Nei,eg e ikkje aleine her eg bor.....

Jeg har hatt mye besk i jula,

som alltid.

Noen av dem ser jeg helt tydelig

p bildene.


Ser du fks.katten i ruten nederst til hyre,

p det siste bildet.Det er katten min Bingo som forsvant sporlst fra hjemmet sitt i mars -13.

Hilsen synskepeggy.

131 kommentarer

IJR

28.12.2014 kl.19:55

Er det et speil du har i gangen til hyre rett innenfor dra? P det verste bildet. Der ser jeg en blond skikkelse. S ser jeg 2-3 skikkelser i bildet/speilet rett frem for dren, 1 av de er mrk kledd, med hette p. S er det en brun/hvit hund, med lange rer. Alt dette ser jeg p det verste bildet, er sikkert mer ogs, men jeg har litt spesielt lys.

Livet mitt som klarsynt.

28.12.2014 kl.20:31

IJR: Hei igjen og takk s mye for at du ville ta en titt p bildene :)

Ja,det er et speil,jeg har mye speil i begge gangene og p badet,det er fordi at energier lettere klarer manifesterte seg i speil,vinduer,flater som gir gjenskinn og veldig mye i vann,p vannflater.
Du m prve fylle litt vann i vasken og s ta bilde av det,jeg tror du vil bli overrasket....
Det virker som om vi ser det samme,men jeg ser mest energi p det nederste bildet,bla.katten min Bingo som forsvant.Du kan bruke nettbrettet ditt og forstrre opp bildene,da ser du mer.
Hunden du nevner har jeg hatt med meg hele mitt liv,den har alltid vrt min beskytter og har mange ganger stoppet ting som kunne blitt temmelig ille,folk fler hunden som noe fryktinngytende og illevarslende i underbevisstheten sin,for de kan jo ikke se den.For si det snn,jeg har alltid ftt g i fred og jeg er overbevist om at i mange tilfeller s er det takket vre hunden.
Takk igjen,IngerJ :) Hilsen synskepeggy.

Irj

28.12.2014 kl.21:16

Bare hyggelig.

IJR

29.12.2014 kl.16:18

Ja ser en katte som str i drpningen, ser mot dren, fin og liten pus. I speilet p hyre side av dren , ser jeg den blonde damen igjen, denne gangen fr jeg med meg at hun har langt blget hr, en fotsid mrke-gr kjole, som vi har sett i filmer sent p 1800 tallet.

Dukker stadig opp nye ting her ;)

Livet mitt som klarsynt.

29.12.2014 kl.19:29

IJR: Hei igjen :)
Etter at jeg leste denne kommentaren studerte jeg bildene p nytt og du har helt rett,nye energier,skikkelser og ansikter viser seg hver gang jeg ser p disse bildene.Jeg ser fortsatt mest p det nederste bildet,bla.to av mine avdde katter i tillegg til hunden vi kommenterte i gr + mange ansikter og skikkelser bde godt kjente og mer ukjente.Damen du nevner m vre min mors bestemor p farssiden,hun hadde langt lyst (seinere grtt) hr,men hadde det alltid oppsatt.Jeg ser ogs en dame som kan vre min tante som dde plutselig og uventet i begynnelsen av oktober.Jeg ser ogs en mann som kan ligne min bror,men min bror er i levende live s det m vre en avdd slektning (p min mor side) som ligner,eller det kan rett og slett vre at det er min bror,at energien hans er en tur p besk her i det yeblikket bildet er tatt,jeg vet at snt er mulig og har selv opplevd det flere ganger.En gang fikk jeg til og med energien (skikkelsen) til en av mine tidligere leieboere med p et bilde,han sg ikke blid ut,for si det snn og det kan nok stemme,han har et kraftig horn i siden til meg....og det m han bare f ha for meg....
Som du sier,det dukker stadig opp nye....:)
Ha en fin kveld,IngerJ :) Hilsen synskepeggy.

IJR

29.12.2014 kl.19:44

Ja, man vet man er trygg, nr de dukker opp slik. Ja jeg har blitt kalt mye etter jeg begynte blogge om dette, folk fr si hva de vil, jeg vet hva jeg ser, og jeg er da ikke alene om se det.

Som den energikulen jeg har med p 1 bilde, ser selv min mor, som egentlig ikke tror p slikt. Hun ser ogs det ansiktet i de orm bladene, p det innlegget jeg har p min blogg. Og jeg har flere venninner, som har sagt de ser det , uten at jeg har nevnt noe om ansiktet , eller energi kulen.

Og var noen som kom med en sur kommentar om at bde jeg og du var av samme ulla, heheheee- Da lo jeg godt.

Ja vi er av samme ulla :O

Kos deg med romjula, og gjestene mine, jeg driver baker, s m passe baksten min, fr den brennes her.

Livet mitt som klarsynt.

29.12.2014 kl.20:05

IJR: Hei igjen,IJR :)
Jeg har sett p bildene dine flere ganger og det er mye spennende se p dem ogs :)
For min del s tror jeg at de fleste som leser bloggen min har akseptert at jeg er klarsynt n. Det ligger s mange beviser p det her i bloggen n,i form av kommentarer og innlegg at det kan bli vanskelig for hvem som helst bortforklare fakta n.Men,jeg har virkelig ftt min del av hat,hets,trakassering,trusler og lgn jeg ogs p grunn av det og den jeg er.
Ja,jeg leste det jeg ogs - og jeg likte kommentaren og rdet ditt,det er alltid godt finne seg noe spise nr man fler seg person-angrepet.....Der har man en kverulant av klasse A,ingen tvil om det,bare s synd at snne glimrende kverulanter bruker "evnene" sine p tull,svada og selvmotsigelser...
N skal jeg straks g p jobb - og du m ha en fortsatt fin kveld :)
Hilsen synskepeggy.

Kari M Y Baky

29.12.2014 kl.23:15

S fint at dere to "synske" voksne damene sitter baksnakker andre p innlegget deres da. Er nok dere to som er kverulanter klasse A. Voksne damer holde p snn. Sier ikke mer, viser jo bare hvordan dere er!

Irj

29.12.2014 kl.23:23

God vakt.

Livet mitt som klarsynt.

30.12.2014 kl.08:58

Kari M Y Baky:
Ja,du Lovelulu,du m ha meg unnskyldt,men den kommentaren din her,med de pstandene der gidder jeg rett og slett ikke kommentere -
- bortsett fra at her forsker du latterliggjre synske - og,hvordan kan du f kommentarer om det man faktisk selv ser til bli baksnakking ? kommentere og uttale seg om det man selv ser og leser har aldri vrt baksnakking.
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

30.12.2014 kl.08:59

Irj:
Takk for det,IngerJ - det var en rolig og grei nattevakt i natt :)
Hilsen synskepeggy.

Kari M Y Baky

30.12.2014 kl.11:40

Du gjr jo narr av mine meninger, da kan vel jeg gjre narr av dine. Rett og rimelig det. Du mener jo at mine intersesser er s overfladiske, da kan du f smake din egen medisin, hvordan det fles nr noen syns dine er det. du snakker om baksnakke, her later du som du er s god venn med Inger J. Mens du egentlig ikke liker henne. Det vet jeg. Det er vel vre falsk!

Livet mitt som klarsynt.

30.12.2014 kl.12:41

Kari M Y Baky:
N m du jammen gi deg,Lovelulu - eller flge rdet til IngerJ.
Gjr jeg narr av dine meninger ogs n,er det gjre narr ikke vre helt enig alltid...
Det du skriver er rein lgn,hvor har jeg noengang skrevet at jeg "egentlig ikke liker henne" - jeg har gitt utrykk for,mer enn en gang,at jeg ikke liker alt hun gjr/skriver,men det betyr ikke at jeg ikke liker henne,det er se sak fra person,noe du tydeligvis ikke er kjent med i det hele tatt.Hun,derimot skjnner utmerket godt forskjellen.
I min blogg blir ALLE behandlet p den mten de oppfrer seg her,er man grei,hflig og saklig s fr man akkurat det samme tilbake herifra.
N har du klart skvise to innlegg ut av meninger som du i stor grad har misforsttt og/eller vridd p til bli noe ingen verken har skrevet eller ment,m innrmme at jeg er spent p se hvor mange flere du klarer skvise ut om det samme (ikke)-tema.

Kan jo bare legge til her P GENERELT GRUNNLAG (selv om jeg skjnner at du ikke vet hva det er for noe)- at jeg er i full jobb,har masse oppbyggende og givende fritidssysler,familie,hus og husdyr fylle tiden min med.Jeg hadde ikke,om jeg aldri s mye ville,hatt tid til lpe rundt som en hodels hns for rekke bde negleforlengelse,tarmskyll,diverse lft av kroppsdeler,botoxinnsprytninger osv.osv- og du aner ikke hvor glad jeg er for akkurat det...
Fra n av fr du holde deg til sannheten,ikke legge ord i munnen p folk som de aldri har ment eller sagt/skrevet og ikke minst lre deg forskjellen p diskutere/kommentere sak og person - da kan vi snakkes videre.
Hilsen synskepeggy.

Alternativene

30.12.2014 kl.14:06

Jeg lurer p 1 ting Kari M Baky: Hvordan i huleste kan man vre god venn med noen p nettet?? Som man IKKE kjenner fra fr?? Bare et sprsml, Det er veldig overfladisk det som foregr p nettet, det burde du selv skjnne, du som pstr jeg og SP, er bde det ene og det andre. Og klart du prver skape splid, det er du veldig flink til. Men s synd at inegn av oss to. lar oss lure av dine KNEP, p lage diskusjon, om stakkars DEG,

Kari M Y Baky

30.12.2014 kl.16:05

Dere er jo like hplse begge to, jeg gir opp snakke med noen av dere heretter. Voksne mennesker holde p snn. Bare diskuter dere, men jeg er ferdig med diskutere med noen som sier bde jeg er det ene og det andre. Dere har s mye fordommer mot skjnnhetspleie, ol, og tler ikke at andre blogger om temaet. Nr det gjelder deg Alternativene tror jeg ikke du br si noe mer, Tenk p alt det du serverer til folk p bloggen din, og alle stakkarene som gr fem p. mer har jeg ikke si om den saken. Jeg har heller aldri sagt at det er synd p meg, men de har da jammen du gjort s det holder, Inger J.

Alternativene

30.12.2014 kl.16:39

Kari Y Baky, Hahahahaha, Takk for en hjertelig latter. Du fr jaggu frem det verste i deg selv. Heheee. Skjnner godt folket i bygda du bor i begynner ta til mele p din blogg.

Kjenner forresten en gammel venninne av deg, som har vrt en kollega av meg, for mange r siden. Det finnes heldigvis noen trivlige mennesker som bor/har bodd der. Eller har hytte der, for den sagts skyld. heheheheee. Du er virkelig underholdende, p en negativ form for deg selv, men vi som orker lese, fr oss en god latter bde titt og ofte.

Kari M Y Baky

30.12.2014 kl.16:46

Et godt sprsml Alternativene, hvorfor orker du lese nr jeg er s hpls?? Du avslrer deg bare selv med vise ditt sanne jeg ved oppfre deg s stygt mot meg. S bare fortsett.

Livet mitt som klarsynt.

30.12.2014 kl.17:04

Kari M Y Baky:
Dessverre s ser det ut for at du har gtt deg fullstendig vill og i vrangls i ditt forsk p fle deg personlig rammet av mine meninger om div.kroppsrelaterte ting,du har lst deg s fast n at det har kommet to innlegg til (fra deg),du har gjort deg opp en mening om at jeg og flere angriper deg personlig.Det er jo fullstendig feil,du husker det kanskje ikke midt oppi tankekverna,men jeg kan med glede pminne deg enda en gang om hva poenget mitt var : den eneste mte f slutt p kroppspress,lft,botox og annet kropps og utseende-hysteri er SLUTTE FOKUSERE p det og,jeg sier igjen,du er ikke flink til flytte fokus over p noe annet....Det forventer jeg ikke heller nr du fr vridd mitt poeng til bli "folk som fokuserer p kropp og utseende har ikke verdier" - alvorlig talt,det skal litt av en hjerne til for komme opp med det der,Lovelulu.
Du gr n til personangrep her i mitt kommentarfelt og du br ikke prve engang p det velkjente fra deg "jeg gir bare igjen med samme mynt",s da s - mener du at du er i din fulle rett og at andre ikke er det.Det er dobbeltmoral og kverulering p hyt plan,det,Lovelulu.
Skjerp deg, ta deg litt mat og les kommentarene vre om igjen og da blir forhpentligvis konklusjonen at du,Lovelulu,gr i deg selv en stund.
Hilsen synskepeggy.

Alternativene

30.12.2014 kl.17:11

AMEN SP :D

Alternativene

30.12.2014 kl.17:13

ER du PREMENSTRUELL Kari Baky??

Etter oppfrselen dmme, skulle man tro det,.

Kari M Y Baky

30.12.2014 kl.17:18

Du har missforsttt, jeg nsker ikke slutte fokusere p kropp og helse, det er du som nsker det og har ftt det til at det er kropps hysteri innleggene mine, ikke jeg. Tror du m lese innleggene p nytt jeg synskepeggy, og g inn i deg selv tror jeg du ogs kan gjre. For ikke snakke om Inger J.

Livet mitt som klarsynt.

30.12.2014 kl.17:26

Kari M Y Baky:
Igjen s viser du at du ikke har skjnt poenget mitt,men jeg er ikke overrasket....
N skal jeg slutte vre s STYGG og SLEM mot deg.......
Hilsen synskepeggy.

Alternativene

30.12.2014 kl.17:35

Tror det smarteste er la Kari M,seile sin egen sj, for hun er ikke motagelig for annet en det Kari M , selv sier, s da er det stopp herfra ogs, hun klarer uansett IKKE provosere meg, slik hun prver veldig hardt p. Ha en fin kveld begge 2, Godt Nytt R, ogs, fra en lattermild Melhusing ;)

Livet mitt som klarsynt.

30.12.2014 kl.17:39

Alternativene:
:))

Jeg tror jammen meg at denne her Lovelulu er i fred med ta ifra meg tittelen jeg har hatt s lenge : sjefskverulanten p blogg - jeg tror at jeg blei verdig tittelen og blei utnevnt av selveste TARVA for noen r tilbake.
Jeg har ikke hatt noe i mot inneha tittelen,men jeg har heller ikke noe i mot gi den fra meg heller - til en som er tittelen verdig...
Ha en fin kveld,Alternativene :) Hilsen synskepeggy.

Alternativene

30.12.2014 kl.17:41

Hehe, nei, tror vi overlevere din tittel til hu p andre siden av fjorden her. Hun kler den godt :P

Livet mitt som klarsynt.

30.12.2014 kl.17:46

Alternativene:
Jeg har ingen innvendinger og er helt enig - i begge kommentarer :)
Hilsen synskepeggy.

Lovelulu

30.12.2014 kl.19:58

Jeg m rlig innrmme at det poenget er vannskelig forst. N er jeg ikke synsk heller da. Jeg er veldig mottakelig fra det andre sier mener jeg, men er ikke mottakelig med tull fra to voksne damer. Det virker nesten som dere syns det er morsomt provosere meg. Jeg prver ihvertfall ikke provosere noen. N m dere se slutte med dette, jeg syns det er tpelig. Jeg visste at Inger j var snn, jeg er ikke den eneste hun er stygg mot, men m si jeg egentlig ikke trodde du var av den typen Synskepeggy. Men jeg tok vel feil da. Virker som du ikke tler andre har ulike meninger enn deg, da blir du en person som angriper Synskepeggy. N er jeg ferdig ned dette, orker ikke bruke energi p sitte her krangle med dere som en 10 ring. Det fr da vre grenser.

Livet mitt som klarsynt.

30.12.2014 kl.20:21

Lovelulu:
Da sier vi det snn, - som du vil ha det !
Hilsen synskepeggy.

Kari M Y Baky

30.12.2014 kl.20:27

Kjempebra, bra dere tok til fornuften :) Hilsen Lovelulu :)

Livet mitt som klarsynt.

30.12.2014 kl.20:47

Kari M Y Baky:
Ja,det er en mte se det p nr man nsker at utfallet skal se ut for vre til egen fordel,men det er forvrig ikke min mte se det p og grunnen til at jeg rett og slett ikke gidder bli misforsttt,lagt ord i munnen p og beskyldninger om personangrep......
Noen har ogs en sykelig trang til ha det siste ordet,og det finnes noen ganger ikke grenser for hva noen kan finne p skrive/si for f det....Det finnes forvrig et navn p snne,men skal ikke nevne det her...
Hilsen synskepeggy.

Alternativene

30.12.2014 kl.21:01

N er det bevisst SP, at det er ikke vi 2 som er brkbtter. Og godt er det. Ja jeg vet hva du tenker p i siste kommentar her. Utrolig at det gr an, hun har drevet brukt seg i min blogg som anonym ogs, rett slett respektls ttte dette. Jeg har ihvertfall mistet ALL respekt for hu love saken der.

Kari M Y Baky

31.12.2014 kl.02:32

Huff sier jeg bare..

Livet mitt som klarsynt.

31.12.2014 kl.08:25

Kari M Y Baky:
" At vi tar til fornuften " - hva mener du ? Det er jo DU som har fyrt opp denne " debatten" og ikke nok med det, komme med at det iksom er vi som skal ta til fornuften,er ikke s reint lite frekt og nedlatende i tillegg til at det er en simpel hersketeknikk,med tanke p alt du har klart lire av deg av lgn,ville pstander og fantasi i bde innlegg og kommentarer.
Det er ikke drittunger du har med gjre her,Lovelulu.....
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

31.12.2014 kl.08:28

Alternativene: God morgen :)
Ja,n ser vi det tydelig her,noen klarer rett og slett ikke gi seg...
Ha en super nyttrsfeiring,IngerJ :)
Selv skal jeg jobbe natt til frste nyttrsdag i r,men det er egentlig helt ok.
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

31.12.2014 kl.08:30

Kari M Y Baky:
Ja,huff s stygge vi er med deg du,buuuuu - jeg skjnner ikke hvorfor du fortsetter kommentere her jeg s drlig som du pberoper deg bli behandlet her...
Hilsen synskepeggy.

Alternativene

31.12.2014 kl.08:31

God morgen. Kos deg p jobb, rettferdigheten seiret uansett hva som skjer her ;)

Ja skal bare kose meg alene jeg , for 1 gangen p mange r, noe jeg gleder meg til. Har jobbet s mange nyttrs aftnen, at i r skal jeg ikke gjre noe som helst, annet en s tv, og spise snavvel , hehe

Kos deg .

Godt Nytt r !

Kari M Y Baky

31.12.2014 kl.12:15

Har bare en ting si, faktisk en gang til, Huff......Hvis jeg har med voksne mennesker gjre, s m dere oppfre dere deretter. Godt Nytt r :)

Livet mitt som klarsynt.

31.12.2014 kl.13:19

Livet mitt som klarsynt.:
Huff,ja,det sier jeg ogs.Du gir deg visst ikke du hva ! Du er verre enn kleggen,man blir liksom ikke kvitt deg fr man klasker til deg - om man har flaks og treffer....
Du bekrefter til fulle flere ting jeg har sagt i mine svar p kommentarer fra deg,bla.noens (p generelt grunnlag) sykelige trang til f det siste ordet.
Du fr styre p i din egen blogg der du blir snakket etter munnen - jeg har annet og mer meningsfylte ting bedrive tiden min med.
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

31.12.2014 kl.13:35

Kari M Y Baky:
Forresten,Lovelulu,her ga jeg deg sjansen til bevise meg feil p iallefall ett punkt....Det fr bli min "nyttrsgave" til deg,s fr vi vente i spenning og se om du tar den....
Men,du forstr vel ikke det,du....
Hilsen synskepeggy.

Kari M Y Baky

31.12.2014 kl.16:16

Tror vi har kommet veldig skeivt ut her Synskepeggy. Kan vi ikke bare respektere at vi har ulike meninger og slutte krangle. Dette blir bare for dumt. Vi blir jo begge her usaklige. Jeg vet du er en grei dame og det er faktisk jeg ogs. Godt nytt r :)

Livet mitt som klarsynt.

31.12.2014 kl.16:47

Kari M Y Baky:
Det var som jeg trodde,du forsto rett og slett ikke min forrige kommentar....men snn er det noen ganger...
Jeg kan godt "ryke fredspipe" med deg p tampen av det gamle ret,det er helt greit,men du fr nok ikke se meg mer i din blogg,dessverre,jeg blir bare s forvirret av alle selvmotsigelsene,kveruleringen,oppspinn og forvrengninger av hva som egentlig er skrevet (av meg til deg) - som,s langt har resultert i misunnelsesvedig (om man har den tilbyeligheten da) mange innlegg i din blogg p rekordkort tid,at jeg tenker det er best for alle parter at jeg holder meg unna - og jeg,i motsetning til visse andre,skal klare holde ord.
Ja,jeg er en grei dame,men jdet er lov reagere nr man aldri har opplevd maken til "feiltolkning" av hva jeg faktisk har skrevet og ment,du har jo fremdeles ikke forsttt poenget mitt,selv om jeg har gjentatt det flere ganger,du velger overse det og istedet skriver innlegg etter innlegg p bakgrunn av misforstelsen du selv er skyld i.
Forvrig kan jeg si at jeg med egne yne har lest i din blogg at du ikke gr av veien selv heller i beskrive enkelte andre bloggere for psykopater.Du kan jo legge det til i innlegget ditt snn at det blir mer rlig det du skriver.
Men,jeg fyrer opp fredspipa,det er helt greit -og godt nytt r !
Hilsen synskepeggy.

Kari M Y Baky

31.12.2014 kl.16:59

Jeg har vel kaldt en par personer som plaget meg og var veldig ufin psykopat i en sur kommentar, som jeg sa unnskyld for etterp. Jeg fikk derimot ikke noen unskylding. M sies at de to andre kaldte meg det samme frst. Men da tar vi frem fredspipa og sier at vi er enig om vre uenig :) Vi har nok missforsttt litt begge to tror jeg. Da sier vi oss ferdig med denne saken da :) Vi er da voksne mennesker begge to :)

IJR

31.12.2014 kl.17:38

Ryker fredspipen jeg med Kari, bare hun heretter holder seg unna meg og mitt.

God Nytt r til deg SP, og god vakt, du skulle jobbe vel?

Livet mitt som klarsynt.

31.12.2014 kl.17:47

Kari M Y Baky:
Jeg har ikke misforsttt noenting,jeg har observert og reagert deretter.
Du burde holde deg for god for innlegg der du beskylder andre bloggere for beskrive andre som psykopater nr du ikke er noe bedre selv.Integritet m man ha og feie for egen drsyns jeg,fr man uttaler seg,ellers er det vanskelig bli tatt serist og heller blir oppfattet som kverulerende.
Jeg kunne,om jeg ville,analysert deg tvers igjennom....
- Og jeg ville gitt opp forsket p f siste ordet her,det fr du nemlig ikke,det er synskepeggy du har med gjre n og jeg er svrt tlmodig....
Ja,vi gr inn i det nye ret med fredspipa i hnd,vi sier det snn.
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

31.12.2014 kl.17:52

IJR: Hei igjen :)
Ja,der fikk vi en innrmmelse,dog unnskyldt med at det blei gjort i affekt over hvor stygge andre er....
Jeg skal p jobb i natt,det blir hyggelig det og rikelig tid til ettertanke nr det nye ret ringes inn.Jeg syns at det burde alle ta seg tiden til om de er p jobb eller ikke.
Takk for det,IngerJ og Godt Nytt r til deg ogs :) Hilsen synskepeggy.

Kari M Y Baky

31.12.2014 kl.17:59

Jeg trodde vi skulle slutte fred, men du fortsetter jo bare? Jeg er ihvertfall ferdig med krangle n, og har sluttet fred. Dette er jo bare bortkastet tid drive krangle snn. Kan du vre s snill bli ferdig med dette du ogs. Vi er da som sagt voksne damer :) Godt nytt r :)

IJR

31.12.2014 kl.18:03

Hehe, ja unnskyldelse og unnskyldelse, den stikker tydeligvis ikke s dypt, du m vite alle andre har feil;) hehe. Ja det er ikke s greit. En vakker dag slr nok karma noen i stumpen ;O

Kos deg :) Jeg passer en hund, som ikke liker raketter etter det jeg n merket, s kan bli en livat natt, med prve roe ned en nervs hund.

Livet mitt som klarsynt.

31.12.2014 kl.18:16

Kari M Y Baky:
Lovelulu ! Alvorlig talt,du gir deg viss ikke,nei.
Hvem krangler ? Det er jo du som ikke vil gi deg her,tr jeg minne om at det faktisk er min blogg dette her.
Jeg skjnner at du bare M ha siste ordet,s viktig er det for deg at nr alle andre forsk faller i fisk,s prver du med smisk..
Dette her minner meg mer og mer om et forlengst avsluttet selskap der den siste gjesten nekter g.
N sier vi det snn at vi er enige om vre uenig.
Jeg tar meg selv i sprre,etter alt styret du har forrsaket - er alt i orden med deg,oppfrselen din,konklusjonene dine osv er ikke noe jeg regner for vre vanlig hos voksne folk.
Godt Nytt r.Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

31.12.2014 kl.18:27

IJR:
Ja,troverdigheten er ikke helt p topp der i grden,men n har vel vedkommende blogger trkket skikkelig i salaten.Frst skrive et anklagene innlegg om andre bloggere som kaller andre for psykopater,for deretter innrmme at man selv har gjort det.Hva kan man si til snt...
Dyr og raketter hrer ikke sammen,kattene mine er livredde hvert eneste r og kommer ikke hjem fr langt p dag 1.nyttrsdag.
Akkurat mens rakettene skytes opp skjer det at det er litt urolig p jobben ogs,men det gir seg fort og de velger jo selv om de vil vre innomhus nr det str p som verst.
N m jeg begynne psyke meg opp til en lang nattevakt,har nettopp sikret meg og forhndsbestilt drosje til i morgen tidlig,jeg har drlig erfaring med f tak i bil p morgenen 1.nyttrsdag,jeg har opplevd vente i en og enhalv time p bil fr jeg har kommet meg hjem etter vakt og det vil jeg helst unng oppleve igjen.
Ha en super nyttrskveld,IngerJ :) Hilsen synskepeggy.

IJR

31.12.2014 kl.18:42

Ja, de sier det kan vre vanskelig med biler i natt og morgentimene, i hele landet, s de skrev en notis i Adressa her , om at man mtte pvente en del venting.

Ja du , har hatt et par hunder selv ogs, men jeg tok dem med meg oppi fjellet p nyttrsaften de gangene jeg hadde fri, eller nr jeg jobbet, s tok davrende samboer, med seg bikkja til et roligere sted. Katter blir urolig, det er sant.

Ja, den troverdigheten, er null verdt , etter det jeg kan se, til enkelte. Jeg har ftt nok, fr si det mildt, man blir litt sliten av hakk i plata.

Kos deg du, med natten:)

Skal bare nyte kvelden i fred ro her,

Kari M Y Baky

31.12.2014 kl.20:09

N la jeg godviljen til her, for jeg fikk hre s mange fine ord om deg fra en annen blogger jeg kjenner. Men jeg skjnner at du ikke vil skvre opp med meg. Du sier jeg har forrsaket styr osv. Tror du m hre etter hva jeg sier til deg, jeg sa jeg kalte en psykopat i sinne, fordi vedkommende kalte meg det. Jeg sa unnskyld for det. Jeg prver ikke smiske, og prver heller ikke ha siste ordet. Men det virker som du bare M ha det siste ordet. Jeg skjnner n at du ikke er mottakelig for glemme dette. Det er opp til deg. Jeg er ferdig med dette n. Du fr si tro hva du vil om meg, og s fr du fortsette pleie vennskapet med Ijr. Ha et fint nytt r :)

31.12.2014 kl.20:22

Kari M Y Baky:

Ja,Kari,eller skal vi heller si fru ksskaft.

SP har flere ganger bedt deg stoppe,er du s tett og treg at du ikke forstr at SP ba deg om holde fred for lenge siden.Det er du som holder dette gende og om du ikke forstr det er det fordi at du ikke vil forst det.

SP har sagt at DU IKKE fr siste ordet her og SP viker prinsipielt ikke fra noe SP har sagt.

Du vinner ikke her.

Livet mitt som klarsynt.

31.12.2014 kl.20:31

Kari M Y Baky:
I kommentaren din her ligger en stor del av svaret,det dreier seg frst og fremst om din dobbeltmoral,noe du selv har innrmmet lenger oppe her i kommentarfeltet.
Deretter kommer din motvilje mot forst poenget mitt fra start og som du valgte ta personlig.Det var forvrig da dette tullet ditt startet
Deretter kommer svaret ditt da jeg for tredje gang gjentok hva poenget mitt fortsatt er.
Men,det er jo en svrt effektiv metode bruke om det er x-antall syteinnlegg man vil oppn.
Vennskap med IngerJ ? Igjen overser du hva jeg fr har sagt.
-Og jeg gjentar : er alt i orden med deg ?
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

31.12.2014 kl.20:33

Anonym: hei,hei :)

Det er helt korrekt oppsummert :)
Hilsen synskepeggy.

Kari M Y Baky

31.12.2014 kl.20:40

N gir jeg opp. Dere fr bare drive p. Ingenting gr inn uansett. S vrsgod Synskepeggy du skal f siste ordet. Meg gr det veldig bra med, takk. Det har det gjort hele tiden :)

Livet mitt som klarsynt.

31.12.2014 kl.20:53

Kari M Y Baky:
Godt hre - selv om du m ha meg unnskyldt for at jeg ikke finner det helt troverdig - men,grei som jeg er,s gir jeg deg her enda en sjanse til bevise meg feil ....S fr vi se,da,om du er smart nok til ta den denne gangen.
Hilsen synskepeggy.

Kari M Y Baky

01.01.2015 kl.02:17

Du som kommenterer anonymt her har jeg en misstanke om er du Toril. Er ikke vi venner? Jeg begynner misstenke alle for vre falske her. Syns dette er til bli drlig av. Mer har jeg ikke si. Jeg er skuffet :( N fr dere alle bare drive p baksnakke hverandre, jeg melder meg ut.

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.08:22

Kari M Y Baky:
Som du vil,Lovelulu - fint se at du endelig tar til fornuft.
Beskyldningene dine om at Toril K er den anonyme er fullstendig grunnlse,det er rett og slett ufint og svrt tankelst prve blande henne inn i dette,hun er helt uskyldig - det er ikke bare du som kan lese IP-nr.skjnner du.
Du fr feire nyttr n,jeg ser at du har hatt det for travelt til ha tid til det enda.
Hilsen synskepeggy.

anonym

01.01.2015 kl.14:37

Hei. Jeg bruker ikke blande meg i slike ting, men her m jeg bare inn si noe. Dere to, synskepeggy og ijr har jo helt rett i det dere skriver. Hun der har jeg selv hatt diskusjoner med p fb blandt annet, og det gr alts ikke an f henne til se annet enn det hun mener er riktig. Og tro meg, jeg har virkelig prvd. Har ogs sett flere som har blitt direkte angrepet av henne for noe hun tror handler om henne selv, men gjr det slett ikke. Jeg synes bare synd p familien hennes som m sitte og se p alt det hun lirer av seg i full offentlighet.Jeg kjenner henne litt i fra tidligere r, men er n utflyttet.

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.14:49

anonym:
Jeg forsttt det for lenge siden - og angrer n p at jeg kommenterte en helt grei,objektiv og saklig kommentar i bloggen hennes,som hun valgte ta personlig - det var overhode ikke ment snn fra min side.
Hun har jo notorisk bekreftet alle mine "pstander" her i kommentarfeltet gang etter gang.
P generelt grunnlag kan jeg ogs si at jeg alltid har hatt problemer med ta folk serist som viser tydelige tegn p dobbeltmoral,selvmotsigelser,grunnls mistenksomhet mot andre og hjernedd kverulering.
Som jeg har sagt tidligere til vedkommende direkte til vedkommende blogger ogs,jeg har ingen problemer med analysere vedkommende tvers igjennom - og det finnes mange som henne.
Ja,jeg tenker med grss og gru hvordan det m vre mtte forholde seg til henne i det virkelige liv.
Hilsen synskepeggy.

God venn av IJR

01.01.2015 kl.14:52

Begynner du og vkne n Kari Lovelulu. Det er p tide. Kanskje du endelig fatter hvilke to damer som er ondskapens hjerner her. Ingen andre enn Synskpeggy og Toril K. Husk at begge to sitter og trekker hverandres trder gjr ditt og gjr datt og nr den ene ber den andre om noe spretter den andre opp og hopper. Takk at du likevel ikke var dum og blind.

Peggy lyver s det ryker av henne om at hun er synsk og har evner. Den som har evner her er IJR. IJR har avslrt peggy sine lgner om evnene sine mange ganger uten at peggy har vrt klar over det.

Du skal vite at den psykopatiske kattedamen og peggy ikke har rent mel i posen. Begge er to er lgnere og bedragere og viss du ikke har lagt merke til det s stjeler de alle bildene som de bruker p bloggene sine. Haugevis med bloggere har avslrt di to venninnene for mange r siden. De har mobbet p det groveste IJR i mange r. Jeg synes det er rart at ikke IJR har anmeldt dem for mobbing.

Visste du at den psykopatiske kattedamen er en dyremishandler? N fikk du noe tenke p. Hold deg unna de to som trekker hverandre opp. Det er ingen andres feil enn den psykopatiske kattedamen og blffmakeren Peggy sin feil dette her og kranglingen som har foregtt her de siste dagene er ingen andre enn den fle kattedama og Peggy sin feil.

Jeg er glad for at du endelig har sett hva som er sannheten.

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.15:16

God venn av IJR:
Ja,og der kom kommentaren fra deg som (denne gangen) har latt vente p seg.....
Hilsen synskepeggy.

01.01.2015 kl.16:07

Til god venn av IJR :

N br du passe deg litt,denne kommentaren din er personangrep av verste slag og som jeg knapt har sett maken til.Og Lovelulu str p sidelinjen og bifaller det hele.Jo,takk,litt av noen venner man har,selv ville jeg ikke tatt i dem med ildtang engang.

Vi ser tydelig hvem som kaller hvem psykopat og andre ufine kenavn i kommentaren din,jeg trenger ikke si mer.

"Venn av IJR" hvem er det du tror du lurer her,det m vre deg selv.

Det er vel ingen som blir overrasket om en viss annen blogger gjr sitt inntog i diskusjonen,en blogger som virkelig har vist seg som en trofast tilhenger av lgn,trakassering,uthenging,personangrep og,m for all del ikke glemme,satire og humor.

Mvh.en som kjenner sannheten

Kari M Y Baky

01.01.2015 kl.17:10

Til deg som er utflyttet Leksvring, og utnytter denne situasjonen til rakke ned og lyve om meg nok engang. Jeg har ftt gjennomg p facebook uten noen som helst grunn, bare for noen personer inkludert deg har angrepet meg der p det groveste! Du sier du kjenner til meg fra fr, ha s mye baller at du kontakter meg og sier til meg direkte hva du har imot meg, og ikke blander deg inn i noe du ikke vet noe om! Nr det gjelder min familie har jeg aldri gjort eller skrevet noe som tilsier at jeg har gjort dem noe. Jeg har aldri gjort familien min noe som helst! Du er tydeligvis en person som ikke liker meg og prver alt du kan p trkke meg ned i gjrma. Det klarer du alts ikke! Du er nok sjalu p meg rett slett, det lyser tvers igjennom. Du er ikke vrdt bry seg om. Derfor gjr jeg ikke det heller. Min samvittighet er helt ren. At visse ikke tler jeg skriver blogg, og er en person som sier det jeg mener er deres problem. Det er janteloven! Nr det gjelder deg synskepeggy er jeg ferdig med diskutere med deg ogs, du fr si og syns hva du vil om meg. Jeg vet jeg ikke har gjort deg noe. Jeg nsker ikke vre med p denne kranglingen lengre. Jeg blogger for at det skal vre hyggelig. S n melder jeg meg ut av denne blogg "Krigen" Ferdig snakket!

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.17:23

Kari M Y Baky:
Javel,Lovelulu,som du vil.
Hper at du mener det denne gangen,da,du vet,troverdigheten svekkes hver eneste gang du sier en ting men gjr noe annet og n er du farlig nr null troverdighet igjen her alts.
Hilsen synskepeggy.

Kari M Y Baky

01.01.2015 kl.17:31

Troverdigheten min er helt fin den. At du fr deg til si snn om andre mennesker viser jo bare hvordan din er. Jeg prvde skvre opp med deg ogs, men du gav meg en kald skulder, nettopp fordi du liker krangle. Det gjr alts ikke jeg. S hper for 100 gang at du respekterer det jeg prver si til deg. Kan du slutte kverulere? Kan vi legge dette dd, og vre voksne nok til vre greie mot hverandre selv om vi har ulike meninger om ting? Vr s snill. Jeg vil ikke ha mer av denne kranglingen her :)

sisu

01.01.2015 kl.17:36

SP: LL er relativt god p det som kalles "gish galop", en debatteknikk hvor man drukner motstanderen i delvis usannheter, direkte usannheter, baktalelser og tullball slik at den andre rett og slett ikke makter/ gidder svare p alt tullet. Ofte har voksne mennesker annet drive med. LL har derimot brukt mye av romjulen til lange ut mot alt og alle som hun mener har krenket henne. Det vre seg andre bloggere, legen eller bygdafolket. Ingen grunn til bruke mer tid p henne. Godt nytt r!

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.17:44

Kari M Y Baky:
Nei,feil igjen,Lovelulu og helt tydelig for meg at du enten ikke leser eller s er du rett og slett ikke istand til forst klar tale,en av delene er det.Jeg ga deg en kald skulder p bakgrunn av egenskaper du tydelig har vist her og som jeg GENERELT tar avstand fra.Skjnner du det n ? Neppe,men,som jeg har sagt fr,jeg er over gjennomsnittet tlmodig...
Dine interne problemer du mtte ha med andre folk ser jeg helst at du tar i din egen blogg og ikke her.Du kan jo skrive enda et innlegg og shoute i 45kronersklassen,da er jeg sikker p at rette vedkommende ser det.
Igjen viser du at du sier en ting men gjr noe annet,det er IKKE jeg vil kalle troverdig.
Dette er min blogg,du kommer hit og beskylder meg for holde det du kaller en krangel i gang,om du ikke har ftt det med deg s har jeg forlengst trukket meg tilbake fra din blogg,har du noe som helst under topplokket ditt s br det fortelle deg noe viktig her - om hvem som holder hva i gang.
Jeg m f si det : Du er bare ikke sann,alts - hjelpes deg...
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.17:52

sisu:
Jeg forstr det,det har vrt en 24/7- jobb i lengre tid,det kan man jo bare se p tidspunktene vedkommende poster innlegg og kommentarer.
Stakkars menneske,tenk p hva vedkommende hadde tjent denne jule og nyttrshelgen om vedkommende hadde brukt energien sin p annet.Til sammenligning kan jeg nevne at jeg har gtt mine faste turnusvakter i jule og nyttrshelgen og jeg har tjent p de tre vaktene femsifret+....
Jeg observerer,reagerer og kommenterer deretter,vedkommende fr vise andre mer sympatiske sider om jeg (muligens) skal skifte mening (om vedkommende).
Som sagt,jeg forstr utmerket og har forsttt det lenge,det som skjer n er bare bekreftelsen for min del.
Godt Nytt r :) Hilsen synskepeggy

Kari M Y Baky

01.01.2015 kl.17:55

Her viser du igjen hvordan du er Synskepeggy, Jeg gir opp f deg til forst. Husk du var p min blogg, ogs. Nr det gjelder denne utflytta Leksvringen som fortsetter lire av seg usannheter om meg, m jeg faktisk le av.Vet hvem denne personen er ogs n. Brukt romjula p lange ut mot bloggere, folk i bygda og legen? Du er jammen meg ikke sann. Det er nok visse bloggere, og bygdafolk som har langet ut mot meg, jeg har forsvart meg. Det er vel bde rett og rimelig. Nr det gjelder det med legen har jeg veldig god grunn til klage. Jeg hadde folk der som kan bevise det. Du vet ingen ting om det, og jeg er helt sikker p at du ville flt det akkurat som meg, hvis du har opplevd dette hos legen! Denne uttalelsen viser nok engang hvordan du er som menneske utflyttet leksvering. Du er rett slett patetisk. Nok en gang, Du klarer ikke mobbe/psyke meg ut, samme hvor mange ganger du prver!

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.18:01

Kari M Y Baky:
Du har tydeligvis ikke mye under topplokket - basert p faktiske observasjoner av deg i lengre tid n.
Men,jeg m innrmme at det stikker en aldri s liten glede i meg over se at jeg fr rett igjen og igjen.
For siste gang,Lovelulu,ha spass mye respekt for andre at du tar hintet om holde dine interne problemer med leger,naboer og andre i din egen blogg.Det du driver med her er direkte ufint og respektlst,srlig siden denne bloggeieren ikke har snev av interesse for dine private anliggender,problemer og kriger.
Tar du denne beskjeden da ?
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.18:08

Kari M Y Baky:
Ja jeg var p din blogg,men observerte du hva som skjedde der ?
Jeg stakk derifra da jeg skjnte hvor dette bar hen og jeg ikke ville ha noe med deg gjre - DU FULGTE ETTER MEG til min blogg og fortsatte her...
Alvorlig talt,du kan da ikke syns det er rart at jeg har begynt lure p om alt er som det skal med deg....
Hilsen synskepeggy.

Kari M Y Baky

01.01.2015 kl.18:10

Slutt skrive s ufint til meg som dette synskepeggy, S skal jeg respektere hva du skriver her. Klarer ikke respektere noen som slenger dritt til meg. Beklager, men jeg godtar ikke den slags oppfrsel.

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.18:17

Kari M Y Baky:
Det er observasjoner jeg har gjort meg og ikke drittkasting. beskylde andre for vre psykopater osv.eller beskylde andre for ting de ikke har gjort er drittkasting.
Alt jeg sier om deg er ting jeg har observert og reagert p for DERETTER kommentert.Min mening om deg har du,helt p egenhnd og temmelig overbevisende gitt meg rett opp i hendene.
Totalt respektls viser du deg n ogs vre,det er heller ikke overraskende.....
For to dager siden "ga du meg opp" jeg trodde p deg da.....
Hilsen synskepeggy.

Lena

01.01.2015 kl.18:34

Du er jo i den gjengen SP som har kalt IJR for en lgner og mentalt tilbakestende. Nr jeg leser hva du skriver her til Kari s ser jo at du hinter om at Kari er det samme. Og du kaller deg synsk/har evner? De jeg kjenner som har evner/synsk oppfrer seg ikke s uprofesjonelt som deg. Nr jeg leser tolkningen din av bildene dine skjnner jeg jo at fantasien din er p ville veier. En ting til; Serise klarsynte har ikke en blogg som denne, denne uprofesjonelle hjemmesiden din lukter svidd lang vei.

Kari M Y Baky

01.01.2015 kl.18:35

Du gir deg ikke ser jeg. Lyver om meg gjr du ogs. Du m f viljen din ser jeg, s da avslutter jeg dette n. Ha et fint nytt r :)

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.19:00

Lena:
Som sagt,i denne bloggen blir alle behandlet p den samme mte og med den samme innstilling de selv kommer hit med.er man saklig,hflig,objektiv og behandler andre med respekt,s fr de det samme tilbake selv,er det motsatte tilfelle,s fr de det tilbake ogs.
Men,det ser vel ikke du !
Jeg regner meg for vre et ganske s langt stykke i fra synke s dypt som fks.bloggeren du nevner og jeg tilhrer s absolutt verken samme klan eller samme klasse,men det betyr ikke at de ikke blir behandlet med respekt her om de klarer oppfre seg selv.
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.19:05

Kari M Y Baky:
Som jeg sa,jeg er over gjennomsnittet tlmodig ..
At du kan kalle dette for "f viljen min" og at du antyder at du er s "snill" at du gir meg den,forteller det siste jeg trenger vite om deg for vre sikker i min sak.Det handler ikke om det.....
Jeg tipper at for hver eneste gang du har klart utmatte noen med snne metoder du viser her,s slr du deg stolt p brystet over ha "vunnet" enda en "seier".Du har jo aldri skjnt at det handler ikke om det....
Godt Nytt r ! Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.19:10

Lena:
Du m vise til hvor nyaktig det str at jeg har skrevet at IJR er mentalt tilbakestende eller gitt uttrykk for at jeg er enig i at hun er det,det er temmelig drye pstander komme med og om du ikke finner at jeg har skrevet det s er det jo du som lyver.
Kjre deg alts,vet ikke du heller hva integritet og troverdighet er...
Hilsen synskepeggy.

Lena

01.01.2015 kl.19:10

jeg ser. Du kunne ha stoppet denne diskusjonen med Kari mye lengre opp her i kommentarfeltet, men det s ikke du :) Ha en fin kveld

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.19:14

Lena:
Jeg stoppet diskusjonen da jeg forsvant fra hennes blogg fordi at jeg sg hvor dette greiene med henne bar hen og jeg ville ikke,p det tidspunktet,fortsette diskusjonen.HUN FULGTE ETTER MEG hit til min blogg,hva kaller du det.....
Hilsen synskepeggy.

Kari M Y Baky

01.01.2015 kl.19:27

Det var virkelig det dummeste du har sagt hittil :)

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.19:35

Kari M Y Baky:
Det er sant,da,regner jeg med :)
Hvem er det som ikke gir seg her mener du ?
Hilsen synskepeggy.

Kari M Y Baky

01.01.2015 kl.19:53

Det er nok deg. Men ser dette frer ingen vei, s jeg gir meg. Det er bare gi opp prve p f til en forsoning med deg.

Lena

01.01.2015 kl.20:03

Jeg har ikke skrevet at du personlig har gitt uttrykk for eller at du har skrevet dette om IJR. Jeg har skrevet at du er i den gjengen som har gitt uttrykk for dette. Nr jeg da leser hva du har skrevet til Kari i dette kommentarfeltet s ser jeg at du prver fremstille henne som lgner og dum, dette minner litt om det gjengen har fremstilt IJR som. Troverdigheten din SP mistet du i kommentarfeltet i dette innlegget her. Integritet, tror ikke du vet hva det betyr. Meg kommer du uansett ingen vei med SP, du m gjerne ta siste ordet her som du pleier :)

sisu

01.01.2015 kl.20:14

Lena: n begynner du bli mistenkelig lik Kari i argumentasjonen din :-)

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.20:28

Lena:
Vel,Lena ? - som du vil.
Hvem har sagt at jeg " vil komme noen vei med deg".
Og hvordan har du ftt for deg at jeg tilhrer en gjeng,kom igjen,er du helt,ja du vet hva jeg mener,har du mistet s mye av virkelighetsbegrepet i jula at du har glemt at vi befinner oss p Internett.Jeg tror du har tilbragt for mye tid bak tastaturet i det siste,kanskje p tide se opp....
Hvordan du fremstilles klarer du helt fint selv....
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.20:34

sisu:
Godt observert,m jeg si :)
Du er inne p noe,taktikken er velkjent i bloggverden.
Kverulantene har en ting felles,de har mange forskjellige nicnavn bruke.
Denne "Lena" avslrer seg i sin siste setning,samt noe svrt f tenker p...
Hilsen synskepeggy.

God venn av IJR

01.01.2015 kl.20:46

Klapper i hendene for Lena og Lovelulu. Dere to har endelig forsttt hvordan ting henger sammen og dere ser endelig sannheten. Endelig ser dere hvem som er bak mennene og hjernene for trakaseringen som IRJ har gjennomgtt i revis. Det er blff makeren og den gale kattedamen. Jeg klapper i hendene av glede. Dette er dagen vi har ventet p i mange r. De har spilt det skitne spillet sitt lenge nok. Peggy trekker i trdene til Toril K og Toril K trekker i trdene til Peggy. Sammen spinner de et giftig edderkopp nett som uskyldige bloggere blir lokket inn i.

Kari M Y Baky

01.01.2015 kl.21:24

:D

Toril

01.01.2015 kl.21:28

Huff og huff kjre Synskepeggy! S er det brk igjen p bloggen din :(

Aller frst vil jeg si at jeg har vrt venn p Kari/Lovelulu p facebook frem til i dag, men jeg valgte slette henne som venn da min mageflelse angende Kari/Lovelulu ikke var helt som den skulle, og det viste seg jammen stemme n de siste dagene.

Jeg leste kommentaren du skrev p bloggen til Kari/Lovelulu, og du skrev ikke noe galt. Det har jeg klart og tydelig sagt til Kari/Lovelulu ogs! Din kommentar var saklig og begrunnende.

Jeg har prvd og prvd (p chatten p facebook) alt jeg kunne stoppe Kari/Lovelulu fra krangle og provosere p bloggen din, for jeg skjnte hvilken vei det kom til g til slutt! Sa klart i fra flere ganger om at jeg ikke ville blandes inn i en krangel p bloggen din, og at hun skulle respektere at vi to er gode venner (bde p blogg og p sms/mobil). Skrev det rett ut p facebookchatten til Kari/Lovelulu at hun overhodet ikke tjente noe p krangle som en liten unge i kommentarfeltet p bloggen din! Jeg sa klart til henne at jeg ikke stttet hennes oppfrsel!

Det fr vre mte p mener jeg. Helt i orden at man er uenig nr man diskuterer, men oppfre seg slik hun har gjort i bloggen din hrer ikke hjemme noe sted!

Ser ogs en viss "God venn av IJR" har slengt med leppa. Jeg kunne ikke brydd meg mindre, for dette begynner vi bli vant til. Lukker det "blinde yet" til jeg! N blir jeg ikke overrasket lengre over konspirasjonsteoriene om oss fra den gode vennen til IJR. Gammelt nytt, og prv finne p noe nytt neste gang da, for det er s kjedelig lese de samme gamle konspirasjonsteoriene.

Jeg hper virkelig at Kari/Lovelulu innser at det er hun selv som har trkket i klaveret denne gangen, og ingen andre!

Ellers nsker deg deg et kjempefint og godt nytt r :)

Nyttrsklem fra Toril

Kari M Y Baky

01.01.2015 kl.21:40

Det jeg har sett Kjre Toril er at du har tkket skikkelig i klaveret denne gangen. Du var livredd nr jeg var i diskusjon med synskepeggy og du tok hennes parti uten nle. Selv om du innerst inne visste at synskepeggy var veldig spydig ufin mot meg. Jeg tror du gjr alt synskepeggy sier til deg, du virker rett og slett redd henne. Vennskapet vi hadde var utrolig falskt fra din side. Jeg mtte gjre akkurat det du sa. Det er ikke vennskap. Det handler om ha forstelse for hverandres synspunkter. Noe du ikke har. Men som jeg har sagt tenker jeg ikke diskutere med noen av dere om denne saken mer. S n fr dere seile deres egen sj. :)

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.21:54

Toril: Hei,hei,Toril :)
Ja,du ser hva min generelle kommentar i bloggen hennes avstedkom.Det er ikke til tro egentlig.
Jeg vet ikke om du husker at vi snakket p telefon da den samme bloggeren hadde rotet seg opp i ugreier med TARVA,den gangen sa jeg til deg at jeg stilte et stort sprsml ved henne p grunn av at hun gjorde akkurat det samme den gangen.TARVA ga seg i hennes blogg med det samme resultat som man ser her,hun fulgte etter og fortsatte "debatten" i bloggen til TARVA.Jeg sa til deg at noe er feil med folk nr man frst skriver innlegg etter innlegg og klager p bloggeren,samt krangler med vedkommende i kommentarfeltet for s legge ut x antall syteinnlegg der stort sett bare de som snakket henne etter munnen kom igjennom spamfilteret.Det er rett og slett en noe merkelig oppfrsel,spr du meg og ikke noe jeg har sett noen gjre fr.

Du var ikke helt enig med meg den gangen og det er forstelig,men jeg er glad for se at du ser det samme som jeg gjr n.
Ellers s kan vi kanskje snakkes mer privat om det er noe,s unngr vi fyre opp under blet de har holdt liv i i flere dager n.
Stor nyttrsklem til deg ogs og Godt Nytt r :) Hilsen synskepeggy.

Toril

01.01.2015 kl.21:58

Kjre deg Kari!

Jeg er ikke redd Synskepggy, og det har jeg aldri vrt. Sa det til deg p facebookchatten at jeg mente at Synskepggy ikke var noe stygg mot deg! Kommentaren fra Synskepggy p din blogg var saklig, og den var ikke ufin i det hele tatt. Det var hennes meninger om temaet du tok opp, og nr du ikke tlte lese hennes meninger, og begynte krangle i kommentarfeltet p bloggen hennes skjnte jeg raskt at du er en person som elsker krangle nr noen sier deg i mot. G i deg selv kjre Kari, for det er du som ikke tler hre andres meninger. Du tlte ikke lese kommentaren til Synskepggy, og du gikk med en gang ls p henne her i kommentarfeltet p bloggen hennes, og du begynte krangle usaklig med henne.

Jeg har sett den samme tendensen p facebookprofilen din ogs, at du tar ting personlig nr noen har andre meninger enn deg selv. Det er flere av dine facebookvenner som har ppekt dette ovenfor deg!

Dette var absolutt siste ord fra meg til deg Kari/Lovelulu p denne bloggen! Jeg akter ikke sitte p bloggen til Synskepggy diskutere med deg! Aksepter det! Vil du fortsette diskusjonen fr du ta den p din egen blogg!

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.22:00

Kari M Y Baky:
N m du bare kutte ut.
Jeg har kjent Toril K i flere r og IKKE EN ENESTE GANG har jeg hatt grunn for tro NOE av det du med flere skriver om henne.
Du fr gi deg n,jeg blir mer og mer overbevist om at noe er alvorlig feil med deg !!
Du oppfrer deg IKKE som et voksent,normalt og fornuftig menneske her i bloggen min - det er den referansen og erfaringen jeg har med deg her,s fr du tolke det akkurat som du vil.
Jeg syns dette begynner bli bde flaut og pinlig p dine vegne,men er det snn du vil fremstille deg selv s kan ikke jeg stoppe deg.
Alvorlig talt !!! Hilsen synskepeggy.

Kari M Y Baky

01.01.2015 kl.22:08

Mye mer lgner om meg fra Synskepeggy og Toril, det ser ut som det er krangling og det snakke stygt om andre som er hele grunnen til at de i heletatt har blogg. Slike mennesker kommer man ingen vei med, de bare finner p flere lgner og si om personer som har gtt dem imot. Toril stttet meg i alt, og mente jeg var et snilt menneske, helt til jeg gjorde noe hun ikke likte og godkjente. Det sier vel sitt. Takk for meg Toril, jeg akter heller ikke sitte her p Synskepeggy sin blogg, og diskutere med hverken deg eller noen annen i denne klanen. Aldri igjen :)

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.22:14

Kari M Y Baky:
,du fortsetter nok,kjenner jeg deg rett n !
Sann mine ord,snart renner det inn her med nye nicnavn,som fks.Lena ??
Det er ikke snakk om godkjenne eller ikke godkjenne,det er snakk om st opp for noe man ser er penbart feil.Det er kvaliteter du sannsynligvis ikke kjenner til.
Ha det godt med deg selv - om vi skulle vre s heldig at du holder ord denne gangen - "ALDRI IGJEN"
Hilsen synskepeggy.

Kari M Y Baky

01.01.2015 kl.22:21

En ting er ihvertfall sikkert, jeg er ikke Nina. Enn synke s dypt, at du n finner opp enda fler lgner for sverte meg. Du ser vel p Ip nr at Nina ikke er meg. At det er mulig. N fr du jammen gi deg. Hva skal man gjre da, nr jeg blir angrepet gang p gang i dette innlegget her. En person m jo ha lov til forsvare seg, nr du hele tiden sprer lgner og er stygg i kjeften! Slutter du slutter jeg.

Kari M Y Baky

01.01.2015 kl.22:27

Tror ingen andre ville likt bli angrepet slik i et innlegg uten ta igjen heller. men du gir deg nok aldri, s den som er voksen nok fr vel gjre det da. Men kan du vr s snill slutte slenge dritt og vr voksen nok til slutte du ogs da eller? jeg er villig til slutte fred med deg her. hper du er det ogs. For som sagt jeg VIL ikke krangle mer med hverken deg eller noen andre av dere. Prv respekter andre mennesker.

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.22:27

Kari M Y Baky:
Nina ? Ja,ja,deg om det.....

OK !!

Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.22:32

Kari M Y Baky:

OK ! - SOM DU VIL !! Og,om du fler deg personangrepet over bildene i dette innlegget s kan ikke jeg gjre noe med det,dessverre.Fler du deg personangrepet av bildene s mener jeg oppriktig at du br ta en tur i deg selv.....og det er ikke negativt ment fra min side,bare uttrykk for normal bekymring....
Hilsen synskepeggy.

Hilsen synskepeggy.

Kari M Y Baky

01.01.2015 kl.22:33

Du skjnner vel at jeg mente Lena.

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.22:44

Kari M Y Baky:

Det er en ting jeg har funnet ganske s smart gjre i "samvr" med deg og det er ta alt du sier/skriver bokstavelig ord for ord,p den mten er jeg sikker p at du KUN fr svar p tiltale og ikke noe annet og da kan man heller ikke beskylde meg for slenge dritt,vre ufin,lyve eller vre usaklig.Du fr kun svar som du spr her !
Hvor mange ganger har du sverget p at du ikke skal fortsette her,du skriver nettopp i din egen blogg at du skal holde deg unna "krangel" p nett - m da si at du har innehar vel verdensrekord i antall sekunder du klarte holde det.
Jeg gjentar,du har fulgt etter meg til min blogg,etter at jeg la igjen en saklig,begrunnet kommentar/mening i din blogg og som du VALGTE helt selv ta personlig.
Innser du ikke selv hva jeg prver si til deg for jeg vet ikke hvilken gang !
Hilsen synskepeggy.

Gekko 45

01.01.2015 kl.22:58

Dette som skjer p bloggen din n, begynner minne meg kraftig om en annen viss person vi stiftet bekjentskap med p bloggen din for noen r tilbake, en viss healerhilde som aldri kunne gi seg..... Hennes oppfrsel p bloggen din fikk alvorlige konsekvenser for henne. Du gjorde det du mtte gjre for f fred.

Gi deg n Kari. La n Synskepeggy vre i fred.

Kari M Y Baky

01.01.2015 kl.23:08

Utenforstende her ser nok hvem som er ufin her og ikke vil gi seg. La Synskepeggy vre i fred?, Det er jo hun som ikke lar meg vre i fred. Frst legger hun igjen kommentarer p min blogg, S beskylder hun meg for flge etter, hun sier jeg er Lena ogs, noe jeg ikke er! Hele denne situasjonen har oppsttt fordi synskepeggy ikke tler at noen er uenig med henne. Det bekreftet ogs min tidligere venninne Toril! Takk for meg.

ufo

01.01.2015 kl.23:13

Jeg skjnner ikke hvorfor folk gidder holde p krangle slik. M vre fryktelig slitsomt.

Hper det roer seg for deg snart og at du kan f fred:) Skulle ogs tru at folk har annet finne p en drive krangle med andre n ogs.

nsker deg ett godt nyttr:)

Gekko 45

01.01.2015 kl.23:21

N m du gi deg. Det er du som ikke lar Synskepggy vre i fred. Hvilken rett har du til holde p slik du gjr p bloggen til Synskepggy? Dette er Synskepeggy sin blogg, og ikke din blogg. Synskepggy har retten p sin side forsvare seg mot kveruleringen, beskyldningene dine og kranglingen du holder p med.

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.23:30

Gekko 45:

Ja,det er INGEN som har kommet fra bryne seg p synskepeggy uten f kraftige skrubbsr p egoet sitt.Det ser ut for at folk har glemt det,alle unntatt healerhilde som aldri viste seg igjen.Hun lrte leksen p den harde mten,kan man vel si,men hun blei advart gang p gang fr jeg gjorde alvor av det jeg sa jeg skulle gjre.
Jeg er like fast bestemt denne gangen - p at rett skal vre rett - og jeg viser gjerne igjen at det ikke er lurt kdde med folk som har noe som heter prinsipper og i tillegg er svrt lojale mot sine prinsipper ogs.
Vi fr avvente se hvordan dette utvikler seg,noen stikker iallefall herifra med halen mellom beina fr eller seinere...
Ha en fin kveld,Gekko45 :) Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.23:41

Kari M Y Baky:
Det er jo et reint fakta at du fulgte etter inn hit for "krangle" videre ETTER AT JEG HADDE TAKKET FOR MEG I DIN BLOGG.
Lever du i fornektelse for reine fakta menneske - skjerp deg !!!!
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.01.2015 kl.23:51

ufo: Hei igjen,ufo :)
Dette her tok helt av ene og alene fordi at lovelulu VALGTE ta en helt grei generell kommentar fra meg svrt s personlig.
Det eksploderte i kommentarfeltet og jeg skjnte hvor det bar hen s jeg takket for meg,det var da hun fulgte etter meg hit og du kan jo se selv,mennesket er jo helt besatt stakkar.
Ha en fortsatt fin kveld,ufo :) Hilsen synskepeggy.

Kari M Y Baky

02.01.2015 kl.01:58

Ja jeg er jo helt besatt uhh...Hahahaha. Dette blir mer og mer komisk. God natt :)

Livet mitt som klarsynt.

02.01.2015 kl.02:04

Kari M Y Baky:
Helt serist s virker du helt besatt p meg og det er etter oppfrselen din her i bloggen.
Du er helt ute av stand til ha spass selvkontroll at du slutter kommentere her - som du selv har sagt at du skal slutte med flere ganger.
Jeg har rett,s langt,i mine observasjoner av deg.
Hilsen synskepeggy.

Kari M Y Baky

02.01.2015 kl.02:21

Skjnner du ikke at nr du sier jeg skal slutte kommentere, s kommenterer jeg bare mer. Nr du oppfrer deg s drlig mot meg, og kaller meg stalker. Ja da skal jeg jammen vre en stalker ogs ja :) Nei foresten jeg gidder ikke, jeg har mye mer interesant skrive om p bloggen min, enn sitte kommentere p det du skriver til meg. :) S n skal du slippe hre mer fra meg :) Du er herved fri fra din nye stalker :)

Lovelulu

02.01.2015 kl.03:59

Jeg fikk vist siste ordet alikevel, hehe..Klarte ikke dy meg :D Det kommer vel ramlende inn en rekke kommentarer fra selveste Synskepeggy nr hun vkner i morgen+ fra hennes kjre venner. Nok en gang om hvor hplst dum jeg er :D

anonym

02.01.2015 kl.09:19

N har jeg fulgt med denne trden+ flere, og m si at denne personen virker ikke frisk. Hun m slite med noe som gjr at hun skulle hatt hjelp.Hun evner jo ikke se at det er hun som ER problemet. Det viser seg p hennes egen blogg ogs der det er fullt av stakkars meg-innlegg hele tiden. Huffameg.

02.01.2015 kl.09:43

Kari M Y Baky:

Vi ser tydelig at det er noe galt fatt med deg.

Du trenger serist hjelp av noe slag og den hjelpen du trenger fr du ikke her i kommentarfeltet hos SP.

Ser du ikke selv at det beste for deg er at du n legger denne saken dd.

SP har ingen sympati med deg.SP oppfatter deg som en patetisk og sutrete drittunge og det er det flere andre ogs som gjr n etterhvert.

Lovelulu

02.01.2015 kl.09:57

Jeg ser at du bruker dine venner til skrive anonyme kommentarer til deg. Hvem er det som trenger hjelp tro? Dere er en patetisk dame gjeng. Helt utrolig, men ser at det beste er overse dere totalt heretter. Dere fortjener ikke oppmerksomhet noen av dere! Ikke vil jeg ha noe sympati av Synskepeggy heller. Ikke har jeg syns synd p meg selv innlegg p bloggen min heller, da er det isfall dere som vinkler det dit hen. Helt utrolig at en snn oppfrsel som dere har, er mulig sv voksne damer!

Livet mitt som klarsynt.

02.01.2015 kl.09:59

Kari M Y Baky:
Du har en urovekkende oppfrsel her m jeg si.
Nr du skriver at "jeg fikk siste ordet allikevel""jeg kunne ikke dy meg" s sttter det oppunder mine tidligere observasjoner av deg og det jeg har sagt flere ganger n,at du kan ikke vre helt frisk.
Etterhvert har flere av dem som kommenterer her kommet til samme konklusjon.
Du har ftt det for deg at det er du som er omtalt i innlegget mitt og du er spass lst i hodet ditt p det at det nytter ikke for noen prve argumentere med deg.
Siste ordet fr du DEFINITIVT ikke her,det har jeg sagt,men var jeg deg ville jeg slutte forske,du fremstr mer og mer som det du er,en sutrete og patetisk drittunge og det er flere enn meg som ppeiker dette.
Du er besatt av noe,det er helt sikkert.
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

02.01.2015 kl.10:04

Lovelulu:
Lovelulu,jeg er enig med kommentarene her som antyder at noe er galt fatt med deg og jeg har selv vrt inne p det samme flere ganger lenger oppe her,men du hrer ikke etter.
Serist,gi deg n fr du fremstr som enda mer patetisk og sutrete.
Hilsen synskepeggy.

Else Marit

02.01.2015 kl.10:49

Alvorlig talt Lovelulu! Skjerp deg.

Den oppfrselen du n viser p bloggen til Synskepeggy er klandreverdig. Det var du som skrev et innlegg p bloggen din. Forventer du at dine lesere er enige med deg? Synskepggy sin kommentar p bloggen din var det ikke noe galt med. Men det som er galt her er at du forflger Synskepggy over p hennes blogg hvor du krangler med henne. Hvordan tror du at du fremstr p 40 + listen p blogg.no? Du fremstr som patetisk og barnslig.

N har jeg lest kommentarene i dette kommentarfeltet fra da du begynte krangle med Inger J og Synskpeggy. Og jeg som utenforstende blir flau nr jeg ser voksne mennesker oppfrer seg slik du gjr.

Jeg holdt p ramle av stolen da jeg leste p bloggen din tidligere i dag. Det var en kommentar i ditt kommentarfelt fra en som hadde fulgt med i mange r. Ingen normale mennesker med vettet i behold beskriver andre som gal, psyko, motbydelig m.m om folk de ikke kjenner. Og det at du sttter den som skrev den kommentaren p bloggen din viser hva slags menneske du er.

Jeg har et godt rd. Og det er at n skjerper du deg Lovelulu. Vil du fortsette fremst som patetisk s vr s god kjr p.

Kari M Y Baky

02.01.2015 kl.11:15

Jeg sttter ikke at noen kaller folk kenavn som i den kommentaren, men jeg sttter at hun mener dere er veldig ufin mot meg. Det er jo bare lese over p kommentarene her for se det svart p hvitt.

groshverdag

02.01.2015 kl.11:29

Huff og huff her gr det over stokk og Stein, dette vil ingen ende ta uansett. Det er snakk om gjenger, hvilken gjeng?40+? Tenk hva en saklig kommentar kan f ting til og ekskalere s til de grader, etter det s vil det ingen ende ta.Noen har kommet galt ut i det nye ret helt klart. S m jeg si at det har vrt veldig underholdende og flge med p denne debatten, eller kall det hva du vil. Synd at dette utlste uvennskap og beskyldninger. Hper det ordner seg, jeg m vell heller si: vi fr se! Noen har det tydligvis veldig vondt med seg selv, uten ta parti med noen.

Kari M Y Baky

02.01.2015 kl.11:37

Jeg vet ikke hvilken saklig kommentar du hinter til Gro, men jeg hper for din del at du ikke har latt deg overbevise av en viss person, som forvrig virker veldig snill og forstelses full. Helt til du ikke lystrer henne og gjengen. For det er faktisk en gjeng blant noen av 40+ bloggerne. Dette hres latterlig ut, men det minner meg om en sekt. N er alts jeg utsttt, hehe. Hper for din del Gro at du virkelig skjnner hvordan disse holder p. :)

groshverdag

02.01.2015 kl.12:27

Her har jeg ikke blitt overbevist av noen Kari, jeg har mine egne meninger. Men jeg vil ikke uttale meg s mye, jeg vil ha venner ikke uvenner. Jeg har ingenting imot deg personligt, du har ikke vrt ufin mot meg, det har ikke jeg vrt mot deg heller, hper det forsetter snn!

Kari M Y Baky

02.01.2015 kl.12:52

Det er bra, jeg har ogs mine egne meninger. Du har aldri vrt ufin mot meg. Jeg har ingenting imot deg heller. Jeg ogs hper da inderlig at det fortsetter snn :)

Moffeliten

05.01.2015 kl.15:19

heldige dere som kan se slike ting. Jeg ser og jeg ser, men ser bare mbler og vegger. Er det noen som kan lre meg hvordan jeg gr frem for se det dere andre ser i bildene? Snufs...

Moffeliten

13.01.2015 kl.16:35

Hper ikke du misforstod sprsmlet mitt. Jeg mente ikke vre frekk. Jeg har bare s lyst til lre hvordan jeg kan se slike ting som du ser. Jeg er veldig nyskjerrig av meg og synes klarsynthet er et spennende tema.

Livet mitt som klarsynt.

14.01.2015 kl.15:21

Moffeliten: Hei,hei :)
Kjre deg,Jeg oppfatter deg ikke som frekk p noen mte :) Nysgjerrig kanskje,men det er bra,for det er med nysgjerrighet alt starter :)
Om jeg kan svare p sprsmlet ditt blir en annen sak fordi at jeg vet rett og slett ikke selv hvordan det gr til at jeg "ser" og "hrer" ting som ikke alle andre fr med seg,det har liksom alltid vrt snn.
Det eneste rdet jeg kan gi deg nr det gjelder bildene er at du fortsetter ta bilder,ikke av noe spesielt,men "rett ut i luften".Du kan samtidig sprre om "noen" vil komme frem vise seg p bildene dine.
Masse lykke til :) Hilsen synskepeggy.

Youniverse

14.01.2015 kl.18:20

Jeg er veldig "ny" p dette, men elsker det. Har lest utallige bker om klarsynte, healing, aura osv. Ser forskjellige skikkelser i bildene, men la merke til katten med en gang. Utrolig spennende klare se slikt, da jeg tideligere har vrt s realistisk at jeg ikke har villet pne meg opp for se ting.

St p videre med bloggen og hev deg over andre som ikke ser det samme. :)

Livet mitt som klarsynt.

18.01.2015 kl.00:48

youniverse: Hei,hei :)
Takk,det gjr jeg,jeg bryr meg ikke om hva andre mtte mene om meg og mine alternative evner,det kommer seg uansett fra uvitenhet.
Jeg er realistisk jeg ogs og har alltid vrt det,allikevel er det lett for meg se ting (ogs p bilder).
Det har alltid vrt mye energi i huset mitt og det har aldri vrt vanskelig f kontakt med dem,de liker vise seg p bilder.
Om du vil prve selv s er det lettere f dem til vise seg i speil,i vannflater og alle typer flater som gir gjenskinn,du kan jo forske ta bilder av vinduer i huset,fylle litt vann i vasken og ta bilder av det eller speil,s er det meget mulig at du fr frem noen uvanlige motiver du ogs.
Lykke til :) Hilsen synskepeggy.

Moffeliten

01.02.2015 kl.17:54

Tusen takk for godt tips. Det skal jeg forske (thumbs up!)

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.18:52

Moffeliten: Hei,hei :)
Det blir spennende :)
Vil du tilbakemelde til meg om hvordan det gr ?
Lykke til ! hilsen synskepeggy.

Skriv en ny kommentar

Livet mitt som klarsynt.

Livet mitt som klarsynt.

55, Bergen

Jeg er klarsynt og har vrt klarsynt hele livet.Jeg har en stor lidenskap for det ndelige og lever hver dag i takt med min egen ndelighet og i mitt eget tempo.Jeg er svrt kritisk til det kommersielle alternative miljet og mener at det alternative miljet i alt for stor grad bidrar til at man fr oppfatning av at ndelighet,klarsyn,healing og alt annet innen det ndelige er uoppnelig for alle andre enn dem selv - det er det ikke,det er tilgjengelig for alle og det er helt gratis.Jeg hper at denne bloggen og mine erfaringer kan bidra til lette litt p det mystiske slret og at flere finner sin egen ndelighet og tar det store steget mot vge leve i den p sine egne betingelser og bare dem.Ett av mine mange motto i livet er det faktum at en person kan gjre mye,en stor forskjell,hele forskjellen faktisk i en gitt situasjon og alle slike situasjoner m nskes velkommen som det de er - gaver.Historien som fremdeles flger meg hver dag er historien om jenta,presten og sjstjernen.Den enkle filosofien er s lett flge og s sann. Ellers er jeg svrt samfunnsengasjert,er interessert i det aller meste som skjer i verden og har en bestemt mening om mangt og mye. Hilsen synskepeggy.

Kategorier

Arkiv

hits