Rosetog og snillisme dreper folk !

 

 

Mens myndigheter og politikere

oppfordrer til samhold,snillisme,rosetog og 

snu det andre kinnet til 

blir folk slaktet ned for fote og

alle typer vpen blir tatt i bruk.


(bilde fra Google)

 

Samtlige politikere er,utrolig nok,enige i en ting

og det de er enige om har gtt igjen som et slags mantra

s langt i denne valgkampen :

"Terror og terrorhandlinger banker p vr dr"

Men hva de har tenkt gjre for at folk skal vre trygge i eget 

hjem og eget land er,mildt sagt,mer uklart og tkelagt.

Ingen av dem har,s langt,gitt en god og troverdig forklaring 

p hva de har tenkt gjre med det.

Tror vre politikere at en offentlig advarsel ti det norske folk - 

som fr eller seinere garantert vil komme - 

om vre svrt forsiktig og p vakt i 

sine daglige gjreml er nok til stanse

en bil som kjrer inn i folkemasser og meier ned folk,

en selvmordsbomber som gr inn p et kjpesenter eller en

stappfull barneskole full av uskyldige barn

eller et giftangrep.

Tror ikke det nei,men det er det bare alle vi andre som tror

- ikke vre politikere,som er handlingslammet,feige og

snillismebefengt s det holder !

Hilsen synskepeggy.

 

 

67 kommentarer

Leo

18.08.2017 kl.11:27

Takk !

Vi er mangen som tenker det samme,men ikke s mangen som snakker rlig og hyt om det.

Vi er redde for f svenske tilstander hvor vold og terror syns vre ute av kontroll,det er vrt naboland.

Livet mitt som klarsynt.

18.08.2017 kl.11:42

Leo:
Folk begynner bli redde og engstelige og det m vre politikere ta inn over seg gjre noe aktivt med,men istedenfor gjre noe med det s fortsetter de kaste blr i ynene p folk og oppfordrer til alt som ikke har noen effekt p det kende problemet.
Svenske tilstander kan fort komme over grensen,ingen snakker om den klare sammenhengen mellom kt vold og innvandring ute av kontroll i Sverige heller,en eller to profilerte mediefolk har antydet noe i den retning,men har fort blitt stoppet i si mer.
Bryggen i Bergen,nr det ligger tre fire turistskip ved kai,er stappfull av turister og fastboende fks.en lrdag formiddag,der det ikke er noen sperringer for bil kjre inn i en stor folkemengde,tenker jeg at noen kunne ftt meid ned mange vantro....
Hilsen synskepeggy.

Ufo

18.08.2017 kl.16:18

Det nytter ikke g i rosetog og fordmme angrepet. Det m bli satt p plass konkrete tiltak for stoppe det. Hvis vi ikke gjr det og heller fortsetter som fr vil problemene ke i omfang.

Dessverre er det slik at folk gr rundt og er redde for terror, var i Danmark for noen uker siden. Da kom det en lastebil i ggata som skulle levere varer. Merket meg at folk forsvant s langt unna som mulig mens dem holdt ett ekstra ye med lastebilen.

Dessverre har vi nok bare sett starten p terroren. Har en ubehagelig flelse av at det blir mye vrre i fremtiden.

nsker deg en god helg:)

Livet mitt som klarsynt.

18.08.2017 kl.23:46

Ufo:
Hei igjen ufo :)
Nei,rosetog og snillisme hjelper ikke,men det ser ut for at det er det eneste initiativet vre styrende representanter er i stand til ta i kampen mot at folk blir drept.De som utfrer eller planlegger utfre terror ler av den tafatte handlingslammelsen som ser ut for ha rammet alle som burde ha "tenkt p det fr".Det er jo ikke snn at man ikke har blitt advart.
Mitt inntrykk er at vre styrende representanter har en gjennomgende arrogant holdning til hele problemet,det kan virke som om de er helt overbevist om at det samme som rammer uskyldige over hele verden ikke kan ramme noen her til lands.De oppfrer seg som om det er en problemstilling de ikke trenger forholde seg til - enda.
Det er ikke et sprsml om hvis,det er et sprsml om nr og jeg tror ikke at de som skal beskytte befolkningen er istand til det nr det bryter ls her hos oss.Dessverre,p dette punktet har jeg ingen tillit til dem som burde hatt det.
Sverige har jo innrmmet at de har skaffet seg et problem,men det var frst etter at de hadde mistet all kontroll,det har ikke Norge trengt innrmme enda,det m vel g noen liv tapt frst,s kanskje de innrmmer delvis...
Ha en flott fredagskveld og god helg til deg ogs ufo :)
Hilsen synskepeggy.

S

18.08.2017 kl.21:31

Svenske tilstander har alltid kommet over grensen til Norge; er nok snn det er - tradisjon og skippertakene til Norge mens Sveriges internasjonelle struktur bryter over grensene til lille Norge - fr i tid / flere mennesker / lr av svenskene folkens...

Livet mitt som klarsynt.

18.08.2017 kl.23:28

S:
Hva mener du ?
Lre av svenskene ? Da er vi vel virkelig ille ute ?
Hilsen synskepeggy.

S

19.08.2017 kl.09:43

Som en svensk i Norge; ser jeg meg som Emil p Lnneberget der er 'grindspojken' p hrensen mellom norsk og svensk - blitt jalt svenskefaen siden barn; n er snillismen ferdig - n m dere fjellaper ta erkjenne med at faktisk tillater dere innrmme at kttbullar er bedre enn fiskeboller, at ikea er mere i deres natur enn skeidar, at trket fesk er bare noe vas o tradisjonelt...dere m vkne opp p ryste av dere stvet her nu o tillate dere en drpe svenske inn i deres DNA:) snart kommer svenske revolusjonen...flere svenske flagg p 17-mai...jepp jepp...nu jvlar

Livet mitt som klarsynt.

19.08.2017 kl.10:12

S:
Jeg tror de som kommenterer her mener den kte volden og terror som ryster Sverige for tiden.
Jeg er enig i at man n m f ynene opp forst at rosetog,snillisme og masing om samhold IKKE er noe forsvar mot terror - som helt garantert vil ramme i Norge ogs.
Vi,grasrotfolket har sett dette komme lenge,men de som STYRER oss lukker fortsatt ynene.....
Seinest i dag leste jeg at PST antar med stor sikkerhet at terror vil ramme norske ml i r,samtidig kommer de med den STRSTE lgnen om at "det er svrt lite sannsynlig at akkurat du personlig blir rammet" - WTF,.....
Hilsen synskepeggy.

S

19.08.2017 kl.14:22

Jeg s ogs det med PST; i r? Vi er jo snart i september...hva mener de med det(!?) - men ja, statistikk for at selv blir drept er liten, men ja...noen av oss vil stryke med? Livet gr...og s stopp, the end...n trenger vi klarsynthet her nu

Livet mitt som klarsynt.

19.08.2017 kl.14:35

S:
Ja,hva mener de egentlig ? De tar i bruk to ord : terror og frykt,da er vel alt sagt for min del.
Og hva mener det med at det er "svrt liten sannsynlighet for at jeg personlig kan bli rammet" ? Er det snn forst at alle andre enn jeg br frykte for terrorhandlinger?
Det er tketale p hyt niv fra ekspertene,like uforstelig som alt som kommer fra tkefyrsten over alle tkefyrster - ap(e) lederen.

Det er en annen som pberoper seg evner,som "s" terrorangrepet i Spania nylig der en folkemengde blei meid ned av en varebil.Personen som pberoper seg evner kunne til og med nevne fargen p bilen - etter at angrepet hadde skjedd.Henne kan man sprre for "plitelige" svar.....
Hilsen synskepeggy.

Inger J

19.08.2017 kl.16:03

Toril : Hvorfor skriver du kommentarer til Inger J p denne bloggen?

Inger J har egen blogg.

Og har ikke Inger J sagt at hun nsket INGEN KONTAKT med deg Toril?

Du er ingen person Inger J nsker ha kontakt med Forstr du ingenting Toril?

Livet mitt som klarsynt.

19.08.2017 kl.16:38

Inger J:
N m du slutte blande deg inn i noe som kan bli en god diskusjon med dette vset ditt.
Hvem er det du tror er Toril n da ?
Bruk mageflelsen din,den er jo til stole p !
Du traff skikkelig p ditt "syn" om Terrorangrepet i Spania,du fikk til og med fargen p bilen riktig - etter at angrepet hadde skjedd - veldig godt gjort IngerJ og det styrker s absolutt din troverdighet,det m jeg si !
Jeg rdet deg til slette det skammelige innlegget der du snakker om dette "synet" du skal ha hatt av respekt for dem som blei rammet,men neida,ikke du for du vet ikke hva respekt er for noe !
Hilsen synskepeggy.

Misantrop

19.08.2017 kl.16:39

Les deg opp p Kalergi planen

Dette er alt nye planlagt og innen et par generasjoner vil Europa slutte vre Europeisk

Klarer du gjette hvem som er bak dette? Et hint, du vil f sparken hvis du sier noe negativt om denne gruppen

Livet mitt som klarsynt.

19.08.2017 kl.16:41

Misantrop:
Det er en mistanke man har hatt lenge.
Hilsen synskepeggy.

Toril

19.08.2017 kl.17:04

Inger J:

Ha det klart for deg Inger J! Jeg svarer deg akkurat som jeg vil i kommentarfeltet til Synskepeggy! Det er hennes blogg! Du kan ikke komme bestemme hvem som skal kommentere i kommentarfeltet til Synskepeggy! Liker du ikke at jeg kommenterer, er det kun ditt eget problem!

Nr du kommer med stygge, kvalmende og fantasifulle beskyldninger og lgner mot meg i kommentarfeltet til Synskepeggy har jeg retten p min side forsvare meg!

Kunne ikke falle meg inn synke s dypt kommentere p din blogg!

Som Synskpeggy sier s er du den mest respektlse bloggeren jeg noen sinne har sett, og du eier ikke respekt for noe annet enn dine fantasier som du tro er sanne, men som er L..G.N = lgn!

Unnskyld kjre Synskpeggy for at jeg svart Inger J, men jeg tler ikke at den bloggeren farer rundt med lgnene sine! Jeg vet du skjnner hva jeg vil frem til.

Livet mitt som klarsynt.

19.08.2017 kl.17:14

Toril:
Hei,Toril :)
Jeg skjnner utmerket Toril :)
Paranoiaen hennes er visst helt ute av kontroll....

Hun burde forst at ingen gidder skrive til noen som kaster det rett i sppelbtta,da skriver man heller i blogger som man vet at hun overvker og leser hvert ord.

Ha en flott lrdag :) Klem fra synskepeggy.

19.08.2017 kl.18:17

Du tler ikke hre sannheten om din oppfrsel Toril. Det har du ALDRI gjort.

Er det mange so har konfrontert deg? med beviser og. SELV med bevisene s blnektet du.

Hvorfor skal vi tro p ei falsk kjrring som deg?

Du m st for dine lgner i fitt hjerte. For jeg ser jeg treffer, nr jeg skriver o alt annet en deg. S tror du AKT handler om deh. Da vet jeg med sikkerhet at jeg treffer en nerve til deg.

du n bare vite at folk har bekreftet at det var deg som har sttt bak alt brket de siste 8 rene. DET har jeg og ftt bekreftet fra opp til flere som har opplevd deg.

Din sto er langt fra ren. Det skal du ha klinkende klart for deg Toril.

Fortsett og kommenter om meg her du. DET gir meg mange klikk p min blogg.

Fy faen for ei falsk kjrring du er Toril. MAN tror det ikke fr man havner i dine klr. DER er det mange som har vrt. Men vi er mange som kom oss ut fra dine klr ogs. HELDIGVIS FOR OSS

Sp og Du er samme kaliber. S ikke rart folk tror Toril og SP er 1 og samme person.

Livet mitt som klarsynt.

19.08.2017 kl.18:46

Anonym:
Hvem er det som ikke tler hre sannheten om sin egen oppfrsel ?
Det er DU det,IngerJ og det finnes det utallige beviser for i diverse kommentarfelt her i denne bloggen !!
Denne personhetsen av Toril grenser til personforflgelse og grov trakassering og det er kriminelle handlinger !!!
Hilsen synskepeggy.

Inger J

19.08.2017 kl.18:19

Du tler ikke hre sannheten om din oppfrsel Toril. Det har du ALDRI gjort.

Er det mange som har konfrontert deg? med beviser og. SELV med bevisene s blnektet du.

Hvorfor skal vi tro p ei falsk kjrring som deg?

Du m st for dine lgner i ditt hjerte. For jeg ser jeg treffer, nr jeg skriver om alt annet en deg. S tror du ALT handler om deg. Da vet jeg med sikkerhet at jeg treffer en nerve til deg.

du n bare vite at folk har bekreftet at det var deg som har sttt bak alt brket de siste 8 rene. DET har jeg og ftt bekreftet fra opp til flere som har opplevd deg.

Din sti er langt fra ren. Det skal du ha klinkende klart for deg Toril.

Fortsett og kommenter om meg her du. DET gir meg mange klikk p min blogg.

Fy faen for ei falsk kjrring du er Toril. MAN tror det ikke fr man havner i dine klr. DER er det mange som har vrt. Men vi er mange som kom oss ut fra dine klr ogs. HELDIGVIS FOR OSS

Sp og Du er samme kaliber. S ikke rart folk tror Toril og SP er 1 og samme person.

Livet mitt som klarsynt.

19.08.2017 kl.18:42

Inger J:
Denne hetsen av min gode bloggvenninne M du bare slutte med,du er jo helt besatt av Toril og meg.Du driver notorisk personhets - noe som du selv hevder at du tar sterk avstand fra.
Men,du kan hjelpe til f debatten p riktig spor igjen og si din mening om flgende :
I en av partidebattene sa sutrepaven "vi m ta dem godt imot med pne armer,gi dem det de vil ha og oppfre oss skikkelig mot dem",antakelig i den tro at om vi gir dem alt de vil ha s blir de glad.
To dager seinere dreper og skader en 18 r !!!!! gammel gutt flere tilfeldige personer i Finland.En 18 r gammel gutt er i alles yne helt harmls og ufarlig,men i dette tilfellet var 18 ringen livsfarlig.Det satt langt inne for finske myndigheter kalle angrepet for terrorhandling,men n har de gjort det samt opplyst om hvor i verden gutten kommer fra.
Sprsmlet er,vil sutrepaven fortsatt hevde at bare de fr alt de vil ha og blir tatt godt i mot s blir det s bra s.
Hva mener du om det,IngerJ ? - Og hadde du kanskje et "syn" om dette ogs - i ettertid ?
N har du sjansen til komme inn hit med annet enn det vanlige lgn,anklager og beskyldninger - jeg ville brukt den !
Hilsen synskepeggy.

Inger J

19.08.2017 kl.18:29

Glemte ta med. Jeg leser ikke kommentarene i de andre innleggene fra deg til meg For. S du skriver til nien som ikke bruket energi p deg. Ser bare verst at navnet mitt sye. da leser jeg ikke lengre . Du eier uansett ikke folkeskikk. MAN vet fra fr at det er kun svada som kommer fra dine fingre nr de treffer tastaturet spm sikkert er fullt av rdvin.

Det er trist at du er slik. Har du lesere til dine blogger uten bruke 1000 kr p shouting?

Tviler.

Livet mitt som klarsynt.

19.08.2017 kl.18:48

Inger J:
Haha,enda en lgn fra deg.Du leser hvert eneste ord IngerJ det har du bevist mange ganger med det du selv skriver.
Hilsen synskepeggy.

Livet mitt som klarsynt.

19.08.2017 kl.19:03

Inger J:
M ogs si at etter ha lest innleggene dine der du skriver om sex med avdde,du innbille deg at en noe pgende telefonselger prver sjekke deg opp,telepati og "syn" av en naken dame p et grumsete uskarpt bilde,s er det ikke lett ta deg s veldig serist..
Hilsen synskepeggy.

S

19.08.2017 kl.19:15

Kanke dere bare slappe av ha fred i verden o snn...hva er greia

Livet mitt som klarsynt.

19.08.2017 kl.19:24

S:
Det er bare dama med "utrolige evner" som kjeder seg igjen,det gir seg snne utslag som man (ofte) ser i bloggen min.
Hun er besatt av synskepeggy,rett og slett,hun har til og med skrevet et innlegg i bloggen sin om at jeg prver sjekke henne opp samt beskyldninger om at jeg skriver kommentarer i hennes blogg 24/7 under diverse nicnavn som Lars,Bente,Siri,Hildeho osv,men ikke noe av dette stemmer annet enn i hennes hode.
Beklager denne ufine kleggen med "evner" sin oppfrsel her n.
Hilsen synskepeggy.

19.08.2017 kl.19:27

Det var en grei og interessant diskusjon flge med p til du dukket opp Inger

Else Marit

19.08.2017 kl.19:45

Sorry SP for at jeg svarer Inger. Men jeg er fly forbanna at jeg koker. Jeg vet at det delegger den fine debatten du har.

Hvis det er noe jeg tar avstand fra s er det lgn og hets Det er greit nok at jeg blir hetset selv. Det bryr jeg meg ikke om. Men jeg tler ikke at en god bloggvenn som SP og en av mine beste venninner blir hetset og lyet om. For da blir jeg rykende forbanna.

Den forbanna sannheten til Inger ER og BLIR en STOR lgn. Og det er ingen som glemmer hva Inger gjorde mot sin bloggvenninne da hun sendte mail til en bostedskommune hvor bloggvenninnen bodde. I mailen ba Inger om at bloggvenninnen mtte umyndiggjres. Hvilken normal oppegende blogger gjr snt mot en bloggvenninne? Jeg fikk kopi av mailen fra davrende bloggvenninne av Inger. Og det frister legge ut mailen p bloggen min. Jeg tar ikke fem flate re for gjre det.

Jeg har aldri i mitt liv opplevd maken til en verre blogger enn Inger. Og det beskrivelsen min av henne er at hun er lystlgner, sjalu, har ikke selvinnsikt, eier ikke empati og er gjennomsyret av hat og ondskap. Du er som en rtten tomat bestende av lgner. Jeg er glad for at jeg IKKE kjenner deg. Og jeg er glad for ikke ha en snn person i min vennekrets.

Inger har ALDRI tlt at vi er MANGE venner og bloggvenner av T og SP som sttter dem. Og Inger tler IKKE f hre SANNHETEN om den forferdelige og motbydelige nettoppfrselen sin.

Hun har blitt verre og verre etter som rene har gtt. Og hun har ikke evne gi seg.

N fr du faen meg slutte Inger. Du har faen meg IKKE noe med om T eller SP shouter. Er det ditt problem? Inger kan holde kjeft blande seg bort hva andre bloggere velger gjre.

Evner meg midt i rva. Det er IKKE normalt at en voksen person sitter og lever seg inn i en fantasiverden fult av lgner. Og f seg til skrive at hun har evner. Alle oppegende forstr at det IKKE er tilfelle;)) Men Inger forstr det ikke selv. Noe er serist galt med hele oppfrselen til Inger.

I mange r har Inger prvd sverte T med lgnene sine for splitte bloggvennskapet mellom SP og T. Det har hun ikke klart;)) Bloggvennskapet deres bestr;))

Inger skal vre klar over at VI er MANGE som stoler 100% p T. Og det kommer vi ALLTID til gjre samme hvor vondt det er se for deg.

Inger skal holde kjeft beskylde andre for vre alkoholikere. Det er en alvorlig anklage skrive snn om en person som hun IKKE kjenner privat.

Ha en fin kveld SP;))

Hilsen Else Marit

Livet mitt som klarsynt.

19.08.2017 kl.20:02

Else Marit:
Det er helt ok,Else Marit :)
Hun slipper ingen kommentarer gjennom spamsperren og da m man skrive et sted man vet at hun ser det.
Det var jo hun som,helt umotivert og ikke var blitt provosert i det hele tatt som kom inn her og begynte brke helt usakelig midt i en diskusjon.Jeg spurte om hennes mening om terror som rammet folk i Finland,men hun var tydeligvis ikke interessert i diskutere temaet for hun har ikke svart p det.
De meldingene hun har lagt ut n er ikke fnugg av bevis for at Toril og Diva Andrea har skrevet,det er nok hun selv som har skrevet dem med to forskjellige mobiler.
Og,uansett s er det forbi tarvelig legge offentlig private meldinger uansett hva de inneholder og uansett hva man prver bevise.Snt gjr man bare ikke om man har litt moral innabords,men det tror jeg ikke hun har snev av.
Hun overbeviser ikke meg med de meldingene der er ingen avsender og ingen mottaker,jeg tipper hun har skrevet dem selv.

Ha en fin kveld du ogs,Else Marit :) Hilsen synskepeggy.

Else Marit

19.08.2017 kl.20:02

Der har Inger trkket i baret p bloggen sin. Jeg snakket med T nettopp.

Det beviser hvor ondskapsfull og hatefull Inger er,. For p bloggen til Inger har hun lagt ut kopi en privat chatsamtale som hun hadde med denne veskekjerringa da de var bloggvenner i 2014.

Og Inger glemmer sine EGNE ord at det er IKKE lov til kopiere andres ndsverk UTEN tillatelse.

Kopien er fra en faceooksamtale som hun hadde med veskekjerringa. Det har IKKE Inger J lov til gjre.

Hvem faen er det som sttt og stadig belrer andre bloggere p bloggen sin at det IKKE er lov til legge ut kopi og printscreen av det andre har skrevet UTEN sprre om lov? Inger har IKKE spurt T s vidt jeg vet. Hvem gr i fella selv? Inger. Du snakker om at hun str med buksene p hlene.

Jeg skal legge ut den mailen jeg fikk fra hennes tidligere bloggvenninne som hun sendte til kommunen hvor hun ba bloggvenninnen bli umyndiggjort.

Livet mitt som klarsynt.

19.08.2017 kl.20:18

Else Marit:
Det spiller ingen rolle hvor og hva meldingene kommer fra,reint prinsipielt er det helt forkastelig legge ut private ting p den mten og i den hensikt hun gjr det.
Dette br hun f konsekvenser p,det er ikke akseptabelt.
Kverulerende veska gjorde jo det samme,hun la ut private mailer,men hun skjnte at hun hadde tabbet seg skikkelig ut og var kjapp med slette.
Det er litt av en bloggvenn IngerJ har der - veskeguri = falskeste av de falske,men det overrasker meg ikke og de vil heller ikke overraske meg om hysteriske kverulerende veska og IngerJ n braker sammen i krangel.
Jeg rder deg til ikke legge ut dokumentet,ikke la hun f mer vann p mlla og iallefall ikke noe hun kan bruke mot deg,man vet ikke hvor langt ned hun kan synke og hvor tarvelig oppfselen hennes kan bli om hun fr noe "ta" andre p.
Hilsen synskepeggy.

Else Marit

19.08.2017 kl.20:09

SP

Det er usmakelig og motbydelig oppfrsel fra Inger. T bekreftet p chat til meg at hun skrev dette til veskekjerringa i 2014 fr hun slettet henne som venn. Vi var 4 personer som kalte Inger for Pinoccioheksa. Det var veskekjerringa, en blogger G, T og meg. Og navnet ble funnet opp av en blogger som dessverre ikke blogger lengre. Vi syntes det var et godt navn;))

Livet mitt som klarsynt.

19.08.2017 kl.20:20

Else Marit:
N har du ftt henne enda mer fra seg av paranoia,hehe :)
Men,det var hun som startet dette !
Hilsen synskepeggy.

Lillja.blogg.no

19.08.2017 kl.20:29

Bra innlegg, og jeg er s enig! Ha en god kveld :)

Livet mitt som klarsynt.

19.08.2017 kl.20:46

Lillja.blogg.no:
Takk,Lillja :) Hilsen synskepeggy.

Ufo

19.08.2017 kl.20:34

Har bevist holdt meg unna konflikten her inne, men jeg synes du kan la denne konflikten ligge inger J.

Du har vell kommet lenger enn barnehage stadiet? Synes det er trist at du hele tiden skal dra opp igjen gamle konflikter, hvorfor ikke bare vre voksen og la det ligge? Eller gir det deg en glede krangle?

Synes det er trist at bloggen din blir delagt p denne mten synskepeggy. Bra du aldri gir opp, hadde det vrt min blogg hadde jeg ikke orket holde p. Hper denne damen kan la det ligge snart.

nsker deg en fin lrdag:)

Livet mitt som klarsynt.

19.08.2017 kl.20:45

Ufo:
Hei,ufo :)
Det er hennes vanlige fremgangsmte vi ser her n,hun bryter inn i diskusjoner med usaklige beskyldninger,lgn og anklager,hun dukker opp med tullet sitt helt ut av det bl og jeg aner ikke hva som trigget henne denne gangen.
Jeg ga henne en sjanse til redde seg inn og bli litt saklig
,men den sjansen hun fikk tok hun ikke.Det er tydelig at hun vil krangle og kverulere.
Hun er helt besatt av meg bloggen min og det at Toril K og jeg er gode venner.Hun takler det rett og slett ikke og jeg har sagt flere ganger tidligere at det kan virke som om hun fremprovoserer krangel fordi at hun har en slags pervers glede av at folk tar til motmle og forsvarer seg selv og hverandre.Og snne tendenser kan man bli avhengig av.
IngerJ har opplevd at blogg etter blogg har blitt slettet p grunn av at folk ikke takler ha med henne gjre,jeg sletter IKKE p et snt grunnlag og det takler hun heller ikke.
Ha en fin lrdag du ogs,ufo :) Hilsen synskepeggy.

Inger J

19.08.2017 kl.21:58

S du vet det Toril K.

Man gr ikke g ansvarsvakter p natt i helsesektoren. OM man et tilbakestende som du s pent skrev i en melding til noen p Facebook. SOM jeg har gtt kopi av.

M lure p hva som surrer i dott hode Toril K. Som gr deg til ha en slik oppfrsel.

Jeg har flere beviser.

Stakkars arme menneske.

Jeg kommet ALDRI til og bli nettvenn med deg Toril K, eller SP. Eller EM de gangene du ikke trr bruke ditt eget navn.

Dere skal f fred fra meg. Sannheten ligger p min blogg. Jeg har ren sti. har et godt liv.

S

19.08.2017 kl.22:09

Bloggen blikke delagt-detta er et noks viktig tema og kjipt med nedlatende tema - kjenner ikke SP, T eller Inger J eller noen...men det er alltid et individ bak ordene her; hvem som har rett, hvem som har feil etc...s kan man diskutere med ren logikk; helt til ligikken sprekker og finner utav vi skriver utav flelser osv - anyways enff psykobabbleriana; det jfg ville si er at jeg hadde over en periode som strakk seg over mange r der en var ute etter meg; smerte meg - elsk meg ellers!? Jeg ble veldig forstyrra fordi av trusler etc og ja..mye; slo meg ikke fr senere at 'stalkere' ikke kan resonneres med; man burde ignorere - men stalkeren kan vre lur o komme tilbake under annet pseudonym. Hun jeg hadde med gjre hadde en veldig emisjonell skade som jeg ikke kunne bre, hre, lytte eller ta skylden for! Til slutt ble nok nok og stille...jeg ble anbefalt fra folk p slettmeg.no om hvilke lover som gjelder om man trenger ta steg for beskytte seg mot noen. S ja...fokkit..vetke men detta minna meg bare om detta og snakk om hvem som har rett, feil, sannt etc...irrelevant; just fucking leave it and move on...#tirade

Livet mitt som klarsynt.

19.08.2017 kl.22:38

S:
Denne IngerJ har holdt p brke i bloggen min siden 2010.Hun dukker opp med jevne mellomrom bde med eget navn og ofte nicnavn.Beskyldningene hennes hrer ingen steder hjemme,fra anklager om at Toril K er jeg er en og samme til direkte ufine kommentarer om gr p personangrep,utseende osv.Det verste er vel allikevel at en av hennes utallige "anonyme" indirekte oppfordret bde Toril K og meg for ta selvmord og "gjre alle en stor tjeneste og fjerne oss selv fra denne verden".Hun har ved flere anledninger anklaget meg for vre alkoholiker og at barnevernet burde kobles inn i min familiesituasjon.
Denne damen lever i en fantasiverden uten like og nr hun gir utrykk for fantasiene sine og de som blir angrepet tar til motmle mot oppfrselen hennes er hun storfornyd og innbiller seg at folk reagerer fordi hun "har truffet en nerve" og da mener hun at hun vet sannheten.Det slr henne ikke et yeblikk at det er mten hun fremstr p som fr folk til ,reagere p hennes oppfrsel.
Det er bare lese noe av det hun har skrevet i sin egen blogg,du vil gjre som jeg,sitte hoderystende ha vanskelig for tro dine egne yne.
Jeg tror man trygt kan si at dette mennnesket er n stalker og helt besatt av denne bloggen.
N var det jo du og jeg som diskuterte denne gangen da hun blandet seg inn med lgn og usakelig svada.
Men,n har hun takket for seg - igjen og da,som vanlig,flger innlegg etter innlegg med krenkende og lgnaktige beskyldninger mot Toril K og meg
Hilsen synskepeggy

Toril

19.08.2017 kl.22:12

Inger J:

Skjerp deg din lystlgner, for det str skrevet i pannen din! Du har ikke bevis i det hele tatt, og de bevisene som du pstr at du har har du i egen person forfalsket! Tror du ikke jeg vet det?

Der var du igjen ja! Du tler ikke hre sannheten at Else Marit er en god barndomsvenninne av meg som jeg har kjent siden vi var 5 r gamle, og hun har abyssiner fra meg! Disse beskyldningene dine om at andre er falske personer er gammelt ml som du selv har diktet opp i hodet ditt, fordi du nekter godta at s mang har deg langt opp i vrangstrupen pga din kvalme og stygge oppfrsel p egen og andres blogger.

Sannheten din = Lng, og ikke noe annet! Du vet ikke hva sannhet er en gang. Du passer perfekt for betegnelsen lystlgner som lever i din egen syke fantasiverden som ingen andre tror p.

Kom igjen! Legg ut alle de skalte falske "bevisene" som du har ftt fra din eneste bloggvenninne Veskeguri. Jeg har ikke gitt Veskeguri tillatelse til at noe av det jeg skrev til henne p facebook da vi var bloggvenner skal offentliggjres. Er det ikke du som alltid ppeker at andre bloggere ikke har lov til kopiere for legge ut??? Dobbeltmoralist der du er! Nei, unnskyld jeg glemte det! Det gjelder jo selvsagt alle andre unntatt deg, for du gjr aldri noe galt! Kyss meg p det stedet som str hyest i potetkeren nr jeg plukker poteter!

Huff for et tragisk og kjedelig liv du har, og du m kjede deg voldsomt p din egen blogg siden du sprer kvalme inne p bloggen til Synskpeggy!

Stien din er full av mkk og skitt!

Toril

19.08.2017 kl.22:34

S:

Det er nettopp det som har skjedd p bloggen til Synskpeggy. Det kommer anonyme inn p kommentarfeltet hennes, og de begynner delegge kommentarfeltet med stygge og usmakelige kommentarer. Synskpeggy kan ikke skrive ett eneste innlegg fr det dukker opp anonyme brkmakere som skal krangle.

Synskpeggy har mange ganger sagt at hun kjenner igjen ip-numrene deres, men noen av brkmakerne og kranglefantene greier komme seg forbi ip-sperren. Da er en blogger maktesls. Jeg har blitt fortalt at noen kan endre p ip-nummeret sitt ved hjelp av et program, men jeg aner ikke hvordan de gjr det. Det blir for hyt datateknisk for meg.

N har jo Inger J offentliggjort deler privat facebookchatsamtale jeg hadde med ei jeg var facebookvenn med. Hun som var min facebookvenn har ikke min tillatelse til la noen andre publisere det jeg skrev til henne p chat.

Jeg kan ikke uten noen omstendigheter kopiere en kommentar fra Synskpeggy sin blogg for sette inn p et innlegg p min egen blogg, for jeg m sprre Synskpeggy om tillatelse.

Livet mitt som klarsynt.

19.08.2017 kl.22:55

Toril:
IngerJ og en viss annen blogger har jo ved flere anledninger gitt tydelig utrykk for at deres fremste ml er f synskepeggys blogg fjernet fra blogg.no.
Det m vre et sviende nederlag for dem begge at jeg fortsatt er her.
Hilsen synskepeggy.

Else Marit

19.08.2017 kl.23:10

N SLUTTER du hetse T og SP Inger. La T og SP vre i fred. Og du SLUTTER ogs med dine idiotiske pstander om at T er meg, at T er SP eller at SP er meg. De konspirasjonsteoriene dine er og spekulasjonene dine har du brukt opp for mange r siden. At du ikke blir lei. Og at du gidder holde p med det samme hakket i plata som du har gjort siden 2010. Det eneste jeg gjr er le rtt av deg. For det finnes ikke hp for snne folk som deg.

Hvem var det som kom med en reel trussel p kommentarfeltet til SP for et par r siden? Det var du Inger. Du prvde true meg til taushet nr du skrev at du visste hele navnet mitt og hvor jeg bodde. For du pstod at du hadde funnet meg p gule sider, 1881 og facebooken min. Og da skrev jeg til deg at det var godt gjort at du hadde funnet meg p facebook. For du ble blokkert av meg p facebook s tidlig som i 2010;))

Du tler faen meg ikke at MANGE av oss som er bloggvenner av bde SP og T har egne meninger om DIN idiotiske nettoppfrsel.

N lar du T og SP vre i fred. Og jeg skal ha meg FRABEDT om at du sprer lgner, usannheter og sverter folk du IKKE kjenner personlig. Du kjenner IKKE T eller SP personlig.

Det eneste du gjr er grave din egen grav som blogger med den idiotiske og avskyelige nettoppfrselen du viser. Og du er 54 r? Ingen NORMALE 54 ringer har en snn oppfrsel som det du viser og har vist.

Normale 54 ringer har evnen i se hvordan de selv oppfrer seg, de har empati, de har selvinnsikt og de har noe du ikke har. Og det er FOLKESKIKK og NETTSKIKK.

Jeg beklager SP. Men jeg er lynende forbanna p den bloggeren der at jeg m tape fast fingrene mine til stolen for ikke skrive noe jeg kommer til angre p.

Hilsen Else Marit

Livet mitt som klarsynt.

19.08.2017 kl.23:22

Else Marit:
Hun koser seg n,IngerJ,p sin egen forskrudde mte - hun fr oppmerksomhet og (innbiller seg) at hun har sin sti ren og den eneste som vet sannheten.
Fakta er jo det rake motsatte - hun vet absolutt ingenting :)
Hilsen synskepeggy.

Kari

19.08.2017 kl.23:31

Der var Inger J R p plass igjen og hun greide delegge en fin diskusjon som du hadde:(((

Du Inger J R synker dypere og dypere. Jeg har fulgt med hvordan du og bloggvenninnen din fra Nord Norge drev og kranglet p en viss Agngel sin blogg s tidlig som i 2007/2008. Jeg trodde du skulle bli voksen men du viser det stikk motsatte Du blir verre og verre og du har alltid vrt sykelig sjalu p andres bloggvennskap.

Veit du at du kan takke deg selv for at du str helt aleine uten en eneste bloggvenn for de du hadde kan du takke deg selv for at du mistet. Mange av oss som har sett nok av din kvalmende og ekle oppfrsel gjennom mange r.

Det er ikke noe nytt at du legger skylden p uskyldige mennesker og det har du alltid gjort. EM nevner den mailen som du sendte til den kommunen hvor du ba om at bloggvennen din fra Nord-Norge mtte bli umyndiggjort er et godt eksempel for hva du er lagd av. Hvis noen hadde gjort det mot meg skulle det ha blitt mnelyst for den som hadde gjort det. Synd bloggvennen din var dumsnill og godtok unnskyldningen din for du fortjente ingen unnskyldning.

Hold deg til din nye bloggvenn du for dere to er samme kaliber som passer sammen som fot i hanske.

Baron Blet av Tjlling og Trankebar

20.08.2017 kl.04:04

Kjerringer, alts.

Makan!

Skjerpings!

Livet mitt som klarsynt.

20.08.2017 kl.11:14

Baron Blet av Tjlling og Tra:
IngerJ og den kverulerende hysteriske veska gjr alt for f istand krangel.De to = anklager,beskyldninger om mobbing osv.kverulering,lgn og hets hver eneste gang de viser seg p blogg.no !
Men det ser du jo selv.
Hilsen synskepeggy..

Leo

20.08.2017 kl.10:43

Hvorfor er du s opptatt av lesertall til Sp er det for at du er bekymret for pengebruken eller er det for hovere.

Tror ikke Sp er blakk og jeg tror ikke hun bryr seg s mye om lesertall

Livet mitt som klarsynt.

20.08.2017 kl.11:10

Leo:
Det er bare en av besettelsene hennes mot meg som gjr at hun er s opphengt i det (ogs)
Etter at hun skreiv at hun var overbevist om at jeg var en mann ved navn Lars og atnjeg prvde sjekke henne opp,har jeg forsttt at MYE er ute av vater der.
Hilsen synskepeggy.

Glafo

20.08.2017 kl.12:39

Det er jo stalking og kan politianmeldes

Livet mitt som klarsynt.

20.08.2017 kl.12:47

Glafo:
Det er stalking og hun har vrt fullstendig besatt og har stalker bloggen min siden 2010.
Hun,hysteriske veskeguri og en blogger til (som jeg ikke vil nevne navn p i frykt for mer intens stalking) har stalket bloggen min i flere r.
Jeg er fullstendig klar over det og jeg er fullstendig klar over hensikten til den ikke navngitte bloggeren ogs.
Hilsen synskepeggy.

anonym1

20.08.2017 kl.12:40

Ingers oppfrsel er i beste fall mislykket forsk p hersketeknikk en teknikk hun ikke behersker godt nok.I verste fall er oppfrselen symptom p noe annet

Livet mitt som klarsynt.

20.08.2017 kl.12:43

anonym1:
Det samme har jeg sagt til henne mange ganger - men for dve rer !
Hilsen synskepeggy.

Toril

20.08.2017 kl.13:09

Glafo: I tillegg tler de ikke at mange av oss som er Synskepeggy sine bloggvener sttter henne. De faller ikke i god jord hos dem. Mange av Synskepeggy sine lesere som selv har blogg trr ikke en gang lenke til sine blogger i frykt for at de Inger J, Veskeguri og den 3 bloggeren skal finne p. Det er flere av Synskepeggy sine bloggleser som har ftt de tre inn p sine blogger de gangene de har lenket til bloggene sine.

I 2011 hadde Synskpeggy, en annen god bloggvenninne av oss og jeg en misforstelse. Vi tre ordnet opp som voksne mennesker, og etter den tid har bloggvennskapet vart. Alle tre er vi venner p facebook. Det at vi ordnet opp som voksne mennesker tlte ikke Inger J. Etter den har hun blitt verre og verre, og hun gjr alt for prve sverte meg med lgner og dritt. Hun har til og med gtt s lagt at hun kopierte flere kommentarer som var skrevet i mitt kommentarfelt av mine blogglesere. De kommentarene har hun signert med mitt navn, og sendt dem rundt i andre bloggers kommentarfelt i et forsk p sette meg i et drlig lys ovenfor Synskepeggy og mine bloggvenner.

Hvor mange ganger har ikke Inger J sittet p sine blogger og belrt andre bloggere om ndsverkloven? Ikke bare en gang, men mange ganger. Hva gjr hun selv? Hun bryter den som om ingenting har hendt.

Det er ikke bare n gang at hun har kritisert Sysnkepeggy for at hun lner bilder fra google, men nr Inger J i et forsk p hevne seg legger ut andres private facebookchatsamtaler. Da gjelder ikke ndsverkloven!

Kari

20.08.2017 kl.13:27

Oppfrselen til Inger J R er noe helt annet enn hersketeknikk er jeg redd. Anonym1 hun har herjet rundt med en patetisk oppfrsel siden 2008 og det var frste gangen jeg oppdaget den damen. Det er 10 r det er snakk om og det sier mye om hva slags kvinnemenneske vi har med gjre.

A

20.08.2017 kl.14:09

Bombe. Der kom stakkars-meg-innlegget til bloggtrollet som er et fast mnster fra gjengangeren p bloggen din. Det er den atferden hun gjr hver eneste gang hun blir konfrontert med trollingen sin.

Livet mitt som klarsynt.

20.08.2017 kl.14:24

A:
Ja,ansvarsfraskrivelse p hyt niv - alt var rolig og diskusjonen var grei helt til hun dukket opp,men innrmmelse av noe som helst tar hun vel med seg i graven,for hun kommer aldri til innrmme noe.
Bare s srgelig at snn som hun sprer eder og galle og drlig stemning kun rammer henne selv.
S,etter mye brk,styr,kverulering og krangel innrmmet den hysteriske kverulerende veska at veskene er FAKE - s mye brk og styr for ingenting alts.Det er rart for meg at den veska fr spilt absolutt alle inne p KG opp som sine marionetter.Veska sier hopp og de spr hvor hyt....
Hilsen synskepeggy.

Anne

20.08.2017 kl.17:44

Hei synskepggy! Min andre kommentar til deg , den frste gjaldt dine fine hunder og den gangen du tok ansvar for hund nr2, forvrig helt til spise opp , de er s skjnne og veeeeeldig lik mine :-) vil bare si at du , Torill og Else fremstr som meget oppegende damer og alltid klar for en real diskusjon , men uten bruk av sjikane, lgner , slemme harde ord , og ett slikt sykelig svart/hvitt syn p ting. Dere er reale og morsomme ! Og at du har pent kommentarfelt viser dessverre "galskapen " fra de samme om att og om att:-/ liker ditt syn p mange ting du tar opp og syns du er meget flink til svare nyansert og pent nr du fr kommentarer fra voksne som slr lufta ut av meg. Det er en del bitterhet merker jeg , g slik bitter og sikkert trist blir som innta gift og tru andre vil d av det, men det eneste som skjer er at folk tar avstand . Kan hende de kommer med velvalgte ord de ogs ,men det forsvinner pga de delegger for seg selv. Har levd med slike mennesker i min familie og mtte i voksen alder ta ett oppgjr , dvs , kutte all kontakte. Beste valget jeg har tatt. Du og din blogg er ett forfriskende lese , nsker deg mssse lykke til og vit at folk ser at du fremstr sannferdig:-)

PS: prvde se hardt lenge p bildet av stenene , spesielt den ene stenen, gi meg hint :-))

Livet mitt som klarsynt.

20.08.2017 kl.21:02

Anne:
Takk s mye for det :)
Toril K og jeg har vrt bloggvenner i mange r og i alle disse rene har IngerJ prvd alt i sin makt spille Toril K og meg opp mot hverandre,hun har ikke gtt av veien for noen midler i forskene sine,men har aldri lyktes.
Jeg har full tillit til Toril K og hennes bloggvenner som kommenterer her, og ingen av dem har noen gang gjort eller sagt noe som kan trekke tilliten min i tvil - jeg per at de kan si det samme om meg.
Toril K,jeg og en tredje blogger (som bde Toril K og jeg er blitt veldig glad i) var offer for en misforstelse for flere r siden,men det som er viktig ,ppeike er at det var en annen blogger som var den direkte rsaken til misforstelsen,ingen av oss tre og heller ikke noen av de andre som fortsatt er bloggvenner etter alle disse rene.Vi ordnet opp,som voksne folk,uten at et vondt ord blei vekslet mellom oss og deler av dette var ,lese i bloggen min,ogs for IngerJ som,da hun forsto at vi fortsatt var venner begynte ,oppfre seg enda verre enn fr og har siden fortsatt med det.
Bloggvennskapet har bare vokst seg sterkere med rene og er n sterkere enn noensinne,det tler ikke IngerJ.
Jeg hper det,at bloggen min er interessant lese tiltross for brket og krangelen som aldri syns stoppe.

Nr du ser helt nede p steinen,midt p kan du se en dame og en mann,de er lett synlige - damen til venstre og mannen til hyre,det er flere men de er ikke s lett f ye p med en gang.
Ha en fin kveld :) Hilsen synskepeggy.

Else Marit

20.08.2017 kl.19:01

Takk Anne for fine ord;))

Jeg godtar mye. Men nr en av mine aller beste venner som jeg har kjent i en rrekke og en god bloggvenn blir jeg forbanna. Og jeg klarere ikke sitte se p. Lgn er det verste jeg vet. Og bevisst lgn for bevisst sverte en annen person er den verste lgnen som finnes.

Vi skal ikke sitte stille se p nr vi ser andre bloggere skriver lgner og usaklig drittslenging i et kommentarfelt om andre bloggere. Og for meg hadde det vrt feigt gjort. Jeg har ikke samvittighet til se p nr Inger J viser en snn forkastelig og avskyelig oppfrsel Og da velger jeg si fra.

For Inger J er det ikke populrt at du, jeg og mange sttter SP og T. Og det har det aldri vrt. Det bryr jeg meg ingenting om.

Anne

20.08.2017 kl.19:13

Helt enig med deg Else Marit ! Det er s forstelig at man viser med ord at man ikke finner seg i bli behandlet stygt , skulle bare mangle ! Unnskyld jeg sier dette , kanskje litt sterke ord , men IJR er " farlig" ! N er det heldigvis flere og flere som ser dette , bare se p den siste diskusjonen p Kvinneguiden , oppvakte normale folk sttter dere. Hun kaver og kaver , nesten litt trist lese all edder og galle hun skriver om dere. N er hun venn med KM, det vil ogs skjre seg om en stund. Huff , trist voksne folk er slik :-/

21.08.2017 kl.13:50

At du ikke skjmmes inger jr du er til spot og spe p kommentarfeltet

Livet mitt som klarsynt.

21.08.2017 kl.14:39

Anonym:
Enig !
Hun pberoper seg "evner" men evne til skjemmes,det har hun definitivt ikke.
Hun har som vanlig trukket seg tilbake til egen blogg n for slikke sine sr og pleie sitt sviende nederlag med skrive det ene sutreinnlegget etter det andre og legger skylden p brket p alle andre enn seg selv.
Og det er helt greit for meg,folk ser hva som er sannheten uansett !
Hilsen synskepeggy.

Else Marit

21.08.2017 kl.14:59

Sorry SP men jeg nsker gi et svar til Inger J. For jeg orker ikke bruke energi p skrive kommentar p bloggen hennes. Jeg forstr at hun overvker bloggen din like s mye som hun overvker bloggen min. Hun har avslrt seg selv med ip-nummeret sitt.

Og n har hun postet nok ett innlegg fult opp med lgner og fantasier der hun lyver s det renner av henne.

Der hun prver legge skylden for at hun blir trakassert p en uskyldig person. Og vi vet begge to at hvem denne uskyldige personen hun hardt forsker sverete. Det er din gode bloggvenninne og en av mine aller beste venner fra Trondheim T. Hun gjr alt hva hun kan for sverte T n;(( Jeg blir rykende forbanna over de forferdelige og ondskapsfulle lgnene hennes;((

Inger J pstr at fire blogger har forsvunnet. Og at det er bevis p at en person har trakassert henne.

Hun fortrenger og fornekter den reelle SANNHET at du, MANGE av vre FELLES bloggvenner og jeg IKKE er falske personer! Det er INGEN normale folk som fortrenger og fornekter slik som Inger J gjr! Og noe er alvorlig galt med virkelighetsoppfatningen hennes.

Hun takler ikke at har personlige opplysninger p deg, noen av vre felles bloggvenner og meg. Og nettopp av den grunn at vi ikke har delt personlige opplysninger p bloggene vre. Inger J har ikke sjanse finne min facebook. For jeg og noen andre av vre felles bloggvenner blokkerte henne fra finne vre facebookprofiler;))

Hun er en lystlgner som tror p sine EGNE lgner. Og som Anne skrev i kommentaren sin er hun direkte FARLIG.

Jeg sitter IKKE stille og ser p hennes stygge og ondskapsfulle forsk p sverte en god bloggvenn og venninne. For til det har jeg noe som heter samvittighet.

Du Inger J lar T vre i fred. Hvis ikke skal jeg love deg at det blir mnelyst for deg. Og jeg tar IKKE fem flate re for publisere den mailen jeg fikk sendt til meg fra din tidligere bloggvenninne som du sendte til kommunen hvor hun bodde. Og der du ba dem umyndiggjre henne. Jeg har INGEN taushetsplikt ovenfor henne. Inger J du skal vre klar over at jeg kommer til publisere blogginnlegget mitt p alle bloggfacebookgruppr snn at mange ser hvor FARLIG du er ha med gjre.

Du SP jeg mtte bare f skrevet ut dette. Og sorry for at jeg delegger kommentarfeltet ditt med svare Inger J. Men tlmodigheten min for ondskapsfulle lgner er lik null.

Hilsen Else Marit

Livet mitt som klarsynt.

21.08.2017 kl.15:11

Else Marit:
Hei,Else Marit :)
Jeg sg det selv,fire blogger slettet eller lagt ned etter ha svertet,lyet og anklaget henne,jeg vil vite hvem e fire bloggene er !
Det jeg tror er at hun har vrt ganske flittig p SIN EGEN sletteknapp i dag og at det er det hN mener med blogger slettet.Hun skriver og sletter,skriver og sletter igjen akkurat som vi har sett mange ganger fr - for s at hun blnekter p at innleggene har eksistert,men jeg sg dem selv tidligere i dag.
Som du ve s er Toril K og jeg venner p facebook og Toril K var s grei at hun ordnet kontakt mellom meg og en annen facebookvenn,dette faktum er alt for mye for IngerJ og hun gjr alt hun kan for gjre blogglivet s surt hun kan for oss og de f som vet om forbindelsen.
Den mten hun behandler Toril K p er forbi ord,det er rett og slett fryktelig og m ta slutt.
IngerJ har beskyldt meg for mye,alkoholiker,svindler,lgner osv.osv,men det er allikevel ingenting mot det som Toril K har mttet tle fra henne gjennom flere r n.
Hilsen synskepeggy.

21.08.2017 kl.15:34

Det er laget en egen trd p rampelyset for lufte meninger om galskapen som skjer p sps blogg.Trden var veldig aktiv i hele gr

Livet mitt som klarsynt.

21.08.2017 kl.17:34

Anonym:
Jeg har lest meg litt opp p den trden n,jeg orket ikke lese alt for det var s mye,men jeg fikk med meg at en ting var klinkende klart og det var at alle var sjokkerte over en viss dame p 54 snart 55 r sin oppfrsel spesielt mot Toril K,men ogs hennes pstander i et innlegg i bloggen sin om at hun hadde ftt et "syn" om terroren i Barcelona.Alle mente det samme som jeg sa til henne,at det var tarvelig og respektlst gjre mot prrende og ofrene for terroren.Hun feide forvrig vekk all kritikk med si at hun "ikke kunne ta ansvar for alle ddsfall og terror i verden"- noe s arrogant,tarvelige og respektlst skal man leite lenge etter !
Lurer forresten p om jeg har blitt bruker p KG n,noen vet visst mer om det enn det jeg gjr selv.,.
Hilsen synskepeggy.

Skriv en ny kommentar

Livet mitt som klarsynt.

Livet mitt som klarsynt.

58, Bergen

Jeg er klarsynt og har vrt klarsynt hele livet.Jeg har en stor lidenskap for det ndelige og lever hver dag i takt med min egen ndelighet og i mitt eget tempo.Jeg er svrt kritisk til det kommersielle alternative miljet og mener at det alternative miljet i alt for stor grad bidrar til at man fr oppfatning av at ndelighet,klarsyn,healing og alt annet innen det ndelige er uoppnelig for alle andre enn dem selv - det er det ikke,det er tilgjengelig for alle og det er helt gratis.Jeg hper at denne bloggen og mine erfaringer kan bidra til lette litt p det mystiske slret og at flere finner sin egen ndelighet og tar det store steget mot vge leve i den p sine egne betingelser og bare dem.Ett av mine mange motto i livet er det faktum at en person kan gjre mye,en stor forskjell,hele forskjellen faktisk i en gitt situasjon og alle slike situasjoner m nskes velkommen som det de er - gaver.Historien som fremdeles flger meg hver dag er historien om jenta,presten og sjstjernen.Den enkle filosofien er s lett flge og s sann. Ellers er jeg svrt samfunnsengasjert,er interessert i det aller meste som skjer i verden og har en bestemt mening om mangt og mye. Hilsen synskepeggy.

Kategorier

Arkiv

hits