Klarsynt - jeg ?

Ja,det er vel ingen tvil om det vel ?
I mitt private liv og blant de f mennesker jeg omgir meg med og som kjenner meg har det aldri vrt tvil om evnene mine og kraften jeg har som flge av dem og til tross for at det bare er noen f r siden bde jeg og evnene mine blei anerkjent og akseptert s har alle,i det stille,visst om det.
I det siste har jeg gitt litt etter for bruke evnene mine for hjelpe andre som trenger det her ogs,og ikke bare for dem som oppsker meg privat,s jeg har prvd ut litt her p blogg.no - og,om jeg kan si det selv,med (forventet) stort hell og overraskende mange "treff".Jeg tenker at jeg ikke trenger utdype det noe mer,det er bare lese innleggene mine bla."Jeg renser hus - og det funker" og "De skulle ha hrt p meg."
I flere r har synskepeggy og synskepeggys evner blitt latterliggjort og hetset her p blogg.no.Jeg har ofte ftt hre at jeg er en svindler,lgner,fake og blitt beskyldt for "slenge ut spdommer i fylla".Jeg har til og med,flere ganger blitt oppfordret til " fjerne meg selv fra denne verden" og jeg har ikke tall p alle de gangene noen " vil gjre alt i sin makt" for f bloggen min fjernet fra blogg.no.Oppfinnsomhet og kreativitet har vrt stor blant noen av mine medbloggere i sin iver etter hetse,hate og trakassere synskepeggy,men synskepeggy har alltid vist stor styrke,vrt tro mot meg selv og hvem og hva jeg er og mtt "kritikerne"med respekt og forstelse for hvorfor noen velger angripe istedenfor prve f ta del i,og dermed f bruke de samme ressursene og visdommene jeg selv bruker og er s heldig ha kontakt med.Hvordan kan noen kalle meg for en svindler nr jeg ikke TAR noe fra noen som velger bruke mine tjenester.Og hvordan kan noen kalle meg en lgner nr jeg har rett,"spr"rett gang etter gang.Det er fordi at noen velger vri p sannheten,selv om sannheten ligger svart p hvitt rett fremfor dem,jo mer rett synskepeggy fr,jo mer hyrstet blir hetsen og den usaklige,uriktige kritikken.Synskepeggy har forlengst forsttt at noen ER bare snn av natur og synskepeggy har forlengst forsttt at det er misunnelse og sjalusi som er drivkraften.For ikke bare er jeg s heldig at jeg er klarsynt og andre evner bla.healing,god kontakt og godt samarbeid med nder,jeg har et godt,rolig og solid liv ogs,p alle mter,det er ikke alle som "liker"det....
N har jeg vist litt av hva jeg kan her p blogg ogs,det var ikke meningen,jeg har alltid vrt forsiktig med "gjre for mye" her,men etter innlegget mitt "Jeg renser hus - og det funker" blei det viktigere for meg hjelpe dem som trengte det,enn beskytte meg selv fra de bloggerne,som fra fr hater synskepeggy og alt det synskepeggy str for.
Det kunne vrt hyggelig at synskepeggys kritikere og hatere kanskje kunne komme med en innrmmelse - bedre seint enn aldri - og selv synskepeggy trenger gode energier rundt seg innimellom som er kommet fra andre enn de som synskepeggy til vanlig omgir meg med og som er helt ndvendig for fortsette det gode arbeidet,alltid i det godes tjeneste.
S,hva sier dere,kritiske rster - er "bevisbyrden" p synskepeggys side,eller m mer og flere bevis foreligge frst,fr dere kan svelge "stoltheten".....

Hilsen synskepeggy.

46 kommentarer

Jeg har i alle fall aldri tvilt p deg synskepeggy. Synes det du gjr er fantastiskt og liker det:)

St p videre sterke deg :)

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2014 kl.15:59

cathrinehenriksen: Hei,hei :)
Det vet jeg,kjre deg :)
Du er en av mange som bidrar med god energi som gir meg motivasjon og energi til fortsette med mitt ndelige arbeid.
Takk s mye :) Hilsen synskepeggy.
Bare hyggelig , selv takk ;D

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2014 kl.16:05

cathrinehenriksen:

:)))))
Hilsen synskepeggy.

D.I.Y Now

23.02.2014 kl.16:26

Jeg tror at alle mennesker er synske p en eller annen mte, folk sier de flger mage flelsen, men jeg tror de flger sitt indre sinn. Jeg har vrt open for slike ting siden jeg var barn.

Jeg har forresten sprsmlsrunde om du vil stille meg noen sprsml :)

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2014 kl.16:39

D.I.Y Now: Hei,hei :)
Du har rett,alle har "noe" og de fleste kaller det mageflelse,intuisjon osv.De fleste lar det bli med det og det er snn det m vre,det er ikke meningen at "alle" skal utvikle snne evner.Det er bla.fordi at,de som har evnene helt sikkert er enig i at det veldig ofte koster mer enn det smaker.Det er mange ting en klarsynt ikke verken kan eller vil formidle videre og det er ofte tunge brer bre aleine,men det er snn det m vre.
Jeg kunne aldri vrt uten mine evner,de er en for stor del av den jeg er,men vil allikevel pst at de som ikke har dem,p mange mter,kan vre glad for det :)
Hilsen synskepeggy.

Helene

23.02.2014 kl.16:40

Hei :-)

Jeg googlet opp spiritisme og fant bloggen din. Jeg m frst f si at jeg tror p slike ting. Jeg tror p nder og jeg tror p at sjela vres vandrer etter ddsfall og at man Kan kjenne nrvret etter de som er dd. Siden du er synsk/klarsynt, kan du fortelle meg hvordan min bror dde og om han hadde det vondt?

Mvh

Helene

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2014 kl.16:43

Helene: Hei,hei :)
Det er klart at sjelen gr videre.Min mormor forklarte det s vakkert og s riktig med tanke p at sjelen er evig,hun sa at hun flte seg som en syttenrig jente i en gammel ( nitti r) kropp.
Etter min mening kan det ikke sies bedre eller mer forstelig :)
Hilsen synskepeggy.

Irene

23.02.2014 kl.16:47

Er det snn at du kan kjenne p andre menneskers flelser eller snne ting?

jeg skulle likt komme i kontakt med deg synskepeggy :)

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2014 kl.17:38

Irene: Hei,hei :)
komme i kontakt med andres flelser (energier) er en del av det vre pen (for det ndelige)
Nr du spr om komme i kontakt med andres flelser,mener du da dine egne,eller noen andre du kjenner sine ?
Hilsen synskepeggy.

Irene

23.02.2014 kl.18:20

Jeg mener noen andre sine flelser :)

Kunne jeg lagt deg til som venn p bloggen og sendt deg privatmelding p innboksen din p bloggen? S jeg slipper skrive s pent? :)

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2014 kl.18:35

Irene: Hei igjen :)
Det var akkurat det jeg trodde,det var derfor jeg spurte om det var noen andre dette handlet om,fikk noen uklare "signaler" fra kommentaren din :)
Til det kan jeg bare svare nei - det er moralsk forkastelig "diskutere" andre med deg og iallfall s lenge den/de andre ikke engang vet om det.
Hva ville du ha flt om andre hadde bedt om det samme ( en "lesing") som omhandlet deg......
Den type foresprsler foreslr jeg at du henvender deg til hvilken som helst " synsk" p hvilket som helst teletorg,der svarer de p alt bare du betaler nok for det.
Jeg kan ikke tro at du ber meg redegjre for noen andres flelser.....
Hilsen synskepeggy.

Irene

23.02.2014 kl.19:52

Jeg fr selvflgelig hjelp fra andre om jeg ringer teletorg og jeg har flere synske jeg bruker som hjelper meg, s det er ingen problem.

Jeg ville bare hre med deg fordi du ser du er s flink og snt, men slapp av.

Bare et sprsml og ingen tvang, men nr man sliter psykisk fordi man trenger noen svar som jeg vet bare klarsynte kan hjelpe meg med, s er dette eneste utveien :)

Men ja, jeg kontakter noen andre... Overhodet ikke noe problem.

Ha en fin kveld :)

Sofafrue

23.02.2014 kl.20:01

Jeg har forskt legge deg til som venn... :) Hpte p f utvekslet en mld med deg eller to :)

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2014 kl.20:07

Irene: Hei igjen :)
Bare et lite rd fra meg,med tanke p hvor mange userise som fins der ute - om du sliter psykisk er det absolutt siste du br gjre oppske skalte "synske" - de kan garantert ikke hjelpe deg med annet enn gi deg de svarene du vil hre.
Ha en fin kveld du ogs :) Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2014 kl.20:12

Sofafrue: Hei,hei :)
Har ikke ftt noen venneforesprsel - enda :)
M samtidig f si at dette innlegget mitt ikke var ment som invitasjon til "alternativt" arbeid,heller det motsatte.
Det er svrt sjelden og i helt spesielle tilfeller jeg allikevel ptar meg prve hjelpe via blogg.
Hilsen synskepeggy.

Irene

23.02.2014 kl.20:12

De jeg har brukt har hjulpet meg til komme videre fr :)

Det er det som er mlet mitt :)

Takk takk :)

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2014 kl.20:13

Irene:
Det er fint at du fr hjelp :)
Hilsen synskepeggy.

Kristine <3

23.02.2014 kl.20:16

hei, dette virket utrolig spennende. kan du "sp" meg? eller se noe hos meg?? :)

Irene

23.02.2014 kl.20:18

Men takk for tipsene dine :)

Setter pris p det :)

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2014 kl.20:19

.: hei,hei :)
Jeg tror ikke du fikk med deg hva jeg har skrevet lenger oppe her :)
Jeg "spr" ikke :)
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

23.02.2014 kl.20:20

Irene:
Bare hyggelig det :)
Lykke til videre :) Hilsen synskepeggy.

Irene

23.02.2014 kl.20:21

Takk for det :)

ufo

25.02.2014 kl.16:44

Nr du hjelper andre via blogg, s er det klart du kan bevise ovenfor andre at evnene dine er virkelige eller ikke. Trur nok en del som har tvilt p deg ser at du alikevell har rett. For oss som har trudd p deg fr vi bare bekreftelsen p at det stemmer.Det kan ogs vre en fin mte hjelpe andre p gratis.

nsker deg en fin kveld:)

Livet mitt som klarsynt.

25.02.2014 kl.19:34

ufo: Hei,hei ufo :)
Ja,n m selv de som "har fulgt med i mange r" ha ftt med seg hvor flink jeg er,ellers mistenker jeg dem for vre for langt inne i sin egen verden av sine egne sannheter,lgn og fornektelse...
Jeg kunne ha gjort mye mer her p blogg,jeg kunne ha "spdd" mer og detaljert i innlegget mitt om OL og n i ettertid vet jeg at jeg hadde ftt rett,men tror det er litt lurt ikke vre for "flink" heller,fremdeles er det noen som ike liker det s godt...
Jeg har jo til og med avslrt andre "alternative" for den de er,her p blogg og jeg gjr det gjerne igjen,det er flere "alternative"med blogg som burde ftt litt kritisk oppmerksomhet.Jeg er sikker p at noen av de "alternative" ville hatt problemer med svare for seg - som vi har sett tidligere.
Tvilerne vil nok alltid hetse,trakassere og hate synskepeggy,oppfrselen handler om helt andre ting og har ingenting med mine evner gjre, jeg vet det n, men det at jeg faktisk kan bevise at det jeg sier er sant, gjr dem ikke akkurat vennligere stemt, men snn er det.
Alle som "har fulgt med i mange r" m vel innerst inne innrmme at jeg hadde mer rett enn den kjente spmannen.
Han var ogs "feig" og helgarderte seg p forhnd - jeg var tff og gjorde det ikke.Det br jo si litt om karakter og troverdighet...
Ha en fin kveld ufo :) Hilsen synskepeggy.

Ida skulstad

25.02.2014 kl.19:40

Jeg har vrt klarsynt hele livet :-))

Livet mitt som klarsynt.

25.02.2014 kl.19:47

Ida skulstad: Hei,hei :)
Og velkommen skal du vre i klubben :)
Da vet du vel hva du fr FRStT av alt,fr du i det hele tatt fr bruke klarsynet (eller andre evner) som du vet du har og er fdt med...
Det er ikke vi som bestemmer nr vi er "klar ",vet du :)
Vi m oppfylle visse "betingelser" frst,men det er jeg sikker p at du vet - og hva betingelsene er,det er spesielt to ting som er svrt viktig...
Hilsen synskepeggy.

sara leite

25.02.2014 kl.20:45

kul blogg! har du blogget lenge? :3

Enilorac Nesenra

25.02.2014 kl.20:48

Ikke bry deg om de som hetser deg !!! St p ditt ;)

meg

26.02.2014 kl.01:55

Er du synsk??

Har alltid betvilt det litt....vet ikke men.

Du virker som en snn person som skal leke "mor" og ikke helt tillate at andre er synske?

Bare en oppfatning jeg fikk nr jeg las kommentarene nedover her.

"Det er ikke vi som bestemmer nr vi er "klar ",vet du :)" ..skriver du til Ida... som om at hun kanskje ikke er s klarsyynt selv om hun sier det da, eller?

Mens Helene spurte om sin dde bror. Og en annen dame om konomien..ser ikke at det hjalp noe. Dette er bare mine tanker, kan hende du er klarsynt, for all del...

Men vr litt mere optimist p andres vegne.

Man har ikke alltid rett i hvordan folk er.

Andre m f lov til vre klarsynte de og..hehe :)

meg

26.02.2014 kl.02:27

skrev synsk, mente klarsynt

Livet mitt som klarsynt.

26.02.2014 kl.08:48

meg:
Som du sikkert har ftt med deg etter ha lest litt i bloggen her s skriver jeg gang etter gang at jeg IKKE tar alternative oppdrag og jeg "spr" IKKE via eller p blogg.Nr folk allikevel,gang etter gang kommer med slike foresprsler,tyder det,for meg,p total mangel p respekt for og ignorering for synskepeggys egne meninger,nsker og intensjoner.
Ang."Ida" s er det bare ta en GOD titt i vedkommendes blogg s skjnner du vel ogs hvorfor jeg svarer som jeg gjr...
Det er nettopp fordi at jeg er klarsynt selv at jeg med en gang gjennomskuer "wannabeer".
ta ting personlig,aggressiv adferd osv,er IKKE egenskaper jeg forbinder med det ha alternative evner,en ekte klarsynt har ALLTID ett mye strre perspektiv enn at jordens akse dreier seg om meg,meg,meg og atter meg.Det er trist si det,men jeg ser MYE snt hos mange av dem som pberoper seg vre alternative bde p og av blogg.
Jeg tar ikke en krone for mine "tjenester" og jeg er heller ikke avhengig av inntekter p mine talenter og evner,det eneste jeg pberoper meg er f bruke eller ikke bruke mine evner som og nr jeg selv vil og fler for det.Og la mageflelse og intuisjon bestemme nr det skal bli og ikke et ukjent antall ukjente bloggere som syns,mener og tror ...
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

26.02.2014 kl.08:51

Enilorac Nesenra: Hei,hei :)
Det gjr jeg ikke heller og jeg har en velsignet evne til ikke ta ting personlig,det hjelper mye :)
Takk s mye.Hilsen synskepeggy

TinaBerlin

27.02.2014 kl.13:34

Jeg har alltid sakt at alle er fdt med en 6.snas. Du er heldig! Jeg skulle nske at jeg kunne snakke med nder, men et sprsml:hvordan fant du det ut?

Livet mitt som klarsynt.

27.02.2014 kl.13:50

TinaBerlin: Hei,hei :)
Du kan snakke med nder du ogs,alle kan det og det er lettere enn du tror :)
Jeg fant det egentlig ikke ut - det bare var der og har alltid vrt der,men det var ikke fr sommeren 1983 jeg begynte "bruke" det aktivt og bevisst.
Hilsen synskepeggy.
Skjnte ikke helt hvorfor du kunne si at Ida ikke var klarsynt ved se p bloggen hennes?

Livet mitt som klarsynt.

27.02.2014 kl.17:20

Simona Lovise:
Det er rett og slett for det faktum at bloggeren og bloggen er noe av det verste jeg har sett av mobbing,uthenging og total negativ fiiksering p enkelte grupper og personer.Det finner jeg svrt lite forenlig med ha klarsynte (eller/og andre alternative) evner.
Bloggeren vet ikke hva respekt for andre er,vedkommende er for opptatt med pleie sitt "perfekte" liv,utseende osv.
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

27.02.2014 kl.17:35

Simona Lovise:
PS :
Jeg skreiv jo ikke at "Ida ikke var klarsynt" - hvor str det ???
Hilsen synskepeggy.
Selv om noen er klarsynte betyr vel ikke det at de trenger vre helt perfekte og KUN bry seg om andre mennesker og ikke seg selv? Selv om du er klarsynt som du sier og kanskje er en "perfekt" person som ikke er s opptatt med pleie ditt liv og utseende osv betyr ikke det at hun ikke kan vre det. Folk er forskjellig, tviler p at alle klarsynte er helt like. Nei du skrev ikke direkte at Ida ikke er klarsynt, men det virket jo veldig som om du tvilte p det.

Hilsen meg

Livet mitt som klarsynt.

27.02.2014 kl.20:49

Simona Lovise:
Som sagt,bloggeren er kanskje klarsynt,hva vet jeg om det.Det eneste jeg sier er at den bloggerens historikk tyder p noe annet.
Som sagt,det er ikke lett finne tilsvarende hva gjelder mobbing,uthenging osv.som hos denne bloggeren,og mten vedkommende svarer p kommentarer tyder p det samme som fr : null respekt - det viktigste "redskap" en klarsynt har :)
Hilsen synskepeggy.

hjernevaska

09.03.2014 kl.15:09

Lurt passe p hva slags nder man tar del i. Kan vre farlig.. Jeg er tilhenger av Den Hellige nd, jeg. Han helbreder, veileder, overbeviser, profeterer, bygger opp nd og sjel, og er bare god. Vi lever i en ndskamp, onde krefter (demoner og demoner i forkledning) og gode krefter (Gud), og det gode har allerede seiret. Likevel skal man ikke kdde med onde makter, man gjr det bare vanskelig for seg selv og andre.

Den Hellige nd nsker bruke dine evner til det gode! Noen ganger kan man tro at man holder p med gode ting, mens man egentlig tar del i mrke ndskrefter..

Tilhengere av Den Hellige nd tror p Jesus. Hvis folk bare hadde visst hvor spennende livet som kristen er, s hadde det vrt ganske annerledes her. Den eneste som kan gi virkelig frihet og fred er Jesus. Det er det s ufattelig mange som vitner om! :D

Livet mitt som klarsynt.

09.03.2014 kl.15:21

hjernevaska: Hei,hei :)
Jeg tror ikke p en maktkamp mellom godt og vondt,p meg virker det som et velregissert og noe skt forsk p skremselspropaganda.
Jeg har hatt kontakt med nder i hele mitt liv,men har aldri vrt i nrheten av noe som kan kalles ondt fra den andre siden.
Forvrig har jeg en solid forankring i min tro p Gud og jeg har ingen problemer med kombinere min Gudstro med min ndelighet.
Hilsen synskepeggy.

Iselinn Leikvoll

09.03.2014 kl.16:37

Kjempebra at du deler hvordan din opplevelse av alt er. Er my usikkerhet sprsmlstegn rundt disse typer temaer:)

Livet mitt som klarsynt.

09.03.2014 kl.17:15

Iselinn Leikvoll: Hei,hei :)
Man m jo dele...
- Og det hadde vrt mye hyggeligere dele om de som ikke forstr ville hrt etter og prvd forst enn avvise,latterliggjre og trakassere - noe man ofte opplever, men gir aldri opp av den grunn...
Hilsen synskepeggy.

Iselinn Leikvoll

09.03.2014 kl.17:31

S sant, s sant! Folk frykter hva de ikke forstr. Men hva jeg finner s fascinerende med mennesker er, uansett hvor mange som har ulike evner, s er det alltid folk som ikke kan tro. Mener de da at det er flere hundretusener som konspirerer sammen om den samme lgnen, at dette er nye planlagt? Jeg tror det ligger mer i hvem som kan hva, en hva som egentlig finnes. s igjen er vi tilbake til frykten for det ukjente :)

Livet mitt som klarsynt.

09.03.2014 kl.18:11

Iselinn Leikvoll: Hei igjen :)
Du har helt rett,det er en meget god grunn for at noen har evner og de aller fleste ikke har.
Jeg vger pst at det er svrt f som virkelig har gaven (som jeg kaller det).Det er fordi at jeg vet hva som er "baksiden av medaljen",jeg har levd det hele mitt liv,det er en prosess der man p en mte lres opp og den lreprosessen tar aldri slutt.Lreprosessen innebrer ogs ensomhet,liten sosial aksept og bli kalt alle kenavn i boka fra sinnsyk til lgner,men de f som virkelig har gaven har et perspektiv som gjr at det ikke oppleves negativt,men som en del av lren.
Nr man har levd snn hele livet blir det for lite troverdig for meg at man kan lre bli "alternativ" p kurs, det kreves ganske s mye mer fr man er i nrheten av vre "alternativ" eller ndelig.Men,og det er det verste,de som har kurset seg tror det selv...
En god regel er at de som tar seg betalt for sine tjenester i hovedsak er fake og "svindlere" som ikke er interessert i hjelpe annet enn seg selv og egen lommebok.
Jeg som er fdt med gaven har det ikke i meg ta betalt for noe av dette her,jeg vet at betaling skjer i form av mer (visdom) og jeg vet ogs at det som jeg har ftt (gratis) er meningen at jeg skal gi bort selv,til andre som trenger det,nsker det eller bare er nysgjerrig.
Det er trist for meg se hvor ukritisk folk oppsker det "alternative", men det kommer seg av uvitenhet for det ukjente,enn s lenge m jeg bare se p at det skjer,at folk i stor grad blir lurt,s lenge trenden er at jo mer det koster jo mer troverdig er det,kan jeg ingenting gjre...
S lenge folk er villige til betale for svindelen vil det fortsette vre en millionbedrift,noe som for meg er helt meningslst,fra mitt ststed oppi dette her har ikke penger,profitt og egen vinning noe med ndelighet og evner gjre - heller det rake motsatte,iallfall med tanke p at i ndeverden er det helt andre betingelser og regler enn penger som gjelder.
De alternative som tjener p det de tror de har av evner finnes ikke serise og heller ikke troverdige i mine yne.
Hilsen synskepeggy.

Tryggve og Caroline

18.05.2014 kl.18:14

syns det er spennende og fasinerende!

Skriv en ny kommentar

Livet mitt som klarsynt.

Livet mitt som klarsynt.

54, Bergen

Jeg er klarsynt og har vrt klarsynt hele livet.Jeg har en stor lidenskap for det ndelige og lever hver dag i takt med min egen ndelighet og i mitt eget tempo.Jeg er svrt kritisk til det kommersielle alternative miljet og mener at det alternative miljet i alt for stor grad bidrar til at man fr oppfatning av at ndelighet,klarsyn,healing og alt annet innen det ndelige er uoppnelig for alle andre enn dem selv - det er det ikke,det er tilgjengelig for alle og det er helt gratis.Jeg hper at denne bloggen og mine erfaringer kan bidra til lette litt p det mystiske slret og at flere finner sin egen ndelighet og tar det store steget mot vge leve i den p sine egne betingelser og bare dem.Ett av mine mange motto i livet er det faktum at en person kan gjre mye,en stor forskjell,hele forskjellen faktisk i en gitt situasjon og alle slike situasjoner m nskes velkommen som det de er - gaver.Historien som fremdeles flger meg hver dag er historien om jenta,presten og sjstjernen.Den enkle filosofien er s lett flge og s sann. Ellers er jeg svrt samfunnsengasjert,er interessert i det aller meste som skjer i verden og har en bestemt mening om mangt og mye. Hilsen synskepeggy.

Kategorier

Arkiv

hits