg gir meg over....
N er du invitert inn p Torils blogg,jeg foreslr at du fortsetter debatten der - ellers s "spr" jeg igjen - at du har klart legge fra deg enda en kommentar her,fr jeg er ferdig med denne.
Hilsen synskepeggy.

Mjiaow

07.02.2014 kl.18:02

Toril: Da har du sikkert ett virus da som besker bloggen min automatisk utenfor din kontroll! Det burde jeg f sjekket ut hvis jeg var deg.. For jeg syns det er ganske creepy nr du nekter for at du er innom bloggen min nr jeg har det svart p hvitt kjre deg...

Men ja, ha en fortsatt fin dag! Godt det er lettere be om tilgivelse enn tillatelse!

Mjiaow

07.02.2014 kl.18:03

(Det burde du f sjekket ut mener jeg)

Toril

07.02.2014 kl.18:03

Mjaow: INGEN kommentar fra meg! FORSTTT!!!! S du fr fortsette med dine konspirasjonsteorier!

Mjiaow

07.02.2014 kl.18:04

Ok :)

Livet mitt som klarsynt.

07.02.2014 kl.18:04

Mjiaow:
Du verden,i dag er jeg sabla flink til "sp" alts.....
Hilsen synskepeggy.

Toril

07.02.2014 kl.18:05

Synskepeggy: Ja :)

Livet mitt som klarsynt.

07.02.2014 kl.18:07

Mjiaow:
I alle dager da,Mijaow......
Du bidrar jo til at jeg snart kan kalle meg "verdens beste sper" - jeg visste at det var et sprsml om tid - fr jeg blei bedre enn tja,la oss si - snsamannen.
Hilsen synskepeggy.

Iceman

07.02.2014 kl.19:59

Hei Synskepeggy! :-)

Har nok sett det jeg ogs....Anonyme som svarer seg selv anonymt for fyre opp stemningen. . Jeg tror nok ogs at grunnen er f oppmerksomhet. I tillegg tror jeg er det ogs et forsk p f i stand mer brk...Spesielt nr de anonyme kommer med useris kritikk og grunnlse pstander..

Livet mitt som klarsynt.

08.02.2014 kl.11:33

Iceman: Hei igjen Iceman :)
Ja,og plutselig kommer den ene bloggeren etterden andre frem fra buskene og til og med prver f det til virke som en rein tilfeldighet at de viser seg akkurat n,noen til og med beklager seg for s fortsette "debatten"
Er det rart at jeg blir helt " paranoid" p blogg.no nr det viser seg igjen og igjen at bloggen blir overvket av et ukjent antall tlmodige bloggere som bare venter.....
Hilsen synskepeggy.

Anonym

08.02.2014 kl.11:51

du ser hvem jeg er synskpeggy. velger vre anonym men det skjnner du sikkert :-) at noen kan vre s frekke at de kommer inn p bloggen din for fortsette debatten skjnner jeg ikke. jeg syns det er respektlst. det er oppmerksomhet de vil ha. nr de ikke fr den oppmerksomheten de nsker p sine blogger velger de andres blogger. nr en av de aktuelle kandidatene er en voksen dame p 51 r blir jeg rystet. etterp sitter hun p sin blogg og hevder sin uskyld. det som er toppen av fekkhet er at denne bloggeren forteller sine lesere at hun ble sjikanert i en kommentar p innlegget ditt der du skrev om anonyme kommentarer som avslrer seg selv. denne bloggeren vet ikke hva det vil si bli sjikanert. jeg kaller ikke det sjikanering si sin mening. samme mnster gr igjen hver gang nr den bloggeren vil ha oppmerksomhet.

Livet mitt som klarsynt.

08.02.2014 kl.12:02

Anonym: Hei,hei :)
Du summerer nyaktig det som skjer,vi har sett det skje til det kjedsommelige - og s har vi jo dem som venter tlmodig p en grunn...det var en snn "statist" innom i gr, forresten,og var frekk nok til prve f oss til tro at det var helt tilfeldig.
Ha en fin lrdag,anonym :) Hilsen synskepeggy.

Anonym

08.02.2014 kl.15:19

en annen ting som gr igjen og som jeg glemte i min oppsumering er at den aktuelle kandidaten kommer beskyldninger som direkte er rettet mot bloggeier at bloggeier har skrevet sine anonyme sttte kommentarer p bloggen sin selv. jeg tolker slike dumme utsagn som at den aktuelle blogg kandidaten er helt blind for at andre med egne yne kan lese og ser hva som foregr. et annet skittent triks er komme med beskyldninger om at bloggeier blir hjernevasket, manipulert av utenforstende. de aller fleste oppegende mennesker har egne meninger og de setter foten ned nr det foregr ufin oppfrsel for eksempel p en blogg.

du har helt rett. denne statisten som "tilfeldig" kom inn p bloggen din i gr kom ikke inn tilfeldig.

ha en fin lrdag du ogs :-)

Livet mitt som klarsynt.

08.02.2014 kl.15:33

Anonym: Hei igjen :)
Korrekt igjen,men du glemte nevne en ting,bloggeren hevder at vedkommende er " fri for feige anonyme kommentarer" i sin blogg, det er greit med tanke p kommentarsperre man styrer selv, verre er det at den samme bloggeren aldri gr av veien for skrive ( ofte lite hyggelige) anonyme kommentarer i andres blogger.Her i min blogg ligger det utallige eksempler p bloggerens anonyme stunt og sprell.
Hilsen synskepeggy.

Diva Andrea

09.02.2014 kl.12:02

God formiddag Synskepeggy :) Jeg sitter her med rets hakeslepp! Du Fredlig....igjen s er det alts tydeligvis alle andre som er de slemme og du er den uskyldige. Alle mobber deg og legger igjen slemme kommentarer, mens du er bare st og hyggelig. Virkelig??!! Min bestevennines far er nabo med din far Fredlig, derfor vet jeg at du er fdt tilbakestende. En trist situasjon og noe du ikke kan noe for. Men at du blokkerer folk som legger fakta p bordet og kaster om deg med beskyldninger om det ene og det andre er helt hinsides. For igjen bekrefter du flgende: S fort det blir for stille p bloggen, da masseproduserer du innlegg om hvor slemme andre bloggere er...hvor ekte du er som ALDRI kommenterer anonymt...ehhh neivel......Jeg skrev en lignende kommentar p Slarveposten...den kommentaren ble slettet gitt! Jeg str for det jeg sier og mener, ingen leder meg verken hit eller dit....ei heller er jeg flau over eller skammer meg over at jeg har psykiske lidelser. Det er som det er...ferdigsnakka! Til deg Synskepeggy; beklager at jeg bruker din plattform/blogg til si ifra om dette, men Fredlig tler meg ikke...det lever jeg greit med, men s fort noen snakker henne imot s blokkeres man. Alts; man skal snakke henne etter kjeften...dt er under min verdighet og jeg kommenterer aldri anonymt. Mener man noe s str man for det...enkelt og greit. Ha en fin sndag videre :)

Livet mitt som klarsynt.

09.02.2014 kl.17:44

Diva Andrea: Hei igjen,Diva Andrea :)
God morgen,fr jeg si,har sovet lenge etter nattevakt og er nettopp oppe :)
Det er helt greit,har man en mening m man uttale seg i andre blogger,for som du sier s er det noen som har kommentarsperre og er i tillegg s feige at ikke alle slipper igjennom.
Jeg har en historie med denne bloggeren jeg ogs,ikke alltid like hyggelig.Historien gr flere r tilbake,2010,tror jeg det var,dengang var bloggeren,som n,helt "besatt" av f synskepeggys blogg slettet.Jeg ser i kommentarfeltet (i vedkommendes) blogg at "besettelsen" enda ikke har dempet seg.
Fremgangsmten er latterlig lik seg selv nr jeg n merker meg at stygge kenavn blir flere og mer "oppfinnsomme" i takt med null eller dalende oppmerksomhet.
Vi gir den bloggen snn ca en uke,da er den vekke....
Ha en fortsatt fin sndag du ogs :) Hilsen synskepeggy.

02.03.2014 kl.16:00

Hei. Jeg har nettopp slettet min blogg pga at jeg fikk trusler pga en anonym kommentar fra min side Kommentaren var "Det er sikkert flere som har det verre enn deg". Hadde jeg vrt logget inn hadde jeg ikke vrt anonym, s det var tilfeldig. Men jeg er likevel hat/mlgruppen til dere forstr jeg n. Men rlig talt skjnner jeg ikke hvorfor man skriver blogg og bruker blogshout og provoserende uttalelser dersom man ikke tler kommentarer. Jeg tar som de fleste avstand fra trusler og hatkommentarer, og har heller aldri kommet med det, men vil man ikke ha kommentarer fr man vel srge for unng det. Synes forresten heller bloggere og blogg.no br vre mer kritisk til ytringer mot folk og folkegrupper som kan vre sttende og stigmatiserende,i selve bloggene, eks. mot romfolk, sosialklienter osv. Vel, er hobbyen til de som holder ut p blogg.no tracke ipadresser og true med finne boligadresser til alle som kommenterer kritisk eller med motstridende mening, da betakker jeg meg. Kos dere med det.

Livet mitt som klarsynt.

09.03.2014 kl.13:05

Anonym: Hei,hei :)
Det er trist hre at du sletter bloggen din p grunn av noen idioter som ikke klarer oppfre seg og/eller komme seg over seg selv - og fikseringen p ip-nr.osv blir til slutt en destruktiv besettelse som (som med alle besettelser) er et sykdomstegn.
slette blogg for snne typer er ikke verdt det,man br ha en bedre grunn for sletting - og aldri i verden om noen snne typer noen gang fr jaget meg vekk fra blogg.no.Mange forsk er gjort,ingen har lyktes med det enda og vil heller aldri klare det - jeg blir p blogg s lenge jeg selv nsker det.
Hilsen synskepeggy.

Roger

14.04.2014 kl.22:04

Frst fremst har du et poeng, jeg skrev blogg her inne og det er fult mulig skrive kommentarer til seg selv - jeg oppdaget en homofil gutt som jeg har nevnt fr, som skrev " Trste innlegg " til seg selv. Dette for f meg fremsttt som total idiot. Jeg ble ogs uthengt av ansatt via blogg.no. Jeg har nevnt dette tidligere hos deg. Ikke minst har Mjaow ogs mobbet meg, p ansatt sin blogg str det kommentar som " En om han Roger ikke kunne gi bloggere fred med den drama novella si" Hun burde tenke litt fr hun slengte s ufint med leppa - dette er en form for digital mobbing, og det er tydelig at hun er venn med denne ansatte ellers ville hun ikke postet inn en rekke innlegg hos denne personen. Jeg har 2 ip adresser, en via mobil og en via nett. Og mange via blogg.no skjnner jeg utmerket hvorfor folk sletter profiler, det er jo totalt hat enkelte frer ut av sin kjeft. Jeg er bifil og ble hengt ut via kanalen. i 2007 ble jeg drapstruet via nettby men ansatt gjorde ingenting med drapstrusselen. Jeg gikk mange runder hos folk som Siren i nettby, fredrik og andre. Men jeg mtte bare veggen, de brydde seg ikke om jeg ble drapstruet. Jeg har slitt litt med problemer med vanke utendrs p kveldstid etter dette, alt for at jeg sa jeg trodde en som kalte seg for solguden var Homo via nettby. Jeg sa vel noe som Haha er du homo, og dette var nok til at han sporet meg opp og kom kl 02:30 p natta med oen kompiser for ta meg...Hans kompis skulle 30 april 2007 forske banke meg opp samt drepe meg etter min utalelse. Kom p shell skrev hans kompis, s skal jeg drepe deg. Det at ansatte publiserer navn er ogs et bevis at tjenesten forsmmer sine skalte plikter. Jeg har klaget damen inn flere ganger og hun har latterligjort min kritikk, blant annet med en musikk video av " Fugelen Roger" jeg fikk til med en anmeldelse rettet mot meg da jeg svarte at en homofil gutt forskte krenke meg og kjresten min. Denne gutten skrev en del mengde ting om meg og jeg fikk en " ukens kaktus" innlegg rettet mot meg som gammel grinete sur gubbe. Og mye annet. Jeg er bifil men ikke syk i hodet for det. Jeg slettet profilen og vil aldri benytte meg av blogg.no. Kanalen er for farlig... Nr ansatte mobber og henger ut personer sier det seg selv at stedet ikke er godt nok. Sikkerhet fins ikke p blogg.no. Jeg syns det er skremmende hvor mye skalt ytringsfrihet noen skal ha via nett.... alt er lov, henge ut. True og skremme. Blogg.no er en kjedelig kanal... det er kun fokus p skjnnhet, rosa bloggere og mamma blogger... jeg kutta ut enkelt og greit pga hat og mobbing.Du finner det over alt....men spez p blogg.no

Skriv en ny kommentar

Livet mitt som klarsynt.

Livet mitt som klarsynt.

55, Bergen

Jeg er klarsynt og har vrt klarsynt hele livet.Jeg har en stor lidenskap for det ndelige og lever hver dag i takt med min egen ndelighet og i mitt eget tempo.Jeg er svrt kritisk til det kommersielle alternative miljet og mener at det alternative miljet i alt for stor grad bidrar til at man fr oppfatning av at ndelighet,klarsyn,healing og alt annet innen det ndelige er uoppnelig for alle andre enn dem selv - det er det ikke,det er tilgjengelig for alle og det er helt gratis.Jeg hper at denne bloggen og mine erfaringer kan bidra til lette litt p det mystiske slret og at flere finner sin egen ndelighet og tar det store steget mot vge leve i den p sine egne betingelser og bare dem.Ett av mine mange motto i livet er det faktum at en person kan gjre mye,en stor forskjell,hele forskjellen faktisk i en gitt situasjon og alle slike situasjoner m nskes velkommen som det de er - gaver.Historien som fremdeles flger meg hver dag er historien om jenta,presten og sjstjernen.Den enkle filosofien er s lett flge og s sann. Ellers er jeg svrt samfunnsengasjert,er interessert i det aller meste som skjer i verden og har en bestemt mening om mangt og mye. Hilsen synskepeggy.

Kategorier

Arkiv

hits