Det er en fordel å vite hva mobbing er -

- før man påstår at man blir mobbet selv.Å FØLE seg mobbet er ikke det samme som å BLI mobbet.Å FØLE seg mobbet er avhengig av et stort ego,hvor selvsentrert man er og hvor hårsåre man er generelt.
Ikke bare er man sjokkert over lite kunnskap noen har om hva mobbing faktisk er,
men det er direkte ondskapsfullt,fornærmende og respektløst å
påstå at andre mobber,når den/de som påberoper seg å bli mobbet
tydeligvis ikke engang selv vet hva mobbing er.
Å påstå seg mobbet er i mange tilfeller en form for hersketeknikk.
Drar man mobbekortet er man sikker på "seier" og sympati - tilsynelatende.
Og klarer man i tillegg å inkludere ordet hakkekyllinge,ja da er
alt i boks og uansett hvordan den som påstår seg å bli mobbet måtte
oppføre seg og uttale seg i ettertid - alt blir akseptert,den som påstår seg mobbet og hakket på
gir inntrykk av å "forsvare seg selv" mot den innbilte mobben.

Mobbing kan være så mye,jeg skal ikke komme inn på det her,
alle kan slå opp definisjoner på hva mobbing er både på bok og på nett.
Så jeg foreslår at den/de som påstår seg mobbet bruker litt tid på
å sette seg inn i hva mobbing egentlig er - før man kaster rundt seg med mobbe-anklager.


Men,jeg vet hva mobbing definitivt IKKE er :
Å observere,reagere og seinere kommentere en adferd som man
ikke under noen omstendigheter kan se på som normal adferd
fra voksne,oppegående folk er ikke mobbing.
Det er et utrykk for sjokk.
Å bli personangrepet,kverulert og hersket med helt umotivert
for så å reagere og kommentere det,er ikke mobbing av
den/de som angriper,kverulerer og hersker.Det er reaksjoner og observasjoner på en
ufyselig oppførsel som man kommenterer.
Å kommentere reine fakta er ikke mobbing.

Alle VELGER selv hvordan de vil fremstå og oppføre seg mot andre.
Å observere og kommentere avvik og oppførsel som er så hinsides
langt fra det man kan - og bør - forvente fra folk om de hadde hatt et snev av respekt for andre (og seg selv)
er helt naturlig å reagere på og helt naturlig å diskutere.
Og det er ikke mobbing !!!!

Mobbekortet blir tidvis "misbrukt" i den hensikt å
skaffe seg sympati og aksept for å ta i bruk hersketeknikker,
kverulering,syting og annen form for avvikende og negativ adferd.
Og,ikke minst,aksept for at den/de som påstår seg mobbet ser på seg selv
og ofte omtaler seg selv som offer,hakkekylling og andre
metoder for å rakke ned på seg selv,og det mangler ikke på
sympati, men hva hjelper vel det når
man samtidig driver med en form for selvskading.
Man trenger ikke synlige "bevis" for selvskading,

Og,det verste av alt,det er voksne folk som holder på sånn,de som skal være forbilder
omtaler seg selv som offer,hakkekylling og mobbet og ofrer ikke en
tanke på at det er måten de selv oppfører seg på som
avgjør hvordan andre skal være mot dem.

Nei,dette innlegget handler ikke om deg,men er en generell observasjon man
har gjort seg om et fenomen som har vist seg tydeligere i det siste.....

Den/de som påstår og tror de blir mobbet bør steppe et skritt tilbake for å gi plass
til de som VIRKELIG blir mobbet,felles for dem er at de ikke tar noe plass i det hele tatt.
Man hører dem rett og slett ikke for mobbe,offer,hakkekylling -koret SYTER og KLAGER så
høyt.........

Hilsen synskepeggy.

154 kommentarer

Birgitte

31.01.2015 kl.13:50

det er viktig å skille disse begrepene, mobbing! Å føle seg mobbet blir en annen sak, men det behøver ikke å være mobbing.. :)

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.13:58

Birgitte: Hei,hei :)
Det er akkurat det jeg vil frem til og kan samtidig si at å føle seg mobbet er en følge av usedvanlig stort ego,selvsentrert,selvgod og i stor grad hvor hårsåre man er generelt.Det er egenskaper man har som en forutsetning for å FØLE seg mobbet.Å BLI mobbet er noe helt annet og det har jeg bevisst unngått å blande inn her og prøver å holde det utenfor med det siste avsnittet i innlegget.
Man ser at mange som FØLER seg mobbet er både mer synlig og og hørbar enn de som faktisk BLIR mobbet.
Og de som FØLER seg mobbet er gode bidragsytere i å blande de to.
Hilsen synskepeggy.

Lovelulu

31.01.2015 kl.15:06

Jeg kan fortelle deg, at jeg vet godt hva mobbing er! Jeg ble mobbet i 9 år på grunnskolen pga at jeg var litt tykkere enn de andre barna når jeg begynte på skolen. Jeg ble mobbet hver dag, og det var alvorlig mobbing! Jeg kjenner også godt igjen en mobber når jeg møter på en, nettopp fordi jeg har god erfaring fra å være mobbeoffer. Dette innlegget vet jeg er skrevet på generelt grunnlag, å jeg skriver en kommentar om at jeg vet hva mobbing er. Du trenger derfor ikke komme med at jeg tror dette innlegget handler om meg igjen. Hilsen lovelulu.

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.15:11

Lovelulu:
Ja,det tok ikke lange tiden fra du for sånn ca 40 sekunder siden igjen forsikret om at det var SISTE gang denne bloggen hørte fra deg....
Det er interessant å merke seg at du IGJEN får vridd et helt generelt innlegg over på å handle om DEG......Og du er i tillegg så "smart" at du påpeiker at du vet at innlegget ikke handler om DEG.
Kjære deg,ser du ikke selv hvor idiotisk og patetisk dette forsøket er.....
Hilsen synskepeggy.

Lovelulu

31.01.2015 kl.15:22

Tåler du ikke kommentarer fra meg? Du har bloggshoutet innlegget ditt her, da må vel alle som vil få kommentere saklig på innlegget ditt, uansett om du liker bloggeren personlig eller ikke. Nå er du virkelig patetisk. Ser du ikke at det er du som starter nok en krangel med meg her nå? Men jeg skjønner at de er bare de som er enig med deg i alt, og de du liker som får kommentere på din blogg. Så jeg skal ikke ytre mine meninger her mer. Du er ute etter å krangle med meg uansett hva jeg skriver!

Målløs

31.01.2015 kl.15:30

Har kverulanten skiftet til å gi kommentarer på dette innlegget nå. Det er kanskje en grunn til at hun ble mobbet den gangen eller innbilte seg det. Eller er hun en av de hjemmeværende som hører om mobbing i media nesten daglig, og tenker, DET vil jeg bruke som diagnose på meg, da får jeg venner og empati. Hun har jo ikke noe spennende i livet sitt. Stakkars henne, hun kan få seg en jobb hvor du bare kan skrive historier, det er hun god på.

God helg til deg synskepeggy :-o

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.15:38

Lovelulu:
Det er DU og ingen andre enn DU som får vridd alt jeg skriver over på å handle om DEG.
DU styrer dine egne fingre på tastaturet,ingen andre.
Ta lærdom av den første kommentaren under dette innlegget.Det er en saklig,objektiv og helt på sin plass riktig kommentar uten ett eneste ord som dreier fokuset over på personen som postet den.slik skal en kommentar se ut,og som du ser så svarer jeg på den på samme saklige og objektive måte - uten å fokusere og dreie noe av det jeg skriver over på meg.
Jeg forventer ikke at du skal verken forstå eller se hva jeg vil frem til......
Du kaller meg patetisk når jeg påpeiker at du (igjen) får fokuset over på DEG,er ikke det å skyte seg selv i foten med begge hendene.....
Hilsen synskepeggy.

Lovelulu

31.01.2015 kl.15:47

Har en ting å si, dere er onde. Jeg innbilte meg ikke mobbing i 9 år. Jeg hadde det helt for jævlig i skoletiden. Fikk anorexia som 12 åring. Har fått angst/ depresjon og blitt ufør, mye av grunnen til det er at jeg ble grovt mobbet. Gått til sak mot kommunen fordi jeg ikke fikk den hjelpen av lærerne jeg trengte for at de kunne stoppet mobbingen før det var gått 9 år, har jeg også gjort. Saken er under behandling. Det er et hån mot folk som er har blitt mobbet, å diskutere og kommentere sånn til en person som vet hva mobbing er. Ikke bagatellisere mobbing! Nå syns jeg dere går langt over streken med ondskapsfulle kommentarer her! Sånn kommentar som Målløs kommer med her er sjokkerende at noen kan gjøre! Målløs kjenner meg ikke, og gjør narr av meg, og det at jeg er blitt mobbet. Det er skammelig å oppføre seg sånn, det er både mobbing og ondskapsfullt! Jeg blir faktisk målløs av oppførselen til deg og de samme som kommenterer på din blogg. Jeg var ikke klar over at det fantes så ondskapsfulle voksne mennesker. Nei dere er det best og holde seg langt unna. Det skal jeg også gjøre heretter. Grøss og gru for noen mennesker dere er....

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.15:53

Målløs: Hei,hei :)
Å dra mobbekortet er ikke bare feigt,men et personangrep på dem vedkommende påstår mobber og i tillegg er det en svært effektiv (alle andre steder enn her i denne bloggen) hersketeknikk og,ikke å forglemme et svært effektivt middel å bruke i forsøk på ansvarsfraskrivelse for sin egen deltakelse i "debatten" og en sovepute man kan lene seg tilbake på å spille "helt uskyldig offer" og da har man (tilsynelatende) all mulig "rett" til å anklage andre for mobbing og kaller det for "retten til å forsvare seg".
Alt sammen er et symptom og enkel psykologi.
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.15:56

Lovelulu:
Ingen har anklaget deg for å innbille deg st du HAR blitt mobbet,men jeg fastholder på,det sterkeste det jeg har sagt og det er at i denne sammenhengen ser jeg ikke vekk i fra at du FØLER deg mobbet og det er noe helt annet og noe du selv må ta ansvar for.
Igjen fikk du fokuset over på DEG med denne kommentaren.
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.16:15

Lovelulu:
Ondskapsfulle mennesker ???
Det er jo DU som sverter og kaller oss både ondskapsfulle,mobbere,patetiske og det som verre er.
Si meg en ting bare,har du ingen som helst oversikt over hva du selv skriver i denne bloggen....
Les dine egne kommentarer her i bloggen,begynn fra desember under innlegget "nei,eg e ikkje aleine her eg bor" så,tenker jeg du får SJOKK du også sånn som oss andre når du LESER dine egne kommentarer her.
En ting kan du forøvrig glemme,du trenger ikke vise deg så ynkelig at du ber meg om å slette om du,mot alle odds,skjønner hva du selv har holdt på med her,for det kommer ikke på tale !
Hilsen synskepeggy.

Lovelulu

31.01.2015 kl.17:00

Har lest alle kommentarene mine jeg. Jeg har mitt på det rene som jeg har sagt før. Nå ønsker jeg ikke diskutere mer med deg. Du ønsker mer krangling, det gjør ikke jeg!

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.17:07

Lovelulu:
Vi får nå se på det da,at du ikke lyver nå igjen for ca tretusende gang når du påstår at du IKKE skal kverulere her mer.
Jeg hadde nok blitt flau jeg og gått og gjemt meg jeg og,om jeg hadde skrevet og LEST samme type kverulerende kommentarer i så enorme antall som du har gjort.
Hilsen synskepeggy.

BA

31.01.2015 kl.17:14

Du er den mest tålmodige og sterke dama jeg vet om :-) Jeg hadde ikke vært halvveis i en sånn 'affære' før jeg hadde sagt til meg selv: Run for your life - og det hadde gått fort :-D

Ønsker deg en fredelig lørdagskveld - her blir det TV og god mat ;-)

Pegasus

31.01.2015 kl.17:25

Det er stor forskjell på det å oppleve mobbing og det å tro man blir mobbet. Selvfølgelig foregår det mobbing, ingen har nektet på det.

Mobbing er et 'skummelt' ord som ofte skaper en innebygd avsky i lytteren. Litt det samme som ordene 'krig' og 'voldtekt'. Ingen liker det. Det er allikevel farlig å påberope seg offerrollen når slike ord brukes, da det i visse tilfeller kan føre til negative sanksjoner, særlig hvis påstandene er usanne. Her finner jeg likhetstrekk med historien *Gutten som ropte ulv'.

Man må tåle å bli irettesatt. Dette er IKKE det samme som mobbing, selv om det kan oppfattes som et lite nederlag å ikke alltid få rett.

Dette innlegget er ikke rettet mot noen enkelt, men ment som et svar på innlegget til Synskepeggy :)

Ha ei god helg :)

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.17:40

Pegasus: Hei,hei :)
Jeg har inntrykk av at noen føler seg mobbet og det er folk som har i overflod av de egenskapene jeg har nevnt,enormt ego,selvmedlidenhet,selvhøytidelig osv,i hovedsak egenskaper som fokuserer på MEG.I tillegg skjønner ikke disse folkene som FØLER seg mobbet at de SVÆRT aktivt har bidratt selv til at de havner i en sånn innbilt situasjon,det er alltid alle andre sin feil alt sammen.
Ingen liker å bli uthengt som mobber,ondskapsfull osv og spesielt ikke når det ikke finnes snev av grunnlag for det.
Den som påtar seg mobbeofferollen sitter ganske så behagelig til og får tilsynelatende ingen konsekvenser av å Henge ut,skjelle ut og kalle alle andre for alle økenavn de måtte komme på i farten.
Mobbeofferollen blir misbrukt av folk som har satt seg selv i diverse ubehagelige situasjoner og derfor trenger noe de vet funker å gjemme seg bak,mens det er de som helt uforskyldt blir anklaget for mobbing som lider under de feiges ansvarsfraskrivelse.
Ha en fin helg du også :) Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.17:44

Pegasus:
Glemte å få med at jeg håper at det kommer tydelig frem at jeg trekker klare skiller mellom dem som faktisk blir mobbet og dem som føler seg mobbet og som aktivt har bidratt til situasjonen selv.
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.17:58

BA: Hei,hei :)
Det har skjedd ytterst få ganger at jeg har tenkt at min velsignede store tålmodighet ikke er så velsignet allikevel,dette er en av de få gangene.
Jeg er opplært i yrket mitt til å være tålmodig,til å ikke ta ting personlig og å gjenta meg selv i det uendelige i håp om at man når inn til slutt.Det er egenskaper som er helt uvurderlige i sånne situasjoner som dette,der man blir hetset med,uthengt som diverse ugreie ting og kverulert med.Jeg har vært ute en vinternatt før i sånne sammenhenger,for å si det sånn.
Allikevel blir jeg sjokkert over at andre som blir regnet for å være oppegående, voksne folk kan oppføre seg sånn som man ser denne bloggeren gjør,jeg bruker tross alt mine gode egenskaper i yrket mitt og hadde virkelig ikke trodd at jeg måtte ta dem i bruk på blogg flere ganger enn en gang før dette.
Takk skal du ha,men selv føler jeg meg ikke spesielt sterk,bare sikker i det jeg holder på med og har ingen problemer med å distansere meg personlig fra denne bloggeren.Det er derfor jeg hele tiden kommenterer saklig og objektivt og uten noen gang å ha fokus på MEG.
Jeg observerer og reagerer og så kommenterer jeg saklig alt det tullet denne her bloggeren måtte finne på å komme med.Jeg håper at andre har fått med seg at utspillet alltid er hennes og ikke mitt,jeg har ikke kommentert ett eneste ord i hennes blogg.
Ha en fin helg du også :) Hilsen synskepeggy.

BA

31.01.2015 kl.18:16

Hei igjen! Det er derfor jeg skrev som jeg gjorde i kommentaren over, jeg har brukt tid på å virkelig skjønne at denne bloggeren ikke er sann og utspillet alltid er hennes og det på DIN blogg. Det er nok en fordel å være opplært, som deg, til å takle så mye og å ha en sånn tålmodighet, men det gleder meg å høre at du greier å distansere deg når du må :-)

Glemte å skrive hilsen Britt i forrige kommentar, men du har sikkert skjønt at det er meg allerede :-D Da ønsker jeg deg god helg tilbake, nå skal vi til bords :-)

HILSEN BRITT ;-)

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.18:34

BA: Hei igjen :)
I mitt yrke har man lært seg å forholde seg profesjonelt i forhold til alle typer adferd og uønsket adferd,alt fra drapstrusler til slag og spark om man ikke klarer å distansere seg personlig fra sånn adferd og utagering er man ikke istand til å gjøre jobben slik man skal og man holder heller ikke ut særlig lenge.
Det eneste er at når jeg forholder meg til sånt på jobb så får jeg god lønn for innsatsen,her på blogg,på min fritid blir man,i dette tilfellet,TVUNGET til å forholde seg til det av grunner andre enn meg selv er ansvarlig for.Det er litt kjiiiipt,men man har bestemt seg for å ta utfordringen det er å ha med denne bloggeren å gjøre på strak arm,nøyaktig slik jeg gjør med alle utfordringer som kommer i min vei,store som små.
Ja,nå blir det lørdagskos her hos oss også og en rolig kveld,jeg går og kjenner på at influensa er på vei og blir mer og mer dårlig minutt for minutt...
Hilsen synskepeggy.

Toril

31.01.2015 kl.19:09

Hei, og riktig god lørdags ettermiddag!

Jeg håper nattevakta gikk fint?

Har nylig kommet hjem fra korøvelse, og slapper nå bare av før jeg skal begynne å pugge tekster til i morgen. Ny korøvelse i morgen igjen kl.10.00 - 17.00.

Når det gjelder mobbing er det verstingene selv (to stk jeg ikke vil nevne navnet på, men du skjønner hvem det er).

Fellestrekk for de om hyler om mobbing er:

1) De tåler ikke å høre andres meninger, selv om meningene er saklige, for da blir de mobbet.

2) De er overbevist (i sin egen lille fantasi- og løgnverden) at de som påpeker deres avskyelige oppførsel på nettet er hjernevasket, de har ikke egne meninger og de kan ikke tenke selv.

3) De er overbevist (i sin egen fantasi- og løgnverden) at bloggvenner og lesere som ikke tørr å linke til egne blogger at de er falske, og de tar ikke fem flate øre for å dikte opp at bloggeier skriver egne kommentarer bloggeier skylden!

4) De har en egen evne til å lage seg dumme og idiotiske konspirasjonsteorier som ikke henger sammen for fem flate øre!

5) De har ikke evne eller selvinnsikt nok til å erkjenne sine egne feil.

6) I deres øyne ligger feilen hos alle andre!

7) De tror de har mye støtte, men sannheten er at ingen gidder å bruke energien på slike folk, fordi de er energivampyrer.

8) De tror alle er ute etter dem.

9) De er sykelig opptatt av å forsvare seg selv.

10) De er flinke til å vri og vende på alt som blir sagt.

11) De tror at alt som skrives på nett gjelder dem selv om et innlegg er skrevet

12) De har en avvikende atferd psykologisk sett, og har psykopatiske tendenser.

13) Oppegående mennesker som oss holder oss borte fra dem, men selv om man gjør det blir man beskyldt for å mobbe og trakassere.

14) De har et stort behov for oppmerksomhet disse personene.

15) Disse personene kan sammenliknes med eventyret om Peter og ulven. De roper: "Ulv, ulv, ulv".

Uansett tar jeg hatten av meg for innlegget ditt! Det var kjempebra skrevet!

Ønsker deg en kjempefin lørdag, og en fortsatt kjempefin og god helg :)

Klem fra Toril

PS! Kommer meg ikke inn på bloggen min. På mandag må jeg øke kapasiteten på størrelsen på serveren på bloggen siden jeg blogger mange billedinnlegg.

Til orientering for noen personer vil jeg klart og tydelig si at min kommentar er skrevet på generelt grunnlag! Den er ikke myntet på noen spesielle!

Lovelulu

31.01.2015 kl.20:14

Du er ikke sann Toril. Tror du jeg er en fullstendig kronidiot? Denne kommentaren var myntet på to personer, meg og en annen blogger med forbokstav I ! Lurer på hvem som har mest psykopatiske trekk her jeg..... Og er du selvutnevnt psykolog? Dere tror nok det både du og Synskepeggy. Huff sier jeg bare....

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.20:21

Lovelulu:
Så,så,nå trekker du feilaktige slutninger igjen bare for å få kommentaren til Toril til å.handle om DEG - igjen !
Du er kjappere enn lynet og overhode ikke troverdig.
Du fikk ikke riktig den reaksjonen og oppmerksomheten du ønsket borte i en annen blogg og India egen har jo "alle" dine lesere flyktet hals over hode.
Da er det tilbake igjen hit hvor du tror du får all den oppmerksomheten ditt enorme ego trenger.
Igjen får du en helt grei,objektiv kommentar til å handle om BARE DEG !!!!!
Hilsen synskepeggy.

Lovelulu

31.01.2015 kl.20:26

To personer her som har enormt EGO, du og Toril!!

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.20:28

Lovelulu:
Vel, kronidiot er vel ikke den verste beskrivelsen av din oppførsel her i MIN blogg,det var fint st du sa det selv.
Hilsen synskepeggy.

31.01.2015 kl.20:29

Har fulgt med denne offentlige krangelen en stund, godd underholdning eller ikke. Regner med at det er de som har holdt krangelen og baksnakkingen gående lengst er de som kan kalles mobberne.

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.20:33

Toril: Hei igjen,Toril :)
Hmmm,dette her minner mistenkelig om noen par ublide bekjentskaper vi har gjort oss.De fleste punkter her er jo spot-on.
Ha en flott lørdagskveld du også:) Klem fra synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.20:36

Anonym:
Husk nå bare på hvem det er som oppsøker andres blogger for å prøve å få istand bråk og spetakkel.Min blogg er ikke den eneste noen forsøker seg i - og får man ikke ønsket oppmerksomhet der så er det tilbake her for å prøve seg på nytt.
Du burde fått det med deg før du uttalte deg her !!!!
Hilsen synskepeggy.

M... fra Leksvik

31.01.2015 kl.20:39

Gud hjelpe mæ. Du e itj sann Kari. Æ vist bloggen te a Synskpeggy og aill kommentaran du har skreve her te nån venna av mæ som bur på Hoven. Dæm ble sjokka når dæm såg koss du hold på.

Det e så typsik dæ å sei at du bli mobba når du itj bli mobba. Sånn hi du holdt på med så læg æ hi vessta tå dæ.

Lovelulu

31.01.2015 kl.20:48

Kanskje du M er akkurat en av dem som mobbet meg på skolen? Skam deg sier jeg bare, for et fælt menneske du må være! Mer har jeg ikke å si til deg....Du kjenner ikke meg, har hatt tre nære venninner i min tid, og du er IKKE en av dem! Så slutt å lyve så inn i helsinke! Du passer jo bra sammen med denne gjengen tydeligvis!

Lovelulu

31.01.2015 kl.20:52

M du må være veldig opptatt av meg som person ettersom du følger med på hvem jeg kommenterer hos på blogg.no. Fysj hvor hæslig du er....æsj!

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.20:53

Lovelulu:
Det er IKKE mobbing å gjøre seg opp en mening basert på en fakta-observasjon for så å diskutere meningen og observasjonen med andre.
Jeg har sagt det før.DU bestemmer selv og velger selv hvordan andre skal oppfatte deg ut i fra DIN egen oppførsel !
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.20:59

Lovelulu:
Ikke bli innbilsk nå,jeg leser innleggene til mine bloggvenner og det har ingenting med DEG å,gjøre.Jo,forresten,det har MYE med deg å gjøre st jeg avstår fra å poste kommentar i andres blogger.
Jeg vil nemlig IKKE være medvirkende årsak til at du begynner på,samme måte med evig kverulering,hersking,sutring,syting og krangling som det du gjør midlene bloggen her.Jeg gjør det jeg kan for å holde deg unna andres blogger for jeg vet med sikkerhet at om jeg hadde postet kommentar så hadde du vært fortere enn din egen skygge inn for å forsikre deg om at ALT handlet om DEG der også.
Hilsen synskepeggy.

Lovelulu

31.01.2015 kl.21:01

Slutt å gjenta deg selv, en gang for alle Synskepeggy. På tide å slutte å trakassere meg nå! Eller er det alt du har å gjøre på en Lørdagskveld? Begynn å bruk de synske evnene dine til noe fornuftig isteden!

M... fra Leksvik

31.01.2015 kl.21:03

Ja æ veit av dæ fra Leksvika. Æ e fødd i 1975 og bli 40 år i år. Sjøl bur æ itj så langt fra Meltingen. Meir vil æ itj sei åt dæ. Æ hi vænna på Hoven å æ vist dæm bloggen te Synskepggy. Dæm blei sjokka når dæm såg kordan du oppført dæ. Dæm hi å vist det videre te vænnan sin igjen. Onkeln min som arbeide i TA hold på å skriv en artikkel som hain hi løst å ha med i avisa om koss voksne bloggera oppføre sæ å hain følge også med på ka som skjer. Onkeln sa nån ord da hain fekk våttå at du e voksen.

Lovelulu

31.01.2015 kl.21:07

Du M fra Leksvik er nok Toril. Skriv hva di vil i avisa for min del.. Værste æ ha hørt forresten. Til å le av :)

Lovelulu

31.01.2015 kl.21:10

Trønder Avisa må ha lite viktige saka å skriv om.... Hehehe.. :D

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.21:13

Lovelulu:
Du er så frekk og nedlatende at det rett og slett er vanskelig å tro det !!!!
Hvordan kan du være så frekk at du tillater deg selv å komme inn her på min blogg,kverulere,sutre,syte,innta offerrolle ettersom det passer,trakassere meg og mine bloggvenner,anklage mine bloggvenner og lesere for mobbing og utbredt bruk av hersketeknikk å være så respektløs at du finner det helt greit å beordre MEG OM HVA JEG SKAL GJØRE !!!!
Du topper deg selv her nå og din forferdelige ufyselige oppførsel.
Jeg gjentar meg selv akkurat så mye som det passer meg å gjøre det,begynner du å bli lei nå kanskje så er målet oppnådd fra min side.
Du leverer ikkenut stil det ene sjokket etter det andre !!!!
Hilsen synskepeggy.

M... fra Leksvik

31.01.2015 kl.21:14

Æ e glad for at du e på villspor æ. Blæh. Du veit godt kæm æ e å du e no faen så redd. Æ va blant vænnan din på facebook som du slætta etter at du skreiv at folk i fra Leksvika va ut etter å ta dæ.

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.21:16

Lovelulu:
Nå begynner jeg å mistenke deg for å være full eller annet ruspåvirket igjen,du overgår deg selv med svada og uforståelig babbel - igjen !
Hilsen synskepeggy.

M... fra Leksvik

31.01.2015 kl.21:21

Æ trur itj alt går bra opp i grandhåggån.

Lovelulu

31.01.2015 kl.21:24

Foresten, karma is a bitch. God bedring :)

Lovelulu

31.01.2015 kl.21:27

Neivel tror ikke du det du da, du får ta deg en tur å se her oppi Grandhåggån da vet du.... :) Makan. Er nok oppe i hodet ditt det ikke går bra :D

31.01.2015 kl.21:31

Har ikke du noe bedre å gjøre på en lørdagskveld enn å stalke og overvåke denne bloggen for å finne noe å kverulere og trakassere og vri og vende på så det handler om deg.

SKAM DEG,FREKkErE ENN DeG Er heldigvis vanskelig å finne.

GoD kveld SP :-)

M... fra Leksvik

31.01.2015 kl.21:33

Æ sei bærre en ting æ å det e at du dumme dæ ut å det e det fleir tå vænnan min i hen i Leksvika som sei også når æ vist dæm bloggen te Synskepggy og kordan du oppføre dæ. Æ syns synd ti Synskpeggy.

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.21:36

Lovelulu:
Du gjør lurt i å huske det ja,"karma is a bitch"
Det gjelder ikke bare alle andre enn deg skjønner du,selv om du tror det.
Hilsen synskepeggy.

Lovelulu

31.01.2015 kl.21:39

Har vennene dine vist hele historien om Synskepeggy og vennene hennes har det nok blitt en annen oppfatning. Men bare så du er klar over det "M fra Leksvika" så bryr det meg virkelig ikke hva du og vennene dine mener om meg! Dette er alt for dumt, så nå er jeg ferdig med å kommentere på dette våset! Ha en fin kveld!

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.21:45

Lovelulu:
Nå har du gjentatt deg selv sånn ca tusen ganger,"du er lei","du gidder ikke mer",du vil vekk fra disse skrullete kjerringene" - og for hver gang stiger optimismen noen par hakk.Men tror man på DEG - NOPE !!!! Til det har DU løyet og lurt oss alt for mange ganger !!!!!
Hilsen synskepeggy.

M... fra Leksvik

31.01.2015 kl.21:45

Dæm uttalt sæ over det såg å læst tå aill kommentaran du hi skreve hen på bloggen te Synskepggy å de va meir einn nok for dæm.

Sally

31.01.2015 kl.21:52

Hva med familien, hvordan takler de dette hvis noen viser det til dem tro?

Lovelulu

31.01.2015 kl.21:54

Som sagt M fra Leksvik, det bryr ikke meg hva du og vennene dine mener om meg! Leksveringer er seg selv lik ser jeg.... Lite å finne på sikkert, så da er det underholdning å følge med på hva jeg gjør. Ikke viste jeg at jeg er kjendis i Leksvik :D

Lovelulu

31.01.2015 kl.21:58

Ja familien ser vel hvordan jeg blir trakassert på denne bloggen. Noen har allerede sett det. De er sjokkert over hvordan en dame på over 50 år kan oppføre seg, og noen av de andre inne på denne bloggen. Det er ikke jeg som beskylder folk for å være alt fra idiot til psykopat her inne.

31.01.2015 kl.22:15

Lovelulu:

Hadde jeg vært din familie ville jeg ha tatt den letteste veien.Gitt deg medhold,selv når man var uenig,latt deg fått det siste ordet og rikelig med mat for ditt enorme ego underveis.Jeg hadde gjort alt for å unngå faren for å bli kverulert,uthengt og trakassert selv.

Lovelulu

31.01.2015 kl.22:28

Anonym: For en sykt stygg kommentar, alle som leser dette innlegget og kommentarene med hjernen skrudd rett på, ser uten tvil hvem som blir trakassert og mobbet her! MEG! Blir sjokkert over hvor stygge folk er bak et anonymt tastatur! For feig til å stå frem med sånne kommentarer med identitet ja! Å Synskepeggy syns du ikke bloggen din blir misbrukt når anonyme kommenterer til meg på din blogg isteden for å gjøre det på min? Eller er det bare når det er jeg som kommenterer at det er galt? Noe skurrer her, det er sikkert!

Bente

31.01.2015 kl.22:54

Jeg blir helt rystet over hvordan du behandler Toril, lovelulu. Hun skrev her en klok kommentar på dette innlegget. Og du kaster deg over henne og kaller henne både ditt og datt. Den kommentaren skrev hun til synskepeggy og den var ikke til deg. Toril har aldri gjort deg noe utenom å prøve å veilede deg i en samtale du sjofelt la ut og til og med shootet det innlegget. Det var slemt gjort det og ulovlig i tillegg. Jeg kan ikke skjønne at Synskepeggy orker å svare på alle disse kommentarene fra deg, hvor mye av det du kommer med er umodent og kverrulerende. Det må da finnes et menneske som kan sette deg på plass. Håper det for din del i alle fall. Slutt å plag synskepeggy nå. Hvis deg som et modent menneske.

Beklager synskepeggy for at jeg skrev kommentar til lovelulu på din blogg, men nå måtte jeg bare si noen ord. Håper du får en fin helg og at influensaen går fort over :-)

31.01.2015 kl.23:01

Nå er det lovelulu som får gjennomgå. Hvem blir den neste bloggeren som får gjennomgå og blir trukket inn i manipuleringen til Synske Peggy og Toril, tro.

Lovelulu

31.01.2015 kl.23:01

Jeg slutte å plage Synskepeggy? Er vel omvendt! Jo Toril har vist seg å være det falskeste mennesket jeg noen gang har kjent! Har god grunn til å mene det. Ulovlig var det nok ikke, så jo ikke identiteten hennes godt nok til det. Fikk jo avslørt det falske menneske på det viset, så var verdt det!

Lovelulu

31.01.2015 kl.23:02

Ja det tar nok ikke så lang tid før de finner seg et nytt offer. Stakkars det menneske sier jeg bare!

Mjiaow

31.01.2015 kl.23:15

DET ER INGEN SOM TVINGER DEG INN HIT LOVELULU!!!! NÅR SKAL DET SYNKE INN I DEN GRAUTEN DU HAR OPPI SKOILTN DIN? Herre jesus kristiansen sier jeg bare..

Det er INGEN som skriver til deg her annet enn når DU kommenterer her og snur det over til at du blir mobbet! LET IT GO! Pass på ditt eget liv! Gå på spa! Nyt livet! Å sitte her å spy ut galle og drit hele dagen er ingen andre enn din egen feil..

Hadde en gang en kompis som jeg gjorde det samme mot.. Jeg antok innlegg var myntet på meg og gikk til full angrep, hva skjedde? JO, det ble TUSEN GANGER VÆRRE!.. Han holdt ikke kjeft før jeg holdt kjeft! Jeg måtte få det trampa inn i huet av samboeren min at jeg måtte SLUTTE Å SVARE!... SLUTTE!!.. Ingenting annet fungerer! Du sier du blir mobbet, IGNORER DET! Gå videre! Finn på noe annet! Plutselig vil du se at problemet forsvinner gradvis.. Å tilslutt er det helt borte! :) Å du kan puste normalt igjen og kjenne på at du lever.. Å ikke sitte å være sinna hele dagen.. Tro meg, det er sykt deilig!

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.23:16

Anonym:
Jeg kan se stort på det og la kommentaren din stå som et eksempel på rein uvitenhet,fornektelse eller ryggsleiking av den ufyselige bloggeren.
Ingen her plager denne bloggeren,men samtidig som hun påberoper seg offerrolle så er hun den mest AKTIVE her,finner du noen menig i det så versågod !
Hilsen synskepeggy.

Mjiaow

31.01.2015 kl.23:18

Bare for å understreke det så mener jeg altså at samboeren ble forbanna tilslutt og ble sint hver gang jeg begynte å svare på alt det jeg så på som kritikk til meg og som mobbing.. Fordi det endte med at jeg satt i tårer og hele livet var jævlig og da gikk det utover humøret til samboeren min.. Så han satte ned foten å sa STOPP.. For jeg så det ikke selv..

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.23:21

Bente:
Hun tror jo at absolutt ALT handler om henne,og det som ikke handler om henne og som hun selv påpeiker at hun "forstår" går det ikke lang tid før hun har fått til å handle om henne.
Hun er verken moden,har selvinnsikt eller innsikt i noe som helst annet og hun mangler totalt respekt for andre og seg selv.
Influensen er hard,men foreløpig går jeg på rein vilje,paracetter og en liten lennsmansblund innimellom.
Takk så mye og god helg til deg også :) Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.23:23

Lovelulu:
Syk kommentar ?
Det er vel en logisk slutning basert på erfaringen man har med deg.
Jeg tror ikke det er så langt mellom personlighet på blogg og personlighet forøvrig som sånne som deg vil ha andre til å tro.Hilsen synskepeggy.

Venn av Synskepggy

31.01.2015 kl.23:24

Til Lovelulu!

Nå er jeg FORBANNET. Det er DU HELT ALENE som er den MOTBYDELIGE her, og IKKE Toril eller Synskepggy. Jeg staver det en gang til M.O.T.B.Y.D.E.L.I.G.

Du er det VERSTE og den mest MOTBYDELIGE personen jeg noensinne har opplevd og jeg har sett på på bloggen til Synskepeggy og det sier sitt for min gode venn Synskepggy har fått gjennomgå mye på bloggen sin.

DET ER DU SOM ER EN MOBBER OG IKKE SYNSKEPEGGY OG TORIL. KOM DEG TIL HELVETE UT FRA SYNSKEPGGY SIN BLOGG.

Jeg så godt identiteten og navnet til Toril og DET VAR ULOVLIG.

Lovelulu

31.01.2015 kl.23:27

Er du sint nå Venn av Synskepeggy. Eller skal jeg si Toril. Dere er jo helt koko....! Ha deg for svarte ut selv da!

Venn av Synskepggy

31.01.2015 kl.23:34

Til Lovelulu!

Nei jeg er IKKE TORIL. Jeg er en god venn av Synskepggy fra Bergen. Hvis du tror jeg forteller deg mitt navn tar du skammelig feil.

Du er den VERSTE PERSONEN JEG NOEN GANG HAR SETT PÅ BLOGGEN TIL SYNEKSPEGGY.

Nå SLUTTER DU OG DRA TORIL INN I NOE SOM ER DIN JEG SIER D.I.N FEIL.

Hvis du mener at vi på bloggen her mobber deg. Anmeld Synskepeggy til politiet. Gjør det. Kom deg til politiet og anmeld oss her inne for mobbing av deg. Du kan også med det samme klage til blogg.no for og se hva de sier. Et godt tips fra meg til deg.

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.23:35

Lovelulu:
Er dt et forsøk på å være morsom,eller er det et synlig bevis for st du IKKE leser noen av kommentarene,verken dine eller andre sine.
Flere har BEKLGET at de må bruke denne bloggen til å si sin mening for de erfarer at kommentarene IKKE kommer gjennom din kommentarsperre.
Ingenting kunne passet meg bedre enn at kveruleringen,herskingen,sutringen,de grunnløse anklagene og trakasseringen hadde flyttet seg til din blogg.Det ville også vært det ENESTE RIKTIGE,men til det er du alt for feig,selv om du ville vært GARANTERT ingen innblanding fra synskepeggy i din blogg,så vil du heller fortsette her å gjøre en komplett idiot av deg selv enn å åpne ditt eget kommentarfelt og fortsatt det du kaller for en "diskusjon"
DU liker oppmerksomheten alt for godt og egoet ditt begynner å bli avhengig og du innser at tilsvarende ville du aldri fått i din egen blogg,andre ville ikke latt deg herske og kverulere med dem,de ville flyktet derifra og det vet du.
Stakkars menneske,du beordrer meg i min blogg til å finne andre "mer fornuftige ting å bedrive på med på en lørdagskveld",frekkheten i det er forbi grenser - hva med deg - du har overvåket og stalket denne bloggen på tredje eller er det fjerde døgnet,er det ikke på tide for deg å oppsøke en eller annen form for hjelp med din avhengighet snart.......
Hilsen synskepeggy.

Uten Navn

31.01.2015 kl.23:38

Lovelulu = Mobber og stalker

Livet mitt som klarsynt.

31.01.2015 kl.23:40

Lovelulu:
Nå,nå Lovelulu,å beskylde eller påstå at andre er sint er også en form for hersketeknikk,kverulering og tåkelegging av hvordan DU selv oppfører deg.
Men,vi har vært ute en vinternatt før og faller ikke for sånne simple triks som du forsøker deg på.Hilsen synskepeggy.

Venn av Synskepggy

31.01.2015 kl.23:48

Til Synskepggy!

Jeg beklager for at jeg ble sint i sted men jeg kjenner jeg begynner å få nok av denne luluby.

Kjennner jeg deg rett så greier du og stoppe henne også på samme måte som du stoppet denne healeren fra Voss som prøvde seg på deg og for henne fikk det alvorlige konsekvenser..... De konsekvensene ble ikke populært mottatt så vidt jeg husker.

Jeg fatter ikke hvordan et menneske på en lørdagskveld kan sitte og sjikanere deg, din bloggvenn Toril og resten oss som er bloggvennene dine. Hun må ha lite å holde på med når hun prioriterer det fremfor å prioritere tid med familien sin.

Jeg forstår godt at de kom kommenterer på bloggen din ikke tørr å linke til bloggene sine. De er livredde for og få super kverulanten inn på bloggen sin. Jeg forstår dem godt.

God bedring. Vi sees og snakkes :)

Bente

31.01.2015 kl.23:57

Ja jeg er helt enig synskepeggy og jeg er ikke på lag med noen av dere. Lovelu mangler totalt respekt og det går vist ikke an å få henne til å forstå.

Få henne i jobb, så hun får ordentlige ting å holde på med, i stedet for å bo her på blogg. Det fins mange tilrettelagttilrettelagte arbeidsplasser for psykisk syke. Det er så mange som er syke i dag og ikke slipper igjennom nav systemet. Få alle som klarer å røre seg ut itilrettelagte arbeidsplasser og slutte å snylte sånn på systemet. Det er også mye bedre for dem, de opplever mestring og at det er bruk for dem. Vel nå sporet jeg av litt her men uføretrygdede som klarer å røre på seg fortsetter å snylte på systemet irriterenderer meg. Og de er heldigvis ikke freda lenger. De må jevnlig ut å i arbeidstrening for å se hvor stor arbeidsmengde de klarer. Dette er nye regler så de sitter ikke så trygt på den trygda si lengre.

Linnea

01.02.2015 kl.00:00

Godt spørsmål Sally. Hvis du mener med familie, hennes mann og sønn, så tror jeg sønnen gir blanke. Han gidder ikke å følge med på galskapen. Når det gjelder hennes mann, så har jeg en klar mistanke om at hun bestemmer hva han skal tro, mene og si. Resten av hennes nære slekt er i vantro og sjokk over hennes oppførsel. Det vet jeg med sikkerhet. Ingen tvil om at du Synskepeggy har analisert henne 100% riktig. En kverulerende sutrende kjempeegoist med stor trang på å få alt fokuset over på stakkars seg.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.00:06

Venn av Synskepggy: Hei,hei :)
Jeg forstår bedre enn du aner at det er lett å bli opprørt,sint,men også fortvilet over oppførselen hennes og å gi utrykk for det er helt greit og helt riktig.
Det er noe svært sykt over det hele,det du er inne på,at hun bruker lete døgn på å holde øye med denne bloggen og også at lørdagskvelden blir tilbragt over tastaturet er ikke som det skal være.Og når hun samtidig nærmest beordrer meg til "å finne noe mer fornuftig å tilbringe lørdagskvelden med" i min blogg,så fremstår det jo enda sykere,iallefall langt fra det jeg vil kalle normalt.Vi såg det samme i jule og nyttårshelga,hun passet på denne bloggen døgnet rundt og om hun i det hele tatt fikk med seg at jule og nyttårshelga kom og gikk er svært vanskelig å tro.
Ikke tenk på det,så lenge hun er så feig at hun ikke åpner spamfilteret i egen blogg er det bare naturlig å si sin mening her.
Hun har forstått at hun ikke ville fått den samme oppmerksomheten i sin egen blogg,folk som kommenterer flykter når de blir utsatt for kveruleringen,trakasseringen,sutringen og hersketeknikkene hennes,normale folk tar sterk avstand fra sånt.
Jeg valgte å ikke kommentere et innlegg i bloggen til en felles bloggvenn i dag,bare nettopp fordi at jeg vet med sikkerhet at bloggvenner vår da ville fått store problemer med henne og hennes vikende adferd som bare blir verre og verre og påfører dem som leser det ene vantro sjokket etter det andre.

Takk då mye for det og,ja,vi sees og snakkes om ikke så lenge :)

Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.00:20

Mjiaow:
Jeg kunne ikke vært mer enig i det du skriver her og det har jeg med flere også sagt til denne her Lovelulu-figuren mange gangermen tror du hun hører,neida hun blir verre og verre......
Takk for dagens lille "minipsykologi-time" :)
Hilsen synskepeggy.

Lovelulu

01.02.2015 kl.00:27

Er ikke disse kommentarene over her ren og skjær mobbing av meg som person? Det kan jo ikke bli værre med skittkasting etter meg som person enn dette. Helt forkastelig! Bra jeg er sterk og vet hvordan jeg skal takle mobbing. Ikke alle som har trengt å taklet slik faenskap som fra disse motbydelighet menneskene like bra. Men meg knekker dere ikke. Uansett hvor stygt dere snakker om meg!

Mjiaow

01.02.2015 kl.00:29

Ja det var verdt ett forsøk.. For jeg kjenner meg igjen i hvordan hun holder på.. Fordi jeg har vært der selv.. Jeg er bare glad jeg hadde noen som kunne få meg ned på jorda igjen å innse hvorfor det er problemer.. Ellers hadde jeg sikkert fortsatt sittet å kranglet med han hver dag :O For jo mer jeg sa, jo mer sa han, og jo mer han sa jo mer sa jeg tilbake.. Å det kunne bli skikkelig stygt.. Å her er det jo blitt skikkelig stygt.. Å det stopper jo aldri.. Ond ond sirkel... Får håpe hun har noen der som kan riste litt i henne og se hva som skjer... :O Regner med om det er SÅ ille som hun maser om at det er så MÅ det påvirke livet hennes og humøret hennes hjemme... Å hvis de ikke gjør noe i familien hennes så gud hjelpe meg, da er de ikke mye å samle på.. Greit nok at voksne mennesker gjør som de selv vil.. Men jeg satte UENDELIG stor pris på at samboeren min fikk stoppet galskapen iallefall , da jeg holdt på å blogg-krige med den tidligere kompisen min...

01.02.2015 kl.00:36

Lovelulu:

Du må ha følt deg truffet av innlegget,kjent deg selv igjen og derfor tatt det SP skriver så personlig som du gir utrykk for,noen annen forklaring på din oppførsel her inne i SPs blogg kan ikke jeg se.

Det hele er bare trist å være vitne til,at det er mulig for et voksent normalt menneske å oppføre seg slik du gjør er bare trist og gir inntrykk av at du er en bitter,patetisk og ynkelig person og det er trist.Ingen liker å se at noen avslører seg så grundig og tydelig som du gjør.Men jeg gjentar,det er bare trist.

Lovelulu

01.02.2015 kl.00:40

Du har nok missforstått alt stakkar. Det er ikke meg som er ynkelig eller det er synd i, men visse andre her! Ja det er trist at voksne mennesker kan oppføre seg som dere, det er sannelig sant!

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.01:09

Lovelulu:
Kverulanten er i gang igjen ser jeg,du er så stokk dum at du til og med flyr i strupen på kommentarer som prøver å være hyggelig med deg og oppriktig prøver å forstå din fryktelige ufyselige oppførsel her.
Du er rett og slett ikke til å tro,verre kverulant,og patetisk fremtoning skal man lete lenge etter og heldigvis for det.
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.01:14

Lovelulu:
Du kan umulig være helt i vater,du fyrer løs,anklager,krangler,kverulerer,trakasserer og skjeller ut alt og alle som våger å legge igjen en koMmentar her.
Og du er då frekk oppå det hele at DU kaller andre for mobbere !!!!!
Det hår rett og slett ikke an,DU får gå litt i deg selv nå.....eller lese kommentarene,alle de fem tusen,DU selv har skrevet her,så kanskje DU skjønner hvorfor noen har så sterke meninger om deg og din oppførsel - som forøvrig er helt hinsides ord !!
Hilsen synskepeggy.

Lovelulu

01.02.2015 kl.01:19

Du er et ondt menneske Synskepeggy!

Bente

01.02.2015 kl.01:48

Dette har gått alt for langt lovelulu. Det er helt horribelt at du kan kalle synskepeggy for ond. Det er DU som kommer inn på denne bloggen og tror at alt handler om deg, og at alle er så slemme mot deg. Det er du som kvekverulerer og lager bråk. I tillegg gir du deg ikke å kommentarene dine blir mer og mer psykotisk. Kanskje du burde holde deg unna blogg en stund og prøve å få deg selv i balanse. Det må jo være slitsomt å være psykisk syk og være i motvind her på blogg. Ser du har et par tre stykker som holder med deg på bloggen din, ellers er det bare motvind pga dine syke reaksjoner som ikke hører hjemme hos et voksent menneske. Skjerp deg å la synske peggy være i fred! Du driter deg ut som du holder på, og det er det du kommer til å bli husket for her på blogg.

Lovelulu

01.02.2015 kl.02:22

Det er nok ikke jeg som oppfører meg psykotisk, det er det nok dere som gjør. Er det jeg som kaller dere for stygge ting? Nei trodde ikke det nei! Er nok dere som blir husket for dette, eller Synskepeggy for dere andre er jo anonyme. Forsåvidt det er jo Synskepeggy å da.

Lovelulu

01.02.2015 kl.02:29

Les kommentarene deres oppover her, og se alt det dere mener jeg er og kaller meg, så kan dere se om jeg har samme stygge ordbruket om dere. Nei har nok ikke det! Tror nok det er dere som bør skjerpe dere og la meg være ifred! La meg være ifred, så skal jeg la dere være ifred! Når jeg får slengt dritt etter meg konstant, ja da forsvarer jeg meg!

Åse Helen

01.02.2015 kl.02:52

Du får jo fred hvis du lar være å oppsøke denne bloggen her, og eventuelt andre. Jeg har ikke oversikt over situasjonen men har lest denne tråden her. Og at du kaller synske peggy for ond, det er over grensen for hva som er akseptabelt synes jeg.

Lovelulu

01.02.2015 kl.03:24

Hun har kaldt meg det som værre er. Jeg prøvde å ikke skrive flere kommentarer på denne bloggen, men baksnakkingen bare fortsatte! Ikke nok med det, men hun skriver innlegg direkte myntet på meg som dette innlegget. Hun ønsker jo jeg skal kommentere så hun kan fortsette trakasseringen av meg! Når jeg blir angrepet som dette, da forsvarer jeg meg, enkelt og greit! Det ville alle gjort hvis de hadde vært i samme situasjon!

Lovelulu

01.02.2015 kl.03:27

Jeg kan godt la være å kommentere mer her jeg, men jeg kan garantere deg, at i morgen er det 100 kommentarer under her som omhandler hvor totalt idiotisk jeg er. Bare vent å se!

Lena

01.02.2015 kl.07:48

Jeg støtter deg Lovelulu og synes at det er flott at du er åpen om ting som har skjedd i fortiden din, og for mange er det terapi å skrive om det å få det ut så det synes jeg du gjør rett i. Når det gjelder deg og SP synes jeg at du har låst deg fast i en konflikt som du ikke kommer deg ut av. Har selv opplevd i fortiden å låse meg fullstendig fast i en konflikt og hadde store problemer med å komme meg ut av den så jeg skjønner hvorfor du kommenterer så mye som du gjør. Men du trenger å komme deg ut av denne konflikten og jeg tror ikke SP synes dette er helt greit heller. For meg virker det som eneste muligheten for at du skal komme ut av dette på er at SP blokkerer deg, for hadde jeg vært deg og SP ville jeg blitt ganske så utmattet og sliten av dette. Håper dere finner ut av dette, og så ønsker jeg dere en fin og fredelig søndag begge to.

Sally

01.02.2015 kl.08:11

Jeg er så enig i det Linnea skrev over her ang. familie. Jeg bor også i Leksvik.. I Leksvik kjenner jo alle hverandre. Var i en diskusjon med henne på fb selv for en stund siden ang en status noen hadde publisert som hun var sikker på omhandlet henne der også. Aldri mer sier jeg bare..Ble blokkert og slettet da jeg ikke var enig med henne.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.10:01

Lovelulu:
OND ja,du har nok brent inne med den der lenge og nå som du har fått leksen det også av deg så har du vel ikke mer å fare med her,alt du måtte komme med for fremtiden vil jo være for bare barnematen å regne.
Du har spilt ut ditt siste kort,da er du vel fornøyd.
GODT for deg at jeg har en glimrende evne til å ikke ta deg eller noe av det du måtte komme med PERSONLIG.
Hilsen synskepeggy.

Lovelulu

01.02.2015 kl.10:02

Takk Lena, du har helt rett. Når det gjelder deg Sally, Linnea så vet jeg at dere er Toril! Hun går utrolig langt i å prøve å få den som blir plaget av disse to. Hun finner på historier, hun har vært Facebook venn med meg. Det som blir sagt av Sally her er løgn. Jeg skjønner bare ikke hensikten med å holde på sånn, og aldri gi seg heller... Ja følg Lenas råd blokker meg, så slipper du fler kommentarer fra meg. Men det er jo tydelig at du ikke ønsker dette, da du bare fortsetter og kverulere og krangle hele tiden. Og legge all skylden over på meg, og hvor håpløs jeg er. Toril er jo også aktiv med på dette. Hun burde fulgt samme råd å blokkere meg. Men det er godt mulig jeg gjør det også, for jeg er temmelig lei den dårlige oppførselen deres! Dette må det bli satt en stopper for! Jeg aksepterer ikke å bli uthengt på dette stygge viset lenger! Ha en fin søndag Lena og dere andre.

Lovelulu

01.02.2015 kl.10:09

Har jeg skulle tatt alt det du og andre her har sagt om meg personlig Synskepeggy, så har jeg vel bare sittet å grått. Men heldigvis tar jeg ikke alt det nedlatende som blir sagt av meg på denne bloggen personlig heller!

Lovelulu

01.02.2015 kl.10:12

Alt det nedlatende som blir sagt om meg( skulle det være) personlig heller. :)

01.02.2015 kl.10:15

Lovelulu:

Det har gått alt for langt når en blogger ber om å bli blokkert for å klare å slutte å kverulere,trakassere,herske og sutre i andres blogger.Det blir omtrent som å tvangsinnlegge noen for deres eget beste.

Jeg råder SP til ikke å blokkere fordi jeg ikke kan se at det er SPs ansvar hvordan andre oppfører seg.

Å kalle noen ond og ondskapsfull på det grunnlaget du har lovelulu,er ikke akseptabelt og bare nok et synlig tegn fra din side på ansvarsfraskrivelse og fornektelse av fakta her.

Nå skal ikke jeg ramse opp for deg hva fakta er her,du er så forstokket,vranglåst og forblindet at det vil bli å kaste bort tiden,du hører allikevel ikke etter.

Du bør få deg litt søvn nå,det har en tendens til å hjelpe på det meste !

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.10:19

Lovelulu:
DU TAR ALT PERSONLIG,du får på merkelig vis ALT til å handle om DEG !!!!
At du får deg til å påstå at du ikke tar noe personlig er helt hinsides og latterlig og den STØRSTE løgnen du har kommet med - så langt.
Ingen forventer at DU skal se det selv.......
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.10:22

...også fra Leksvik:
Takk,det forklarer en hel del .....
av det man ikke fikk til å stemme og det er samtidig svært betenkelig og urovekkende...
Hilsen synskepeggy.

Lovelulu

01.02.2015 kl.10:25

Jeg gått for langt? Da må jo blogg eier gått alt for langt og gått seg helt bort spørr du meg! Dette handler ikke om hvem sin blogg det blir diskutert på, men hvor stygt dere har behandlet meg! Å kalle henne ond er jo barnemat i forhold til det jeg er blitt kalt på denne bloggen. Det enkleste er jo å blokkere noen en ikke vil vite av, da slipper hun jo vedkommende da. Men du vil vel ikke det nei for da har du ingen å hakke på. Dere liker jo å holde på sånn mot andre. Å når det ikke lenger er meg, blir en fort en annen person dere finner irriterende som står opp for seg selv, plaget.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.10:31

Lovelulu:
GÅ Å LEGG DEG !!!! Lite søvn gjør alt bare mye verre og du kan ikke ha hatt blund for øynene i natt.
OG fortsetter du her så "sparker du folk som ligger nede" fra før av,men,jeg ser stort på det også for jeg skjønner jo at DU UMULIG KAN HA FÅTT MED DEG AT JEG ER SYK - så travelt opptatt du har vært på femte eller er det sjette døgnet nå.......
Hilsen synskepeggy.

Lovelulu

01.02.2015 kl.10:34

Nå er det jo kjent at det er noen i Leksvik som er ondskapen selv, og ja det er mye jantelov og ond sladder her i denne bygda. Når en leksvering får seg til å si noe så stygt om et menneske som også fra Leksvik her, så er vel ikke det vanskelig å forstå. For det første, ja han arbeider på en vernet bedrift. Diagnosen hans er Ad/hd og har ikke noen ting med hans iq å gjøre. Det er mange mennesker som jobber på den bedriften uten å ha noen form for psykisk utviklingshemming. Denne personen har tydelig også noe imot personer med downs høres det ut som. Du burde virkelig skamme deg! For det andre er han langt fra enearving, han har to søstre. Ikke får han penger slengt etter seg av pappa heller! At det er mulig å synke så lavt og komme med en så ondsinnet kommentar!

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.10:36

Anonym: Hei,hei :)
Nei,tvang i alle sammenhenger tar iallefall jeg sterk avstand fra.
Jeg sverger til metoden frihet under ansvar,den metoden har funket fint i mange sammenhenger bla.oppdragelse av mine to barn som begge har blitt fantastisk,oppegående,ansvarlige og fornuftige.
Men når det er sagt,så må jeg legge til at min metode,frihet under ansvar oftest blir misbrukt av såkalte voksne folk.Det er virkelig et tankekors !
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.10:37

Lovelulu:
GÅ Å LEGG DEG NÅ !!!
Få skjønnhetssøvnen din og kanskje litt tid til ettertanke !!
Hilsen synskepeggy.

Lovelulu

01.02.2015 kl.10:38

Jeg sparker noen som ligger nede? Verste jeg har hørt....Du ligger vel ikke nede om du har influensa. Jeg har sovet godt i natt jeg, bare så det er sagt.

Lovelulu

01.02.2015 kl.10:40

Da må du sove lenge......så du får tid til ettertanke!

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.10:45

Lovelulu:
Så,så Lovelulu,ikke hos deg opp nå.
Her bare gis forklaringer på uforklarlig adferd.Det er ikke onskapsfull og ikke mobbing - men objektive observasjoner som man bringer videre.
Dessuten er det ikke løgn heller for du bekrefter i svært stor grad informasjonene.
At informasjonene kommer i en sånn sammenheng har du KUN deg selv å takke for !!!?
Du må da skjønne at før eller seinere vil ting slå tilbake på deg selv,pussig i grunnen med tanke på at det var du som skreiv "karma is a bitch" og,som jeg helt riktig svarte : det går BEGGE veier,noe du ser ut for å ha glemt helt.
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.10:48

Lovelulu:
GÅ Å LEGG DEG NÅ og få litt søvn !!!!
Jeg kan garantere deg at ingen vil savne deg når du er borte.,...
Du klarer ikke løsrive deg fra skjerm og tastatur,du er helt besatt,så ille er det blitt at du lar det gå ut over nattesøvnen også.
Det er et betenkelig symptom,rett og slett !!!!
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.10:55

Lovelulu:
Ikke undervurder folk med å kalle dette du driver med her for en "diskusjon".Kanskje det er din oppfatning av hva en diskusjon er,men i så fall er du helt aleine om å ha den feilaktige oppfatningen.
Hilsen synskepeggy.

Lovelulu

01.02.2015 kl.11:13

Nei dette er ingen diskusjon Synskepeggy, men ren og skjær mobbing på høyt plan! Men heldigvis er jeg en sterk person som ikke lar meg knekke av slike ondskapsfulle kommentarer som jeg har blitt utsatt for på denne bloggen!

Heidi

01.02.2015 kl.11:13

Huff og huff, for et spetakkel! Men veldig fornøyelig. Spesielt når det er veldig veldig tydelig at IJR utgir seg for å være "Venn av Synskepeggy". Da er kaoset komplett!

Ingenborg

01.02.2015 kl.11:23

Mobbing? Eh... Nei. Men det er tydeligvis noen som ikke forstår grensene. Kanskje har noen problem med det? Hva er verst: unger som kaller hverandre stygge ting, eller stjele fra skuffene til gamle mennesker?

01.02.2015 kl.11:26

Lovelulu:

Nå syns jeg at du skal ta rådet du har fått omtrent femtusen ganger å gi deg.

Nå må du stikke fingeren i jorda og komme tilbake til realitetene her.

Gå tilbake til din første kommentar under dette innlegget,kommentar nr4 der du blander deg inn i en ellers ok diskusjon.Der går du direkte og umotivert rett i strupen på SP og det er ingenting i innlegget som tilsier at du er omtalt på noen måte.

Du,med dine kommentarer,som utelukkende inneholder selvmedlidenhet,fokus på deg,ispedd en overdose av økenavn,nedrakking og kverulerende utspill har skylden for bråket.

Dette er SPs blogg,at du ber om å bli stoppet av spamsperre er ikke bare helt hinsides,det gir også god grunn for bekymring for din mentale helsetilstand.

Hadde man sett et snev av respekt,en mer normal oppførsel og litt ydmykhet så hadde du fått en annen mottakelse her enn det du har fått.Oppførselen din gjør det helt umulig å ha noe form for sympati med deg.

Jeg må være enig i en kommentar over her,det er bare trist å se på hvordan du turer frem her.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.11:40

Heidi:
Nå som du blandet IRJ inn i dette så ser jeg ikke bort fra at kaoset blir komplett.
IRJ har ikke hatt noe med dette å gjøre og har ikke en eneste gang uttalt seg her.
Vanskelig å tro ???? Ja,jeg vet det,men denne gangen er det faktisk helt sant.
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.11:43

Lovelulu:
Nå fikk du igjen vridd en helt grei objektiv kommentar over på fokus på DEG !!!!!
Vil du fortsette å narre folk til å,tro på at du IKKE tar noe som helst personlig.
Jeg tar det som nok et mislykket forsøk på humor ....
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.11:45

Anonym:
Jeg er så enig,men hun forstår det ikke hun vet du.
Når man er besatt av noe så blir ofte konsekvensen sånn oppførsel som vi ser av henne her.
Hilsen synskepeggy.

BA

01.02.2015 kl.12:02

Har du ikke sovet på noen netter/dager Lovelulu, da vipper man over og blir hyper. Det vet du nok alt om, ja jeg har lest familiehistorien din over her, takk for en meget privat historie, det får meg til å forstå eller ikke forstå. Du skulle bare være takknemlig for at du er der du er i dag, være snill og grei, å ikke bare gjøre to ting som starter på S = Spise og Skrive, søvn har du glemt. Mobbe bloggere er du flink til, men det treffer deg selv i bakhodet med et smell, du kjenner det vel ikke enda, det går veldig tregt skjønner jeg, men...PRØV!

Håper formen er bedre i dag Synskepeggy, din sykdom går iallfall over :-)

God søndag fra Britt

Heidi

01.02.2015 kl.12:10

Hei igjen. Jeg har bare lest kommentarene. Jeg lar meg underholde av IJR sine egne blogger og skrivemåten er ikke til å ta feil av, skjønner du. Så hun lurer nok i kulissene! :) Et par sinte kommentarer fra "Venn av Synskepeggy" sent i går kveld avslørte hennes måte å uttrykke seg på. Bare en interessant observasjon fra min side. Og Lovelulu trenger hjelp med å organisere og samle livet sitt - det er ihvertfall helt sikkert. :)

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.12:16

BA: Hei,hei :)
- Og takk så mye for det :)
Denne influensaen er ganske hard,men jeg klarer å holde meg noenlunde oppegående takket være diverse influensamedisin som jeg var på apoteket og sikret meg i går,allikevel er det temmelig ubehagelig og særlig den smertefulle hosten dag og natt.Men,optimistisk og tålmodig som jeg er,så tar jeg en dag om gangen og håper st det hår fort over.Min datter var syk i fem dager,så målet er å være frisk nok til å gå på jobb igjen på onsdag når turnusen min starter opp igjen etter arb.helg som er denne helgen.
Når det gjelder Lovelulu og herjingen hennes her så har jeg bare en ting å si egentlig : sinnsykt - at det er mulig.
Forskning støtter det du skriver om for lite søvn,man sammenligner det å ikke sove med bla.påvirket av diverse stimuli og alkohol. Når man ser på tidspunktene kommentarene hennes er postet på,så ser man tydelig at bloggen min har vært overvåket konstant fra i går kveld,i natt og utover dagen i dag - på sjette døgnet nå.
Lovelulu er over gjennomsnittet utholdende,men det kan jammen jeg og være om jeg bestemmer meg for det,jeg har også en fordel fremfor henne,jeg er opplært til det og samtidig er jeg opplært til aldri å miste fatningen på noen måte i ett sekund engang.
Ha en flott søndag du også,Britt :) Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.12:25

Heidi: Hei igjen :)
Jeg forstår :)
Og jeg lar meg underholde og forskrekke selv mange ganger av det IJR lirer av seg...
Man gjør seg mange objektive observasjoner her i bloggen for tiden,de fleste etterlater seg sjokkerte,målløse tilskuere.
IRJ er opptatt av at hun blir beskyldt for ting hun ikke har gjort,mange ganger er det et forsøk på ansvarsfraskrivelse og fornektelse av ting hun direkte eller indirekte (der hun alltid lusker i kulissene og følger med) er årsak til,men i denne bloggen skal jeg sørge for at rett blir rett og at hun ikke blir beskyldt for noe hun ikke har gjort.
Lovelulu har vel utspilt seg seg etter at hun kastet ond og ondskapsfull-kortet,etter det blir alt annet liksom så bleikt,det rammer ikke helt som hun ønsker lenger uansett hva hun måtte finne på av kverulering,hersking,beskyldninger,anklager,trakassering og sutring over hvor slemme alle er.
Ha en flott søndag,Heidi :) Hilsen synskepeggy.

linn

01.02.2015 kl.12:29

Folkens! Jeg har lest det meste og dere kommer aldri til å hverken komme til enighet eller komme overens - noengang. Og det hjelper ikke å antyde at folk er ruset heller, og å dra familien inn - DET synes jeg dere skal holde dere for god til. Tar man familiekortet er man bevisst ute etter å stikke, det ser vel tilogmed jeg. Lovelulu: hvis du føler du må forsvare deg mot mobbingen så ta heller kontakt med blogg.no. Synskepeggy: Det samme til deg. Jeg tror ikke IJR har lagt igjen så mange kommentarer her, men hun driver nok å lusker rundt - hun er ei grepa og annerledes dame det er helt sikkert. Ingen har noen skyld i dette, det har dere for lengst klart å rote til, og det blir nærmest umulig å finne ut av siden krangelen har foregått så lenge. Nå kommer jo denne kommentaren til å bli føyd inni rekker som bare en annen sjokkert leser har skrevet, men slik ser hvertfall vi det på utsiden; et par voksne kvinnfolk som ALDRI blir enige. Ha en fin dag videre!

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.12:54

linn:
Man trekker sine konklusjoner ut i fra objektiv observasjon av det som foregår,det er bare naturlig at man prøver å finne fornuftige og logiske forklaringer på det man observerer som det totalt motsatte - for så å kommentere og gi utrykk for det.
Jeg for min del er enig med deg og jeg har heller ingen interesse av å bli enig med et vesen som Lovelulu,det jeg finner interessant på dette tidspunkt er å se hvor lenge hun gidder å holde på her - uten at hun på død og liv må tolke det som en slags syk "konkurranse" som hun har fått for seg at hun skal vinne....
Hun har erfart nå at det ikke er så smart å prøve å kødde med synskepeggy og jeg tror at hun desperat prøver å finne en vei ut av uføret hun har satt seg selv i uten at det rammer stoltheten og det enorme egoet alt for mye,noen skrubbsår på både stolthet og ego må man tåle når man begir seg ut på å prøve å kødde med synskepeggy,flere har erfart at det ikke ender så bra for noen av dem....
Ha en god dag du også :) Hilsen synskepeggy.

01.02.2015 kl.13:22

En ganske god observasjon av hvem som startet hva er å finne under alle de siste innlegg SP har postet og man kan starte med å den første kommentaren fra Lovelulu/Kari Bakøy under alle innleggene fra innlegget med overskriften Nei,eg e ikkje aleine her eg bor som man finner i arkivet fra desember og frem til dette siste innlegget over her. Samtlige viser hvem som starter opp ved å blande seg inn i saklige og greie diskusjoner med å fly i strupen på SP og gå til stygge personangrep på både SP og SPs lesere og bloggvenner.Mønsteret her helt tydelig og ikke til å ta feil av,Lovelulu er ute etter bråk,fokus på seg selv og sitt enorme ego og hun klarer det også for så å dra mobbekortet,hun har det nok storveis når hun får full uttelling hver gang,noe hun er "smart" nok til å forstå at hun aldri vil oppnå tilsvarende i sin egen blogg.

Er ikke det rart at hun vil aldri få så mye pleie av ego og stolthet i sin egen blogg som hun får i andre sin,dette vet hun og det er derfor hun er helt ute av stand til å ha noe form for selvkontroll,hun er avhengig og besatt av å få tilfredsstillet sin avhengighet.

Lovelulu

01.02.2015 kl.13:30

Enig med Linn. Synskepeggy, hvor arrogant går det an å bli? Jeg er ikke redd deg for fem flate øre! Jeg har vært ute en vinternatt før jeg skjønner du. Å som du antyder Ingeborg lenger her oppe. Så har jeg blitt mobbet av barn og ungdom hele grunnskolen. Det var veldig alvorlig selv om det var barn det var snakk om. Har vel formet mye av livet mitt det å være mobbeoffer. Kanskje det er en av grunnen til det jeg gjorde for ca 8 år siden. Hvis du på noen måte tror du kan true meg med å avsløre den saken om meg. Så versågod. Det har allerede stått i store oppslag i tre aviser i Trøndelag, og hele Leksvik vet om det. MEN husk jeg har tatt straffen min, med å betale tilbake det jeg stjal, sagt unnskyld, hatt sammfunnstjeneste. Ja det var kriminelt, og det er ingenting jeg angrer mer på i livet en at jeg gjorde nettopp dette! Jeg har tatt min straff og gjort opp for meg i denne saken for mange år siden. Har gått videre for lenge siden. Jeg er ikke redd for dette, kan godt skrive et blogg innlegg om det også hvis du skulle ønske det Ingeborg. Jeg er ikke et dårlig menneske pga dette. Alle kan gjøre store feil her i livet.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.13:54

Lovelulu:
Jeg har ikke grunnlag for å mene det ene eller det andre om fortid,men,når det er sagt så har jeg grunnlag for å uttale og mene noe om nåtid og det du viser av deg selv NÅ.
Du har sikkert vært ute en vinternatt før,men det er vanskelig å tro på for de aller fleste som har vært ute en vinternatt før har tatt lærdom av det og oppfører seg mot andre deretter og i de aller fleste tilfeller legger det bak seg for å bruke fremtiden til å bli bedre mennesker enn man var.folk som har vært ute en vinternatt før ønsker å bli bedre,oppføre seg med respekt,verdighet og ydmykhet i forhold til andre og annet og man har et stort ønske om å forstå det man ikke forstår i håp om at forståelse skal avstedkomme respekt.
DU mangler alle disse tingene,du fremstår for meg og det bekjentskapet med deg som jeg har grunnlag for å uttale meg om,som svært bitter,sint,urettferdig behandlet og ikke snev av selvinnsikt eller innsikt i noe annet heller.du svarer på alt med samme arrogante frekke og respektløse måte,selv de som prøver å være litt hyggelige mot deg flyr du i strupen på og det igjen får meg til å mistenke at du manisk og panisk svarer på,alt uten å ha lest et ord av det andre skriver til deg.Du er hårsår som få,du takler ikke konstruktiv kritikk selv om du blir gjort oppmerksom på at kritikken først og fremst handler om sak og ikke person.Jeg kunne ha fortsatt her,men jeg vet jo at sjansen er svært liten for at du leser.Poenget mitt er at du sikkert har vært ute en vinternatt før,men da må det ha vært med bind for øynene,for på,meg virker det som om du ikke har tatt til deg og lært noen ting som helst.
Ang.ting du har gjort så er det helt udiskutabelt at personlighet avsløres i det man gjør,altså handlinger (som man ALLTID har et valg om å utføre) ,ikke i det man sier.......
Hilsen synskepeggy.

Lovelulu

01.02.2015 kl.14:20

Jeg har lært av mine feil, og tatt lærdom av det også! Respekterer alle mennesker jeg. Men mennesker som gir meg null respekt som du og flere på bloggen her gjør, de fortjener heller ikke min respekt. Så enkelt er det Synskepeggy!

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.14:26

Lovelulu:
Der kan jeg med sikkerhet si at du har helt feil.Hadde dunhattvdet minste rett så ville vi ha sett det på,oppførselen din.
Husk at dunhattvdet en solid historikk her i denne bloggen og erfaringer man har gjort seg av deg er det stikk motsatte og det er ikke rart i det hele tatt at du nå prøver å fornekte og skyve under teppet hvordan erfaringen med deg her har vært.
Om hundre år er allting glemt funker ikke her skjønner du,jeg trenger ikke gi etter på alt du måtte finne på for husefredens skyld .......
Jeg ser at du har vært den klart mest aktive her med trakassering,økenavn,anklager,beskyldninger,sutring,kverulering og hersketeknikk,faktisk det verste jeg har sett NOENSINNE !!!!!
Du viser ingenting av det du hevder at du er,kun det motsatte...
Hilsen synskepeggy.

lovelulu

01.02.2015 kl.14:36

Takk det samme til deg Synskepeggy!

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.14:45

lovelulu:
ONDE folk holder normale folk seg unna - DU OPSØKER dem du påstår er ONDE !!!!
Nok et eksempel fra deg på at logikk og normal tankegang er totalt fraværende.
Svaret ditt på min siste kommentar bekrefter igjen det jeg sier : DU HAR IKKE TATT LÆRDOM AV NOEN TING !!!!!!
Og jeg vil ha meg frabedt arrogansen,respektløsheten og frekkheten du viser i å SAMMENLIGNE meg med deg !!!!!!!! Det er KUN i ditt hode at en så syk sammenligning lar seg gjøre !!
Hilsen synskepeggy.

lovelulu

01.02.2015 kl.14:49

Takk det samme til deg nok engang synskepeggy...Du beskriver alltid deg selv, og sier jeg er sånn. Lettvint så slipper jeg å skrive hvordan du er!

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.14:57

lovelulu:
Du bekrefter bare hva jeg sier og jeg er enda mer overbevist om at du ALDRI har vært ute en vinternatt for.
Du er like kverulerende,vranglåst og frekk som du var det i din ALLER FØRSTE kommentar her.
At du skal ha lært noe som helst,det var vel bare nok et forsøk på kvalmende humor fra din side.
De to siste kommentarene dine viser enten hvor stokk dum du egentlig er eller at du er påvirket av noe.... Og det er ikke første gang jeg har hatt mistanke om noe sånt når du kommer med babbel og uforståelig svada.
De to siste kommentarene dine viser at du har svært lite og syltynne greier å komme med her nå.Er det for mye å håpe på at det er dine siste kvalmende krampetrekninger av kverulering,trakassering,syting og hersking !!!
Hilsen synskepeggy.

lovelulu

01.02.2015 kl.15:00

Den som virker påvirket av noe her Synskepeggy er deg. Du gjentar deg selv hele tiden. Jeg har skjønt hva du mener for 1000 kommentarer siden, men jeg er IKKE enig skjønner du!

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.15:15

lovelulu:
Jeg gjentar meg selv så mye jeg vil i MIN blogg,og så lenge du gir utrykk for at du IKKE får med deg noen ting av det som blir sagt til deg.
Det gleder meg virkelig å se at du viser svakhetstegn,noe som jeg håper tyder på at du har fått nok snart,jeg kan holde ut jeg og ....
Liker du det ikke så vet du hva du må gjøre med det,eller har du ikke fått med deg det heller..
Hilsen synskepeggy.

lovelulu

01.02.2015 kl.15:22

Har fått med meg alt jeg. Fått nok for lenge siden. Håper du å har fått det snart. Hvorfor skal jeg følge denne regelen du har satt. Du kan vel slutte selv, så blir det slutt på dette! Men jeg glemte at du MÅ bare ha siste ordet...Det er barnslig det....Så jeg får vel være den voksne av oss her da å gi deg siste ordet...Versågod.....!

undrende

01.02.2015 kl.15:39

Hvorfor slutter du ikke bare å kommentere Lovelulu hvis du har fått nok for lenge siden?

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.15:47

undrende:
Har jeg sagt at jeg har fått nok for lenge siden,hvor står det ?
Jeg har sagt at det er interessant å se hvor lenge hun gidder for hun får inn i skallen sin at det ikke finnes noen vei ut for henne uten at hun godtar noen par skrubbsår på sitt ego og sin stolthet.
Du skjønner,jeg vet at det bare er et spørsmål om tid......
Det er et godt tegn at HUN sier at hun har fått nok,og det ser man jo også på hennes desperate forsøk på å fortsette her...
Hilsen synskepeggy.

luftebobbla

01.02.2015 kl.16:05

Å sirkuset er igang igjenn ser jeg....

01.02.2015 kl.16:08

Lovelulu:

Nå må du selv se at du har kommentert deg ut av denne debatten.Nå har du gått fra kverulering,nedrakking av alle,personangrep,trakassering og i tillegg til det har du fått utdelt et ukjent antall økenavn til alle som har vist seg her.

Det eneste du har igjen nå er hersketeknikk og den bruker du for alt du tror den er verdt.

Rådet er enkelt,ta med deg noen blåveiser og skrubbsår på egoet ditt og vær glad for at det var alt du fikk ut av dette.

SP jeg beundrer deg virkelig for den ro,tålmodighet og saklighet du har vist gjennom hele denne triste affæren.5000 - 0 til deg i din favør,du har fortjent det -:)

Mjiaow

01.02.2015 kl.16:10

Tror nok kommentaren til Undrende var til noen andre i tråden her.. Hehe..

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.16:15

Mjiaow:
Ja,det såg jeg,men var litt vanskelig å tyde akkurat det på grunn av manglende tegn.
Den kan forståes begge veier ved første øyekast,men jeg lar den stå som den er så kan jeg og undrende rette opp seinere.
Jeg leste : hvorfor slutter ikke du å kommentere Lovelulu...et komma der så hadde ikke kommentaren blitt lest som jeg gjorde,men det er uansett en bagatell egentlig :)
Du skjønner,jeg mente det andre jeg skreiv der.
Ha en fin dag :) Hilsen synskepeggy.

lovelulu

01.02.2015 kl.16:46

Nå fikk du siste ordet Synskepeggy, da må du vel være i 100 ? :)

undrende

01.02.2015 kl.16:54

Den kommentaren min var tiltenkt Lovelulu :-)

lovelulu

01.02.2015 kl.16:56

I tillegg har du fått en åpenbaring i et annet hjernedødt innlegg av deg du nettopp har shoutet, at du er ondskapen selv...HEHEHEHE. Kan en gjøre annet en å le av deg/dere. Er dette enda et forsøk på å få meg til å kommentere på et innlegg som er myntet på meg. Det skal du jaggu bli grønn for. Det skjer ikke! Du dummer deg loddrett ut!

luftebobbla

01.02.2015 kl.17:04

Herre min hatt lovelulu,bli itj du lei av å kverulere å spille offer? Ikke alt handle om dæ vettu

Mjiaow

01.02.2015 kl.17:05

Lovelulu: Siste ordet ? Haha.. Jaok.. Du har tydeligvis misforstått hva "Siste ordet" betyr :P Men det skjønner man jo når man tenker over hvor mye du har skrevet at nå er det siste ord fra deg.. Hahahah.. Herregud, blir helt matt... xD

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.17:12

lovelulu:
Du lider av et alvorlig tilfelle av forfølgelsesvanvidd og i tillegg er du paranoid og innbilsk !!!
MITT SISTE INNLEGG HANLER OM MEG !!!! Og jeg er i min fulle rett til å skrive om MEG i min egen blogg !!!!! Jeg fatter ikke at du ikke kan se det !
Hilsen synskepeggy.

lovelulu

01.02.2015 kl.17:13

Dere skjønner jo begge to at Synskepeggy skrev sitt siste innlegg om at hun er ondskapen selv, fordi jeg kalte henne ond. Ikke spill dummere en dere er....Det kler dere ikke. Nå kan Synskepeggy få siste ordet da, hvis det er livsviktig :D

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.17:13

lovelulu:
Ja takk,jeg tar gjerne siste ordet jeg,men jeg har sterk tvil på om du lar meg få det - frivillig.....
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.17:14

undrende:
Jeg var litt i tvil på den der, men ser det nå hva du mente :)
Hilsen synskepeggy.

luftebobbla

01.02.2015 kl.17:17

Lovelulu;sitter du der å kaller meg dum? Da må du faktisk være like dum som meg da,eller enda dummere..

Eller nei vent,jeg kan jo ikke kalle deg dum for man må faktisk ha litt sosial intelligens for å skjønne at ikke alt dreier seg om deg.

Yapp jeg påstår at du mangler en god dose av nevnte intelligens...stakkars deg.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.17:18

lovelulu:
Du ga meg siste ordet, troverdig har du aldri vært og det blir stadig bekreftet av flere her !!!
Det er bare du som får vridd mitt siste innlegg til å handle om deg og det forskrekker meg ikke for å si det sånn.
Nå må du gi deg,du ser spøkelser ved høylys dag og på grunn av det så trekker du den ene gale slutningen etter den andre....
Det begynner å bli tragikomisk.......
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.22:44

...også fra Leksvik: Hei,hei :)
Reint prinsipielt sletter jeg aldri noe intense bloggen,men det finnes ingen regel uten unntak uansett hvor prinsippfast man er,det gjelder også meg og i dette tilfellet er det det eneste riktige å gjøre og grunnen for det er at vedkommende som er omtalt ikke har noen rettferdig måte å få svare for seg på sånn som vi andre har.
Jeg har stor respekt for det du nettopp gjorde nå :)
Må nevne her at Lovelulu stjal kommentaren og postet den i sin blogg uten verken min viten eller mitt samtykke.
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

01.02.2015 kl.22:48

...også fra Leksvik:
I denne bloggen skal det være,ikke intense som det står i forrige kommentar.Det er ipaden som tuller med meg igjen,men den er så grei å ha nå som jeg ligger nede for telling på sofaen syk av influensa som jeg er.
Hilsen synskepeggy.

...også fra Leksvik

01.02.2015 kl.22:50

Tusen takk! <3

Hva Lulu velger å gjøre eller ikke er opp til henne. Hun viser bare SIN side av saken og høster sympati på det. At hun publiserer kommentarer som er skrevet til deg på sin egen blogg er fullstendig høl i huet, men det sier vel mer om henne enn om deg ;)

Håper forkjølelsa slipper taket snart!

Ha en fin kveld :)

K

02.02.2015 kl.07:54

Fy faen så KVALM oppførsel du har synskepeggy. Du innser det kanskje ikke selv, men du er en mobber. Du er rett og slett stygg og råtten på innsiden slik du holder på.

Livet mitt som klarsynt.

02.02.2015 kl.08:01

K:
Du er selvfølgelig,som alle andre,i din fulle rett til å mene hva du vil om hvem du vil :)
Hilsen synskepeggy.

Mayna

03.02.2015 kl.14:10

Lovelulu: Hvorfor holder du på, på denne måten? Du finner hele tiden noe du kan kverulere om og det er skremmende å se hvor intens du er. Kan du ikke heller si at nok er nok og trekke deg stilt å rolig utav situasjonen? Det vil gagne både deg og andre.

Du kunne vært den første til å gi deg. På den måten slipper du å ha vondt inni deg. Jeg leste bloggen din før, men etter alt det fæle du har skrevet, lot jeg være å gi deg klikk på bloggen.

Faren er at du kommer til å miste lesere når du angriper hele tiden. Det er lov å være uenig, men da skal man ta saken og ikke personen(e).

Skriv en ny kommentar

Livet mitt som klarsynt.

Livet mitt som klarsynt.

55, Bergen

Jeg er klarsynt og har vært klarsynt hele livet.Jeg har en stor lidenskap for det åndelige og lever hver dag i takt med min egen åndelighet og i mitt eget tempo.Jeg er svært kritisk til det kommersielle alternative miljøet og mener at det alternative miljøet i alt for stor grad bidrar til at man får oppfatning av at åndelighet,klarsyn,healing og alt annet innen det åndelige er uoppnåelig for alle andre enn dem selv - det er det ikke,det er tilgjengelig for alle og det er helt gratis.Jeg håper at denne bloggen og mine erfaringer kan bidra til å lette litt på det mystiske sløret og at flere finner sin egen åndelighet og tar det store steget mot å våge å leve i den på sine egne betingelser og bare dem.Ett av mine mange motto i livet er det faktum at en person kan gjøre mye,en stor forskjell,hele forskjellen faktisk i en gitt situasjon og alle slike situasjoner må ønskes velkommen som det de er - gaver.Historien som fremdeles følger meg hver dag er historien om jenta,presten og sjøstjernen.Den enkle filosofien er så lett å følge og så sann. Ellers er jeg svært samfunnsengasjert,er interessert i det aller meste som skjer i verden og har en bestemt mening om mangt og mye. Hilsen synskepeggy.

Kategorier

Arkiv

hits